De restquote:Op dinsdag 6 september 2011 12:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wat doet t wel goed op jouw lichaam?
Watjequote:Op dinsdag 6 september 2011 14:14 schreef Californium het volgende:
Zou zomaar kunnen dat paaskonijn nu voor mij zit met zijn blackberry te spelenHelaas geen moed om het te vragen en ik moet weg
waarom denk je dan dat hij t is ?quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:14 schreef Californium het volgende:
Zou zomaar kunnen dat paaskonijn nu voor mij zit met zijn blackberry te spelenHelaas geen moed om het te vragen en ik moet weg
Watjequote:Op dinsdag 6 september 2011 14:14 schreef Californium het volgende:
Wat veel!quote:Dit topic heeft 40 volgers die niet gereageerd hebben, en 0 reageerders die het topic uit MyAT hebben verwijderd.
Hahaquote:Op dinsdag 6 september 2011 14:22 schreef Rituals het volgende:
[..]
Watje. Maar ik weet uit ervaring dat men er nog wel eens naast kan zitten
.
Overigens:
[..]
Wat veel!
dat kan je beter lezen als mensen die ooit in deze reeks gepost hebben, want daardoor hou je m automatisch in je myatquote:Op dinsdag 6 september 2011 14:22 schreef Rituals het volgende:
[..]
Watje. Maar ik weet uit ervaring dat men er nog wel eens naast kan zitten
.
Overigens:
[..]
Wat veel!
Hebben we überhaupt 40 posters (gehad) in dit topic dan?quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:30 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dat kan je beter lezen als mensen die ooit in deze reeks gepost hebben, want daardoor hou je m automatisch in je myat
accountje aanmaken voor 1 vraag, toevallig ff in t nijmegentopic polsen.. die mensen hebben we vaak zat voorbij zien komen toch ?quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:35 schreef Rituals het volgende:
[..]
Hebben we überhaupt 40 posters (gehad) in dit topic dan?Neem aan dat mensen hem op den duur toch wel uit hun MyAT halen als je een tijd niet meepost. Nou ja, blijkbaar niet dus
.
Dat is waar!quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:37 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
accountje aanmaken voor 1 vraag, toevallig ff in t nijmegentopic polsen.. die mensen hebben we vaak zat voorbij zien komen toch ?
Vreemdquote:
http://www.fok.nl/gm/volgteltool.phpquote:Op dinsdag 6 september 2011 14:54 schreef Difficult het volgende:
Ben ik 1 van die 39 in dit topic?
Ben aan het zoeken waar je dat kan zien maar heb echt geen flauw idee
A Serbian Film moet je zéker kijken. Echt, wie dat verzonnen heeftquote:Op dinsdag 6 september 2011 11:22 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Die ken ik niet eens.En Dancer in the Dark kijken is echt iets wat je moet doen als je extreem vrolijk bent, anders blijf je janken
Ik heb er best wel spijt vanquote:Op dinsdag 6 september 2011 16:01 schreef Mikkie het volgende:
[..]
A Serbian Film moet je zéker kijken. Echt, wie dat verzonnen heeft![]()
.
Nergens last van. Sterker nog: ik adviseer 'm iedereenquote:Op dinsdag 6 september 2011 16:09 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ik heb er best wel spijt vanVooral de beruchte babyscene blijft maar in mijn hoofd hangen o.o
Welke... die van 2006 of 1996?quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:10 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, en als je nog iets absurds wilt kijken: Black Sheep!
Ontzettend Wtf, maar stiekem best leuk.quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:10 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, en als je nog iets absurds wilt kijken: Black Sheep!
Ben ik zo debiel? Ik kan hem op IMDB niet eens vinden?quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:01 schreef Mikkie het volgende:
[..]
A Serbian Film moet je zéker kijken. Echt, wie dat verzonnen heeft![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |