Ik 5xx km op 90 euroquote:Op dinsdag 6 september 2011 10:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik rij ongeveer 450 km op 55 euro benzine hier in NL
Er past niet eens 90 euro aan benzine in mijn tankquote:
Ik heb echt geen idee hoe die van mij rijdtquote:Op dinsdag 6 september 2011 10:08 schreef Patje1987 het volgende:
Ik mag echtblij zijn als ik 1 op 10 haal
Meestal reset ik de teller bij elke tankbeurt, maar verder kun je ook gewoon zien hoeveel je nog kunt rijden met de tank enzo maar ik gebruik dat nooit.quote:Op dinsdag 6 september 2011 10:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee hoe die van mij rijdt![]()
Ik rijd ook meer op de dagteller dan op het benzinemetertje![]()
Maar dat is omdat ik een raar benzinemetertje heb, ding heeft kuren
Als ik mn tank helemaal vol gooi en alleen dan.quote:Op dinsdag 6 september 2011 10:10 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Meestal reset ik de teller bij elke tankbeurt, maar verder kun je ook gewoon zien hoeveel je nog kunt rijden met de tank enzo maar ik gebruik dat nooit.
quote:Op dinsdag 6 september 2011 10:42 schreef coban het volgende:
zijn jullie ook zo getalenteerd dat jullie dat wijf dat door de intercom gilt wat de volgende bestemming is na kunnen praten?
Ja, ik hoor het elke dagquote:Op dinsdag 6 september 2011 10:42 schreef coban het volgende:
zijn jullie ook zo getalenteerd dat jullie dat wijf dat door de intercom gilt wat de volgende bestemming is na kunnen praten?
succesquote:
hey man echt bedankt dat je dat met ons wilde delen!quote:Op dinsdag 6 september 2011 10:52 schreef Roburtt het volgende:
Les bijna afgelopen, laptop inpakken, doei
Dit is UDOWU,niet het haatcampagne-topic.quote:Op dinsdag 6 september 2011 10:56 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
hey man echt bedankt dat je dat met ons wilde delen!
Hier alleen haatcampagne tegen P_zquote:Op dinsdag 6 september 2011 10:57 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dit is UDOWU,niet het haatcampagne-topic.
gr gr
Moet je poepen?quote:
Dat ook niet.quote:Op dinsdag 6 september 2011 10:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hier alleen haatcampagne tegen P_z
Haatcampagnequote:Op dinsdag 6 september 2011 10:57 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dit is UDOWU,niet het haatcampagne-topic.
gr gr
Je moet niet denken!quote:
geslacht: Vrouwquote:Op dinsdag 6 september 2011 11:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je moet niet denken!
Gaat je niet goed af
Je punt is?quote:
Dus jij voert een haatcampagne tegen bijna iedereenquote:Op dinsdag 6 september 2011 11:09 schreef Intronic het volgende:
Ik heb maar één vriend hier, en dat ben ik. En misschien wat andere.
Op FOK! bedoel je?quote:Op dinsdag 6 september 2011 11:09 schreef Intronic het volgende:
Ik heb maar één vriend hier, en dat ben ik. En misschien wat andere.
Alsof mannen kunnen leven zonder natte kutjesquote:
Leven wel, maar dan is er geen ruk meer aanquote:Op dinsdag 6 september 2011 12:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alsof mannen kunnen leven zonder natte kutjes
Ik denk dat er dan juist meer wordt geruktquote:Op dinsdag 6 september 2011 12:06 schreef Intronic het volgende:
[..]
Leven wel, maar dan is er geen ruk meer aan.
Maar dan is er ook geen pron meer!quote:Op dinsdag 6 september 2011 12:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik denk dat er dan juist meer wordt gerukt
De pron die er al is zal blijvenquote:Op dinsdag 6 september 2011 12:10 schreef Intronic het volgende:
[..]
Maar dan is er ook geen pron meer!!
Maar dat gaat zo vervelenquote:Op dinsdag 6 september 2011 12:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De pron die er al is zal blijven
Je hebt toch niet het idee dat je alle pron al hebt gezien he?quote:Op dinsdag 6 september 2011 12:12 schreef Intronic het volgende:
[..]
Maar dat gaat zo vervelen. Neen, vrouwen moeten blijven!
Ik mag hopen van niet. Volgens mij zelfs onmogelijk, dan ben je wel een goede 20 jaar bezig.quote:Op dinsdag 6 september 2011 12:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je hebt toch niet het idee dat je alle pron al hebt gezien he?
Ja en dan ook echt dag en nacht non-stop kijken volgens mijquote:Op dinsdag 6 september 2011 12:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik mag hopen van niet. Volgens mij zelfs onmogelijk, dan ben je wel een goede 20 jaar bezig.
Wellus.quote:Op dinsdag 6 september 2011 12:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je hebt toch niet het idee dat je alle pron al hebt gezien he?
quote:Op dinsdag 6 september 2011 12:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja en dan ook echt dag en nacht non-stop kijken volgens mij
Ja ook datquote:Op dinsdag 6 september 2011 12:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Volgens mij wel en dan heb je volgens mij nog lang niet alles gehad; er zijn genoeg prive-fora (ook buiten FOK!) waar spul geplaatst wordt voor "members only"
Nou ja zeg. Zijn toch prachtige foto's altijdquote:Op dinsdag 6 september 2011 12:20 schreef Intronic het volgende:
KPD. Daar krijg ik echte een slappe van hoor.
KPD = KotsParaDijsquote:Op dinsdag 6 september 2011 12:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou ja zeg. Zijn toch prachtige foto's altijd
Het is hartstikke rustig man, iedereen is werken/schoolquote:
quote:
quote:Op dinsdag 6 september 2011 13:02 schreef Flippiee het volgende:
OV chipkaart laten breken![]()
Nu heb ik geen studentenov meer. Voor ik een nieuwe heb, ben ik 2 weken verder en omdat hij gebroken is, heb ik geen recht op de declaratie regeling. Als ik niet zo eigenwijs was geweest en meteen opgestuurd had toen hij al slecht begon te raken, had ik wel recht op die regeling
En wat heeft u hiervan geleerd?quote:Op dinsdag 6 september 2011 13:02 schreef Flippiee het volgende:
Nu heb ik geen studentenov meer. Voor ik een nieuwe heb, ben ik 2 weken verder en omdat hij gebroken is, heb ik geen recht op de declaratie regeling. Als ik niet zo eigenwijs was geweest en meteen opgestuurd had toen hij al slecht begon te raken, had ik wel recht op die regeling
Dat het OV kut isquote:Op dinsdag 6 september 2011 13:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En wat heeft u hiervan geleerd?
quote:
Niet zo eigenwijs te zijnquote:Op dinsdag 6 september 2011 13:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En wat heeft u hiervan geleerd?
Dat sowieso.quote:
Oei, dat is flink balen zeg. Hier een kusje, hopelijk helpt hetquote:Op dinsdag 6 september 2011 13:02 schreef Flippiee het volgende:
Schat, jij zal tot aan je dood eigenwijs blijvenquote:Op dinsdag 6 september 2011 13:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niet zo eigenwijs te zijnen niet vertrouwen op een ovchipkaart.
Helemaal nietquote:
Nee hoor. Alleen het topic!!/1/1/1quote:
Mwa, als ik met de auto naar school zou gaan, ben ik duurder uit met parkeren dan een retourtje met het OV.quote:
Dankjequote:Op dinsdag 6 september 2011 13:04 schreef Intronic het volgende:
[..]
Oei, dat is flink balen zeg. Hier een kusje, hopelijk helpt het.
Weet ik, maar misschien leer ik er ooit mee omgaan. Of zo iets.quote:Op dinsdag 6 september 2011 13:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Schat, jij zal tot aan je dood eigenwijs blijven
Heb je je rijbewijs al?quote:Op dinsdag 6 september 2011 13:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mwa, als ik met de auto naar school zou gaan, ben ik duurder uit met parkeren dan een retourtje met het OV.
[..]
Dankje
[..]
Weet ik, maar misschien leer ik er ooit mee omgaan. Of zo iets.
Dat was de haatcampagne.quote:Op dinsdag 6 september 2011 13:05 schreef Intronic het volgende:
[..]
Nee hoor. Alleen het topic!!/1/1/1.
Nee, ik zie nog steeds het nut er niet van in.quote:Op dinsdag 6 september 2011 13:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb je je rijbewijs al?
Uhm ik help het je hopen meid, echt waar
Dat snap ik. De bus gaat daar om de 5 minuten richting Amsterdam. En met de bus ben je vaak sneller en goedkoper dan met de autoquote:Op dinsdag 6 september 2011 13:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee, ik zie nog steeds het nut er niet van in.(en ja ik weet dat het handig is, maar er zijn zoveel dingen handig...)
Dankje
Preciesquote:Op dinsdag 6 september 2011 13:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat snap ik. De bus gaat daar om de 5 minuten richting Amsterdam. En met de bus ben je vaak sneller en goedkoper dan met de auto
Ik blijf gewoon pesten want hij hapt zo leukquote:Op dinsdag 6 september 2011 13:13 schreef Intronic het volgende:
P_z, ik heb besloten dat het haten over is. Ik ben weer een vredelievende FOK!ker.
Haha, garpje! gr gr.quote:Op dinsdag 6 september 2011 13:13 schreef Intronic het volgende:
P_z, ik heb besloten dat het haten over is. Ik ben weer een vredelievende FOK!ker.
quote:Op dinsdag 6 september 2011 13:13 schreef Intronic het volgende:
Dan zijn de winkels al bijna dichtquote:
jawel.quote:
quote:Op dinsdag 6 september 2011 13:16 schreef FreezePop het volgende:
[..]
jawel.
Ik was net in de bank en toen wilde ik kijken of mijn pinpas een beetje buigzaam was. Helaas.
Net zo buigzaam als jouw OVkaartquote:
Iemand die pepers pijpt moet wel straat zijnquote:Op dinsdag 6 september 2011 13:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wat moet ik daar nou? Jij bent vast niet echt straat.
Dat ging echt echt echt onverwachtsquote:Op dinsdag 6 september 2011 13:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Net zo buigzaam als jouw OVkaart
Ewaquote:
helaas niet, ik ben niet baas genoegquote:Op dinsdag 6 september 2011 13:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Iemand die pepers pijpt moet wel straat zijn![]()
P_z doe je ook mee aan Holland in tha hood?
Ja hij brak en ik heb geen recht op declaratieregeling helaas en het gaat wasrschijnlijk lang duren voor ik een nieuwe krijg. Weet ik uit ervaring.quote:
QFT.quote:Op dinsdag 6 september 2011 13:20 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
helaas niet, ik ben niet baas genoeg
quote:Op dinsdag 6 september 2011 13:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Iemand die pepers pijpt moet wel straat zijn![]()
P_z doe je ook mee aan Holland in tha hood?
Bewaarde je hem wel altijd in je portemonnee?quote:Op dinsdag 6 september 2011 13:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat ging echt echt echt onverwachtsik buig mn hand een beetje en in ene deed ie krak
[..]
Ewa
Poke, pokequote:
quote:Op dinsdag 6 september 2011 13:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Poke, poke
[insert pinguin poke gif dingus]
Vanavond Oh Oh Cherso, donderdag Holland in tha hoodquote:Op dinsdag 6 september 2011 13:22 schreef BBQSausage het volgende:
Holland in tha hood komt vanavond op tv toch?
Edit: Ohnee, de 8e. Toch?
Ik hap nietquote:Op dinsdag 6 september 2011 13:20 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ja hij brak en ik heb geen recht op declaratieregeling helaas en het gaat wasrschijnlijk lang duren voor ik een nieuwe krijg. Weet ik uit ervaring.
JIJ BEGON HALLOOOOOOquote:
Jawel, juist wel anders raakte ik hem kwijtquote:Op dinsdag 6 september 2011 13:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bewaarde je hem wel altijd in je portemonnee?
Nee zeker?
Oh Oh Chersoquote:Op dinsdag 6 september 2011 13:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vanavond Oh Oh Cherso, donderdag Holland in tha hood
Ja een hele lijst met mensen porren mij, haters.quote:Op dinsdag 6 september 2011 13:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
JIJ BEGON HALLOOOOOO
[..]
Jawel, juist wel anders raakte ik hem kwijt
Ik haat je nietquote:Op dinsdag 6 september 2011 13:24 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja een hele lijst met mensen porren mij, haters.
Ohh gelukkigquote:
quote:
Ik zal jou eens poken maar dan met spijkers in die stok.quote:
Kom dan. Je durft toch niet.quote:Op dinsdag 6 september 2011 13:28 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik zal jou eens poken maar dan met spijkers in die stok.
Pokémon bazen topicquote:Op dinsdag 6 september 2011 13:28 schreef BBQSausage het volgende:
Mensen die denken dat ze een mod zijn [insert triest teken hier aub]
Wat is deze__!
Gefeliciteerd, je stond in de lijstquote:Op dinsdag 6 september 2011 13:28 schreef BBQSausage het volgende:
Mensen die denken dat ze een mod zijn [insert triest teken hier aub]
Wat is deze__!
Dat klopt.quote:
Ik heb een poke verzameling, 22 stuksquote:Op dinsdag 6 september 2011 13:24 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja een hele lijst met mensen porren mij, haters.
Die kerel kijkt ook niet verder dan z'n neus lang isquote:Op dinsdag 6 september 2011 13:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je stond in de lijst
Hij is alleen gevaarlijk voor zielige hupsjes die snel blauwe plekken krijgen hoorquote:
Niet meer dan terechtquote:Op dinsdag 6 september 2011 13:30 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Die kerel kijkt ook niet verder dan z'n neus lang isIk post nooit in KLBFB, post ik daar één keer, kom ik meteen in zo'n lijst
__!
Hij heeft het over feedback forum niet klb fb tochquote:Op dinsdag 6 september 2011 13:30 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Die kerel kijkt ook niet verder dan z'n neus lang isIk post nooit in KLBFB, post ik daar één keer, kom ik meteen in zo'n lijst
__!
De haters ?quote:Op dinsdag 6 september 2011 13:32 schreef Patje1987 het volgende:
Zojuist iemand de oorlog verklaard.
quote:Op dinsdag 6 september 2011 13:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij heeft het over feedback forum niet klb fb toch
quote:het feedback forum van mijn o zo geliefde KLB
Ik poke jou niet. Dat gaat ten koste van mijn verzamelingquote:
Ik heb jou zojuist gepoked.quote:
quote:Op dinsdag 6 september 2011 13:35 schreef LompeHork het volgende:
Zeg Patje, heb jij nog wat vergelijkbaars met met Netsky? [/poke]
En ik moest godsgruwelijk veel moeite doen om gepoked te wordenquote:
Ik kan jou niet poken geloof ikquote:
Kan best wel eens kloppenquote:Op dinsdag 6 september 2011 13:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kan jou niet poken geloof ik
Dat is niet koelquote:Op dinsdag 6 september 2011 13:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Kool je kan ook niet vriendjes poken
Oh jawelquote:
Stuur maar door naar mij.quote:Op dinsdag 6 september 2011 13:42 schreef speedking het volgende:
ben net "rooster gaan ophalen" maar heb geen rooster meegekregen wie kan me school ff uitleggen dat er iets fout is.
Ik wil best m'n pyromanische skills laten zien, hoor.quote:Op dinsdag 6 september 2011 13:42 schreef speedking het volgende:
ben net "rooster gaan ophalen" maar heb geen rooster meegekregen wie kan me school ff uitleggen dat er iets fout is.
chill, bedankt manquote:Op dinsdag 6 september 2011 13:45 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik wil best met pyromanische skills laten zien, hoor.
nieuwe klas gezien en opgehoepeltquote:Op dinsdag 6 september 2011 13:49 schreef Plastic_zak het volgende:
Wat heb je dan op school gedaan?
Zitten er FOK!kers in je klas ?quote:Op dinsdag 6 september 2011 13:58 schreef speedking het volgende:
[..]
nieuwe klas gezien en opgehoepelt
nee wel 1 op school die ik kenquote:Op dinsdag 6 september 2011 14:00 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Zitten er FOK!kers in je klas ?
Pallets sorteren.quote:
Ja ):quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:25 schreef Intronic het volgende:
Stickers plakken op toetsenborden!14.gif.
Gaat snel als je de hele tijd stickers moet plakkenquote:Op dinsdag 6 september 2011 14:57 schreef Plastic_zak het volgende:
Het is alsof de dagen steeds saaier worden
Dit heb ik alleen thuis gedaanquote:Op dinsdag 6 september 2011 14:59 schreef Intronic het volgende:
[..]
Gaat snel als je de hele tijd stickers moet plakken.
hallonquote:Op dinsdag 6 september 2011 15:04 schreef stefanhaan het volgende:
Ksit lekker vanuit college te FOK!en.
Je begint een klapjosti te worden danquote:Op dinsdag 6 september 2011 15:14 schreef Intronic het volgende:
Ik heb nu al een paar keer Hallon in plaats van Hallo in een e-mail getypt, echt dikke faal.
quote:Op dinsdag 6 september 2011 15:14 schreef Intronic het volgende:
Ik heb nu al een paar keer Hallon in plaats van Hallo in een e-mail getypt, echt dikke faal.
Nogal. Wel op tijd verbeterd elke keer hoor. Kut FOK!quote:Op dinsdag 6 september 2011 15:15 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Je begint een klapjosti te worden dan![]()
Ach we geven wel een corrigerende tik zo op zijn tijd.quote:Op dinsdag 6 september 2011 15:18 schreef Intronic het volgende:
[..]
Nogal. Wel op tijd verbeterd elke keer hoor. Kut FOK!.
Ik ook niet, ben benieuwd wat mijn baas dan zou zeggenquote:Op dinsdag 6 september 2011 15:37 schreef Intronic het volgende:
[..], dat kan ik niet maken dus zo ver is het nog niet gelukkig.
gr gr je baas.quote:Op dinsdag 6 september 2011 15:38 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik ook niet, ben benieuwd wat mijn baas dan zou zeggen
Nou ik handel klantvragen af via de email en onze kwaliteit word maandelijks gemonitord dus denk niet dat dat gewaardeert gaat wordenquote:Op dinsdag 6 september 2011 15:42 schreef Plastic_zak het volgende:
Naar je baas moet je het natuurlijk niet doen
Naar collega's kan het wel gewoonquote:Op dinsdag 6 september 2011 15:43 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nou ik handel klantvragen af via de email en onze kwaliteit word maandelijks gemonitord dus denk niet dat dat gewaardeert gaat worden
Ik ben een Turk, maar ik wel een special edition. Ik kan namelijk sarcasme herkennen.quote:
Maak me niet jaloers!quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:01 schreef Intronic het volgende:
Deze baas mag al naar huis [ afbeelding ].
Konden amenth en Gulmez dat maarquote:Op dinsdag 6 september 2011 16:00 schreef coban het volgende:
[..]
Ik ben een Turk, maar ik wel een special edition. Ik kan namelijk sarcasme herkennen.
Tsja. Dan noem je ook mensen hequote:Op dinsdag 6 september 2011 16:01 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Konden amenth en Gulmez dat maar
Nee. Dan mag je wachten op de trein die zoals altijd te laat komtquote:Op dinsdag 6 september 2011 16:07 schreef stefanhaan het volgende:
Ik mag over een uurtje weer naar huis
Ik weet niet in welj boerengat jij woont.quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:08 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Nee. Dan mag je wachten op de trein die zoals altijd te laat komt
quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:11 schreef coban het volgende:
[..]
Ik weet niet in welj boerengat jij woont.
Ik zo ookquote:Op dinsdag 6 september 2011 16:10 schreef JApieman het volgende:
4233232e maar ik moet er nu door fietsen.
Wel, want: NEDERLAND IS EEN GROOT BOERENGAT 11!1!!1!1!1!1!quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:13 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik woon niet in een boerengat.
gr gr
Negerwat.quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:15 schreef coban het volgende:
[..]
Wel, want: NEDERLAND IS EEN GROOT BOERENGAT 11!1!!1!1!1!1!
Ik ben een Turkse neger. Dan heb je het echt he. Weyow. EN turk EN neger, beter kan niet mangquote:
Je hebt me verslagenquote:Op dinsdag 6 september 2011 16:17 schreef coban het volgende:
[..]
Ik ben een Turkse neger. Dan heb je het echt he. Weyow. EN turk EN neger, beter kan niet mang
Jawel, als je dan ook nog eens een homo bent, van het vrouwelijke type. Dus een gaypratende negerturk.quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:17 schreef coban het volgende:
[..]
Ik ben een Turkse neger. Dan heb je het echt he. Weyow. EN turk EN neger, beter kan niet mang
WAT HEBBEN MENSEN MET DE LINK HOMO-TURKIJEquote:Op dinsdag 6 september 2011 16:23 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Jawel, als je dan ook nog eens een homo bent, van het vrouwelijke type. Dus een gaypratende negerturk.
Wat voor macaroni ?quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:24 schreef Spaghettivreter het volgende:
Mijn moeder komt thuis van de supermarkt met macaroni![]()
quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:30 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Nouja een soort van pastaschelpjes
Ik heb nu honger gekreegt. Wilt je moeder ook voor mij maken maybe?quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:30 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Nouja een soort van pastaschelpjes
Gekreegt ?quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:56 schreef coban het volgende:
[..]
Ik heb nu honger gekreegt. Wilt je moeder ook voor mij maken maybe?
Dat had ik ookquote:Op dinsdag 6 september 2011 17:23 schreef Rezania het volgende:
Terechte TT, de bus kwam vanochtend gewoon niet opdagen, dus moest ik de volgende nemen en kwam ik te laat.
hard slaanquote:Op dinsdag 6 september 2011 17:23 schreef Rezania het volgende:
Terechte TT, de bus kwam vanochtend gewoon niet opdagen, dus moest ik de volgende nemen en kwam ik te laat.
Je was vanochtend zeker niet toevallig op Leiden Centraal?quote:
Dat is kut iddquote:Op dinsdag 6 september 2011 17:23 schreef Rezania het volgende:
Haha, nee Tilburg. Maar die bussen hebben af en toe echt zoiets van mwa, kom wel gewoon niet dit keerquote:Op dinsdag 6 september 2011 17:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je was vanochtend zeker niet toevallig op Leiden Centraal?
LEKKER VOOR JE HAGAGAGAGAAGAGAGAGAGA LEKKER VOOR JE LEKKEERR HAHAHAHHAHAHAquote:Op dinsdag 6 september 2011 17:23 schreef Rezania het volgende:
Hier in Leiden ook, en dan zijn er ook nog van die bussen die een achtje rijen en waar je dus een kans bij hebt dat je in de bus zit die de verkeerde kant op gaat.quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:26 schreef Intronic het volgende:
[..]
Haha, nee Tilburg. Maar die bussen hebben af en toe echt zoiets van mwa, kom wel gewoon niet dit keer.
Wtf?quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:27 schreef coban het volgende:
[..]
LEKKER VOOR JE HAGAGAGAGAAGAGAGAGAGA LEKKER VOOR JE LEKKEERR HAHAHAHHAHAHA
Ze is bezeten door tovenaars. Snel, haal Argo er bij!quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wtf?Jij bent coban niet, zij is namelijk aardig, jij niet.
Wat gaat hij doen dan? Haar teder verlossen van de magie van de duistere tovenaars?quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:33 schreef Intronic het volgende:
[..]
Ze is bezeten door tovenaars. Snel, haal Argo er bij!.
Daar kan ik mij idd ook aan ergeren ja.quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:29 schreef MarokkaanseKip het volgende:
omdat een vrouw zelfmoord probeerde te plegen ofzo?
Eens, vorige week dinsdag had ik problemen met het ov doordat een eikel voor een trein was gesprongen.quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:36 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Daar kan ik mij idd ook aan ergeren ja.
Zelfmoord plegen ok, maar doe het dan op een manier dat andere mensen er geen hinder van ondervinden.
Hahha ja eigenlijk is dat ook zoquote:Op dinsdag 6 september 2011 17:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wtf?Jij bent coban niet, zij is namelijk aardig, jij niet.
Douchen in fakking zoutzuur whehequote:Op dinsdag 6 september 2011 17:36 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Daar kan ik mij idd ook aan ergeren ja.
Zelfmoord plegen ok, maar doe het dan op een manier dat andere mensen er geen hinder van ondervinden.
Thanks voor de tip!quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:56 schreef Plastic_zak het volgende:
mensen die zelfmoord plegenga dan gewoon drugs gebruiken....
Is al goed.quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:40 schreef coban het volgende:
[..]
Hahha ja eigenlijk is dat ook zosorry lieve rezania
Het is geen trollquote:
Als je het maar veilig doet.quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:02 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ga eten en daarna de hond doen
quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:23 schreef TWP het volgende:
Je kunt de groeten uit de trein krijgen..
Helemaal volgens schema! Nog geen vertraging gehad vandaag.quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:24 schreef Rezania het volgende:
[..]Rijdt hij op tijd of bevestig hij de TT?
Ruilen? Moet je wel werken in een winkel en mijn examens halenquote:Op dinsdag 6 september 2011 18:25 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik heb echt geen zin meer in stage en school![]()
![]()
Nee, werken in een winkel lijkt me nog ergerquote:Op dinsdag 6 september 2011 18:26 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ruilen? Moet je wel werken in een winkel en mijn examens halen
Goreten terugquote:Op dinsdag 6 september 2011 18:23 schreef TWP het volgende:
Je kunt de groeten uit de trein krijgen..
Alles beter dan een ICT stage, hè P_z?quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:26 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ruilen? Moet je wel werken in een winkel en mijn examens halen
In de Wibra nog welquote:Op dinsdag 6 september 2011 18:27 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Nee, werken in een winkel lijkt me nog erger
fml
Staar je dan niet de hele dag naar een computer?quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:27 schreef TWP het volgende:
[..]
Alles beter dan een ICT stage, hè P_z?
Daar kan je nog FOK!ken.quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:27 schreef TWP het volgende:
[..]
Alles beter dan een ICT stage, hè P_z?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |