Ik ben helaas niet geweest afgelopen week. Toen ik door had dat 'ie in Nederland kwam was het al uitverkocht. Maar in april is 'ie er weer, dus dan ben ik er zeker bij.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:07 schreef skit het volgende:
goede review
Ik heb ben howard ook leren kennen bij het voorprogramma van angus and julia stone
Verwacht nooit zoveel van voorprogamma's maar bij ben howard was ik aangenaam verrast
ook leuk dat die tijdens het optreden van angus and julia stone ook nog even kwam meespelen
Echt jammer dat ik het afgelopen weekend in het buitenland was anders was ik echt naar een van zijn optredens gegaan iemand nog geweest?
Ja super. Groningenquote:
Ik kwam hem net ook tegen. Wow.quote:
Helaas niet in Groningen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 17:06 schreef skit het volgende:
[..]
leuk![]()
echt net net of daar in groningen?
quote:Op woensdag 23 november 2011 16:36 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik heb hem live gezien in Zwolle in de hedon was een erg aangenaam concert
(ik heb alleen een ontzettende last van dat ik hem op tracy chapman vind lijken kwa sound, had de hele tijd het idee dat hij "fast car" ging spelen)
Ik wist helemaal niet dat hij naar Tivoli kwamquote:Op vrijdag 16 december 2011 18:44 schreef Asskicker14 het volgende:
Concert in Tivoli is uitverkocht nadat bekend is gemaakt dat Ben Howard op Pinkpop zal optreden, blijkbaar genereert hij nu wat meer aandacht.
Ik wilde aanvankelijk ook naar Tivoli gaan, maar ik heb al kaartjes voor Paradiso en om nou 2 dagen achter elkaar naar Ben Howard te gaan, leek me te extreem. Nu is het te laat. Jammer.
Alleen voor de zesde?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:08 schreef Asskicker14 het volgende:
Tickets zijn al te koop op de officiële website van Ben Howard. Maak er gebruik van.
Dat heb ik hier ook.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:05 schreef Fuszy het volgende:
Voor de 6de kan ik wel kaarten kopen, maar voor de 7de lukt het niet
Ik kan me toch nauwelijks voorstellen dat het zo snel is uitverkocht. 10 minuten?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:10 schreef Fuszy het volgende:
Nu kan ik voor geen enkele datum nog kaartjes kopen
Met credit card?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:29 schreef Fuszy het volgende:
Ik heb hem nu via de ben howard website gekocht, ik zie wel of het lukt...
Waarom kunnen veel mensen niet? Sinterklaas vieren?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:37 schreef TWP het volgende:
Nu maar hopen dat ik donderdag kan.
Ben.
Ik heb ze nu via de website gekocht, maar dan moet ik ze ophalen bij Paradiso? Vage constructie is datquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:59 schreef RvS-Coldplay het volgende:
Aan het begin van de week kon je wel voor de vrijdag kaarten kopen via de ben howard site. Alleen gister waren die uitverkocht. Alleen kaarten voor de donderdag zijn nog beschikbaar via de officiële site. Ticketmaster is volledig uitverkocht...
Fri 2 Nov 7:00 PM Brighton Dome, Brighton SOLD OUTquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:17 schreef Fuszy het volgende:
Die vrijdag was dan al sneller weg. Volgens mij is er iets mis, want dit kan gewoon niet. Hij is wel populair, maar binnen 10 minuten geloof ik niet.
Tip voor de volgende keer: Sowieso een kaartje kopen. Als je dan toch geen zin hebt krijg je hem wel verkocht.. Er is niks mis met alleen naar een concert gaan!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:14 schreef RvS-Coldplay het volgende:
Inmiddels is zijn de kaartjes op de officiële site ook uitverkocht.
Geen kaartjes voor mij dus helaas... Vrienden twijfelden tot gisteravond of ze mee wilden. Daarna hoorde ik dat niemand mee wilde. vanochtend twijfelde ik om alleen te gaan, maar dat is nu te laatHad ik ze gewoon van de week al moeten bestellen toen het nog kon
Weet ik, ben twee jaar gelden alleen naar Muse gegaan. Maar vanochtend twijfelde ik te lang. En volgende keer koop ik hem gewoon bij twijfel...quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:31 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Tip voor de volgende keer: Sowieso een kaartje kopen. Als je dan toch geen zin hebt krijg je hem wel verkocht.. Er is niks mis met alleen naar een concert gaan!
Jammer dat ik geen kaartje heb kunnen bemachtigen, volgende keer beter. En inderdaad niks mee om alleen naar een concert te gaan, zelf al aantal keer gedaan.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:31 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Tip voor de volgende keer: Sowieso een kaartje kopen. Als je dan toch geen zin hebt krijg je hem wel verkocht.. Er is niks mis met alleen naar een concert gaan!
Nee. Werk bij de een, tentamens bij de ander. Het ruilen wil nog niet echt lukken bij jou?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:50 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Waarom kunnen veel mensen niet? Sinterklaas vieren?
Ik sta ook gewoon open voor verkoop, maar dat ga ik niet via Fok doen. Dan moet je bij mijn Marktplaats advertentie zijn.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:46 schreef TWP het volgende:
[..]
Nee. Werk bij de een, tentamens bij de ander. Het ruilen wil nog niet echt lukken bij jou?
Jaaaa die wil ikquote:Op zaterdag 1 september 2012 02:05 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb 1 kaartje over voor 6 december. Omdat ik gewoon zo'n toffe gozer ben, mag je hem voor kostprijs van mij overkopen. PM me als je interesse hebt.
Jaloersquote:Op donderdag 6 december 2012 09:31 schreef Fuszy het volgende:
vanavond!
Zou echt graag wat nummers van die Burgh Island EP willen horen. Esmeralda vind ik heel mooi bijvoorbeeld.
Depth over distance moet ik ook horen, die vond ik ook al zo geniaal op Lowlands.
Heb er zin in!
Als je bedoelt dat ze niet fatsoenlijk stil konden zijn; helemaal mee eens!quote:Op vrijdag 7 december 2012 01:24 schreef Fuszy het volgende:
...
Aan Ben niets aan te merken, maar man wat een kut publiek.
Ja het was echt verschrikkelijk qua praten. Dat je iets zegt tijdens een concert, prima. Voor mij stonden een stuk of vijf homo's klef te doen en de hele tijd te pratenquote:Op vrijdag 7 december 2012 13:09 schreef Hawkeye het volgende:
[..]
Als je bedoelt dat ze niet fatsoenlijk stil konden zijn; helemaal mee eens!
Het is helaas een trend die de laatste jaren steeds erger lijkt te worden (vooral in NL). Respect voor de artiest is soms ver te zoeken; en voor het voorprogramma al helemaal
En dan te bedenken dat dit binnen 5 minuten uitverkocht was. Al die pratende mensen hebben ook gewoon voor hun PC gezeten en hebben wel een kaartje kunnen scoren. Ik snap er echt niks van...quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:36 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja het was echt verschrikkelijk qua praten. Dat je iets zegt tijdens een concert, prima. Voor mij stonden een stuk of vijf homo's klef te doen en de hele tijd te praten. Zo irritant.
Om me heen was ook iedereen aan het praten. Aangezien we pas heel laat aankwamen stonden we redelijk ver naar achteren.
Voorprogramma niet eens gezien. Stond om half 9 nog een dikke rij buiten en toen zou die volgens mij beginnen, maar dat was volgens mij en gelukkig ook een stukje opgeschoven.
Ja het is eigenlijk schandalig, maar de maatschappij zal wel aan het veranderen zijn.quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:05 schreef RvS-Coldplay het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat dit binnen 5 minuten uitverkocht was. Al die pratende mensen hebben ook gewoon voor hun PC gezeten en hebben wel een kaartje kunnen scoren. Ik snap er echt niks van...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoor net op de radio dat de maandag is uitverkocht, dinsdag 19 december een extra concert.Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als er iemand in midden-Brabant in de gelegenheid is om zijn/haar kaartjes van vrijdag 19 december tegen de onze van donderdag 18 december fysiek te ruilen, dan graag. Komende maandag ben ik in Rotterdam, het is ook mogelijk om daar af te spreken.
De onze zijn via de post thuisbezorgd, gewoon door de ticketservice geprint en dat heeft ook mijn voorkeur. Met e-tickets is er toch meer risico op fraude, al geloof ik in de goedheid van FOK!kers!Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:20 schreef Fuszy het volgende:
Ik bied ook twee hardcopy kaarten aan voor Ben Howard voor 18 december (donderdag). Als iemand interesse heeft, stuur dan een persoonlijk bericht.
Het is ook mogelijk om ze te ruilen tegen andere hardcopy kaarten voor de 19de of 20ste.
Op te halen in Waalwijk, Den Bosch/Tilburg is ook nog te doen.
Verkocht en opgehaald! Nogmaals veel plezierquote:Op woensdag 17 december 2014 10:21 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik wil eventueel nog wel twee kaartjes voor of de 18e of anders de 20e.
Zo slecht vond ik het zeker niet... deze stijl past wel bij de andere muzikale koers op z'n nieuwe plaat. Ging er dan zoveel mis? (behalve het korte "green screen" op de visuals) Misschien heb ik dat gemist...quote:Op vrijdag 19 december 2014 00:25 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik vond hem vooral maar wankelen en ongeïnspireerd zijn. ... er ging toch wel heel veel mis zo gaandeweg de avond tijdens de show, matige band ook erbij.
Jup. En toen ging het licht pas aan.quote:Op vrijdag 19 december 2014 17:04 schreef -Menn0- het volgende:
Staat er nou dat hij na 5 min kwam zeggen dat hij geen toegift zal doen?
Neeeeeee wauw......quote:Op vrijdag 19 december 2014 17:16 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Jup. En toen ging het licht pas aan.
Hij moet zich wel realiseren dat hij in zo'n zaal staat dankzij dat eerste album. Ik denk dat 60% van het publiek zn 2e plaat 1 keer of minder heeft gedraaitquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:04 schreef RvS-Coldplay het volgende:
Geniaal, kippenvel. Genoten hoor, de donkere sfeer met de prachtige visuals.
End of the affair was echt prachtig.
Ik vins t geweldig dat die vent gewoon schijt heeft en alleen the fear en black flies van het eerste album speelt. Respect hoor!
Helemaal mee eens, vond hem echt top. The Fear was heel tof maar dat tweede album vind ik duidelijk sterker. Conrad was gelijk al de perfecte binnenkomer.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:04 schreef RvS-Coldplay het volgende:
Geniaal, kippenvel. Genoten hoor, de donkere sfeer met de prachtige visuals.
End of the affair was echt prachtig.
Ik vins t geweldig dat die vent gewoon schijt heeft en alleen the fear en black flies van het eerste album speelt. Respect hoor!
Van mij hoeft hij ook niet in een zaal te staan vol mensen die Alleen die paar singles leuk vinden. Blijf dan lekker thuis. En al helemaal voor een zaal met kleppende mensen. Voor mij was Paradiso alleen maar beter geweest.quote:Op zaterdag 20 december 2014 09:39 schreef IAmKloot het volgende:
[..]
Hij moet zich wel realiseren dat hij in zo'n zaal staat dankzij dat eerste album. Ik denk dat 60% van het publiek zn 2e plaat 1 keer of minder heeft gedraait
Ja, zaten wij gister ook. Eerste twee rijen zijn leren stoelen, zitten heerlijk.quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:45 schreef Vatta het volgende:
Van mij hoeft ie Keep your Head up ook niet te spelen. Overschat nummer. Heb er zin in vanavond. Weet iemand of in de HMH nog steeds boven op die tribune kunt zitten?
Was top. Wel wat schoonheidsfoutjes. Tot 2 keer toe een gitaarwissel tijdens een nummer. End Of the Affair kwam er heerlijk uit. En de hele crew dat het podium op kwam omdat dat het laatste optreden van de tour was ook wel tof.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:39 schreef Spaulding het volgende:
[..]
Ja, zaten wij gister ook. Eerste twee rijen zijn leren stoelen, zitten heerlijk.
Het heeft wel wat luisterbeurten nodig, maar dat had ik ook bij zijn vorige album. Met name de outro van het nummer is instrumentaal erg fijnquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |