Geen dank, die seth green toch, als ik 30 sec later op "invoeren had geklikt waren t mijn puntenquote:
Dat is 2quote:
Nog maar 1quote:Op dinsdag 6 september 2011 10:48 schreef RanTheMan het volgende:
rodman - judge dred, Rodman is al gebruikt
kareem abdul jabar in airplane
Deze is het iddquote:
tering was t zo makkelijk?quote:
??quote:Op dinsdag 6 september 2011 10:57 schreef Gillingham het volgende:
Hayden Christensen ga ik niet meer vergeten vrees ik.
Acteur die om de verkeerde redenen genoeg indruk op me heeft gemaakt om hem nooit meer te vergeten.quote:
Stand september 2011:quote:
quote:Hubert: Heard about the guy who fell off a skyscraper? On his way down past each floor, he kept saying to reassure himself: So far so good... so far so good... so far so good.
black swanquote:Op dinsdag 6 september 2011 12:08 schreef picodealion het volgende:
[..]
Cassel zit er in ja. Een van zijn bekendste films.
Wie weet.quote:Op dinsdag 6 september 2011 12:33 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ziet er niet uit als jouw soort film Gill
Zou kunnen, daar heb ik geen flauw idee van.quote:Op dinsdag 6 september 2011 12:36 schreef Asap het volgende:
Dat is de vader van Rajesh uit Big Bang Theory
Ghost World inderdaad.quote:
Shmekel had vorige maand ook een punt, is al een echte veteraan dus!quote:Op dinsdag 6 september 2011 12:59 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ghost World inderdaad.
Welkom bij FMT, je mag de volgende vraag stellen.![]()
Ah, dan heb ik niks gezegd.quote:Op dinsdag 6 september 2011 13:01 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Shmekel had vorige maand ook een punt, is al een echte veteraan dus!
Hey Shmekel, wel je vragen bold maken! Dat zou jij als veteraan moeten weten onderhandquote:Op dinsdag 6 september 2011 13:07 schreef Shmekel het volgende:
moet ik goed rekenen, het was Bela Lugosi
Zal ik als veteraan zeker onthouden nu...quote:Op dinsdag 6 september 2011 13:08 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Hey Shmekel, wel je vragen bold maken! Dat zou jij als veteraan moeten weten onderhand
Zie OP.
Kon zelf niks meer herinneren van deze scène.quote:
Dat valt echt reuze mee hoor...quote:Op dinsdag 6 september 2011 13:48 schreef RanTheMan het volgende:
getverdemme, zo te zien is het een enorme c-film
quote:Op dinsdag 6 september 2011 13:08 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Hey Shmekel, wel je vragen bold maken! Dat zou jij als veteraan moeten weten onderhand
Zie OP.
luie donder dat je d'r bent...quote:
Speciaal voor jou, X-men Origins: Wolverinequote:Op dinsdag 6 september 2011 14:17 schreef Patch het volgende:
[..]
luie donder dat je d'r bent...
Maar goed:
quote:
quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:33 schreef picodealion het volgende:
Ik las laatst een beschrijving over een film die zich in "neo-tokyo" afspeelt. Is dat toevallig deze?
quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:39 schreef RanTheMan het volgende:
maar t oogt als iets aziatisch, klopt dat?
quote:
quote:
dit klopt...quote:Op dinsdag 6 september 2011 15:10 schreef RanTheMan het volgende:
het komt me heel vaag bekend voor, is dit niet een soort documentaire achtig iets?
ik geloof dat dat niet mag...quote:
Dan geef je het antwoord en post je een nieuwe vraagquote:
Is geen plicht natuurlijk. Doe ik zelf ook eigenlijk nooit, geef de voorkeur aan vertrouwen.quote:Op dinsdag 6 september 2011 15:19 schreef Patch het volgende:
[..]
ik geloof dat dat niet mag...
Vertrouwen is goed, controle is soms beter, dus ook soms de foto bewerken voordat je 'm post.
Toch 10.000 votes, maar nog nooit van gehoordquote:
Dacht ik dus exact hetzelfdequote:Op dinsdag 6 september 2011 15:23 schreef Gillingham het volgende:
Dat lijken Holmes en Sellers wel, maar dat is onmogelijk.
Daarom staat in de regels 'probeer de foto te bewerken'.quote:Op dinsdag 6 september 2011 15:20 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Is geen plicht natuurlijk. Doe ik zelf ook eigenlijk nooit, geef de voorkeur aan vertrouwen.
Ah, dat is me nooit opgevallen.quote:Op dinsdag 6 september 2011 15:25 schreef Patch het volgende:
[..]
Daarom staat in de regels 'probeer de foto te bewerken'.
Ik geef ook de voorkeur aan vertrouwen. Als iemand er gelukkig van wordt om het op te zoeken is dat vervelend, maar ik ga niet iedereen lopen wantrouwen omdat ik bang ben dat iemand eens een keer een onterecht puntje haalt.quote:Op dinsdag 6 september 2011 15:20 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Is geen plicht natuurlijk. Doe ik zelf ook eigenlijk nooit, geef de voorkeur aan vertrouwen.
Ik loop hier nog niet zo heel lang rond, maar het valt mij wel op hoe vaak titels en namen precies goed worden geschreven, zelfs apostof gebruik en hoofdletters gelijk aan die van imdb, maar goedquote:Op dinsdag 6 september 2011 15:31 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik geef ook de voorkeur aan vertrouwen. Als iemand er gelukkig van wordt om het op te zoeken is dat vervelend, maar ik ga niet iedereen lopen wantrouwen omdat ik bang ben dat iemand eens een keer een onterecht puntje haalt.
Spelling en hoofdlettergebruik doe ik altijd (zo veel mogelijk) hetzelfde als IMDb naar eigen inzicht (namen, zelfstandige naamwoorden en werkwoorden bijvoorbeeld mét hoofdletter), gewoonte van me. Kost me soms juist een punt, omdat ik daardoor te traag ben.quote:Op dinsdag 6 september 2011 15:37 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Ik loop hier nog niet zo heel lang rond, maar het valt mij wel op hoe vaak titels en namen precies goed worden geschreven, zelfs apostof gebruik en hoofdletters gelijk aan die van imdb, maar goed
Foto bewerken kan heel simpel, gewoon "flip horizontal" dan doen die stomme zoekmachines t ook niet volgens mij
Valt bij de meesten wel mee hoor, er lopen hier mensen die hier al uber lang rondlopen en dan komen sommige titels erg vaak langsquote:Op dinsdag 6 september 2011 15:37 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Ik loop hier nog niet zo heel lang rond, maar het valt mij wel op hoe vaak titels en namen precies goed worden geschreven, zelfs apostof gebruik en hoofdletters gelijk aan die van imdb, maar goed
Foto bewerken kan heel simpel, gewoon "flip horizontal" dan doen die stomme zoekmachines t ook niet volgens mij
same here, doet voor mij een beetje de film eer aan.quote:Op dinsdag 6 september 2011 15:40 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Spelling en hoofdlettergebruik doe ik altijd (zo veel mogelijk) hetzelfde als IMDb, gewoonte van me. Kost me soms juist een punt, omdat ik daardoor te traag ben.
Och mij maakt t allemaal niet zo uit, sommige vragen probeer ik ook op te zoeken omdat ik t echt niet weet, maar dat valt ook heel vaak tegen. Uiteraard post ik dan t antwoord niet, maar zoeken valt soms ook niet mee.quote:Op dinsdag 6 september 2011 15:40 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Was die Get Richt or Die Tryin'-vraag van jou? Had ik de apostrof juist, maar typte ik 'dy'.
Precies.quote:Op dinsdag 6 september 2011 15:42 schreef Patch het volgende:
[..]
same here, doet voor mij een beetje de film eer aan.
En ik zou nooit alleen 'wolverine' posten...
Tsssquote:Op dinsdag 6 september 2011 15:42 schreef Patch het volgende:
[..]
En ik zou nooit alleen 'wolverine' posten...
Zo'n apostrof is typische hip-hop taal.quote:Op dinsdag 6 september 2011 15:43 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Die apostrof vond ik inderdaad wel erg toevallig, maar dat zegt niets natuurlijk
Als een andere user op dat moment "X-Men Origins: Wolverine" 1 miliseconde later plaatst vanwege de tijd om het te typen, is dat altijd zonde.quote:
Maar dat zou ik dan ook wel terecht vinden dat die het punt krijgt met de volledige titelquote:Op dinsdag 6 september 2011 15:47 schreef Patch het volgende:
[..]
Als een andere user op dat moment "X-Men Origins: Wolverine" 1 miliseconde later plaatst vanwege de tijd om het te typen, is dat altijd zonde.
Vandaar o.a. de regel 'vraagsteller beslist'.
Klopt, vind ik ook.quote:Op dinsdag 6 september 2011 15:51 schreef Asap het volgende:
[..]
Maar dat zou ik dan ook wel terecht vinden dat die het punt krijgt met de volledige titel
Ik probeer vaak zelfs de Aziatische titels, maar bij Spring, Summer etc.. houdt het toch echt opquote:Op dinsdag 6 september 2011 15:46 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Zo'n apostrof is typische hip-hop taal.
Juiste spelling van titels wordt pas interessant bij buitenlandse titels.
Dat is een uitdaging op zich.
Nooit van gehoordquote:Op dinsdag 6 september 2011 15:54 schreef Asap het volgende:
Iedereen kent hem wel, dus dan maar 3 films met Jonathan Ke Quan, 2 kent bijna iedereen wel
Idem hierquote:Op dinsdag 6 september 2011 15:54 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik probeer vaak zelfs de Aziatische titels, maar bij Spring, Summer etc.. houdt het toch echt op. Ik weet dat 'ie begint met 'Bom'
.
Dat zijn er 2quote:Op dinsdag 6 september 2011 15:55 schreef Patch het volgende:
The Goonies
Indiana Jones and the Temple of Doom
...
en weer een luie donder !quote:
quote:
Inderdaad, als je overtypt van IMDb val je minder snel door de mandquote:Op dinsdag 6 september 2011 15:57 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Kan natuurlijk niet de hele titel typen want dat valt op
quote:Op dinsdag 6 september 2011 15:57 schreef picodealion het volgende:
[..]
Inderdaad, als je overtypt van IMDb val je minder snel door de mand.
Dat zijn de mooiste inderdaad. Bom Gul Gom Yeorum Bom Gul? Nee, maar wel zoiets.quote:Op dinsdag 6 september 2011 15:54 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik probeer vaak zelfs de Aziatische titels, maar bij Spring, Summer etc.. houdt het toch echt op. Ik weet dat 'ie begint met 'Bom'
.
Ik ook niet.quote:
Komt heel erg in de buurt inderdaad. Geul volgens mij, en het eindigt uiteraard weer met Bom.quote:Op dinsdag 6 september 2011 15:59 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Dat zijn de mooiste inderdaad. Bom Gul Yeorum Bom Gul? Nee, maar we zoiets.
[..]
Ik ook niet.
Hoewel ik dankzij Indiana Jones and The Temple of Doom nu wel weet om wie het gaat.
Zat er toch nog een stukje vanaf:quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:00 schreef picodealion het volgende:
[..]
Komt heel erg in de buurt inderdaad. Geul volgens mij, en het eindigt uiteraard weer met Bom.
Zat 'm net op te zoeken ja.quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:01 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Zat er toch nog een stukje vanaf:
Bom yeoreum gaeul gyeoul geurigo bom
quote:
quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:01 schreef Michelangelo2 het volgende:
Bom yeoreum gaeul gyeoul geurigo bom. Zo was ie volgens mij
Seven Years in Tibet. Wilde gok
quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:02 schreef Patch het volgende:
Daar heeft ie wel wat weg van Joseph Gordon Levitt...
cameo in Blast from the Past?
quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:02 schreef RanTheMan het volgende:
star trek
lijkt op die gast achter t stuur
quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:03 schreef Patch het volgende:
en een gokje op California Man gezien het tijdsbeeld
welke is dat? ben je niet in de war met adam sandler?quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:04 schreef Patch het volgende:
Of wellicht die film met Fraser als tuinman?
Nee, er is ook een drama met Fraser als tuinman. Kan ff niet op de naam komen..quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:12 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
welke is dat? ben je niet in de war met adam sandler?
heb t ff opgezocht, bedoel je "the twilight of golds" das 1 van de weinige die ik nml niet heb gezienquote:Op dinsdag 6 september 2011 16:14 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Nee, er is ook een drama met Fraser als tuinman. Kan ff niet op de naam komen..
ja, zo'n homo tuinman, meen ook met Ian McKellen, Monster of iets?quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:14 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Nee, er is ook een drama met Fraser als tuinman. Kan ff niet op de naam komen..
ligt aan de vraag natuurlijkquote:Op dinsdag 6 september 2011 16:23 schreef RanTheMan het volgende:
verdikke vorige keer mocht ik niet de antwoorden in 1 post proppen, doe ik nu alles apart is t weer niet goed
nee, het is dezequote:Op dinsdag 6 september 2011 16:16 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
heb t ff opgezocht, bedoel je "the twilight of golds" das 1 van de weinige die ik nml niet heb gezien
quote:
[/quote]quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:47 schreef Baszh het volgende:
Justin Timberlake?![]()
Adam Sandler?![]()
Wyona Ryder ?[quote]
Op dinsdag 6 september 2011 16:47 schreef Gillingham het volgende:
JT = John Torturro?![]()
nu de film nogquote:
In 1 keer goedquote:Op dinsdag 6 september 2011 17:25 schreef Michelangelo2 het volgende:
- Crouching Tiger, Hidden Dragon - ?
- I Saw The Devil - Akmareul boatda
- He Loves Me, He Loves Me Not - Á pas de folie
- The Sea Inside - Mar adentro
- Seven Samurai - Shichinin no samurai
- The Edukators - ?
quote:
Helemaal goed. Dat je dat onthoudt...quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:58 schreef RanTheMan het volgende:
is nick wells niet die ouwe meester dief uit the score? Robert denirro dus?
tsja 1 van mn vrienden is een slotenmaker en tevens houd hij van films, vooral films waarin ze dingen doen die helemaal niet kunnen met sloten.. Vandaar..quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:00 schreef Gillingham het volgende:
Helemaal goed. Dat je dat onthoudt...
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:17 schreef picodealion het volgende:
Poeh, ik ken eigenlijk maar weinig films met hem..
My Stepmother Is An Alien?
ik heb dr 2 weggelaten, maar verwacht niet dat jullie die ooit hadden geradenquote:Op dinsdag 6 september 2011 19:18 schreef picodealion het volgende:
Of heb je wat belangrijke initialen weggelaten en is het gewoon Trading Places ofzo?
wrong colourquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |