ik kan ook zingenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huh? Hoe dat?quote:Op maandag 5 september 2011 21:39 schreef sharr het volgende:
[..]
Hállo? Teveel werk.
Nee, zit drie keer in de examenklas.
Hoelaat zijn jullie terug? Dan weet ik wanneer ik jullie een DM moet sturen vragend om een pic van jullie dronkenquote:Op maandag 5 september 2011 21:37 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Sowieso
Één keer teruggetrokken van examens, nu doe ik 6VWO in twee jaar. Drie jaar totaal. Drie foto jaarboeken.quote:
nja is maar 10 uurquote:Op maandag 5 september 2011 21:40 schreef aight1 het volgende:
[..]
Oh chillmaja ik zou niet halfuur eerder trein nemen omdat misschien vertraging
want vertraging kan je niks aan doen
Laat ik het er maar op houden dat als ik terug ben de zon weer op is.quote:Op maandag 5 september 2011 21:40 schreef Dalando het volgende:
[..]
Hoelaat zijn jullie terug? Dan weet ik wanneer ik jullie een DM moet sturen vragend om een pic van jullie dronken![]()
Aparte constructiequote:Op maandag 5 september 2011 21:41 schreef sharr het volgende:
[..]
Één keer teruggetrokken van examens, nu doe ik 6VWO in twee jaar. Drie jaar totaal. Drie foto jaarboeken.
Nais, dan feest ik mee vanaf mijn eigen feestje thuis.quote:Op maandag 5 september 2011 21:43 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Laat ik het er maar op houden dat als ik terug ben de zon weer op is.
haal je vinger er dan uit anorexiakindquote:Op maandag 5 september 2011 21:48 schreef pimmetje2010 het volgende:
mijn vinger doet nog steeds pijn
Je moet er ook niet met een hamer opslaanquote:Op maandag 5 september 2011 21:48 schreef pimmetje2010 het volgende:
mijn vinger doet nog steeds pijn
of in de oven stekenquote:Op maandag 5 september 2011 21:49 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Je moet er ook niet met een hamer opslaan
of kannibaal zijn en je vinger bereiden in de ovenquote:Op maandag 5 september 2011 21:50 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
of het rooster in de over aanraken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |