abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 september 2011 @ 22:47:02 #101
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_101693707
De beschuldigingen tegen Joris Demmink liegen er niet om. Die zijn zeer ernstig. Ik onthou mij even van de vraag of Joris Demmink schuldig of onschuldig is. Het is wel een feit dat de beschuldigingen niet alleen uit de hoek van die Koerd komen die tot levenslang is veroordeeld op basis van dubieuze tapgesprekken. Meer mensen zijn in deze zaak ervan overtuigd dat er een fikse lucht hangt om Joris Demmink. Oud-minister Nawijn heeft in twee gesprekken met de Panorama het een het ander verteld over Demmink. Daarnaast hebben de Panorama en de Gay Krant de nodige onderzoek verricht met betrekking over deze beschuldigingen aan het adres van Joris Demmink. Ze zijn zelfs naar Tsjechië afgereisd waarin ze in een homoclub (waar minderjarige jongens rondlopen) een foto van Demmink aan een paar mensen hadden voorgelegd die inderdaad hadden bevestigd dat Demmink weleens in die club kwam.

Zelfs de NOS heeft zich met deze zaak beziggehouden. Een tastbaar bewijs hiervoor zijn de Runderkamp-tapes van Lex Runderkamp. Helaas hebben zij er ook mee moeten stoppen. De beste man is nu 64 en niet ver verwijderd van zijn pensioen. Het zou eens tijd worden dat deze beschuldigingen eens werden onderzocht, want eigenlijk had hij niet benoemd mogen worden tot Secretaris-generaal van Justitie. Naar verluid moest de AIVD niet minder dan 40 geruchten onderzoeken over Joris Demmink. Ik kan mij heugen dat andere departementen niet het risico wilde nemen om hem te benoemen als Secretaris-generaal. Volgens de geruchten heeft Piet-Hein Donner het negatieve advies van de screening opzij geschoven en uiteindelijk Joris Demmink toch benoemd.

Zelf heb ik de Demmink-tapes redelijk doorgelezen. Sommige dingen vind ik erg aannemelijk. Denk bijvoorbeeld aan de leugens van Demmink dat hij na een bepaalde tijd niet meer in Turkije is geweest terwijl documenten aantonen dat het wel zo was. Andere dingen vind ik een beetje vergezocht. Ik denk bijvoorbeeld aan de link tussen Demmink en het Koninklijk Huis.

[ Bericht 0% gewijzigd door IkeDubaku99 op 07-09-2011 23:06:08 ]
  donderdag 8 september 2011 @ 00:42:54 #102
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_101697530
Joris Demmink behoort tot de reptilians.

:o

http://eindtijdinbeeld.nl/reptilians.htm

Hierin wordt ook duidelijk de link beschreven tussen UFO's en pedofilie. :X

OPEN JE OGEN MENSEN! JORIS IS EEN REPTILIAN EN KAN BODY-SHIFTEN.

OH NOES. :'( 21-12-2012 IS COMING ...
pi_101697695
quote:
7s.gif Op donderdag 8 september 2011 00:42 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Joris Demmink behoort tot de reptilians.

:o

http://eindtijdinbeeld.nl/reptilians.htm

Hierin wordt ook duidelijk de link beschreven tussen UFO's en pedofilie. :X

OPEN JE OGEN MENSEN! JORIS IS EEN REPTILIAN EN KAN BODY-SHIFTEN.

OH NOES. :'( 21-12-2012 IS COMING ...
Wat heb jij gesnoven? :?
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  donderdag 8 september 2011 @ 01:08:06 #104
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_101698004
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 00:51 schreef r_one het volgende:

[..]

Wat heb jij gesnoven? :?
:P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: