hij had het volgens mij tegen mij, Drasss is het niet zo eensch met de TTquote:
ik heb 'm anders gemaakt, ik heb er spannund achter gezetquote:
Ik had " Lekker Puh! " in gedachtequote:Op maandag 5 september 2011 21:27 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik heb 'm anders gemaakt, ik heb er spannund achter gezetdus hij is wel anders
ik was net te laat, dus maar de fipo gepaktquote:Op maandag 5 september 2011 21:27 schreef Drassss het volgende:
Ik was aan het jagen, maar die verdomde spam block op Fok! naaide me.
Hebben jullie gezien hoeveel posts het vorige topic heeftquote:Op maandag 5 september 2011 21:27 schreef Drassss het volgende:
Ik was aan het jagen, maar die verdomde spam block op Fok! naaide me.
302quote:Op maandag 5 september 2011 21:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hebben jullie gezien hoeveel posts het vorige topic heeft
Is de schuld van Drassss die op precies hetzelfde moment 300 poste terwijl ik 301 postequote:Op maandag 5 september 2011 21:28 schreef superkokje het volgende:
[..]
302
vond het idd vreemd dat hij nog zwart was
zou je willen, Ceetje had lekker puh lapoquote:Op maandag 5 september 2011 21:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is de schuld van Drassss die op precies hetzelfde moment 300 poste terwijl ik 301 poste
Ach geeft niet, als ik de volgende maar magquote:
go steelersquote:Op maandag 5 september 2011 21:29 schreef MaryMouse het volgende:
Steelers have won 8 consecutive Kickoff Weekend games, longest current streak in NFL [ afbeelding ]
quote:Op maandag 5 september 2011 21:29 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
zou je willen, Ceetje had lekker puh lapo![]()
![]()
Die ga ik vannacht stelenquote:Op maandag 5 september 2011 21:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ach geeft niet, als ik de volgende maar mag
Donderdagquote:Op maandag 5 september 2011 21:30 schreef superkokje het volgende:
[..]
go steelers![]()
![]()
op naar de play offs
Mag hoor, wel een mooie OP maken hè met 1300 topics RLS SC geschiedenisquote:
jajajaja, smoesjes, Ik had lekker Lapo, ik had lekker lapoooooquote:
Nee johquote:Op maandag 5 september 2011 21:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mag hoor, wel een mooie OP maken hè met 1300 topics RLS SC geschiedenis
ik deed lekker niet meequote:Op maandag 5 september 2011 21:31 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
jajajaja, smoesjes, Ik had lekker Lapo, ik had lekker lapooooo![]()
![]()
maar de volgende mag jij hebben hoor muis, zeg ik vanaf de rooie lettertjes niks meer![]()
Project Catwalkquote:
renate verbaanquote:Op maandag 5 september 2011 21:33 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik wil dinges terug en dinges, ben zwaar de namen kwijt
ja diequote:
arme anaquote:Op maandag 5 september 2011 21:35 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik kijk even naar Ana die verslagen wordt door een paard
en dat op een tannisbaan, een paard?quote:Op maandag 5 september 2011 21:35 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik kijk even naar Ana die verslagen wordt door een paard
Heb het nog nooit gezien, wel iets soort gelijks maar dat was ontwerpen voor Tommy Hilfigerquote:Op maandag 5 september 2011 21:35 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ja die![]()
![]()
ik vind Heidi Klum in de amerikaanse versie altijd erg leuk, maar ook Tim, de coach zeg maar, zoooon lieverd
en wat voor een, een friese knol is er niks bij, enb deze heeft zeker geen stamboomquote:Op maandag 5 september 2011 21:35 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
en dat op een tannisbaan, een paard?
Jep, er bestaan er zelfs 2 van.quote:Op maandag 5 september 2011 21:35 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
en dat op een tannisbaan, een paard?
da's inderdaad iets anders.quote:Op maandag 5 september 2011 21:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb het nog nooit gezien, wel iets soort gelijks maar dat was ontwerpen voor Tommy Hilfiger
aaaaah, Ana Kreunikova tegen een van de williams sisters dan? Of loop ik alweer achter?quote:
Kan je vanaf je telefoon wél mailen?quote:Op maandag 5 september 2011 21:37 schreef kaatje50 het volgende:
welke pc-nerd hier kan mij advies geven. Ik heb een nieuwe telefoon en -laptop. Nu blijkt dat ik met mijn telefoon wel foto's kan maken, maar op geen enkele manier de foto's overzetten op de laptop of computer. Er zit geen stekker bij...Op de telefoon heb ik wel bluetooth, op de laptop niet, blijkt nu...hoe kan ik de foto's toch naar de laptop verplaatsen?????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |