quote:Op maandag 5 september 2011 23:11 schreef sjampoeh het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ "Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
quote:Op maandag 5 september 2011 23:25 schreef Miam het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 september 2011 23:28 schreef sjampoeh het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ "Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
quote:Op maandag 5 september 2011 23:30 schreef Miam het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik kijk as we speak
me too! Wohooooo! Zin in johh :p nu pitten!quote:
Vind het nog altijd beter dan de oude faith.quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:19 schreef Sk00p het volgende:
Qua arrogantie hebben ze wel de goede actrice gevonden.
nee die andere Faith was 10x niksquote:Op dinsdag 6 september 2011 09:05 schreef Miam het volgende:
[..]
Vind het nog altijd beter dan de oude faith.die had dit nooit zo neer kunnen zetten.
nee, niet dat dit zoveel beter is, maar alles beter dan de oude zullen we maar zeggen.quote:Op dinsdag 6 september 2011 13:19 schreef sherezade het volgende:
[..]
nee die andere Faith was 10x niks
Ik ookquote:Op dinsdag 6 september 2011 14:18 schreef Miam het volgende:
[..]
nee, niet dat dit zoveel beter is, maar alles beter dan de oude zullen we maar zeggen.
vanavond kijk ik niet mee.. heb de aflevering al gezien.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ "Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
huh, op teletekst ofzo? Is idd waardeloosquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:04 schreef Madame_Paon het volgende:
Ah nee hč, ik zie de beschrijving van de aflevering van vanavond.
Waardeloos.
http://rtl.nl/service/gids/quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:09 schreef Miam het volgende:
[..]
huh, op teletekst ofzo? Is idd waardeloos
quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:11 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
http://rtl.nl/service/gids/
En in de Veronicagids staat het ook.
Waarom komen alle rotpersonages zo ontzettend vaak in beeld en veel leuke personages niet?![]()
Ik heb bijna geen behoefte meer om het te kijken.
Wat?quote:
Ja ik bedoelde dat ook hihi. Beetje verwarrend somd die smileysquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:14 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Wat?
Altijd wel een aflevering met Janet, Lily, Noah, Jack, Katie of Chris. Vaak zitten zelfs minstens 2 van hen in de aflevering.
Dat is gewoon niet meer leuk om naar te kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |