Pittige regen(buien) trekken nu over Zuid-Holland tot en met Groningen. Windkracht 7 t/m 9 langs de kust met flinke windstoten, in het binnenland een laffe 6 ongeveer. Dit zal nog een aantal uren aanhouden, in de ochtend wordt het minder.quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:17 schreef Maver24 het volgende:
Goedeavond allen. Wat een weer buiten zeg hier in Rotterdam en omstreken. Dikke herfst met veel wind en regen. Upc stopt zelfs af en toe, storing denk ik.
Wat staat er nog in de planning voor vanavond?. Hoe staat het nu actueel in NL. Dus wind enzo.
Daar moet vast wel iets van veel bij elkaar te vinden zijn...:)quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:15 schreef Drassss het volgende:
Oke om te beginnen.
De vaste kern, stuur eens wat begrippen naar mij per PM die je graag in de OP wil hebben met uitleg. Links mogen ook, of waar info vandaan gehaald kunnen worden.
Dat kunnen we alvast een begin maken!
True, maar van mij hoeven in dit topic niet alle begrippen, maar gewoon dingen die vaak voorkomen. En dat de linkjes dus eventueel werkenquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:12 schreef INViCTuS het volgende:
Als je in de OP links of een begrippenlijst hebt staan van meest voorkomende dan kan dat best handig zijn. Met name in de latere lente, zomer en vroege herfst heb je veel termen die moeilijk of onbekend zijn. Cape, lifted en veel daarmee komt toch meestal in die maanden voor.
Ik zou wel voorstellen om eerst is na te denken over wat er precies in moet komen voordat je ergens aan begint en het weer 10x bij moet werken of aan moet passen. Laat een aantal mensen het maken en iedereen is meedenken over wat er in moet/zou kunnen. Stel dan ook een deadline dat het af moet zijn. toch?!
quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:15 schreef Drassss het volgende:
Oke om te beginnen.
De vaste kern, stuur eens wat begrippen naar mij per PM die je graag in de OP wil hebben met uitleg. Links mogen ook, of waar info vandaan gehaald kunnen worden.
Dat kunnen we alvast een begin maken!
Zullen het de komende tijd even overleggen, zodat we een bazen OP kunnen fixenquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:24 schreef Frutsel het volgende:
[..]
True, maar van mij hoeven in dit topic niet alle begrippen, maar gewoon dingen die vaak voorkomen. En dat de linkjes dus eventueel werken
[..]
![]()
DM/PM anders Speedsel ook ff hoever hij al was, anders doe je wellicht dubbel werk![]()
Thx alvast voor een ieder die de tijd neemt om wat bij te dragen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.just give a second thought
what if we don't get caught...
Ik weet niet meer of mijn sarcasmemeter kapot is, maar ik merk wel een verschil met de seizoenswisseling: er is nu de factor 'wind' bij gekomen.quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:32 schreef RiKe het volgende:
[..]
Ik voel wel een enorm contrast met de zomer hoor.
quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:58 schreef Apotheose het volgende:
Zomer installeren... ████████░░░░░░░░░ 42% done.....
404 error!
Season not found.
Probeer het volgend jaar opnieuw.Leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:58 schreef Apotheose het volgende:
Zomer installeren... ████████░░░░░░░░░ 42% done.....
404 error!
Season not found.
Probeer het volgend jaar opnieuw.Lol.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Herfst, da's toch dat seizoen dat in juni al begint?
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:45 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Ho wacht ff... eerst nog een paar lekkere herfststormen.
En die keiharde regen helpt ook niet om het gezellig te maken buiten.quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:17 schreef Mestras het volgende:
hier in amsterdam waait het beangstigend hard
Binnen wel.quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:20 schreef pullup het volgende:
[..]
En die keiharde regen helpt ook niet om het gezellig te maken buiten.
Nou, nou beangstigend?quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:17 schreef Mestras het volgende:
hier in amsterdam waait het beangstigend hard
het is ook alweer over, maar hier liggen echt grote takken op de straatquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:24 schreef kree het volgende:
[..]
Nou, nou beangstigend?
Het valt toch allemaal wel mee hoor en ik zit hier aan de kust in Katwijk.
Heb het wel erger gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |