quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:19 schreef Godtje het volgende:
No Strings Attached
Natalie Portman
Ashton Kutcher
Kevin Kline
[..]
[ afbeelding ]
Jongetje, meisje, seksrelatie en ze worden verliefd. Surprise.
Het standaard verhaal bij een romantische komedie. Voor de verrassing hoef je niet te kijken maar wel voor Portman.
De figuren naast de hoordfolspelers zijn flinterdun en geven weinig humor maar toch geen onvoldoende. Net niet moet ik zeggen. Zou zo een half punt lager kunnen geven vanwege het gebrek aan originaliteit en humor. Zelfs Kline kan dat niet veranderen.
Misschien is het eigenlijk toch wel onvoldoende.![]()
IMDB: 6.2
Ik: 8 vanwege Portman, 6,0 voor de rest
Heb een andere trailer geplaatst. Deze verklapt de film niet.quote:Op zaterdag 17 september 2011 19:07 schreef Roces18 het volgende:
sanctum is een bazenfilm![]()
oja : niet de trailer bekijken die verraad de hele film al![]()
Normaal gesproken word ik niet altijd even vrolijk van dat gedrag van Owen Wilson (vooral de comedy's) maar in deze film speelde hij een stuk minder irritant en het was zowaar vermakelijk om te zien.quote:Op zondag 18 september 2011 00:49 schreef dikkekaas het volgende:
Midnight in Paris
[ [url=http://www.filmvandaag.nl/covers/73947.jpg]afbeelding ]
[/url]
Ik vond 'Midnight in Paris' een zeer vermakelijke film. De warme nostalgische sfeer die in de film geschept wordt is echt geweldig. Daarnaast ben ik erg te spreken over het acteerwerk van Owen Wilson en ook de andere acteurs zijn erg goed gecast. Een aanrader dit!
IMDb: 8.1 / 10
Ik: 8.5 / 10
Eens. Mooie filmposter hè?quote:Op zondag 18 september 2011 00:49 schreef dikkekaas het volgende:
Midnight in Paris
[ [url=http://www.filmvandaag.nl/covers/73947.jpg]afbeelding ]
[/url]
Ik vond 'Midnight in Paris' een zeer vermakelijke film. De warme nostalgische sfeer die in de film geschept wordt is echt geweldig. Daarnaast ben ik erg te spreken over het acteerwerk van Owen Wilson en ook de andere acteurs zijn erg goed gecast. Een aanrader dit!
IMDb: 8.1 / 10
Ik: 8.5 / 10
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
cijfer: 5.5
Ik heb hem net ook gezien n.a.v. jouw post en ik sluit me helemaal bij je aan. Wat een heftige, wrange, ronduit bizarre film!quote:Op zondag 18 september 2011 03:42 schreef o.la het volgende:
Zojuist Incendies gekeken. Wat een fantastische film.
IMDB score is een 8.2
Storyline
A mother's last wishes send twins Jeanne and Simon on a journey to Middle East in search of their tangled roots. Adapted from Wajdi Mouawad's acclaimed play, Incendies tells the powerful and moving tale of two young adults' voyage to the core of deep-rooted hatred, never-ending wars and enduring love.
[ afbeelding ]
Ik ben het volledig met je eens en snap de afvallige reviews niet. Hij is erg goed gedaan en zelfs de hoofdrolspeler irriteerde mij totaal niet. Kreeg zelf sympathie voor hem want hij acteerde goedquote:Op zondag 18 september 2011 09:26 schreef Copycat het volgende:
Afgelopen week dan eindelijk Rise of the Planet of the Apes gezien. En ik moet zeggen dat hij mijn verwachtingen overtrof. Was grappig om referenties naar PotA te zien, alhoewel ik er vast en zeker nog veel heb gemist. Ook als je het origineel niet kent (leek mij onvoorstelbaar, maar mijn neefje van twintig keek me vertwijfeld aan toen ik het erover had) is het een vermakelijke film met een duidelijk en vlot plot en een eind dat beklijft.
Na het Burton debacle van de remake van PotA is dit een waardig 'voorgevolg'.
En, manisch als ik soms kan zijn, heb ik direct hierna Conquest of the Planet of the Apes weer eens gekeken. Het 'oorspronkelijke' verhaal van hoe de PotA ooit tot stand kwam. Deel vier uit de serie en ook met Caesar als rebellenleider.
De special effects zijn natuurlijk lachertjes en ook het plot rammelt, maar zeker na RotPotA erg leuk om weer eens te zien.
En dus gooide ik daarna ook nog maar even de originele PotA in de DVDspeler. Het einde daarvan beroert me keer op keer.
Cijfers:
RotPotA: 8
CotPotA: 6,5
Original PotA: 8,5
Ah die staat ook al heel lang op mijn ijst van films die ik weer wil zien. Deze trilogy heeft mij al die jaren nooit verveeld. Zal me benieuwen of het me nog kan boeien.quote:Op zondag 18 september 2011 21:55 schreef Timo20 het volgende:
Vanmiddag het laatste gedeelte uit de blu-ray box gekeken:
Back to the Future Part III
Dit deel speelt zich af in één van m`n favoriete tijdperken van de Amerikaanse geschiedenis: het Wilde Westen. Marty en Doc moeten van daaruit terug zien te komen naar 1985, waar alles in deel 1 natuurlijk begon.
Het is knap om te zien hoe het verhaal en alle connecties uit de eerdere delen worden afgemaakt. Het levert een heerlijke film op, een fijn einde van misschien niet de beste maar wel één van de meest entertainende trilogieën aller tijden.
IMDB Cijfer: 7,2/10
Mijn Cijfer: 8,0/10
Bij het beginquote:Op zondag 18 september 2011 22:09 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik ben het volledig met je eens en snap de afvallige reviews niet. Hij is erg goed gedaan en zelfs de hoofdrolspeler irriteerde mij totaal niet. Kreeg zelf sympathie voor hem want hij acteerde goedVerder ben ik niet zo bekend met de originele PotA. films. Weet nieteens waar ik moet beginnen want volgens mij zijn het er nogal wat.
Hier ook, maar dan zondagavond.quote:Op zondag 18 september 2011 13:55 schreef Roces18 het volgende:
Ook hier No Strings Attached gekeken.
Portman doet het uitstekend maar Kutcher krijgt ook credits. Verder kwam het soms een beetje geforceerd over en is het maar een dertien in een dozijn film. Een typische maandagavondfilm dus.
6,5
Dat is de lol van dit topic!quote:Op maandag 19 september 2011 12:12 schreef jpg97 het volgende:
staan wel interessante films tussen waar ik in de eerste instantie niet aan denk om te kijken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |