abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101627560
Hallo,

Ik wil een bankrekening toevoegen aan mijn paypal account. Als ik dan iets bestel op internet, word het dan automatisch van mijn rekening geschreven? Ik dacht altijd dat het de bedoeling was dat je er eerst geld opzette, en dan pas geld kon uitgeven.

Dan vraag 2: Als ik een rekening wil toevoegen staat er het volgende: Account Number
7 (Giro) or 9 (non-Giro) digits.

Welk nummer doelen ze hier op? niet mijn bankrekening nummer toch? En waar vind ik dit nummer?

Mvg,
Nick
pi_101627603
Vraag 1: Ligt aan de webwinkel, maar vaak kan je inderdaad via paypal betalen en dan word het een dag later van je rekening afgeschreven.

Vraag 2: Waarschijnlijk wel je banknummer. Bij Paypal gelden maar 2 dingen en dat zijn je Email adres en je rekeningnummer.
pi_101628112
Als je je bankrekeningnummer toevoegt aan Paypal, kun je op allerlei websites betalen dmv automatische afschrijving, dan hoef je dus niet meer vantevoren geld op je Paypal te zetten. Het nummer wat ze bedoelen is dus wel je bankrekeningnummer, en dat staat onder andere op de voorkant van je pasje.
pi_101628389
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 12:08 schreef nickhguitar het volgende:

Dan vraag 2: Als ik een rekening wil toevoegen staat er het volgende: Account Number
7 (Giro) or 9 (non-Giro) digits.

Welk nummer doelen ze hier op? niet mijn bankrekening nummer toch? En waar vind ik dit nummer?
jawel, een giro is een oude benaming voor de bankrekening die je hebt lopen bij de voormalig postbank ( ing ) die kunnen van 1 tot 7 cijfers lang zijn

gewoon je rekeningnummer die ook op je bankpas staat
pi_101628933
7 is giro
9 is bv rabo rek nummer.

Tevens is het niet verplicht om geld testorten. Werkt met automatische afschrijving.
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_101631706
> WGR
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  dinsdag 6 september 2011 @ 15:16:27 #7
335452 cricket
cricket from space
pi_101633097
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 12:10 schreef Chef_M het volgende:
Bij Paypal gelden maar 2 dingen en dat zijn je Email adres en je rekeningnummer.
En creditcardnummer (is op zich niet verplicht, maar kan ipv banknummer).
pi_101633224
Ofwel, samenvattend - paypal heeft 3 opties.

1. Prepaid paypal. Jij stort geld op je paypal rekening, wacht een paar dagen tot het er ook werkelijk op staat, en kan dan TOT het bedrag wat je er op gezet hebt uitgeven.

2. Bank paypal. Jij machtigt paypal geld van je bankrekening af te schrijven als je iets koopt. Als de machtiging eenmaal gegeven is en werkt kan je in het vervolg dus direct dingen kopen, zonder eerst geld op je account te hoeven storten,

3. Creditcard paypal. Jij machtigt paypal geld van je creditcard af te schrijven als je iets koopt. Als de machtiging eenmaal gegeven is en werkt kan je in het vervolg dus direct dingen kopen, zonder eerst geld op je account te hoeven storten,

Duidelijk ;) ?
pi_101633310
quote:
3s.gif Op dinsdag 6 september 2011 15:20 schreef MisterSqueaky het volgende:
Ofwel, samenvattend - paypal heeft 3 opties.

1. Prepaid paypal. Jij stort geld op je paypal rekening, wacht een paar dagen tot het er ook werkelijk op staat, en kan dan TOT het bedrag wat je er op gezet hebt uitgeven.

2. Bank paypal. Jij machtigt paypal geld van je bankrekening af te schrijven als je iets koopt. Als de machtiging eenmaal gegeven is en werkt kan je in het vervolg dus direct dingen kopen, zonder eerst geld op je account te hoeven storten,

3. Creditcard paypal. Jij machtigt paypal geld van je creditcard af te schrijven als je iets koopt. Als de machtiging eenmaal gegeven is en werkt kan je in het vervolg dus direct dingen kopen, zonder eerst geld op je account te hoeven storten,

Duidelijk ;) ?
^O^ Goeden post. Ik heb optie 2 en 3. Werkt perfect!
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')