hahaquote:Op maandag 5 september 2011 21:29 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nouw. Oke oke, ik ga het nog een keer doen
haha en toenquote:Op maandag 5 september 2011 21:30 schreef Ragboer het volgende:
Ik heb een keer onder invloed van verdovende middelen in de klas gezeten, ik had daarnaast een presentatie, zo voor lul__________!!!
Moest je maar niet doenquote:Op maandag 5 september 2011 21:30 schreef Ragboer het volgende:
Ik heb een keer onder invloed van verdovende middelen in de klas gezeten, ik had daarnaast een presentatie, zo voor lul__________!!!
quote:Op maandag 5 september 2011 21:30 schreef Ragboer het volgende:
Daar moet ik een verhaaltje over horenquote:Op maandag 5 september 2011 21:30 schreef Ragboer het volgende:
Baas.quote:Op maandag 5 september 2011 21:30 schreef Ragboer het volgende:
quote:Op maandag 5 september 2011 21:30 schreef Ragboer het volgende:
Pf.. het wordt er niet beter op. Ik ga wel sneller maar met meer fouten.quote:
quote:Op maandag 5 september 2011 21:32 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Pf.. het wordt er niet beter op. Ik ga wel sneller maar met meer fouten.
succesquote:Op maandag 5 september 2011 21:33 schreef Spouwerranger het volgende:
Pff.. morgen om 8 uur eruit en dan presentatie geven. Echt geen zin in.
Een gemiddelde typist haalt 350 tekens per minuut, dus ik zit daar nog boven. Lekker puhquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |