Ok, ik loop zo wel alvast naar het station. Kan er maar alvast staanquote:Op maandag 5 september 2011 21:54 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Geen idee, ik zie wel [ afbeelding ]
Zo hard krijsen bij die spinnen?quote:Op maandag 5 september 2011 22:04 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik kijk nu Fort Boyard, ik herken mezelf een beetje in Ferry Doedens
Je loopt toch maar even naar het station nu voor wat betaald vlees?quote:
Je draagt ook een rode string?quote:
De shoarma boer zit om de hoekquote:Op maandag 5 september 2011 22:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je loopt toch maar even naar het station nu voor wat betaald vlees?
Je kon niet zien wat hij aan had onder z'n broekjequote:Op maandag 5 september 2011 22:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je draagt ook een rode string?
quote:Op maandag 5 september 2011 22:06 schreef Vlarp het volgende:
[..]
En wat nog meer dan? Hetg hysterisch als een hetero met handjes wapperen?
Zulke feitjes weet ik dan weer nietquote:Op maandag 5 september 2011 22:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je draagt ook een rode string?
Trek je doorschijnende boxer aan en laat hem iets bezorgen!quote:
Ik gooi wel een schnitzel in de pan als ik warm vlees wil. Weet ik tenminste dat het vlees is wat niet bedorven is.quote:Op maandag 5 september 2011 22:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Trek je doorschijnende boxer aan en laat hem iets bezorgen!
Leuk! Als hij nog steeds zo lekker draait als vroeger, of zelfs beter dan wordt het leukquote:
Volgens mij heb ik die nog ergens eentjequote:Op maandag 5 september 2011 22:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Trek je doorschijnende boxer aan en laat hem iets bezorgen!
Kom 30 sept maar luisterenquote:Op maandag 5 september 2011 22:09 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Leuk! Als hij nog steeds zo lekker draait als vroeger, of zelfs beter dan wordt het leuk.
quote:Op maandag 5 september 2011 22:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die nog ergens eentje![]()
gadver!
quote:Op maandag 5 september 2011 22:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
gadver!
Waarom?quote:Op maandag 5 september 2011 22:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
gadver!
Ohjaquote:Op maandag 5 september 2011 22:14 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ja, ik ga eerst eten met Erik en dan kom ik.
Lang en dun? Nee dat is Tomasso.quote:Op maandag 5 september 2011 22:19 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hier lijk ik toch niet op?
[ afbeelding ]
Homoquote:Op maandag 5 september 2011 22:19 schreef Breezerslet17 het volgende:
Straks nog even HNTM kijken, en een beginnetje Project Catwalk
Nou, hij is lang, maar niet heel dun hoorquote:Op maandag 5 september 2011 22:19 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Lang en dun? Nee dat is Tomasso.
Erik moet werken hoorquote:Op maandag 5 september 2011 22:14 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ja, ik ga eerst eten met Erik en dan kom ik.
Bizar... je hebt gelijk!quote:Op maandag 5 september 2011 22:20 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Omdat het uit jouw mond komt
Alleen Friso. Ik moet al eerder weg van m'n werkquote:Op maandag 5 september 2011 22:22 schreef Ang3l het volgende:
Ga je nog naar Abba vooraf of alleen Friso?
Jongetjes van CS naar je huis brengen?quote:Op maandag 5 september 2011 22:23 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Alleen Friso. Ik moet al eerder weg van m'n werk.
nee, dan zou ik niet naar Eindhoven gaanquote:Op maandag 5 september 2011 22:28 schreef Peter het volgende:
[..]
Jongetjes van CS naar je huis brengen?
Zo genant is datquote:Op maandag 5 september 2011 22:41 schreef Steve het volgende:
Een man achter me heeft ruzie met zijn vrouw aan de telefoon.
Daarom hou ik van het openbaar vervoer..
Ik heb sowieso niet veel met geenstijl.quote:Op maandag 5 september 2011 22:43 schreef TheVulture het volgende:
Wat een walgelijk programma is dat Pownews toch
Ik geniet van zulke dingen.quote:
ik doe zelfs mn muziek uit/zachter om gespreken van mensen te kunnen volgenquote:Op maandag 5 september 2011 22:47 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik geniet van zulke dingen.. Ken die mensen toch niet. En ik heb iets te volgen.
.
Ik snap die mensen niet om dat soort gesprekken in de trein te voerenquote:Op maandag 5 september 2011 22:47 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik geniet van zulke dingen.. Ken die mensen toch niet. En ik heb iets te volgen.
.
Het is toch geen zinloos geweld als hij zelf tegen die vuist aanloopt?quote:Op maandag 5 september 2011 22:46 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben niet voor zinloos geweld maar die Rutger mag best eens tegen een vuist aanlopen....
Het is eigenlijk uberhaupt niet zinloos als hij zijn kaak zou brekenquote:Op maandag 5 september 2011 22:50 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Het is toch geen zinloos geweld als hij zelf tegen die vuist aanloopt?
Ik gun het aan de ene kant niet omdat het een van de beste vrienden van een collega van me is.quote:Op maandag 5 september 2011 22:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is eigenlijk uberhaupt niet zinloos als hij zijn kaak zou breken
Met andere woorden het is een schijnheilige zak hooi... als je een stijf piemeltje krijgt om de shock-presentator uit te hangen en mensen te kakken te zetten, terwijl je zelf in het echt nog erger bentquote:Op maandag 5 september 2011 22:53 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik gun het aan de ene kant niet omdat het een van de beste vrienden van een collega van me is.
maar ja, weet je, Rutger is een acteur, want in het echt is het de grootste burgertrut die er is.
quote:Op maandag 5 september 2011 22:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Met andere woorden het is een schijnheilige zak hooi... als je een stijf piemeltje krijgt om de shock-presentator uit te hangen en mensen te kakken te zetten, terwijl je zelf in het echt nog erger bent
Geen Stijl is Geen Stijl. Lekker schoppen tegen heilige huisjes. En er zijn nog steeds extreem veel mensen die er aanstoot aan nemen en niet begrijpen dat het gewoon provoceren is.quote:Op maandag 5 september 2011 22:59 schreef TheVulture het volgende:
Maar ja, dat is eigenlijk Geen Stijl in een notendop... of is het notedop?
Er zijn maar weinig programma's waarin mensen continue te kakken worden gezet en met een verheven vingertje lopen te wijzen... daar zijn ze bij GeenStijl meesters in...quote:Op maandag 5 september 2011 23:02 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je snapt wel dat dat niet echt ergens op slaat? Heel TV land hangt bij elkaar van dat soort types. Welkom in de 21e eeuw. Bij Rutger valt het alleen wat extra op omdat het een hork is op de buis.
Hij heeft van die bijna-Mari-lipjesquote:Op maandag 5 september 2011 23:12 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik ben verliefd op Fred van Leer
Nee dank jequote:Op maandag 5 september 2011 23:20 schreef Breezerslet17 het volgende:
Moet je Hollands Next Topmodel kijken
Dat is dan ook niet zinloosquote:Op maandag 5 september 2011 22:46 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben niet voor zinloos geweld maar die Rutger mag best eens tegen een vuist aanlopen....
Gat-ver-dam-me.quote:Op maandag 5 september 2011 23:12 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik ben verliefd op Fred van Leer
quote:Op dinsdag 6 september 2011 05:24 schreef Stroekie het volgende:
Dat geeft "flink van leer trekken " een nieuwe dimensie
Ik dacht even "Zou dat dan Fred van Leer zijn?"in de hoop dat iemand hier goede smaak had.quote:Op dinsdag 6 september 2011 03:33 schreef wonderer het volgende:
[ afbeelding ]
Die kwam langs tijdens het googelen... not bad
Beterschap!quote:Op dinsdag 6 september 2011 05:24 schreef Stroekie het volgende:
Dat geeft "flink van leer trekken " een nieuwe dimensie
ja zweten was zaterdag een koud kunstjequote:Op dinsdag 6 september 2011 08:14 schreef wonderer het volgende:
En het is nog niet eens herfstBeterschap!
Niet?quote:Op dinsdag 6 september 2011 08:14 schreef wonderer het volgende:
En het is nog niet eens herfstBeterschap!
quote:
Je zou hem ook niet zien als ie er wel was, dan zou Ang3l er de hele tijd voor hangen.quote:
Ik zou hem dan nog steeds meer seconden hebben gezien dan de 5 seconden die ik jou ooit heb gespot op Friso, met je datequote:Op dinsdag 6 september 2011 10:13 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je zou hem ook niet zien als ie er wel was, dan zou Ang3l er de hele tijd voor hangen.
Nou nee hoor. Die kan makkelijk alleen zijn. En ik ben op een Friso aan het werk en aan het socializen. Niet veel bij hem dus.quote:Op dinsdag 6 september 2011 10:13 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je zou hem ook niet zien als ie er wel was, dan zou Ang3l er de hele tijd voor hangen.
quote:Op dinsdag 6 september 2011 12:21 schreef Steve het volgende:
Ach, de mensen die er toe doen hebben hetero toch al gezien.
quote:Op dinsdag 6 september 2011 12:21 schreef Steve het volgende:
Ach, de mensen die er toe doen hebben hetero toch al gezien.
Ja, maar vanaf nu niet meer, want nu werk je zelf voor Frisoquote:Op dinsdag 6 september 2011 12:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Een beetje zoals je ook met mij omgaat.
Hij is dan ook niet voor niets aangenomenquote:
Yikes.quote:Op dinsdag 6 september 2011 12:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, maar vanaf nu niet meer, want nu werk je zelf voor Friso
Nu gaat Ang3l als de grote baas ons de hele avond rondcommanderen.quote:
My cute little elvesquote:Op dinsdag 6 september 2011 12:34 schreef Steve het volgende:
[..]
Nu gaat Ang3l als de grote baas ons de hele avond rondcommanderen..
Oh, dan verandert er niets.quote:Op dinsdag 6 september 2011 12:34 schreef Steve het volgende:
[..]
Nu gaat Ang3l als de grote baas ons de hele avond rondcommanderen..
Koning. Frankrijk. You know the drill.quote:
quote:Op dinsdag 6 september 2011 12:36 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb al leuke pakjes uitgezocht
[ afbeelding ]
What happened to your godly state?quote:Op dinsdag 6 september 2011 12:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Koning. Frankrijk. You know the drill.
Ja, ik ook. Ik denk dat dit het nieuwe vrijwilligerstenue wordt van Frisoquote:
O ja, ruk. GOD in Frankrijk!quote:Op dinsdag 6 september 2011 12:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
What happened to your godly state?
of alleen de muts en broek en de rest blootquote:Op dinsdag 6 september 2011 12:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Ik denk dat dit het nieuwe vrijwilligerstenue wordt van Friso
Waarom nog meer niet dan?quote:Op dinsdag 6 september 2011 12:48 schreef Breezerslet17 het volgende:
Nog een reden om niet naar Friso te gaan
en dat dan in een tuigje achter je aan lopend ?quote:Op dinsdag 6 september 2011 12:36 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb al leuke pakjes uitgezocht
[ afbeelding ]
net voor zich, en hij in een kar die jullie aantrekkenquote:Op dinsdag 6 september 2011 13:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en dat dan in een tuigje achter je aan lopend ?
Snap ik. Ik zou de wereld ook niet meer ingaanquote:
ja maar ik aanbid Bas en niet Ang3l en dat kan op onze knutseldagen ook zonder gek pakje :>)quote:Op dinsdag 6 september 2011 13:19 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
net voor zich, en hij in een kar die jullie aantrekken
waarom moet die broek aanbijven dan?quote:Op dinsdag 6 september 2011 12:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
of alleen de muts en broek en de rest bloot
Dat dus... plus het feit dat ik ook gewoon een sociaal leven naast Fok hebquote:Op dinsdag 6 september 2011 14:17 schreef Steve het volgende:
In real life zijn er toch ook mensen die je al langer dan 8 jaar kent en nog regelmatig mee keuvelt?
Omdat dat smaakvoller is dan met je klokkenspel de tent rond te lopenquote:Op dinsdag 6 september 2011 14:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
waarom moet die broek aanbijven dan?
Er zijn zat nieuwe. Maar dat zie je natuurlijk niet in die 3 sec dat je terug bent en die 2x per jaar dat je komt. Da's ook niet ergquote:Op dinsdag 6 september 2011 14:14 schreef Gellarboy het volgende:
Mag ik iets vragen?Dat was retorisch.
Wat ik me nou afvraag hè? En wat ik ook heel grappig vind... Of je hier nou een uur niet komt, of een dag niet komt, of een week niet komt, of een maand niet komt, of een jaar niet komt of 3 jaar niet komt... Je valt gewoon weer binnen, tussen de souvlaki receptjes of gezellig gekeuvel over nieuw laminaat etc. En je ziet dus al jaaaaaaaaren lang dezelfde gezichten.
Is er nou nooit iemand die denkt van 'Goh, ik ga eens wat anders doen ofzo. Nu weet ik het wel, na 8 jaar lang DAG IN DAG UIT hetzelfde geklets met dezelfde mensen'?
Dat was de vraag. Alvast bedankt!.
Ja, de mensen met wie het dieper gaat (no pun intended) zie ik naast fok welquote:Op dinsdag 6 september 2011 14:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat dus... plus het feit dat ik ook gewoon een sociaal leven naast Fok heb
dat is weer het andere uiterste, maar een spannende short is nog aangenamer toch?quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Omdat dat smaakvoller is dan met je klokkenspel de tent rond te lopen
Heb jij dat?quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat dus... plus het feit dat ik ook gewoon een sociaal leven naast Fok heb
Ik denk eerder dat Dirk probeert te zeggen dat we wijn uit een glas moeten drinken en niet uit de fles.quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:25 schreef Ang3l het volgende:
Overigens... die vraag... was dat een verkapte en niet zo enorm bedekte "Get a life" post? Of viel dat wel mee en zie ik ondertonen die ik niet hoef/hoor te zien?
Ja het is flink aanpoten maar het lukt netquote:
neequote:Op dinsdag 6 september 2011 14:24 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dat is weer het andere uiterste, maar een spannende short is nog aangenamer toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |