hij had het volgens mij tegen mij, Drasss is het niet zo eensch met de TTquote:
ik heb 'm anders gemaakt, ik heb er spannund achter gezetquote:
Ik had " Lekker Puh! " in gedachtequote:Op maandag 5 september 2011 21:27 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik heb 'm anders gemaakt, ik heb er spannund achter gezetdus hij is wel anders
ik was net te laat, dus maar de fipo gepaktquote:Op maandag 5 september 2011 21:27 schreef Drassss het volgende:
Ik was aan het jagen, maar die verdomde spam block op Fok! naaide me.
Hebben jullie gezien hoeveel posts het vorige topic heeftquote:Op maandag 5 september 2011 21:27 schreef Drassss het volgende:
Ik was aan het jagen, maar die verdomde spam block op Fok! naaide me.
302quote:Op maandag 5 september 2011 21:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hebben jullie gezien hoeveel posts het vorige topic heeft
Is de schuld van Drassss die op precies hetzelfde moment 300 poste terwijl ik 301 postequote:Op maandag 5 september 2011 21:28 schreef superkokje het volgende:
[..]
302
vond het idd vreemd dat hij nog zwart was
zou je willen, Ceetje had lekker puh lapoquote:Op maandag 5 september 2011 21:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is de schuld van Drassss die op precies hetzelfde moment 300 poste terwijl ik 301 poste
Ach geeft niet, als ik de volgende maar magquote:
go steelersquote:Op maandag 5 september 2011 21:29 schreef MaryMouse het volgende:
Steelers have won 8 consecutive Kickoff Weekend games, longest current streak in NFL [ afbeelding ]
quote:Op maandag 5 september 2011 21:29 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
zou je willen, Ceetje had lekker puh lapo![]()
![]()
Die ga ik vannacht stelenquote:Op maandag 5 september 2011 21:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ach geeft niet, als ik de volgende maar mag
Donderdagquote:Op maandag 5 september 2011 21:30 schreef superkokje het volgende:
[..]
go steelers![]()
![]()
op naar de play offs
Mag hoor, wel een mooie OP maken hè met 1300 topics RLS SC geschiedenisquote:
jajajaja, smoesjes, Ik had lekker Lapo, ik had lekker lapoooooquote:
Nee johquote:Op maandag 5 september 2011 21:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mag hoor, wel een mooie OP maken hè met 1300 topics RLS SC geschiedenis
ik deed lekker niet meequote:Op maandag 5 september 2011 21:31 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
jajajaja, smoesjes, Ik had lekker Lapo, ik had lekker lapooooo![]()
![]()
maar de volgende mag jij hebben hoor muis, zeg ik vanaf de rooie lettertjes niks meer![]()
Project Catwalkquote:
renate verbaanquote:Op maandag 5 september 2011 21:33 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik wil dinges terug en dinges, ben zwaar de namen kwijt
ja diequote:
arme anaquote:Op maandag 5 september 2011 21:35 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik kijk even naar Ana die verslagen wordt door een paard
en dat op een tannisbaan, een paard?quote:Op maandag 5 september 2011 21:35 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik kijk even naar Ana die verslagen wordt door een paard
Heb het nog nooit gezien, wel iets soort gelijks maar dat was ontwerpen voor Tommy Hilfigerquote:Op maandag 5 september 2011 21:35 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ja die![]()
![]()
ik vind Heidi Klum in de amerikaanse versie altijd erg leuk, maar ook Tim, de coach zeg maar, zoooon lieverd
en wat voor een, een friese knol is er niks bij, enb deze heeft zeker geen stamboomquote:Op maandag 5 september 2011 21:35 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
en dat op een tannisbaan, een paard?
Jep, er bestaan er zelfs 2 van.quote:Op maandag 5 september 2011 21:35 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
en dat op een tannisbaan, een paard?
da's inderdaad iets anders.quote:Op maandag 5 september 2011 21:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb het nog nooit gezien, wel iets soort gelijks maar dat was ontwerpen voor Tommy Hilfiger
aaaaah, Ana Kreunikova tegen een van de williams sisters dan? Of loop ik alweer achter?quote:
Kan je vanaf je telefoon wél mailen?quote:Op maandag 5 september 2011 21:37 schreef kaatje50 het volgende:
welke pc-nerd hier kan mij advies geven. Ik heb een nieuwe telefoon en -laptop. Nu blijkt dat ik met mijn telefoon wel foto's kan maken, maar op geen enkele manier de foto's overzetten op de laptop of computer. Er zit geen stekker bij...Op de telefoon heb ik wel bluetooth, op de laptop niet, blijkt nu...hoe kan ik de foto's toch naar de laptop verplaatsen?????
Kloptquote:Op maandag 5 september 2011 21:37 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
aaaaah, Ana Kreunikova tegen een van de williams sisters dan? Of loop ik alweer achter?
bluetooth adapter aanschaffen voor een paar centenquote:Op maandag 5 september 2011 21:37 schreef kaatje50 het volgende:
welke pc-nerd hier kan mij advies geven. Ik heb een nieuwe telefoon en -laptop. Nu blijkt dat ik met mijn telefoon wel foto's kan maken, maar op geen enkele manier de foto's overzetten op de laptop of computer. Er zit geen stekker bij...Op de telefoon heb ik wel bluetooth, op de laptop niet, blijkt nu...hoe kan ik de foto's toch naar de laptop verplaatsen?????
kan ik je niet mee helpen. Ik heb snoertje tussen laptop en telefoon, en beide hebben ook Bluetooth, dus ik zou het niet weten, sorry, misschien Muisje?quote:Op maandag 5 september 2011 21:37 schreef kaatje50 het volgende:
dit is veel leukerquote:Op maandag 5 september 2011 21:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb het nog nooit gezien, wel iets soort gelijks maar dat was ontwerpen voor Tommy Hilfiger
Mailen zou ik niet doen, dat kost klauwen met geld waarschijnlijk?quote:Op maandag 5 september 2011 21:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kan je vanaf je telefoon wél mailen?
Moeten ze hier ook een vliegtuig gaan beschilderen? Dat was zo ontzettend cool in dat programma van hilfigerquote:
quote:Op maandag 5 september 2011 21:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kan je vanaf je telefoon wél mailen?
da's een goeie idd, kun je wss zo in "stick-vorm" kopen, inpluggen, draaien maarquote:Op maandag 5 september 2011 21:38 schreef superkokje het volgende:
[..]
bluetooth adapter aanschaffen voor een paar centen
dat ja, heb ik ookquote:Op maandag 5 september 2011 21:39 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
da's een goeie idd, kun je wss zo in "stick-vorm" kopen, inpluggen, draaien maar
is dat zo'n bleutooth stick, net als een usbstick, die hebben we welquote:Op maandag 5 september 2011 21:38 schreef superkokje het volgende:
[..]
bluetooth adapter aanschaffen voor een paar centen
Weet niet wat voor foon kaatje heeft.....quote:Op maandag 5 september 2011 21:39 schreef Drassss het volgende:
[..]
Mailen zou ik niet doen, dat kost klauwen met geld waarschijnlijk?
zo'n bleutooth ding hebben we wel, daar hadden we het vanmiddag al over dat te gaan proberen.quote:Op maandag 5 september 2011 21:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Weet niet wat voor foon kaatje heeft.....
anders idd zoals kokje zegt bluetooth adaptertje kopen
heb mijn oude laptop van 't werk gekocht begin dit jaar, is nu bijna 2 jaar oud, daar zit bluetooth wel ingebouwdquote:Op maandag 5 september 2011 21:43 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
zo'n bleutooth ding hebben we wel, daar hadden we het vanmiddag al over dat te gaan proberen.
mijn foon is een samsung GT-S3350, gewoon een eenvoudig toestel...
snap trouwens niet dat er geen bleutooth op de laptop zit, ding is een week oud...
Op de pc van mijn man ook niet, en dat is nog wel een echt dure pc. HP touchscreen..
raakt bleutooth alweer uit de tijd of zo
de mijne is bijna 2 jaar oud, heeft ook geen blauwe tandquote:Op maandag 5 september 2011 21:45 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
heb mijn oude laptop van 't werk gekocht begin dit jaar, is nu bijna 2 jaar oud, daar zit bluetooth wel ingebouwd
bij mijn oude laptop ookquote:Op maandag 5 september 2011 21:45 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
heb mijn oude laptop van 't werk gekocht begin dit jaar, is nu bijna 2 jaar oud, daar zit bluetooth wel ingebouwd
ik heb bij mijn samsung destijds ook een snoertje gekocht waarmee ik de foon aan de pc/laptop kan hangen. Kost ook niet zoveelquote:Op maandag 5 september 2011 21:50 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
bij mijn oude laptop ook. ging er gewoon van uit dat die hier ook in zou zitten. Marco kwam er ook nu pas achter dat hij ook geen bluetooth heeft.
Gebruiken we normaal nooit
had begrepen dat dat niet zomaar kon?quote:Op maandag 5 september 2011 21:51 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik heb bij mijn samsung destijds ook een snoertje gekocht waarmee ik de foon aan de pc/laptop kan hangen. Kost ook niet zoveel
quote:Op maandag 5 september 2011 21:52 schreef Drassss het volgende:
Mijn koelkast heeft niet zoveel en mijn oven ook niet echt..
Volgens de specs heeft je telefoon gewoon wifi.quote:Op maandag 5 september 2011 21:43 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
zo'n bleutooth ding hebben we wel, daar hadden we het vanmiddag al over dat te gaan proberen.
mijn foon is een samsung GT-S3350, gewoon een eenvoudig toestel...
snap trouwens niet dat er geen bleutooth op de laptop zit, ding is een week oud...
Op de pc van mijn man ook niet, en dat is nog wel een echt dure pc. HP touchscreen..
raakt bleutooth alweer uit de tijd of zo
wel hoor, gewoon een passend usb stekkertje aanschaffenquote:Op maandag 5 september 2011 21:52 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
had begrepen dat dat niet zomaar kon?
er zit inderdaad een wifi op. Moet je dat dan betalen, wanneer ik dat gebruik? want dat is niet de bedoeling natuurlijk, anders had ik dat internetabo er wel bij genomen.quote:Op maandag 5 september 2011 21:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Volgens de specs heeft je telefoon gewoon wifi.
Menu --> settings --> Connectivity --> wifi dan moet je met je telefoon op je draadloze netwerk (als je díe hebt) kunnen komen.
Als het goed is heb je ook software voor pc bij je foon gekregen. Dan kan je op die manier bestanden en dus ook foto's overhalen
je krijgt toch software bij je foon geleverd meestal, of het is te downloaden van de site van samsung, ik heb het gewoon aangesloten en windows 7 doet de restquote:Op maandag 5 september 2011 21:52 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
had begrepen dat dat niet zomaar kon?
met wifi lift je mee op je eigen draadloze internetnetwerk thuis of op andere plekken bijvoorbeeld bij de macdonalds waar gratis wifi isquote:Op maandag 5 september 2011 21:55 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
er zit inderdaad een wifi op. Moet je dat dan betalen, wanneer ik dat gebruik? want dat is niet de bedoeling natuurlijk, anders had ik dat internetabo er wel bij genomen.
software zat er niet bij. Dat vonden wij ook al vreemd
quote:Op maandag 5 september 2011 21:55 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
er zit inderdaad een wifi op. Moet je dat dan betalen, wanneer ik dat gebruik? want dat is niet de bedoeling natuurlijk, anders had ik dat internetabo er wel bij genomen.
software zat er niet bij. Dat vonden wij ook al vreemd
wifi is gewoon gratis hoor. Dan log je met je telefoon in op je eigen draadloze internet bij je thuis. Dat kost voor je foon niks extra's. Doe ik met de Ipad ook. En is niet heel ingewikkeld. Via wifi kan ik dan ook mailen naar mijn computer en andersomquote:Op maandag 5 september 2011 21:56 schreef kaatje50 het volgende:
ik ga het vandeweek wel eerst met die bleutoothstick proberen
bedankt voor de adviezen![]()
![]()
quote:Op maandag 5 september 2011 21:56 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
met wifi lift je mee op je eigen draadloze internetnetwerk thuis of op andere plekken bijvoorbeeld bij de macdonalds waar gratis wifi is
heb dit even voorgelezen aan die eigenwijze vent van mij...ik dacht namelijk al zoietsquote:Op maandag 5 september 2011 21:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
voor wifi niet hoor, behalve gewoon je internetabo wat je al voor je router betaald.
dé's wel mekkelukquote:Op maandag 5 september 2011 21:57 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
wifi is gewoon gratis hoor. Dan log je met je telefoon in op je eigen draadloze internet bij je thuis. Dat kost voor je foon niks extra's. Doe ik met de Ipad ook. En is niet heel ingewikkeld. Via wifi kan ik dan ook mailen naar mijn computer en andersom
als je via Wifi werkt, dan moet je je telefoon gewoon zien als een computer die je op je eigen draadloze netwerk aansluitquote:Op maandag 5 september 2011 21:58 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
[..]
heb dit even voorgelezen aan die eigenwijze vent van mij...ik dacht namelijk al zoiets
als het maar niet gekruutmoest isquote:
Stik bijna in men cracker.quote:Op maandag 5 september 2011 22:03 schreef Ceetje.. het volgende:
en zo doe ik dat dan: foto maken met ipad, mailen naar leptop en hier plekke, haske mekkeluk, zo gesiepelsjemt
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 5 september 2011 22:03 schreef Ceetje.. het volgende:
en zo doe ik dat dan: foto maken met ipad, mailen naar leptop en hier plekke, haske mekkeluk, zo gesiepelsjemt, en dat allemaal via de waifai
[ afbeelding ]
quote:
daar leek het wel op, maar zo op de catwalk ziet het er wel leuk uitquote:Op maandag 5 september 2011 22:08 schreef Ceetje.. het volgende:
effe over PC, heeft dat ene model nou een hekwerk aan?
Wa zedde gy nou?quote:Op maandag 5 september 2011 22:09 schreef MaryMouse het volgende:
jullie hadden een brabants onderonsje
dé verstoade gij tog okquote:Op maandag 5 september 2011 22:09 schreef MaryMouse het volgende:
quote:
quote:Op maandag 5 september 2011 22:09 schreef MaryMouse het volgende:
ik versta het wel, maar spreek het nietquote:
dé's tog genogtquote:Op maandag 5 september 2011 22:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik versta het wel, maar spreek het niet
maar jij mag best op z'n amsterdams terugpraten hoor. Sijssies en drijfsijssiesquote:Op maandag 5 september 2011 22:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bossch spreek je niet, dé proattequote:Op maandag 5 september 2011 22:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 september 2011 22:12 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
maar jij mag best op z'n amsterdams terugpraten hoor. Sijssies en drijfsijssies
quote:Op maandag 5 september 2011 22:12 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
maar jij mag best op z'n amsterdams terugpraten hoor. Sijssies en drijfsijssies
quote:Op maandag 5 september 2011 22:15 schreef Ceetje.. het volgende:
ik moet trouwens vannacht Mark naar z'n werk brengen. Zijn autootje staat bij de garage ....
moet ik er om 2.00 uit
ik zou er niet eens in gaanquote:Op maandag 5 september 2011 22:15 schreef Ceetje.. het volgende:
ik moet trouwens vannacht Mark naar z'n werk brengen. Zijn autootje staat bij de garage ....
moet ik er om 2.00 uit
Dat is toch geen tijdstip. Kan hij niet met jouw auto naar zijn werk?quote:Op maandag 5 september 2011 22:15 schreef Ceetje.. het volgende:
moet ik er om 2.00 uit
vrije vertaling.quote:Op maandag 5 september 2011 22:15 schreef superkokje het volgende:
kiek deur. weur? deu,r ze kussen mekeur. weur, deur achter die pileur.
twee kleine muisjes op kloooooooompenquote:Op maandag 5 september 2011 22:15 schreef superkokje het volgende:
yepquote:Op maandag 5 september 2011 22:16 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
vrije vertaling.
Kijk daar, waar?? daar ze kussen elkaar, waar, daar achter die pilaar
wie? wat? waarquote:Op maandag 5 september 2011 22:15 schreef superkokje het volgende:
dat is echt Arnhems...quote:
en hoe kom ik dan morgen op mijn werk? Ik ga niet eerst 10 km lopen om een auto op te halen hoorquote:Op maandag 5 september 2011 22:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat is toch geen tijdstip. Kan hij niet met jouw auto naar zijn werk?
Fietsenquote:Op maandag 5 september 2011 22:18 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
en hoe kom ik dan morgen op mijn werk? Ik ga niet eerst 10 km lopen om een auto op te halen hoor
quote:
kruipenquote:Op maandag 5 september 2011 22:18 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
en hoe kom ik dan morgen op mijn werk? Ik ga niet eerst 10 km lopen om een auto op te halen hoor
kijk wel lekker uit, om 2.00 brengen, om 2.30 terug in bed, en over een uurtje ga ik al naar bedquote:
het gaat keihard waaien morgen. Bovendien is dat arme mens snotverkoudenquote:
ik verstond het wel, wilde alleen weten wie er achter die pilaar zaten te kussenquote:
En hoe komt hij dan vanuit zijn werk weer thuisquote:Op maandag 5 september 2011 22:20 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
kijk wel lekker uit, om 2.00 brengen, om 2.30 terug in bed, en over een uurtje ga ik al naar bed
quote:Op maandag 5 september 2011 22:20 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik verstond het wel, wilde alleen weten wie er achter die pilaar zaten te kussen
quote:Op maandag 5 september 2011 22:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
twee kleine muisjes op kloooooooompen
dan haal ik 'm op morgenmiddag als ik van m'n werk terugkom rond 15.00 uurquote:Op maandag 5 september 2011 22:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En hoe komt hij dan vanuit zijn werk weer thuis
en moet ik daar medelijden mee hebben danquote:Op maandag 5 september 2011 22:20 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
het gaat keihard waaien morgen. Bovendien is dat arme mens snotverkouden
ik ben mét mijn zieke kop gewoon gaan werken en steek de rest van 't kantoor gewoon lekker aanquote:Op maandag 5 september 2011 22:21 schreef superkokje het volgende:
[..]
en moet ik daar medelijden mee hebben dan![]()
ik heb vandaag moeten werken omdat collega ziek is, das veul erger
dus je had eigenlijk weekend vandaagquote:Op maandag 5 september 2011 22:21 schreef superkokje het volgende:
[..]
en volgende week weer klagen dat je zo hard moet werkenquote:Op maandag 5 september 2011 22:21 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik ben mét mijn zieke kop gewoon gaan werken en steek de rest van 't kantoor gewoon lekker aan
quote:Op maandag 5 september 2011 22:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
dus je had eigenlijk weekend vandaag
oh, en dat doe jij nooitquote:Op maandag 5 september 2011 22:22 schreef superkokje het volgende:
[..]
en volgende week weer klagen dat je zo hard moet werken
kweet niet wat kokje zijn collega mankeert, maar lijkt mij voor de gasten niet zo heel prettig als iemand zwaar ziek staat te hoesten en proesten boven de potten en pannenquote:Op maandag 5 september 2011 22:21 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik ben mét mijn zieke kop gewoon gaan werken en steek de rest van 't kantoor gewoon lekker aan
quote:
Klopt.... kokje doet alleen maar zieligquote:
lekkere verkoudheidsschotel, of viruskrokettenquote:Op maandag 5 september 2011 22:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
kweet niet wat kokje zijn collega mankeert, maar lijkt mij voor de gasten niet zo heel prettig als iemand zwaar ziek staat te hoesten en proesten boven de potten en pannen
quote:Op maandag 5 september 2011 22:21 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat soort zaken zullen mij niet meer gebeuren. heb voorlopig mijn buik vol van collega's....quote:Op maandag 5 september 2011 22:21 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dat ja.quote:Op maandag 5 september 2011 22:23 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
lekkere verkoudheidsschotel, of viruskroketten
quote:Op maandag 5 september 2011 22:24 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat ja.
maar voorlopig wel 6 dagen aan de beurt deze week
dat ligt bij mij gelukkig andersquote:Op maandag 5 september 2011 22:24 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
[..]
dat soort zaken zullen mij niet meer gebeuren. heb voorlopig mijn buik vol van collega's....
Niks invallen, ze zoeken het maar uit. Met een zieke kop gaan werken? Nooit meer![]()
Als puntje bij paaltje komt, hebben ze allemaal schijt aan je![]()
daar mag je dan blij mee zijnquote:Op maandag 5 september 2011 22:25 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat ligt bij mij gelukkig anders
Volgens mij moest je vóór 1 september nog iets van 200 uren vakantie opnemen. Is ook niet erg goed gelukt hé?quote:Op maandag 5 september 2011 22:26 schreef superkokje het volgende:
[..]
vrijdag wel, maar de rest van de week niet
hebben er alleen onszelf mee als we dit niet voor elkaar over hebbenquote:Op maandag 5 september 2011 22:26 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
daar mag je dan blij mee zijn![]()
ik heb mijn collega's en werkgever goed leren kennen.
quote:Op maandag 5 september 2011 22:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Volgens mij moest je vóór 1 september nog iets van 200 uren vakantie opnemen. Is ook niet erg goed gelukt hé?
heb ik ook altijd gedaan en zo gedacht. Maar als je zelf langere tijd ziek bent, vergeten ze je heel snel en dan denk je, ben ik daar altijd zo collegiaal voor geweest?quote:Op maandag 5 september 2011 22:28 schreef superkokje het volgende:
[..]
hebben er alleen onszelf mee als we dit niet voor elkaar over hebben
Dat is 6,5 weken aaneengesloten wintersport vakantiequote:Op maandag 5 september 2011 22:29 schreef superkokje het volgende:
[..]
![]()
ben niet verder gekomen dan 64. moet deze winter zien dat iker 260 op maak
heb niet de indruk binnen onze organisatie, maar dat zien we dan wel weerquote:Op maandag 5 september 2011 22:30 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
heb ik ook altijd gedaan en zo gedacht. Maar als je zelf langere tijd ziek bent, vergeten ze je heel snel en dan denk je, ben ik daar altijd zo collegiaal voor geweest?
Kan je uitzetten via het menu, had ik ook last vanquote:Op maandag 5 september 2011 22:30 schreef Ceetje.. het volgende:
mediabox van UPC snapt niet dat je gewoon graag een aantal programma's achter elkaar van 1 zender kijkt. Als je tussendoor niet zapt, springt ie automatisch op standbywas bij SST ook vaak
collega moet er ook 250 opmakenquote:Op maandag 5 september 2011 22:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat is 6,5 weken aaneengesloten wintersport vakantie
Was bij mijn vorige werkgever ook.quote:Op maandag 5 september 2011 22:30 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
heb ik ook altijd gedaan en zo gedacht. Maar als je zelf langere tijd ziek bent, vergeten ze je heel snel en dan denk je, ben ik daar altijd zo collegiaal voor geweest?
dan ga je toch samen, kun jij nog een dagje langer blijvenquote:Op maandag 5 september 2011 22:32 schreef superkokje het volgende:
[..]
collega moet er ook 250 opmaken
quote:Op maandag 5 september 2011 22:32 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dan ga je toch samen, kun jij nog een dagje langer blijven
of een hele goeie regeling treffen voor uitbetalingquote:Op maandag 5 september 2011 22:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
gewoon de keuken voor 6,5 weken sluiten
quote:Op maandag 5 september 2011 22:32 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dan ga je toch samen, kun jij nog een dagje langer blijven![]()
![]()
ik moet er niet aan denkenquote:Op maandag 5 september 2011 22:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
gewoon de keuken voor 6,5 weken sluiten
Het eerste of het laatste niet. Of beiden niet?quote:Op maandag 5 september 2011 22:33 schreef superkokje het volgende:
[..]
[..]
ik moet er niet aan denken
beiden nietquote:Op maandag 5 september 2011 22:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Het eerste of het laatste niet. Of beiden niet?
Gewoon in de wintermaanden afwisselend 2 of 3 dagen per week werken. Heb je ook eens tijd om wat leuke dingen te gaan doenquote:
Dat was toch al weken bekend?quote:Op maandag 5 september 2011 22:34 schreef superkokje het volgende:
Draaaaasssssssss
heb je het laatste wieler nieuws al gehoord?
radioshack en leopard gaan fuseren
dat zal het wel gaan worden denk ikquote:Op maandag 5 september 2011 22:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gewoon in de wintermaanden afwisselend 2 of 3 dagen per week werken. Heb je ook eens tijd om wat leuke dingen te gaan doen
Jep.. gaat nog een flinke carrousel worden met al die renners.quote:Op maandag 5 september 2011 22:38 schreef superkokje het volgende:
[..]
wist het niet,maar is nu definitief
quote:Op maandag 5 september 2011 22:39 schreef Drassss het volgende:
[..]
Jep.. gaat nog een flinke carrousel worden met al die renners.
Net trouwens ( misschien wel ) DE tiebreak van de US Open 2011 gezien tussen Djoko-Dolvo 16-14
gelukkig dat ze nog bestaan. Ik was vorig jaar al 6 weken opgenomen, toen mijn schoondochter mijn chef erop aansprak (zij kent hem van het voetbal). Ik had nog geen telefoontje, kaartje of bloemetje gehad. Promt 1 dag later kwam een collega snel (10 minuten) onder werktijd een plantje brengen. Heb het meteen op de plaats gezet...quote:Op maandag 5 september 2011 22:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Was bij mijn vorige werkgever ook.
Bij deze gelukkig niet. Toen ik vorig jaar ziek was kwamen wekelijks collega's langs om met mij koffie te drinken of aan de overkant te lunchen. Ook veel telefoontjes, bloemetjes en kaartjes. En alles bij elkaar toch ruim een half jaar voornamelijk thuis gezeten.
ook truste Muisquote:Op maandag 5 september 2011 22:41 schreef MaryMouse het volgende:
ik ga nog even zombies afschieten, mafiaatje spelen en kijken of ik kokkie met bejeweled kan verslaan.
Slaap lekker![]()
de schlecks cancelara horner en kloden brajkovic busche en wagner zijn zeker. moeten zeker 16 renner wegquote:Op maandag 5 september 2011 22:39 schreef Drassss het volgende:
[..]
Jep.. gaat nog een flinke carrousel worden met al die renners.
Net trouwens ( misschien wel ) DE tiebreak van de US Open 2011 gezien tussen Djoko-Dolvo 16-14
Vooral de naaste collega's hoor. Mijn manager vond en vind het nog steeds psychischquote:Op maandag 5 september 2011 22:41 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
gelukkig dat ze nog bestaan. Ik was vorig jaar al 6 weken opgenomen, toen mijn schoondochter mijn chef erop aansprak (zij kent hem van het voetbal). Ik had nog geen telefoontje, kaartje of bloemetje gehad. Promt 1 dag later kwam een collega snel (10 minuten) onder werktijd een plantje brengen. Heb het meteen op de plaats gezet...
quote:Op maandag 5 september 2011 22:41 schreef MaryMouse het volgende:
ik ga nog even zombies afschieten, mafiaatje spelen en kijken of ik kokkie met bejeweled kan verslaan.
Slaap lekker![]()
voor jou ook weltruste, ik ga ook nog even wat anders doen tot morgenquote:Op maandag 5 september 2011 22:41 schreef MaryMouse het volgende:
Slaap lekker![]()
quote:
truste C, Muis en Kaatjequote:Op maandag 5 september 2011 22:41 schreef Ceetje.. het volgende:
lieve luitjes, ik ga naar mijn bedje. Voel me nog niet helemaal 100% en vannacht moet ik ook nog effe een half uurtje gaan nachtbraken (nee kokkie, ik klaag niet, ik neem maatregelen)
Voor straks slaap lekker allemaal, en tot morgen![]()
![]()
fijn hé. managers, chefs en werkgevers die op de artsenstoel gaan zittenquote:Op maandag 5 september 2011 22:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vooral de naaste collega's hoor. Mijn manager vond en vind het nog steeds psychisch
blijven oefenenquote:Op maandag 5 september 2011 22:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
daar ben ik ook bang voor..... je bent veel te goed
Ze moest fietsen..quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:27 schreef MaryMouse het volgende:
![]()
Ceetje niet aan het topsjeffen![]()
Lekker weertje hè Estofex leveltje 2
Fietsen met dít weerquote:Op dinsdag 6 september 2011 20:28 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ze moest fietsen..
Ja 2tje. Pas maar op!
Je zou haast denken...quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Fietsen met dít weerDie is niet goed bij haar hoofd
Ik kijk Finland-Nederlandquote:Op dinsdag 6 september 2011 20:40 schreef kaatje50 het volgende:
ben je al aan het genieten van de "storm" Drassss
quote:
Nee joh, tis nog 1 minuut.quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:46 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
niet aan gedacht. Kijk maar lekker verder, veel plezier
![]()
zal ik je ff helpen het op te lossenquote:Op dinsdag 6 september 2011 20:46 schreef MaryMouse het volgende:
Kaatje
reeksenstatistiekentooltjedoethetnietmeer
Graag..... de statistieken over deze graagquote:Op dinsdag 6 september 2011 20:47 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
zal ik je ff helpen het op te lossen![]()
wil je de top 500 hebben?? die weet ik wel te vindenquote:Op dinsdag 6 september 2011 20:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Graag..... de statistieken over deze graag
heb je die opera er al afgegooid?quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:54 schreef MaryMouse het volgende:
gyazo is ook stuk gemaakt door opera dus caps maken gaat nu ook niet
quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:55 schreef kaatje50 het volgende:
![]()
[..]
wil je de top 500 hebben?? die weet ik wel te vinden
hebben ze zich nu (nog) niet gekwalicifeerd??quote:
Yep, en gyazo ook en opnieuw geinstalleerdquote:Op dinsdag 6 september 2011 20:55 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
heb je die opera er al afgegooid?
Volgens mij niet, maar ik was voor Finlandquote:Op dinsdag 6 september 2011 20:57 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
hebben ze zich nu (nog) niet gekwalicifeerd??
ohh, dan moet ik eerst naar Abo?quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
de reeksen statistieken zoals in deze post
quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:58 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ohh, dan moet ik eerst naar Abo?
klopt, daar staat een lijst van jou. wil je die gekopieerd hebben??? anders snap ik niet wat je bedoelt hoorquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
dat opent toch automatisch als je op de link klikt?
Avond Ceetjequote:Op dinsdag 6 september 2011 21:02 schreef Ceetje.. het volgende:
goeienaaf Muisje, Kaatje, Drasss![]()
![]()
![]()
met dochter naar pianoles geweest en veel te lang na zitten ouwehoeren en spelen met de pianoleraar. Was leuk. denk dat ik toch nog maar wat lesjes weer ga nemen, als ik tijd heb, maar 1x een uur per maand moet kunnen toch?
![]()
Zie De FOK!Forum-reeksenstatistieken. maar bij mij doet ie 't niet meerquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:00 schreef kaatje50 het volgende:
als je me even uit kunt leggen waar ik die statistieken kan vinden, haal ik ze graag voor je op
Nee, ik wil de statistieken over deze reeks, dus zoals die van de abo-sc maar dan van rls-sc, en daar heb je een tooltje voor wat bij mij nu zegt dat de reeks van deze reeks (73) verkeerd isquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:02 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
klopt, daar staat een lijst van jou. wil je die gekopieerd hebben??? anders snap ik niet wat je bedoelt hoor
heb niet gefietst hoorquote:Op dinsdag 6 september 2011 20:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Fietsen met dít weerDie is niet goed bij haar hoofd
Tis ook niet zo'n lekker weer om te fietsenquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:06 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
heb niet gefietst hoorkeurig met de auto het kind afgezet
. Moest om half acht op pianoles zijn, eerste les ben ik meegegaan
Het kind heeft de piano-aanleg van haar moeder geërfd (trotssssss)
ik heb die laatste link gevolgd, maar kan geen statistieken vinden daar. Misschien ligt het niet aan jouw pc?? maar is hij er even niet. Vraag anders AUB even aan Ceetje om te helpen. Ik begrijp er niets van, want zie niet wat jij vraagtquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nee, ik wil de statistieken over deze reeks, dus zoals die van de abo-sc maar dan van rls-sc, en daar heb je een tooltje voor wat bij mij nu zegt dat de reeks van deze reeks (73) verkeerd is
Ik snap wel wat ze bedoelt, ik zal eens even gaan zoekennnnnnnnquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:07 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik heb die laatste link gevolgd, maar kan geen statistieken vinden daar. Misschien ligt het niet aan jouw pc?? maar is hij er even niet. Vraag anders AUB even aan Ceetje om te helpen. Ik begrijp er niets van, want zie niet wat jij vraagt
thanks. tjs, ben blond hé, gedeeltelijk uit een potje, maar ook nog echtquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:08 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Ik snap wel wat ze bedoelt, ik zal eens even gaan zoekennnnnnnn
quote:
dit is een statistiek van de reeks RLS Slow Chat, dus ik weet niet wat jij dan bedoeltquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
dat zijn de forum statistieken, ik bedoel de reeks statistieken.....
Helaas het klopt welquote:
ik las net op DE ook van iemand, die problemen met upc had. wellicht toch het weer danquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:15 schreef Ceetje.. het volgende:
sorry, mijn internet doet een beetje raar, wil af en toe pagina's niet laden. Momenteel twee providors nog (kpn en upc en beide doen vreemd). Zal wel aan 't weer liggen
En als je op het knopje BBcode klikt en de code naar een post kopieert dan krijg je dit:quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:19 schreef Ceetje.. het volgende:
ik kan dit nog, en dan houdt het op voor mij![]()
[ afbeelding ]
ik heb ook nog internet via KPN, doet hetzelfde, dus zal het weer wel zijn.quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:21 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik las net op DE ook van iemand, die problemen met upc had. wellicht toch het weer dan
Dit zijn de cijfertjes van The_Terminator.... ik wil de cijfertjes van Arcee hebben, maar lees net dat die nog wat aan het fixen isquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:18 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dit is een statistiek van de reeks RLS Slow Chat, dus ik weet niet wat jij dan bedoelt
quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:23 schreef Laysa het volgende:
maar je bent al aardig op weg om de rest in te halen MM
woeit het zo hard bij jullie, Dacht dat het hier wel meeviel *Kaatje zit lekker warm, droog, windvrij op de bank*quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:22 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik heb ook nog internet via KPN, doet hetzelfde, dus zal het weer wel zijn.
Zojuist m'n tuinstel van de wegwoeidood geredt
Is wel erg hoor, in een andere SC sta ik 4e met 2148 posts, en die SC is pas op 10-07-2011 geopendquote:
22e plaats doe je ook niet slecht hoor, voor iemand die ooit beweerde nooooooooit te slow chattenquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:25 schreef Drassss het volgende:
Ik ga maar stoppen met posten hier...
het wordt vanzelf wel weer minder weet ik uit ervaringquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is wel erg hoor, in een andere SC sta ik 4e met 2148 posts, en die SC is pas op 10-07-2011 geopend
Ga je aan de OP van DE werken???quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:25 schreef Drassss het volgende:
Ik ga maar stoppen met posten hier...
Ik hoop hetquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:28 schreef Laysa het volgende:
[..]
het wordt vanzelf wel weer minder weet ik uit ervaring
Ik ga weer verder...fijne avond hier!quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik hoop het![]()
het scheelt al iets dat ik niet meer topchef kijk en meefok!
dat zal veel schelen nietquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik hoop het![]()
het scheelt al iets dat ik niet meer topchef kijk en meefok!
Jaquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:28 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Ga je aan de OP van DE werken???![]()
quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:31 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik ga weer verder...fijne avond hier!
ik was al aan het zoeken, hahaha, heb 'm ook op staanquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:33 schreef MaryMouse het volgende:
Ik ga even hier Herman's Restaurant School [di 21.30] zitten
ik ga meequote:Op dinsdag 6 september 2011 21:33 schreef MaryMouse het volgende:
Ik ga even hier Herman's Restaurant School [di 21.30] zitten
relluh doen ze overalquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:36 schreef Ceetje.. het volgende:
gezellig daar als ik even een paginaatje teruglees
kokkerellenquote:
relluh ga je maar ergens anders doen, in een reltopic ofzoquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:43 schreef superkokje het volgende:
kom maar met dat ge*** ik kan jullie allemaal hebben![]()
ben er helemaal klaar voor
quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:43 schreef superkokje het volgende:
kom maar met dat ge*** ik kan jullie allemaal hebben![]()
ben er helemaal klaar voor
zondagquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:45 schreef superkokje het volgende:
krijg net een oproep van UMC voor onderzoek,
zondag 11-9 om 9.45![]()
op zondag??quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:45 schreef superkokje het volgende:
zondag 11-9 om 9.45![]()
Ik zou maar even bellen of er niet een fout gemaakt is. Of ze moeten achterstand (=wachtlijsten) wegwerken.quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:45 schreef superkokje het volgende:
zondag 11-9 om 9.45![]()
verbaasde mij ookquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:46 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
zondagin een ziekenhuis
Nog nooit meegemaakt dat doktoren op zondagen werken, zeker niet in ziekenhuizen, bel de krant kokje
een primeurrrrrrr
zit een brief bij dat dit ook buiten kantoortijden gedaan kan wordenquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik zou maar even bellen of er niet een fout gemaakt is. Of ze moeten achterstand (=wachtlijsten) wegwerken.
ik zou toch maar effe bellen, een typefoutje is snel gemaakt, zeker met die brieven die tegenwoordig bijna automatisch gegenereerd wordenquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:47 schreef superkokje het volgende:
[..]
verbaasde mij ookzal wel met wachtlijsten te maken hebben
als het de mri is dan zijn er geen artsen voor nodig, dus zou best kunnenquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:48 schreef superkokje het volgende:
[..]
zit een brief bij dat dit ook buiten kantoortijden gedaan kan worden
hier hebben oogartsen wel nog 's avonds spreekuur, vond dat al bijzonder..quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik zou maar even bellen of er niet een fout gemaakt is. Of ze moeten achterstand (=wachtlijsten) wegwerken.
quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
als het de mri is dan zijn er geen artsen voor nodig, dus zou best kunnen
Dat is dan vlotquote:
Crackerquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:51 schreef Ceetje.. het volgende:
mmmmmmm, jammie jammie, een bruine boterham met osseworst en uitjes
ben net naar de roosters aan het kijkenquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat is dan vlot![]()
Moet je zeker weer je rooster omgooien omdat het uitgerekend voor jou natuurlijk een gewone werkdag zou zijn
quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:54 schreef Ceetje.. het volgende:
shit, wil de fles jus d'orange schudden die ik vanmiddag geperst heb, zit de dop er niet goed op, alles onder de jus
DJU!quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:54 schreef Ceetje.. het volgende:
shit, wil de fles jus d'orange schudden die ik vanmiddag geperst heb, zit de dop er niet goed op, alles onder de jus
Scheelt wel dat 9:45 redelijk vroeg is, dus misschien wat later beginnen?quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:54 schreef superkokje het volgende:
[..]
ben net naar de roosters aan het kijkenwordt lastig, maar het mot
zo is het. Nu ben jij even belangrijker dan het werk...maar gezien je reactie gisteren, zal dat geen probleem wordenquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:54 schreef superkokje het volgende:
[..]
ben net naar de roosters aan het kijkenwordt lastig, maar het mot
quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:54 schreef Ceetje.. het volgende:
zeg dat welquote:
quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Scheelt wel dat 9:45 redelijk vroeg is, dus misschien wat later beginnen?
is idd redelijk vroeg, is ook geen probleem als collega geen afspraken heeft dan ruilen we gewoonquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:56 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
zo is het. Nu ben jij even belangrijker dan het werk...maar gezien je reactie gisteren, zal dat geen probleem worden
Dat is dan wel weer flexibel, ook van je collega, als je op zo'n korte termijn zou kunnen ruilenquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:58 schreef superkokje het volgende:
[..]
[..]
is idd redelijk vroeg, is ook geen probleem als collega geen afspraken heeft dan ruilen we gewoon
wij zijn niet zo moeilijkquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer flexibel, ook van je collega, als je op zo'n korte termijn zou kunnen ruilen
Dat bedoel ik. Is toch prettig om op die manier te kunnen werkenquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:03 schreef superkokje het volgende:
[..]
wij zijn niet zo moeilijkZolang het maar twee kanten op werkt
is gewoon heel belangrijk. Zo werkt het over het algemeen in de horeca. Zeg altijd "je ziet elkaar meer dan je familie" Moet het met elkaar redden dus moet er goede sfeer zijn enb iets voor elkaar over hebbenquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Is toch prettig om op die manier te kunnen werken
Ja ja..... was nog druk bezig met de OPquote:
dus jij moet weer zo nodigquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja ja..... was nog druk bezig met de OP
Jij mag ook hoor...... .als je net zo'n mooie feest OP hebt als ikquote:
ga jij zeker proberen de lapo te hebbenquote:
Ik ga er gewoon vanuit dat ik de volgende mag openen, zelfs zonder lapoquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:11 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ga jij zeker proberen de lapo te hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |