Ik weet echt wel wat ik wil.quote:Op maandag 5 september 2011 23:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee dat wil je niet, dan krijgen slimme kutautisten als die van mij stemrecht..
Oh, maar dan is het nu 1-1quote:Op maandag 5 september 2011 23:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jouw stem telt niet volgens Godt.
Vragen staat vrijquote:Op maandag 5 september 2011 23:16 schreef L-E het volgende:
[..]
Vertel daar eens meer over, beste Godt.
Ja maar daar heb ik dus geen zak aan.quote:Op maandag 5 september 2011 23:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh, maar dan is het nu 1-1want die van jou wel toch.
Ja hé, moet je bij godt zijn.quote:Op maandag 5 september 2011 23:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar daar heb ik dus geen zak aan.
Zal ik ze toedekken met een gebreid labeltje?quote:Op maandag 5 september 2011 23:18 schreef Kreator het volgende:
LE? Ik lig er al in. Dubbeltjes geteld? Ik heb kouwe voeten.
Ik las poetsjurk. De MI was aandoenlijk!quote:Op maandag 5 september 2011 23:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb je intussen al een mooie poetsturk weten op te scharrelen?
ik heb gisyeren een gratis kruik op MP gevonden. was alleen vergeten dat we gen warm water kunnen betalen.quote:Op maandag 5 september 2011 23:19 schreef L-E het volgende:
[..]
Zal ik ze toedekken met een gebreid labeltje?
Met zo'n hoofddoek erbij? Maar dan zo omgebonden met de knoop aan de voorkant?quote:Op maandag 5 september 2011 23:21 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik las poetsjurk. De MI was aandoenlijk!
Nee, dat avontuur zit me niet mee.quote:Op maandag 5 september 2011 23:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb je intussen al een mooie poetsturk weten op te scharrelen?
Wat zijn je specifieke eisen eigenlijk?quote:Op maandag 5 september 2011 23:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nee, dat avontuur zit me niet mee.
Die kriebelen zo he?quote:Op maandag 5 september 2011 23:22 schreef Kreator het volgende:
Maar goed. ik ga de labeltjes uit m'n kleding knippen. kan er niet meer tegen.
Hebben ze dat niet bij de voedselbank?quote:Op maandag 5 september 2011 23:21 schreef Kreator het volgende:
[..]
ik heb gisyeren een gratis kruik op MP gevonden. was alleen vergeten dat we gen warm water kunnen betalen.
Waar je (getuige deze post) graag aan mee doet.quote:Op maandag 5 september 2011 23:22 schreef S95Sedan het volgende:
Maargoed ik zie het alweer, veel geblaat weinig concreets, as usual.
Wil je m'n mesjes zo lenen?quote:Op maandag 5 september 2011 23:22 schreef Kreator het volgende:
Maar goed. ik ga de labeltjes uit m'n kleding knippen. kan er niet meer tegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |