Ik pak de vanillevla!quote:
Met Sammz of Ripley?quote:
Ja Mata is mijn bitchquote:
Tegen jou?quote:
Goed, op het moment erg moe van het sporten. In het algemeen druk met kijken wat ik over drie maanden wil doen en opzoek naar een huisje voor mezelf.quote:
Dat vroeg ik niet.quote:
Hoezo over drie maanden?quote:Op maandag 5 september 2011 20:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Goed, op het moment erg moe van het sporten. In het algemeen druk met kijken wat ik over drie maanden wil doen en opzoek naar een huisje voor mezelf.
MI van L-E samen met MissB en vanillevlaquote:Op maandag 5 september 2011 20:46 schreef L-E het volgende:
[..]
Er is niemand met wie ik liever een schaaltje vanillevla deel.
Ben je in de keuken ook altijd zo recalcitrant, woman?quote:Op maandag 5 september 2011 20:48 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar dat kan mij niet schelen.
Ik deel het met anderen, wil graag een klein appartementje, mag zelfs een studio zijn. Als het maar niet zo groot is (wil zo min mogelijk schoonmaken).quote:Op maandag 5 september 2011 20:48 schreef L-E het volgende:
[..]
Hoezo over drie maanden?
Je had toch een huisje, of deel je dat met anderen?
Nee hoor, als je een broodje pindakaas wil maak ik dat meteen.quote:Op maandag 5 september 2011 20:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ben je in de keuken ook altijd zo recalcitrant, woman?![]()
Ah, op die manier. Je wil wel in Ierland blijven?quote:Op maandag 5 september 2011 20:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik deel het met anderen, wil graag een klein appartementje, mag zelfs een studio zijn. Als het maar niet zo groot is (wil zo min mogelijk schoonmaken).
En het project waar ik op werk loopt over 3 maanden af, ik kan dan een ander project gaan zoeken, maar denk dat ik liever bij een bedrijf ga werken waar meer groeimogelijkheden zijn.
Dat is nog niet zeker.quote:Op maandag 5 september 2011 20:54 schreef L-E het volgende:
[..]
Ah, op die manier. Je wil wel in Ierland blijven?
Jij bitch. Pindakaas is goorder dan de tampons van Hannah Tokkie.quote:Op maandag 5 september 2011 20:54 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee hoor, als je een broodje pindakaas wil maak ik dat meteen.
Zover mogelijk bij het mokkel vandaan.quote:Op maandag 5 september 2011 20:54 schreef L-E het volgende:
[..]
Ah, op die manier. Je wil wel in Ierland blijven?
Hehe, ik vermoedde al dat je dat zou vinden.quote:Op maandag 5 september 2011 20:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij bitch. Pindakaas is goorder dan de tampons van Hannah Tokkie.
Have funquote:
Dan had ik die baan in India wel aangenomenquote:Op maandag 5 september 2011 20:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zover mogelijk bij het mokkel vandaan.
Waarom heb je dat niet gedaan dan?quote:Op maandag 5 september 2011 20:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan had ik die baan in India wel aangenomen
Het stinkt er zo.quote:Op maandag 5 september 2011 20:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom heb je dat niet gedaan dan?
Dat ruik je na een tijdje vanzelf niet meerquote:
In India stinkt men harder! Was mooie tijd geworden man!quote:Op maandag 5 september 2011 20:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan had ik die baan in India wel aangenomen
Nah, ga liever terug naar Utrecht dan, kan ik m'n meisje tenminste zien wanneer ik dat wilquote:Op maandag 5 september 2011 21:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
In India stinkt men harder! Was mooie tijd geworden man!
India...
Ach, zo'n afstand heeft ook voordelen, vind ik.quote:Op maandag 5 september 2011 21:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nah, ga liever terug naar Utrecht dan, kan ik m'n meisje tenminste zien wanneer ik dat wil
Nauwelijks, ik heb ze nog niet echt gevonden tenminste.quote:Op maandag 5 september 2011 21:04 schreef L-E het volgende:
[..]
Ach, zo'n afstand heeft ook voordelen, vind ik.
Je hoeft niet mee naar alle familieverjaardagen.quote:Op maandag 5 september 2011 21:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nauwelijks, ik heb ze nog niet echt gevonden tenminste.
Hoef ik sowieso nietquote:Op maandag 5 september 2011 21:07 schreef L-E het volgende:
[..]
Je hoeft niet mee naar alle familieverjaardagen.
quote:Op maandag 5 september 2011 21:10 schreef L-E het volgende:
[..]
Als je echt geen een voordeel ziet aan de afstand, waarom is die afstand er dan nog..?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Daarom ben ik ook bezig met banen in Nederland op het moment.quote:Op maandag 5 september 2011 21:10 schreef L-E het volgende:
[..]
Als je echt geen een voordeel ziet aan de afstand, waarom is die afstand er dan nog..?
quote:Op maandag 5 september 2011 21:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]Vrouwen kunnen dat soort dingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
quote:Op maandag 5 september 2011 21:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]Haha, mens, overdrijf niet zo, dit was niet bepaald een pareltje he. Heb je X op?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kijk! Goed om te horen, het is dus serieus?quote:Op maandag 5 september 2011 21:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook bezig met banen in Nederland op het moment.
quote:
mentale voorbereiding voor ons? hoe attent van je!quote:Op maandag 5 september 2011 21:20 schreef L-E het volgende:
Ik ga zo douchen en slapen.
Zo dus, niet nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |