Waarom niet? Verbazend komt op hetzelfde neer als verbazingwekkend of ongelooflijk.quote:Op vrijdag 23 september 2011 10:03 schreef CherryLips het volgende:
'verbazend voordelig' lijkt me ook niet correct Nederlands trouwens.
Het staat zo raarquote:Op vrijdag 23 september 2011 10:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waarom niet? Verbazend komt op hetzelfde neer als verbazingwekkend of ongelooflijk.
Die "langharige"op de foto schijnt voor afstoffen te zijn maar ik gebruik het ding gewoon voor nat werk, werkt prima net als de andere pads.quote:Op vrijdag 23 september 2011 08:44 schreef Lips het volgende:
[..]
Zijn deze alleen voor droog of ook voor nat? Voor stoffen werkt een Swiffertje voor mij prima omdat die ook een handvat heeft, maar voor bijvoorbeeld de badkamer zie ik hier wel de toegevoegde waarde van.
Toch maar eens gaan kijken of ze die nog hebben dan!quote:Op vrijdag 23 september 2011 12:15 schreef trovey het volgende:
[..]
Die "langharige"op de foto schijnt voor afstoffen te zijn maar ik gebruik het ding gewoon voor nat werk, werkt prima net als de andere pads.
Hier dus niet.quote:Op vrijdag 23 september 2011 12:23 schreef Lips het volgende:
[..]
Toch maar eens gaan kijken of ze die nog hebben dan!
Op donderdag 22 september 2011 18:58 schreef Cyan het volgende:
Ik ookquote:Op vrijdag 23 september 2011 09:58 schreef Copycat het volgende:
Ik had stiekem wel een 'verassend' verwacht.
Ik kan ze niet vindenquote:Op vrijdag 23 september 2011 12:23 schreef Lips het volgende:
[..]
Toch maar eens gaan kijken of ze die nog hebben dan!
Ik denk dat ik ook in September al ballen ga kopenquote:Op vrijdag 23 september 2011 16:08 schreef Lastpost het volgende:
Die cupcake kerst 'ballen' ... die moet ik hebben voor de boom die nog gekocht moet worden.
iemand al in Eindhoven wezen kijken? Want daar ga ik heen.quote:
Ja ik ben blij dat jij dat voor ons gedaan hebt.quote:Op vrijdag 23 september 2011 15:14 schreef pgrferrari het volgende:
ff Googelen is moeilijk he?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb ze net gekochtquote:Op vrijdag 23 september 2011 15:14 schreef pgrferrari het volgende:
ff Googelen is moeilijk he?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |