ja 5 wekenquote:
zal me niet verbazen dat ze het kind er volgende week uitpoept.quote:Op maandag 5 september 2011 22:54 schreef roos85 het volgende:
[..]
dat is al weer een tijdje geleden he. ze vast ineens 4 maanden nu ofzo
quote:Op maandag 5 september 2011 22:57 schreef Miam het volgende:
Jack heeft zo'n rare deuk in z`n voorhoofd!
die gaat zo flippen volgens mijquote:Op maandag 5 september 2011 22:58 schreef Madame_Paon het volgende:
Serieus Jack.![]()
Waarom maken ze van Carly zo'n watje dat alles maar pikt?
Hij ziet eruit alsof hij ooit ergens keihard tegenaan is geknald.quote:Op maandag 5 september 2011 22:57 schreef Miam het volgende:
Jack heeft zo'n rare deuk in z`n voorhoofd!
Ik kijk eens in de week ofzo, maar deze soap gaat daar te snel voorquote:
ja echt heel raar!quote:Op maandag 5 september 2011 22:59 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Hij ziet eruit alsof hij ooit ergens keihard tegenaan is geknald.
Hij heeft ook zo'n plat hoofd.
ah zoquote:Op maandag 5 september 2011 22:59 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik kijk eens in de week ofzo, maar deze soap gaat daar te snel voor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 september 2011 23:11 schreef sjampoeh het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ "Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
quote:Op maandag 5 september 2011 23:25 schreef Miam het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 september 2011 23:28 schreef sjampoeh het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ "Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
quote:Op maandag 5 september 2011 23:30 schreef Miam het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik kijk as we speak
me too! Wohooooo! Zin in johh :p nu pitten!quote:
Vind het nog altijd beter dan de oude faith.quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:19 schreef Sk00p het volgende:
Qua arrogantie hebben ze wel de goede actrice gevonden.
nee die andere Faith was 10x niksquote:Op dinsdag 6 september 2011 09:05 schreef Miam het volgende:
[..]
Vind het nog altijd beter dan de oude faith.die had dit nooit zo neer kunnen zetten.
nee, niet dat dit zoveel beter is, maar alles beter dan de oude zullen we maar zeggen.quote:Op dinsdag 6 september 2011 13:19 schreef sherezade het volgende:
[..]
nee die andere Faith was 10x niks
Ik ookquote:Op dinsdag 6 september 2011 14:18 schreef Miam het volgende:
[..]
nee, niet dat dit zoveel beter is, maar alles beter dan de oude zullen we maar zeggen.
vanavond kijk ik niet mee.. heb de aflevering al gezien.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ "Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
huh, op teletekst ofzo? Is idd waardeloosquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:04 schreef Madame_Paon het volgende:
Ah nee hč, ik zie de beschrijving van de aflevering van vanavond.
Waardeloos.
http://rtl.nl/service/gids/quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:09 schreef Miam het volgende:
[..]
huh, op teletekst ofzo? Is idd waardeloos
quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:11 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
http://rtl.nl/service/gids/
En in de Veronicagids staat het ook.
Waarom komen alle rotpersonages zo ontzettend vaak in beeld en veel leuke personages niet?![]()
Ik heb bijna geen behoefte meer om het te kijken.
Wat?quote:
Ja ik bedoelde dat ook hihi. Beetje verwarrend somd die smileysquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:14 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Wat?
Altijd wel een aflevering met Janet, Lily, Noah, Jack, Katie of Chris. Vaak zitten zelfs minstens 2 van hen in de aflevering.
Dat is gewoon niet meer leuk om naar te kijken.
don't mess with Ciconne family!quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:46 schreef Madame_Paon het volgende:
Die Rocco mag ook wel wegblijven.
Libby plee.quote:
oh maar dat mag je vinden?quote:Op woensdag 7 september 2011 09:10 schreef miss-jones25 het volgende:
ehm ik vind molly er niet echt ordinair bij lopen hoor
Aardig dat dat mag ja.quote:
oh meende dat je reageerde op het feit dat ik aangaf dat Molly er ordinair uitziet.quote:Op woensdag 7 september 2011 09:16 schreef miss-jones25 het volgende:
[..]
Aardig dat dat mag ja.
Had het trouwens niet eens over jou opmerking maar over die van alors die had het over dr kleding.
oja, fijn is datquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:11 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
http://rtl.nl/service/gids/
En in de Veronicagids staat het ook.
Waarom komen alle rotpersonages zo ontzettend vaak in beeld en veel leuke personages niet?![]()
Ik heb bijna geen behoefte meer om het te kijken.
ja hou maar op.. Val strax in een enorm zwart gatquote:Op woensdag 7 september 2011 11:39 schreef sjampoeh het volgende:
En alles moet nu wel zo afgerond worden, afraffelen die handelwe hebben nog maar een paar maanden
![]()
Anders ik wel, weet me geen raad wat ik vijf uur moet doen als dit er niet meer is.quote:Op woensdag 7 september 2011 11:47 schreef Miam het volgende:
[..]
ja hou maar op.. Val strax in een enorm zwart gat
inderdaad.quote:Op woensdag 7 september 2011 18:53 schreef xChar het volgende:
[..]
Anders ik wel, weet me geen raad wat ik vijf uur moet doen als dit er niet meer is.
Ik vind Maura (Calry) z'n mooie inspirerende vrouw! Alles wat zei zegt is vol emotie.
Vind Molly niet ordinair, eerder Alison of Casey en die zooi.
true, als het gewoon effen was, maar die panterprintjes maken het niet echt sjiek.quote:Op woensdag 7 september 2011 20:18 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik vind het bij Molly niet ordinair staan. Bij Janet wel. Die heeft nou eenmaal grotere borsten. Dan ziet het er al snel ordinair uit.
ik vind janet zo overdreven opgemaakt. Draagt er wel aan bij ook als je't mij vraagt. En natuurlijk dat afschuwelijke rode haar.quote:Op woensdag 7 september 2011 20:18 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik vind het bij Molly niet ordinair staan. Bij Janet wel. Die heeft nou eenmaal grotere borsten. Dan ziet het er al snel ordinair uit.
ja? De kleur ook? Vond dat bruine veel mooier, oogde gelijk een stuk rustigerquote:Op woensdag 7 september 2011 20:56 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik vind Janets haar mooi.![]()
En Katie kleden ze niet echt flatteus. Ze lijkt veel breder dan dat ze werkelijk is in die kleding. Echt van die moekekleding.
okequote:Op woensdag 7 september 2011 21:08 schreef Madame_Paon het volgende:
De kleur ook.
Ik vind het wel een stoere kleur.
En de kleding past wel bij Katie. Moeders zijn de baas (over hun kinderen) en Katie denkt ook dat zij over iedereen de baas is.
Extensions?quote:Op woensdag 7 september 2011 21:14 schreef Miam het volgende:
[..]
okeextensions maybe?
lijkt mij heeel tof! En QFTW wat betreft katie
ja, nephaar!quote:
Waarom denk je dat?quote:
Janet heeft een onwijs dikke bos haar volgens mij! en het zit altijd zo .... perfect.quote:
Ach so.quote:Op woensdag 7 september 2011 22:13 schreef Miam het volgende:
[..]
Janet heeft een onwijs dikke bos haar volgens mij! en het zit altijd zo .... perfect.
ik zit dan gelijk te denken aan extensions.![]()
maar misschien is ze wel gezegend
met die dikke bos. who knows.
yes she has.quote:Op woensdag 7 september 2011 22:48 schreef Axia het volgende:
Op die foto's heeft ze iets weg van Monica Belluci.
omg! daar heb ik een MAJOR crush op gehad vroegah!quote:Op woensdag 7 september 2011 22:50 schreef Axia het volgende:
In het echt is Janet getrouwd met Mr. Baywatch, Billy
vergeet carjack en janet niet.quote:Op woensdag 7 september 2011 22:51 schreef Madame_Paon het volgende:
Katieen Chris
![]()
![]()
.
Ze geven de vervelendste personage de meeste scčnes ...
Inderdaad.quote:Op woensdag 7 september 2011 22:48 schreef Axia het volgende:
Op die foto's heeft ze iets weg van Monica Belluci.
wat een uitstralingquote:
De TT klopt (helaas) nog steeds.quote:Op woensdag 7 september 2011 23:13 schreef Miam het volgende:
ik vind het tot nu toe wel weer een echte carjack & janet aflevering.
quote:Op woensdag 7 september 2011 23:17 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
De TT klopt (helaas) nog steeds.
Ik kijk niet als Chris in beeld is. Ik kan echt geen seconde langer tegen die kop aankijken ...
laat dat maar aan Craig over...quote:Op woensdag 7 september 2011 23:20 schreef Madame_Paon het volgende:
Oeeeeeeh, Craig, hoe ga je je hier uit redden?
Ik hoop dat ze Jack en Janet er dan allebei uittrapt.quote:
ik moet bekennen dat ik hoge nood had jaquote:Op woensdag 7 september 2011 23:28 schreef sjampoeh het volgende:
Ben je ook op zoek naar een toiletblok ?![]()
quote:Op woensdag 7 september 2011 23:28 schreef sjampoeh het volgende:
Ben je ook op zoek naar een toiletblok ?![]()
nee een frisheidsblokjequote:Op woensdag 7 september 2011 23:29 schreef Miam het volgende:
[..]
ik moet bekennen dat ik hoge nood had ja![]()
bier je weet.
quote:
Ja golden girl he? welke knijn ?quote:Op woensdag 7 september 2011 23:31 schreef Miam het volgende:
[..]
ik wil wel ff kwijt dat ik die snickers reclame wel erg leuk vind.
want snickersleeft die konijn nog eigelijk?
ja, de enige die nog leeft he!quote:Op woensdag 7 september 2011 23:32 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Ja golden girl he? welke knijn ?
daar zat ik dus ook aan te denken! op een gegeven moment was good old bob wat vergeetachtig, is daar ooit nog wat uitgekomen of is dat verhaal doodgebloed?quote:
doodgebloed.. Ineens kon hij weer gewoon aan het werk enzo ?quote:Op donderdag 8 september 2011 22:35 schreef Miam het volgende:
[..]
daar zat ik dus ook aan te denken! op een gegeven moment was good old bob wat vergeetachtig, is daar ooit nog wat uitgekomen of is dat verhaal doodgebloed?
quote:Op donderdag 8 september 2011 22:41 schreef alors het volgende:
Ik schakelde in en dacht 'oh Janet moet bevallen', maar het was de film nog
quote:Op donderdag 8 september 2011 22:41 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
doodgebloed.. Ineens kon hij weer gewoon aan het werk enzo ?
Zij is van will and grace, die comedyquote:Op donderdag 8 september 2011 22:42 schreef Miam het volgende:
ps, wat een schreeuwlelijk die vrouw die moest bevallen, my god!
oh herkende haar niet eens johquote:Op donderdag 8 september 2011 22:42 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Zij is van will and grace, die comedy
ja een beetje rust geloof ik en toen was het weer overquote:Op donderdag 8 september 2011 22:35 schreef Miam het volgende:
[..]
daar zat ik dus ook aan te denken! op een gegeven moment was good old bob wat vergeetachtig, is daar ooit nog wat uitgekomen of is dat verhaal doodgebloed?
wauuuw!quote:Op donderdag 8 september 2011 22:43 schreef alors het volgende:
[..]
ja een beetje rust geloof ik en toen was het weer over
Ja dat wel maar zo'n lief stelquote:Op donderdag 8 september 2011 22:45 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik ben echt blij dat Will en Gwen weg zijn. Wat waren zij oersaai.
Will was niet zo lief.quote:
jaaaa, maar bob is heuuul een goeie arts! die kun je niet zomaar wegdoen!quote:Op donderdag 8 september 2011 22:50 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik begrijp Kim wel. Bob had allang met pensioen moeten gaan.
quote:Op donderdag 8 september 2011 22:51 schreef Miam het volgende:
[..]
jaaaa, maar bob is heuuul een goeie arts! die kun je niet zomaar wegdoen!![]()
bob is uniek he.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:51 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
vooral met dementie ?
volgens mij opereert hij niet meer toch ?
welcome to oakhellquote:Op donderdag 8 september 2011 22:52 schreef Madame_Paon het volgende:
Een arts die 77 is en nog steeds operaties uitvoert.
Ik zou het niet vertrouwen.
quote:Op donderdag 8 september 2011 22:52 schreef Madame_Paon het volgende:
Een arts die 77 is en nog steeds operaties uitvoert.
Ik zou het niet vertrouwen.
ja geweldigquote:Op donderdag 8 september 2011 22:53 schreef sjampoeh het volgende:
wat een schrijvers ook, 50 jaar hoor je kim niet, en nu in de laatste maand zal ze nog ff stennis schoppen
misschien ook dement maar in de ontkenningsfase.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:56 schreef Madame_Paon het volgende:
Toen met de hersentumor (?) van Bob waarbij Alison de schuld kreeg, gedroeg ze zich ook als een enorme bitch tegenover Alison.
Kim is een chagrijnig oud vrouwtje geworden.
quote:Op donderdag 8 september 2011 23:00 schreef Miam het volgende:
ik vind die wanginplantaten niet zo geslaagd.
Hamstereeeeuuuuhhh!quote:Op donderdag 8 september 2011 23:00 schreef Miam het volgende:
ik vind die wanginplantaten niet zo geslaagd.
geen idee, hamsterwangen zijn het.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:01 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
dat ga je niet menen dat ze dat heeft laten doen he
je haalt me de woorden uit de mond meid!quote:
ja hequote:Op donderdag 8 september 2011 23:03 schreef formerjellybean het volgende:
Wat doe je nu zie ik elke keer als ik Kim zie de AH hamster voor me
quote:Op donderdag 8 september 2011 23:03 schreef formerjellybean het volgende:
quote:Op donderdag 8 september 2011 23:03 schreef formerjellybean het volgende:
quote:Op donderdag 8 september 2011 23:05 schreef Miam het volgende:
het word een oakdale feestje, iedereen komt![]()
Zoiets verwacht ik wel op het eindequote:Op donderdag 8 september 2011 23:07 schreef formerjellybean het volgende:
Ze hadden dat als einde moeten doen, dat iedereen naar dat feestje gaat , ruzie met elkaar heeft en jup einde oakdale dan draait de wereld namelijk niet meer
en luke is er niet.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:10 schreef sjampoeh het volgende:
ze stikken in het geld, en houden een feestje thuis ?
en ook nog een QFTWquote:
quote:Op donderdag 8 september 2011 23:14 schreef formerjellybean het volgende:
Het is nooit echt een schoonheid geweest he die kim
quote:Julianne Moore Returns to 'As the World Turns' on Monday
by Allison Waldman, posted Apr 1st 2010 11:05AM
When it was announced last month that movie star Julianne Moore was returning to 'As the World Turns' for a guest appearance, it sounded like a prank. And the fact that today is April 1 -- April Fool's Day -- maybe you think this is a gag. It's not. Julianne Moore, four-time Oscar-nominated actress -- is really going back to her roots.
On Monday, April 5, Julianne Moore will be on 'As the World Turns' as Frannie Hughes, the character she played from 1985-87 on the CBS soap. She also played Frannie's look-alike British twin Sabrina. She was so good on 'ATWT' that she won the Daytime Emmy in 1988 for Outstanding Ingenue in a Drama Series. And she was! So often in the soap genre, actors are given the opportunity to play a twin -- evil or not -- and they either rise to the occasion... or crash and burn.
On 'General Hospital,' Anthony Geary, for instance, just never was right as Luke's cousin Bill Eckert, who looked like Luke the way Patty looked like Cathy in 'The Patty Duke Show.'
Anyway, as Frannie and Sabrina, Julianne was brilliant. She made them two distinctly different characters. And in the scenes in which they played opposite each other, the production was seamless, so that you were caught up in the illusion that there were two actresses at work, not just Julianne imagining a reflection of herself and vice versa.
When Moore makes her appearance on Monday, she'll only be Frannie. The character makes a surprise visit home to Oakdale where her father, Bob, is celebrating his wedding anniversary with Kim. She'll be visiting the Hughes clan, Tom and Margo and Barbara, all relatives. It'll be just like a real family. Take a look at the preview -- it's short, but really good!
Sadly, with the end of 'As the World Turns' coming in September, we'll lose that family connection. Soaps thrive on family and extended canvases of characters who are related. A 54-year old soap like 'ATWT' does family better than most any other show on the air. There are Stewarts and Walshes, Synders and Hughes ... many tentacles that reach into today's cast from characters decade old. We'll miss that when the show is gone.
Despite all the talk about finding a new home for 'ATWT,' that seems unlikely. Come September, like 'Guiding Light' before it, the 'World' will stop spinning and it'll be gone.
Bron: http://www.aoltv.com/2010(...)rld-turns-on-monday/
Iets minder dan een half jaar.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:20 schreef sjampoeh het volgende:
Hoelang hebben we nog ?? 2 maanden ??
quote:Op donderdag 8 september 2011 23:21 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Iets minder dan een half jaar.
kan wel een rolberoerte krijgen als ik eraan denk.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:21 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Iets minder dan een half jaar.
DAT snap ik dus ook niet, wat een flutserie is dat !quote:Op donderdag 8 september 2011 23:22 schreef Miam het volgende:
[..]
kan wel een rolberoerte krijgen als ik eraan denk.![]()
snap niet waarom de bold er dan nog gewoon voor is enzo.
Dat snap ik ook niet.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:22 schreef Miam het volgende:
[..]
kan wel een rolberoerte krijgen als ik eraan denk.![]()
snap niet waarom de bold er dan nog gewoon voor is enzo.
QFTW AGAIN!quote:
En die eendenbakkes van Taylor, of hoe heet dat wicht, kanonne zeg, ik schiet altijd in de lach als ie dat clowneske porum ziequote:Op donderdag 8 september 2011 23:26 schreef Madame_Paon het volgende:
Het gaat altijd over dezelfde waardeloze personages. Ridge en Brooke die al miljoenen keren uit elkaar zijn gegaan en toch weer samenkomen.
Hele afleveringen brengen ze door in bed.
Het acteerwerk is, op Stephanie en Katie na, meestal tenenkrommend.
Wat een schijtserie.
Laatste keer dat ik dat gezien heb was in de vorige week for surequote:Op donderdag 8 september 2011 23:26 schreef Madame_Paon het volgende:
Het gaat altijd over dezelfde waardeloze personages. Ridge en Brooke die al miljoenen keren uit elkaar zijn gegaan en toch weer samenkomen.
Hele afleveringen brengen ze door in bed.
Het acteerwerk is, op Stephanie en Katie na, meestal tenenkrommend.
Wat een schijtserie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |