dan trek ik me terug als vrijwilligerquote:Op maandag 5 september 2011 20:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Elke keer is een ander naakt en gaan ze die vernederen. Dit keer is Steve aan de beurt.
en welk gedeelte spreekt je dan het meeste aanquote:Op maandag 5 september 2011 20:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Het was juist de reden dat ik mee wilde doen!
Vond ik ook ja. Het deed me eigenlijk denken aan Wipe-out, maar dan in een fort.quote:Op maandag 5 september 2011 21:12 schreef TheVulture het volgende:
Mijn herinneringen aan Fort Boyard zijn zojuist volledig aan gruzelementen gegaan... wat hebben ze er een sfeerloos gepimpte versie van gemaakt
Ferry Doedensquote:Op maandag 5 september 2011 21:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vond ik ook ja. Het deed me eigenlijk denken aan Wipe-out, maar dan in een fort.
wat houdt je tegenquote:
Hij vind de hema hotdogs lekker, tenminste dat neem ik aan aangezien hij die meestal haaltquote:Op maandag 5 september 2011 21:25 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ja, alsof ik kans maak op een "wereldster"
Als je het niet probeert zeker nietquote:Op maandag 5 september 2011 21:25 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ja, alsof ik kans maak op een "wereldster"
En hoe weet jij dat?quote:Op maandag 5 september 2011 21:26 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Hij vind de hema hotdogs lekker, tenminste dat neem ik aan aangezien hij die meestal haalt
Soms wel jaquote:Op maandag 5 september 2011 21:28 schreef Vlarp het volgende:
[..]
En hoe weet jij dat?
Jij verkoopt de hot dogs?
Oh ja het vriendjequote:Op maandag 5 september 2011 21:31 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind Ferry Doedens ook wel leuk om te zien
Ik vind zijn vriendje in GTST wel een stuk leuker... jammer dat die dan weer hetero is
Ik heb liever Ferryquote:Op maandag 5 september 2011 21:31 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind Ferry Doedens ook wel leuk om te zien
Ik vind zijn vriendje in GTST wel een stuk leuker... jammer dat die dan weer hetero is
Nou, dat zegt me niksquote:Op maandag 5 september 2011 21:32 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ymke (Take me out, jungle meisjes) en Lorena van GTST zag ik laatsten nog
Die zijn bezig met "teambuilding"quote:Op maandag 5 september 2011 21:38 schreef Breezerslet17 het volgende:
Lekker rustig zo zonder de Friso mensen
Zullen wij dat ook doen?quote:Op maandag 5 september 2011 21:38 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Die zijn bezig met "teambuilding".
En de volgende keer 1 van de 2 nieuwe vrijwilligersquote:Op maandag 5 september 2011 20:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Elke keer is een ander naakt en gaan ze die vernederen. Dit keer is Steve aan de beurt.
Naam en rugnummer?quote:Op maandag 5 september 2011 21:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En de volgende keer 1 van de 2 nieuwe vrijwilligers
Jerruh!? Leeft die nog?quote:Op maandag 5 september 2011 21:47 schreef Ang3l het volgende:
Het wordt wel echt een Fok-ding, dat Friso
• Steve
• Tha_Erik
• Theatermama
• Stroekie
• Jerruh
• Ang3l
Top zie je dan?quote:Op maandag 5 september 2011 21:47 schreef Vlarp het volgende:
[..]
De eerste nachttrein, dat kan. Die stopt hier ook.
Moet ik je ophalen?quote:Op maandag 5 september 2011 21:48 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Top zie je dan? [ afbeelding ]
quote:
Ja hoorquote:
Ik vond Jerruh altijd wel tofquote:Op maandag 5 september 2011 21:49 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Dat vroeg ik mij ook af, zie ik nooit meer posten
Gaat hij draaien op Friso?quote:Op maandag 5 september 2011 21:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
Ja hoorDie is druk met ditjes en datjes en draaien en zo.
Jeetje.. moet ik vannacht nog weer helemaal naar het CS lopen?quote:Op maandag 5 september 2011 21:50 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Lijkt me handig [ afbeelding ]
Morgen hequote:Op maandag 5 september 2011 21:51 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jeetje.. moet ik vannacht nog weer helemaal naar het CS lopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |