Dat kan natuurlijk ook inderdaad nog niet over nagedacht.quote:Op maandag 5 september 2011 19:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dat wordt denk ik uitgelegd aan ze in zo'n kamp.Lijkt me raar als ze helemaal onwetend zijn.
Nee, als het tijd is om naar de moskee te gaan hoor je ook altijd een soort luchtalarm. Die denken zo Nederland laat zelfs hier weten wanneer we moeten bidden.quote:Op maandag 5 september 2011 19:38 schreef Razor21 het volgende:
Kwam de volgende Tweet tegen :
Hoe wordt er door nieuwe #asielzoekers op het #luchtalarm gereageerd? #goeievraag #durftevragen
Kan mij voorstellen dat als je net uit Irak naar Nederland bent gekomen en je hoort het luchtalarm afgaan dat je behoorlijk schrikt
Die 'quote:Op woensdag 7 september 2011 18:55 schreef Nina-Sanders het volgende:
Zo reageren ze:
Wahhahahah hahehhehhehe he;lep....Ewehehehehwhwhh huhuhuhuhuuhuhuuhuwhwuwhuwhu... Njaaahahaaaaa?
En denken dat het oorlog is.quote:Op woensdag 7 september 2011 19:05 schreef Oerbeer het volgende:
Gaan ze gehurkt in een hoekje zitten bibberen.
Werkelijk geen idee hoe die lui daarop reageren. Wel een hele goede vraag.
op de 3e maandag van de maandquote:Op woensdag 7 september 2011 19:12 schreef Daywalk3r het volgende:
Godsamme soms schrik ik zelf nog. En dan snel op de klok kijken en blij zijn dat 't 12 uur is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |