jawel, een giro is een oude benaming voor de bankrekening die je hebt lopen bij de voormalig postbank ( ing ) die kunnen van 1 tot 7 cijfers lang zijnquote:Op dinsdag 6 september 2011 12:08 schreef nickhguitar het volgende:
Dan vraag 2: Als ik een rekening wil toevoegen staat er het volgende: Account Number
7 (Giro) or 9 (non-Giro) digits.
Welk nummer doelen ze hier op? niet mijn bankrekening nummer toch? En waar vind ik dit nummer?
En creditcardnummer (is op zich niet verplicht, maar kan ipv banknummer).quote:Op dinsdag 6 september 2011 12:10 schreef Chef_M het volgende:
Bij Paypal gelden maar 2 dingen en dat zijn je Email adres en je rekeningnummer.
quote:Op dinsdag 6 september 2011 15:20 schreef MisterSqueaky het volgende:
Ofwel, samenvattend - paypal heeft 3 opties.
1. Prepaid paypal. Jij stort geld op je paypal rekening, wacht een paar dagen tot het er ook werkelijk op staat, en kan dan TOT het bedrag wat je er op gezet hebt uitgeven.
2. Bank paypal. Jij machtigt paypal geld van je bankrekening af te schrijven als je iets koopt. Als de machtiging eenmaal gegeven is en werkt kan je in het vervolg dus direct dingen kopen, zonder eerst geld op je account te hoeven storten,
3. Creditcard paypal. Jij machtigt paypal geld van je creditcard af te schrijven als je iets koopt. Als de machtiging eenmaal gegeven is en werkt kan je in het vervolg dus direct dingen kopen, zonder eerst geld op je account te hoeven storten,
Duidelijk?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |