Ik eet gewoon m'n huis op..quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:37 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik heb altijd zin in een delta lloyd verzekering bij de lunch.
Postte ik hier gisteren ook al. Stik in je kut-Holland...quote:Op maandag 5 september 2011 21:35 schreef sverbern het volgende:
Beetje late reactie maar een hoogtepuntje vond ik toch wel toen Kraan ging uitleggen wat zij zouden hebben gemaakt bij die Eend: "HOLLANDSE groenten". Dan denk je als Tukker toch ook: maar de opdracht was toch Overijssels?
Als Fin zou ik graag willen zien dat ze van Nederland winnenquote:Op dinsdag 6 september 2011 18:09 schreef roos85 het volgende:
[..]Hoe kan je voetbal nou belangrijker vinden?
Ik had vandaag geen bittertje in mijn salade, het was een lelijk gerechtje, ongebalanseerd ook..quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:28 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik eet gewoon m'n huis op..
best lekker, bakstenen met een sausje van mortel (wel gekláárde cement gebruiken!)
Schande! Zo word jij geen topchef!quote:
Nog zo één. Schande zeg ik je!quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:47 schreef Paul-89 het volgende:
Ik neem hem op en kijk na het voetbal topchef.
quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:48 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Nog zo één. Schande zeg ik je!
Ik ben even inspiratieloosquote:Op dinsdag 6 september 2011 18:48 schreef zoem het volgende:
Dat gaan we net niet redden voor de volgende aflevering![]()
Siepel jij even een TT?
die was er alquote:Op dinsdag 6 september 2011 18:47 schreef Sideshowbobbie het volgende:
We moeten weer een TT verzinnen
Geef 'm danquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |