van het lachen?quote:
quote:You reached 281 points, so you achieved position 1694 of 4895 on the ranking list
You type 371 characters per minute
You have 56 correct words and
you have 1 wrong words
zit je zo in de klas SSJJT STOMME DOCENT HOUD JE MUIL IK HEB KOPPIJNquote:
Dus niet standaard met een vliegen mepper maar je vangt ze en trekt een voor een de pootjes eruit en verbrand ze met een aanstekerquote:Op maandag 5 september 2011 21:27 schreef coban het volgende:
Vanaf nu krijgen jullie toestemming om muggen te vermoorden op obgelofelijk wrede manieren .
Ja vroeger altijd op dierendagquote:
Ohhhh fuck yeaaah.quote:Op maandag 5 september 2011 21:28 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dus niet standaard met een vliegen mepper maar je vangt ze en trekt een voor een de pootjes eruit en verbrand ze met een aansteker
quote:Op maandag 5 september 2011 21:28 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ja vroeger altijd op dierendagwas leuk altijd huisdieren meenemen
Aight1quote:Op maandag 5 september 2011 21:28 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ja vroeger altijd op dierendagwas leuk altijd huisdieren meenemen
hahaquote:Op maandag 5 september 2011 21:29 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nouw. Oke oke, ik ga het nog een keer doen
haha en toenquote:Op maandag 5 september 2011 21:30 schreef Ragboer het volgende:
Ik heb een keer onder invloed van verdovende middelen in de klas gezeten, ik had daarnaast een presentatie, zo voor lul__________!!!
Moest je maar niet doenquote:Op maandag 5 september 2011 21:30 schreef Ragboer het volgende:
Ik heb een keer onder invloed van verdovende middelen in de klas gezeten, ik had daarnaast een presentatie, zo voor lul__________!!!
quote:Op maandag 5 september 2011 21:30 schreef Ragboer het volgende:
Daar moet ik een verhaaltje over horenquote:Op maandag 5 september 2011 21:30 schreef Ragboer het volgende:
Baas.quote:Op maandag 5 september 2011 21:30 schreef Ragboer het volgende:
quote:Op maandag 5 september 2011 21:30 schreef Ragboer het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |