ik raak d'r helemaal van in de war nuquote:Op maandag 5 september 2011 19:35 schreef Dekatria het volgende:
Ok Djoko, ik heb m'n UI even aangepast voor je
deze is ook tof!quote:Op maandag 5 september 2011 19:35 schreef Dekatria het volgende:
Ok Djoko, ik heb m'n UI even aangepast voor je
dat heet daar dan ook gewoon "marktvreten"quote:Op maandag 5 september 2011 19:37 schreef Djokotron het volgende:
Streetfood an de boerderie? kraan gelooft zijn oren niet
Knibb'l knabb'l knuusje!quote:Op maandag 5 september 2011 19:34 schreef Dekatria het volgende:
Kruutmoes, siepelsjem... straks komt er nog een heks in beeld voor ingrediënten
Hij zei inderdaad maar 'ja', maar had eigenlijk nog nooit van streetfood gehoordquote:Op maandag 5 september 2011 19:38 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dat heet daar dan ook gewoon "marktvreten"
Sjemmel sjammel siepele, je laat je toch niet piepele?quote:Op maandag 5 september 2011 19:39 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
knibbel knabbel knoesje, wie roert er in m'n moesje
Uit het vuistje goddommequote:Op maandag 5 september 2011 19:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij zei inderdaad maar 'ja', maar had eigenlijk nog nooit van streetfood gehoord
quote:Op maandag 5 september 2011 19:41 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Sjemmel sjammel siepele, je laat zich toch niet piepele?
Met heel het topic!quote:Op maandag 5 september 2011 19:42 schreef Cateye2011 het volgende:
over streetfood gesproken, ik ga kijken of ik naar die opdracht kan als gast. lijkt me superleuk!
Er komt dus weer een streetfood opdracht.
als ze dan deze kruutmoes maar niet maken, lijkt me echtquote:Op maandag 5 september 2011 19:42 schreef Cateye2011 het volgende:
over streetfood gesproken, ik ga kijken of ik naar die opdracht kan als gast. lijkt me superleuk!
Er komt dus weer een streetfood opdracht.
quote:Op maandag 5 september 2011 19:43 schreef Cateye2011 het volgende:
Lijkt me super, ik ga RTL mailen of het kan, ik weet dat het eind oktober opgenomen wordt. Ik houd jullie op de hoogte.
geef mij maar een siepelsjemmetje dan jaquote:Op maandag 5 september 2011 19:43 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
als ze dan deze kruutmoes maar niet maken, lijkt me echt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bravo!quote:Op maandag 5 september 2011 19:45 schreef Cateye2011 het volgende:
ik zal ook vragen of ik een paar mensen mee mag nemen. Nee hebben we, ja kunnen we krijgen toch?
quote:Op maandag 5 september 2011 19:46 schreef Dekatria het volgende:
En dan om de haverklap gaan roepen om saus, waar dan ook
en vergeet het zuurtje, zoetje en krokantje niet hèquote:Op maandag 5 september 2011 19:46 schreef Dekatria het volgende:
En dan om de haverklap gaan roepen om saus, waar dan ook
Ik mis creativiteitquote:Op maandag 5 september 2011 19:47 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
en vergeet het zuurtje, zoetje en krokantje niet hè
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |