SPOILER: vorige spelOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ronde #2: USA
Welkom lieden bij ronde #2 van het Oorlogsspel.
Dit keer gaan we strijden om de VS!
In eerste instantie doen er 16 mensen mee, zitten we snel vol dan gaan we gewoon door voor 32 spelers! (heb geen idee of we 32 spelers halen)
Oké, hoe dan ?
We spelen dit spel met 16 of 32 mensen. Zij kunnen zich aanmelden hier in het topic.
Als er 16 mensen zijn aangemeld, dan kijken we of er animo is voor een 32 spel. Wie het eerst komt, wie het eerst maalt.
En dat aanvallen, hoe gaat dat ?
Heel simpel. Je krijgt per PM je tegenstander ( Random gekozen door ) en jullie 2 hebben oorlog met elkaar. Je moet dan een invasieplan schrijven ( verhaal(tje) ) op een leuke, grappige, medogenloze, grove manier en zo de stemmen van users winnen
Uiteindelijk bepalen de users hier d.m.v van stemmen wie de schermutseling met succes heeft gewonnen.
Ik wil meedoen! En nu?
Simpel, kies een staat en een kleur (zwart en wit doen we niet) en plaats deze in het topic. Probeer een beetje op elkaar te letten zodat we niet allemaal dezelfde staat en kleur kiezen. Probeer het overzichtelijk te houden!
Aanmelden kan tot morgenmiddag 12:00.
Hulp nodig met kiezen?
http://www.50states.com/flag/
Deelnemerslijst:
1.Monopoly:Arizona:Geil
2.JellyBeanz:Texas:Rood
3.LompeHork:Alabama:groen
4.Drommeldaris:New Yersey:Aqua
5.WAHRHEIT:Maine:Roze
6.computerprobleem:Californië:?
7.Haifisch:Hawaï:Oranje
8.Daaps:Alaska:Bruin
9.Ikbenserieus:Pennsylvania:?
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
[ Bericht 0% gewijzigd door Haifisch op 05-09-2011 20:27:08 ]Ice Cream Sandwich [x] Chromebook [x] Gmail [x] Google + [x] Google Docs [x] Picasa [x] Youtube [x] Google TV [ ]
Hij had gewoon van de LaPo af moeten blijvenquote:Op maandag 5 september 2011 19:55 schreef Drommeldaris het volgende:
Vorig spel lijkt me niet nodig, misschien zou je Patje een plezier doen als je alvast de lijst update met namen en staten.
Dat ookquote:Op maandag 5 september 2011 19:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij had gewoon van de LaPo af moeten blijven
Check vorige topicquote:Op maandag 5 september 2011 19:54 schreef Wateengebruikersnaam het volgende:
Pff... Niemand doet mee nog, beetje jammer dit
Sorriesquote:Op maandag 5 september 2011 20:24 schreef JellyBeanz het volgende:
Monopoly, Arizona, kleur geel.
JellyBeanz, Texas, kleur rood.
Lompehork, Alabama, kleur groen.
Drommeldaris, New Jersey, kleur aqua.
WAHREIT, Maine, kleur roze.
Computerprobleem, Californie, kleur geen.
Halfisch, Hawai, kleur oranje.
Daaps, Alaska, kleur oranje.
Ikbenserieus, Pennyslvania, kleur geen.
Al gedaan![]()
Noob. Jij hebt zeker nooit van de Amerikaanse burgeroorlog gehoord? Velen grote veldslagen werden in het midden van de VS uitgevochten, ook daar zaten talloze indianen met hun strijd, de Britten tegen de Fransen en al die shit enz.quote:Op maandag 5 september 2011 23:09 schreef Osvaldo2 het volgende:
Dit is trouwens wel een verhalen-oorlog op zwaar terrein... Er zijn maar een beperkt aantal staten waar veel mee te doen valt... Texas, California, Alaska en Hawai bieden genoeg cliche's voor een goed verhaal maar al die staten in het midden...
Je moet van goede huize komen om een leuk verhaal te verzinnen over een oorlog tussen bijv. Utah tegen N-Dakota...![]()
Tip voor wie nog mee gaat doen... Vergeet Florida niet, Cubaanse huurmoordenaars, volop drugsgeld en je zou zelfs alligators voor speciale missies kunnen trainen...
OK, mee eens dat er wel iets mee te doen valt maar dat is toch veel moeilijker dan met Europa. Waar elk land een eigen cultuur, geschiedenis en bruikbare cliche's heeft...quote:Op maandag 5 september 2011 23:11 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Noob. Jij hebt zeker nooit van de Amerikaanse burgeroorlog gehoord? Velen grote veldslagen werden in het midden van de VS uitgevochten, ook daar zaten talloze indianen met hun strijd, de Britten tegen de Fransen en al die shit enz.
En de spoorlijnen die aangelegd moesten worden, de bizons (nou ja, meer midwesten) die afgemaakt werden enz. enz.
Best veel dus. En het Noorden van de VS grenst aan Canada dus die kun je er ook bij halen b.v. en Alaska grenst aan Rusland en Canada dus nog meer koele verhalen enz. enz.
En ik heb California! HAHAHA
PAK HEM!quote:Op maandag 5 september 2011 23:15 schreef JellyBeanz het volgende:
Nu ik dit allemaal lees, word ik een beetje warm
Waar is die *** TS om de OP te veranderen!
Fijn ja dat dit spel veel mensen aantrekt die bans krijgenquote:Op dinsdag 6 september 2011 10:14 schreef Huppelmuts het volgende:
De TS heeft een ban dus Hawaii is weer beschikbaar!!
TS denkt dat ie nog wel mee kan doen ook al heeft hij een ban. Maar weet dat het banwaardig is om te posten namens gebande en dus kan de spelleiding zijn verhaal niet posten en dus kan hij niet meedoen.quote:Op dinsdag 6 september 2011 10:26 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Fijn ja dat dit spel veel mensen aantrekt die bans krijgenMaar 8 is een goed aantal opzich.
Ik was er al mee bezig dus sorry je bent te laatquote:Op dinsdag 6 september 2011 13:38 schreef Insomnium het volgende:
Ik ben zeker net te laat of niet ?
Zo niet dan wil ik graag de staat Oklahoma
Oke !quote:Op dinsdag 6 september 2011 13:39 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik was er al mee bezig dus sorry je bent te laat
Maar dit is een relatief korte ronde dus je kunt snel weer meedoen.
Lees nu nog eens de post.quote:Op dinsdag 6 september 2011 13:54 schreef JellyBeanz het volgende:
Oke ik heb er zin in
Sturen we de PM aan patje?
Wie is de spelleider?
Wie houdt de votes bijeen?
Wie o wie?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |