Ik weet echt wel wat ik wil.quote:Op maandag 5 september 2011 23:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee dat wil je niet, dan krijgen slimme kutautisten als die van mij stemrecht..
Oh, maar dan is het nu 1-1quote:Op maandag 5 september 2011 23:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jouw stem telt niet volgens Godt.
Vragen staat vrijquote:Op maandag 5 september 2011 23:16 schreef L-E het volgende:
[..]
Vertel daar eens meer over, beste Godt.
Ja maar daar heb ik dus geen zak aan.quote:Op maandag 5 september 2011 23:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh, maar dan is het nu 1-1want die van jou wel toch.
Ja hé, moet je bij godt zijn.quote:Op maandag 5 september 2011 23:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar daar heb ik dus geen zak aan.
Zal ik ze toedekken met een gebreid labeltje?quote:Op maandag 5 september 2011 23:18 schreef Kreator het volgende:
LE? Ik lig er al in. Dubbeltjes geteld? Ik heb kouwe voeten.
Ik las poetsjurk. De MI was aandoenlijk!quote:Op maandag 5 september 2011 23:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb je intussen al een mooie poetsturk weten op te scharrelen?
ik heb gisyeren een gratis kruik op MP gevonden. was alleen vergeten dat we gen warm water kunnen betalen.quote:Op maandag 5 september 2011 23:19 schreef L-E het volgende:
[..]
Zal ik ze toedekken met een gebreid labeltje?
Met zo'n hoofddoek erbij? Maar dan zo omgebonden met de knoop aan de voorkant?quote:Op maandag 5 september 2011 23:21 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik las poetsjurk. De MI was aandoenlijk!
Nee, dat avontuur zit me niet mee.quote:Op maandag 5 september 2011 23:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb je intussen al een mooie poetsturk weten op te scharrelen?
Wat zijn je specifieke eisen eigenlijk?quote:Op maandag 5 september 2011 23:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nee, dat avontuur zit me niet mee.
Die kriebelen zo he?quote:Op maandag 5 september 2011 23:22 schreef Kreator het volgende:
Maar goed. ik ga de labeltjes uit m'n kleding knippen. kan er niet meer tegen.
Hebben ze dat niet bij de voedselbank?quote:Op maandag 5 september 2011 23:21 schreef Kreator het volgende:
[..]
ik heb gisyeren een gratis kruik op MP gevonden. was alleen vergeten dat we gen warm water kunnen betalen.
Waar je (getuige deze post) graag aan mee doet.quote:Op maandag 5 september 2011 23:22 schreef S95Sedan het volgende:
Maargoed ik zie het alweer, veel geblaat weinig concreets, as usual.
Wil je m'n mesjes zo lenen?quote:Op maandag 5 september 2011 23:22 schreef Kreator het volgende:
Helemaalquote:Op maandag 5 september 2011 23:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Met zo'n hoofddoek erbij? Maar dan zo omgebonden met de knoop aan de voorkant?
Hear hear, wie vroeg jou wat tally?quote:Op maandag 5 september 2011 23:23 schreef Tally het volgende:
[..]
Waar je (getuige deze post) graag aan mee doet.
Kom dan niet.
Niet met iets scherpsquote:Op maandag 5 september 2011 23:22 schreef Kreator het volgende:
Gewoon een schoonmaakster. Ik heb alleen extra toegevoegd dat strijken. Dat doen ze niet allemaal.quote:Op maandag 5 september 2011 23:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat zijn je specifieke eisen eigenlijk?
Je post in het algemeen zeikwijf.quote:Op maandag 5 september 2011 23:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hear hear, wie vroeg jou wat tally?
Net als je dates dus?quote:Op maandag 5 september 2011 23:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gewoon een schoonmaakster. Ik heb alleen extra toegevoegd dat strijken. Dat doen ze niet allemaal.
Maar ik krijg wel contacten door maar ze bellen niet terug.
Hebben die poetsturken zoveel moeite met strijken?quote:Op maandag 5 september 2011 23:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gewoon een schoonmaakster. Ik heb alleen extra toegevoegd dat strijken. Dat doen ze niet allemaal.
Maar ik krijg wel contacten door maar ze bellen niet terug.
Ik reageer toch op je?quote:Op maandag 5 september 2011 23:24 schreef Tally het volgende:
[..]
Je post in het algemeen zeikwijf.
Niet beledigd zijn als je eindelijk je aandacht krijgt waar je om post.
Ik wentel me in de liefde hierquote:
Ze negeren je gewoonquote:Op maandag 5 september 2011 23:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik reageer toch op je?
Vind het alleen frappant dat degene met de grootse mond opeens hun klep niet meer open trekken.
veel beter dan de KSC...al dat constant gebash en gekat daarquote:
Het is ook niet makkelijk. Voor je het weet beland zo'n strijkbout in het smoeltje van je kind, mag je dat wéér gaan uitleggen aan BJZ.quote:Op maandag 5 september 2011 23:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Hebben die poetsturken zoveel moeite met strijken?
Ja, ik benijd ze niet.quote:Op maandag 5 september 2011 23:27 schreef ArTiC het volgende:
[..]
veel beter dan de KSC...al dat constant gebash en gekat daar
Geen idee waarom maar ik moest aan wentelteefjes denkenquote:Op maandag 5 september 2011 23:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik wentel me in de liefde hier
Ik vind het frappant dat de grootste zeikerds, die roepen dat het hier nog steeds hetzelfde is, nog steeds komen roepen dat het nog steeds het zelfde is en dat het geen kut aan is om mee te posten.quote:Op maandag 5 september 2011 23:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik reageer toch op je?
Vind het alleen frappant dat degene met de grootse mond opeens hun klep niet meer open trekken.
quote:Op maandag 5 september 2011 23:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Geen idee waarom maar ik moest aan wentelteefjes denken
Ik dacht dat je zei KFCquote:Op maandag 5 september 2011 23:27 schreef ArTiC het volgende:
[..]
veel beter dan de KSC...al dat constant gebash en gekat daar
Nog gekker ik kreeg er twee aangeboden en beide hollandse studentes.quote:Op maandag 5 september 2011 23:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Hebben die poetsturken zoveel moeite met strijken?
Moest je nou bijna 4 minuten nadenken over dit antwoord?quote:Op maandag 5 september 2011 23:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kom je aandacht te kort knul?![]()
Zit je weer bij het UWV te wachten?
Ik kan woensdag wel even doorgeven dat hij nog steeds zit te wachten, dan bellen ze me namelijk.quote:Op maandag 5 september 2011 23:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kom je aandacht te kort knul?![]()
Zit je weer bij het UWV te wachten?
Ik vind het al... euhm... 6 jaar kut hierquote:Op maandag 5 september 2011 23:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik vind het frappant dat de grootste zeikerds, die roepen dat het hier nog steeds hetzelfde is, nog steeds komen roepen dat het nog steeds het zelfde is en dat het geen kut aan is om mee te posten.
Voordat diegene hier kwamen zeiken, liep het topic ook. Dus 'je' hoeft niet te komen zeiken. Blijkbaar zijn er genoeg die het hier naar hun zin hebben waardoor t topic al zo lang loopt.
Niet eens vanwege de negerlullen?quote:Op maandag 5 september 2011 23:29 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik dacht dat je zei KFCValt het op dat ik honger heb?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |