Niet om te zeuren, maar momenteel waait het voor Brabantse begrippen ook al behoorlijkquote:Op dinsdag 6 september 2011 11:11 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik keek naar buiten, niet naar de radar
5/6bft vandaag voor het ijsselmeer? Geeft mij al genoeg reden aan om deze niet serieus te nemen..quote:Op dinsdag 6 september 2011 09:46 schreef Dven het volgende:
Weet iemand hoe betrouwbaar http://windradar.net/ is? Volgens die gegevens kan ik net zo goed hier bij de Zuid-Hollandse eilanden blijven in plaats van zo de deur uit te stappen en drie uur te reizen om naar Den Helder te gaan.
Is gewoon KNMI dataquote:Op dinsdag 6 september 2011 11:20 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
5/6bft vandaag voor het ijsselmeer? Geeft mij al genoeg reden aan om deze niet serieus te nemen..
Edit: Daar staat zelfs een 7bft, zegt genoeg![]()
Veel plezier en succesquote:Op dinsdag 6 september 2011 12:17 schreef Dven het volgende:
Uiteindelijk toch maar naar Hoek van Holland. De verschillen in windsnelheid zijn niet zo groot dat ik er de verschillen in hoeveelheid regen en reistijd voor over heb. En nu kan ik ook nog eens de hond meenemen! Hopen op een mooi winderig dagje, nu er vandoor
Regengebied nu bij Breda dus het zal straks wat gaan regenenquote:Op dinsdag 6 september 2011 12:31 schreef lezzer het volgende:
Ik zie hier toch wel steeds meer wolken binnentrekken @ Eindhoven Airport.
Speedy was toch iets aan het voorbereiden (in overleg met Horned Reaper)quote:Op dinsdag 6 september 2011 13:05 schreef Frutsel het volgende:
Volgende topic knikker ik de OP er gewoon uit, degene die die opent mag zelf wat verzinnen.
Naar eigen inzicht, naar eigen idee.
quote:Op dinsdag 6 september 2011 13:05 schreef Frutsel het volgende:
Volgende topic knikker ik de OP er gewoon uit, degene die die opent mag zelf wat verzinnen.
Klopt ik ben er nog mee bezig, helaas heb ik hier ook een leven en er zit helaas nog wat tijd in.quote:Op dinsdag 6 september 2011 13:07 schreef zoem het volgende:
[..]
Speedy was toch iets aan het voorbereiden (in overleg met Horned Reaper)
Want? Laten we dit topic qua kwaliteit wel gewoon in stand houden en nu niet ineens de handdoek in de ring gooien. Ik en velen met mij wisten denk ik niet eens dat Speedy bezig was met een nieuwe OP.quote:Op dinsdag 6 september 2011 13:05 schreef Frutsel het volgende:
Dat lijkt me nietquote:De ochtendspits had met een piek van 162 kilometer nog een gemiddelde lengte. Vanaf het eind van de ochtend trekt een groot regengebied over het westen van Nederland. In de loop van de dag komt de rest van Nederland aan de beurt. Alleen Noord-Brabant en Limburg lijken gespaard te worden.
Lijken, ze wisten het dus nog niet zekerquote:Op dinsdag 6 september 2011 13:39 schreef Jor_Dii het volgende:
Vind dit overigens opmerkelijk; van de FP
[..]
Dat lijkt me niet
Gisteren werd er bij het nieuws/weer verteld dat het naderende lagedrukgebied samensmelt met de resten van orkaan Irene.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |