Kan ik me niet voorstellenquote:Op maandag 19 september 2011 22:03 schreef GGMM het volgende:
Moeten spelers van het Nederlands elftal hier aan meedoen of doen ze dit vrijwillig?
Die zijn niet interessantquote:Op maandag 19 september 2011 22:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
Krijgen we ook nog niet (ex) ajacieden?
Ik hoop verplicht, gebakjes kopen en als tv programma uitzendenquote:Op maandag 19 september 2011 22:03 schreef GGMM het volgende:
Moeten spelers van het Nederlands elftal hier aan meedoen of doen ze dit vrijwillig?
Vroeger was dit een fantastisch programma idd. Maar dat komt misschien ook omdat ik toen een stuk jonger was. Misschien was het toen ook wel zo slecht. Durf het niet terug te kijken, ik wil die illusie niet verpesten.quote:Op maandag 19 september 2011 22:04 schreef franklop het volgende:
vond het vroeger 100x leuker
waar is jaaaaaaaaaaap
deze kennen jullie well:
http://www.youtube.com/user/Videoblik
moet ie niet geblesseerd zijnquote:Op maandag 19 september 2011 22:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Misschien zegt ie, beste speler op de aardbol
Inderdaad.quote:Op maandag 19 september 2011 22:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Misschien zegt ie, beste speler op de aardbol
Is dat, dat ze zo'n raam in moeten schieten? Dat was wel fantastisch namelijk.quote:Op maandag 19 september 2011 22:06 schreef Van_Poppel het volgende:
Hopelijk gaan ze "de cirkel is rond" weer 's doen
Dat was tof inderdaadquote:Op maandag 19 september 2011 22:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is dat, dat ze zo'n raam in moeten schieten? Dat was wel fantastisch namelijk.
quote:Op maandag 19 september 2011 22:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is dat, dat ze zo'n raam in moeten schieten? Dat was wel fantastisch namelijk.
Als een ekte Nederlander, lekker zeiken.quote:Op maandag 19 september 2011 22:07 schreef Karina het volgende:
Ik kijk mee om me lekker te kunnen ergeren.
quote:Op maandag 19 september 2011 22:07 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Episch centrum? Iets met een dak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |