Ja dit ja.quote:Op maandag 5 september 2011 19:26 schreef Rodawa het volgende:
De meesten gebruiken 1 liniaal. Als ik er dan bij kom staan, pakken ze er gelijk nog een paar.
Nah, daar wordt hij ook op slot gegooid gok ik zo.quote:Op maandag 5 september 2011 19:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
PUB is verderop trouwens.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is wat ik stiekem wel hoop ja, maar of het ook echt klopt????quote:Op maandag 5 september 2011 19:28 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Allemaal homo's. Ik wil niet weten hoe ze meten. Ik denk dat de 1 flink gaat zuigen bij de ander, en vervolgens het instrument bij een binnen de groep aangestelde meetpersoon naar binnen wordt geschoven die dan een aantal Auw!'s uit. Hoe meer auws hoe beter. Zoiets.
My 2 cents
Wedervraag als vrouwen samen douchen likken ze elkaar dan?quote:Op maandag 5 september 2011 19:33 schreef Quickie_Brat het volgende:
Niemand weet het dus? Geen mannen hier die wel eens gezamenlijk hebben gedoucht?
Vrouwen checken elkaars tieten en kut ook gewoon hoor. Meestal gaat dat stiekem, maar als ze elkaar kennen worden ze wel eens vergeleken al dan niet voor de spiegelquote:Op maandag 5 september 2011 19:33 schreef Your_mother_in_law het volgende:
Denken dat dit gebeurt
Net zoiets als mannen die denken dat de meiden na sport altijd een orgie hebben in de douches
Wat?quote:Op maandag 5 september 2011 19:33 schreef Your_mother_in_law het volgende:
Net zoiets als mannen die denken dat de meiden na sport altijd een lesbische orgie hebben in de douches
Open je eigen kut-topicquote:Op maandag 5 september 2011 19:34 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Wedervraag als vrouwen samen douchen likken ze elkaar dan?
Dit. En meten ze de vaginadiepte?quote:Op maandag 5 september 2011 19:34 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Wedervraag als vrouwen samen douchen likken ze elkaar dan?
quote:Op maandag 5 september 2011 19:34 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Vrouwen checken elkaars tieten en kut ook gewoon hoor. Meestal gaat dat stiekem, maar als ze elkaar kennen worden ze wel eens vergeleken al dan niet voor de spiegel. Wij doen daar niet moeilijk over
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |