Ik 5xx km op 90 euroquote:Op dinsdag 6 september 2011 10:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik rij ongeveer 450 km op 55 euro benzine hier in NL
Er past niet eens 90 euro aan benzine in mijn tankquote:
Ik heb echt geen idee hoe die van mij rijdtquote:Op dinsdag 6 september 2011 10:08 schreef Patje1987 het volgende:
Ik mag echtblij zijn als ik 1 op 10 haal
Meestal reset ik de teller bij elke tankbeurt, maar verder kun je ook gewoon zien hoeveel je nog kunt rijden met de tank enzo maar ik gebruik dat nooit.quote:Op dinsdag 6 september 2011 10:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee hoe die van mij rijdt![]()
Ik rijd ook meer op de dagteller dan op het benzinemetertje![]()
Maar dat is omdat ik een raar benzinemetertje heb, ding heeft kuren
Als ik mn tank helemaal vol gooi en alleen dan.quote:Op dinsdag 6 september 2011 10:10 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Meestal reset ik de teller bij elke tankbeurt, maar verder kun je ook gewoon zien hoeveel je nog kunt rijden met de tank enzo maar ik gebruik dat nooit.
quote:Op dinsdag 6 september 2011 10:42 schreef coban het volgende:
zijn jullie ook zo getalenteerd dat jullie dat wijf dat door de intercom gilt wat de volgende bestemming is na kunnen praten?
Ja, ik hoor het elke dagquote:Op dinsdag 6 september 2011 10:42 schreef coban het volgende:
zijn jullie ook zo getalenteerd dat jullie dat wijf dat door de intercom gilt wat de volgende bestemming is na kunnen praten?
succesquote:
hey man echt bedankt dat je dat met ons wilde delen!quote:Op dinsdag 6 september 2011 10:52 schreef Roburtt het volgende:
Les bijna afgelopen, laptop inpakken, doei
Dit is UDOWU,niet het haatcampagne-topic.quote:Op dinsdag 6 september 2011 10:56 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
hey man echt bedankt dat je dat met ons wilde delen!
Hier alleen haatcampagne tegen P_zquote:Op dinsdag 6 september 2011 10:57 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dit is UDOWU,niet het haatcampagne-topic.
gr gr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |