abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 15 september 2011 @ 21:28:23 #151
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_101993620
quote:
10s.gif Op donderdag 15 september 2011 00:04 schreef Mr.Noodle het volgende:
Megashark Vs. Crocosaurus (2010)
[ afbeelding ]
Genre: Actie/Horror/Sci-Fi
Regie: Christopher Ray
Acteurs: Gary Stretch, Jaleel White en Sarah Lieving
Tijd: 88 min.
IMDb: 2,7/10 (met 861 votes)

Echt WTF is deze.. :')
Haai en krokodil die zo groot zijn en hoog kunnen springen dat ze een straaljager uit de lucht plukken.. WTF.. :')
Met superster:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn oordeel: 2/10
Voor de WTF-momentjes en de superstar die meedoet
Heb je deel 1 wel gezien? B-)
pi_101994149
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 21:25 schreef Viking84 het volgende:
Stand by me O+. Vooral Jerry O'Connell is erg veranderd, in positieve zin :P.

Iemand hier die Midnight in Paris al gezien heeft? (of gaat 'ie pas vanavond in première? Te lui om te checken :P). Wil dit weekend gaan.
Als je morgen gaat, ga ik wel mee ;)

Ik heb My Girl gezien, leuke film, ik hou echt van de oude films, blijf maar films opzoeken van 85-95... deze krijgt ook gewoon weer een 7,5.
pi_101997899
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 21:36 schreef JDx het volgende:

[..]

Als je morgen gaat, ga ik wel mee ;)

Ik heb My Girl gezien, leuke film, ik hou echt van de oude films, blijf maar films opzoeken van 85-95... deze krijgt ook gewoon weer een 7,5.
Ik ook; Stand by Me, My Girl. Die eerste heeft me gegrepen zeg ;( .
(Zie m'n posts d'r over, op de vorige pagina ;( )
Als je nog meer films weet/vind die veel op die lijken; O-)
  vrijdag 16 september 2011 @ 10:20:51 #154
286575 Roces18
Chef de party
pi_102009427
The Incredible Hulk [2008]

De special effects vind ik wat minder. Beetje standaard en konden ze best wat meer geld insteken. De film over het geheel was wat minder en daarmee vooral het begin. Gelukkig waren de actie-scene's van hoogniveau en het daarbij behorende eindgevecht was ook leuk om naar te kijken. Ook leuk om Lou Ferrigno nog voorbij te zien komen als bewaker van een laboratorium. Gelukkig blijft het ook beperkt qua typische hollywood liefdes en blijft de film op het begin na erg prettig om naar te kijken.

Tja al met al voor de aankomende marvel-compilatie film toch wel een lichte aanrader. Een 7
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_102009838
Melancholia (2011)

http://www.imdb.com/title/tt1527186/

Een film die perfect in mijn straatje past.
De film begint meteen indrukwekkend, Von Trier maakt gretig gebruik van slow-motion en dat levert schitterende beelden op. Visueel hoogstandje. De film is nogal traag, maar dat is zeker geen nadeel. Je leert de personages kennen, de bijrollen geven de nodige humor, het eerste uur kijkt weg als een soort Festen.

Het tempo gaat ietsje omhoog in het tweede deel, de focus gaat steeds meer richting de aanstormende planeet, het is mooi om te zien hoe de diverse familieleden reageren op het naderende onheil. Het einde is verbluffend mooi en hoort zeker bij de mooiste eindes die ik ooit heb gezien.

Lars Von Trier is een regisseur die me altijd al heeft weten te boeien met zijn films. Melancholia gaat nog een stukje verder, ik vind het persoonlijk de beste Von Trier die ik heb gezien. De acteerprestaties zijn goed, het ziet er schitterend uit, het is overdonderend.

9,5/10
Op donderdag 8 november 2012 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Door PSV spelen jullie nu CL :') !
pi_102009889
Ik ben ook nog steeds van slag door Melancholia :D . En het is heel erg, maar het is de enige film van Lars Von Trier die ik heb gezien :@
Tap tap tap
pi_102009976
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 10:38 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben ook nog steeds van slag door Melancholia :D . En het is heel erg, maar het is de enige film van Lars Von Trier die ik heb gezien :@
Hij hoort moeiteloos bij de 25 beste films die ik heb gezien. Ben er nog steeds mee bezig haha.
Op donderdag 8 november 2012 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Door PSV spelen jullie nu CL :') !
pi_102013787
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 september 2011 10:36 schreef ValHallen het volgende:
Melancholia (2011)

[ afbeelding ]

http://www.imdb.com/title/tt1527186/

Een film die perfect in mijn straatje past.
De film begint meteen indrukwekkend, Von Trier maakt gretig gebruik van slow-motion en dat levert schitterende beelden op. Visueel hoogstandje. De film is nogal traag, maar dat is zeker geen nadeel. Je leert de personages kennen, de bijrollen geven de nodige humor, het eerste uur kijkt weg als een soort Festen.

Het tempo gaat ietsje omhoog in het tweede deel, de focus gaat steeds meer richting de aanstormende planeet, het is mooi om te zien hoe de diverse familieleden reageren op het naderende onheil. Het einde is verbluffend mooi en hoort zeker bij de mooiste eindes die ik ooit heb gezien.

Lars Von Trier is een regisseur die me altijd al heeft weten te boeien met zijn films. Melancholia gaat nog een stukje verder, ik vind het persoonlijk de beste Von Trier die ik heb gezien. De acteerprestaties zijn goed, het ziet er schitterend uit, het is overdonderend.

9,5/10
Er is ook een versie uit 2007, enig idee wat dat is dan? Of bedoel je echt de versie uit 2011?

edit: doh!

[ Bericht 0% gewijzigd door resque op 16-09-2011 17:33:51 (lui...) ]
  vrijdag 16 september 2011 @ 13:00:25 #159
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_102014090
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 12:49 schreef resque het volgende:

[..]

Er is ook een versie uit 2007, enig idee wat dat is dan? Of bedoel je echt de versie uit 2011?
Als die het over de von Trier heeft heeft die het over die uit 2011, lijkt me duidelijk
pi_102037578
Och, wat moeten de kustuum-ontwerpers bij Hellboy II - The Golden Army een geweldige tijd hebben gehad. En zoniet, dan hebben ze in ieder geval geweldige kostuums ontworpen. Either way; goed bezig.

Heerlijke campy, vlot uitziende, geen-moment-saaie, comicverfilming waarvan het minste nog de vreselijke sub-titel is. Genoten! Zeker een van de betere comicverfilmingen.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_102042503
Attack the block

Verenigd Koninkrijk
Actie / Sciencefiction
88 minuten

geregisseerd door Joe Cornish
met John Boyega, Jodie Whittaker en Nick Frost

Verpleegster in opleiding Sam loopt alleen door de duistere straten van Zuid-Londen wanneer ze wordt overvallen door een jeugdbende. Ze wordt echter gered wanneer er iets uit de hemel valt. Een meteoor slaat in nabij een geparkeerde wagen en Sam weet te vluchten, net vooraleer de bende wordt aangevallen door een klein buitenaards wezen dat uit het wrak komt. De bende achtervolgt het wezen en doodt het, en sleept het karkas naar het hoogste punt van de wijk, die ze als hun territorium beschouwen. Maar het avontuur is nog niet voorbij. De buitenaardse aanvallen zijn nog maar een begin…

naar aanleiding van de postieve reactes hier gaan kijken en ben er mee eens, erg gave film die vanaf het begin tot het eind erg vermaakt - zat een goeie vaart in de film en zakte nergens in
dikke 7!

alleen 1 ding, er staat dat nick frost erin meespeeld... ligt het nu aan mij of heb ik hem totaal nietgezien?
pi_102042999
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 00:18 schreef casper019 het volgende:
Attack the block

[ afbeelding ]

Verenigd Koninkrijk
Actie / Sciencefiction
88 minuten

geregisseerd door Joe Cornish
met John Boyega, Jodie Whittaker en Nick Frost

Verpleegster in opleiding Sam loopt alleen door de duistere straten van Zuid-Londen wanneer ze wordt overvallen door een jeugdbende. Ze wordt echter gered wanneer er iets uit de hemel valt. Een meteoor slaat in nabij een geparkeerde wagen en Sam weet te vluchten, net vooraleer de bende wordt aangevallen door een klein buitenaards wezen dat uit het wrak komt. De bende achtervolgt het wezen en doodt het, en sleept het karkas naar het hoogste punt van de wijk, die ze als hun territorium beschouwen. Maar het avontuur is nog niet voorbij. De buitenaardse aanvallen zijn nog maar een begin…

naar aanleiding van de postieve reactes hier gaan kijken en ben er mee eens, erg gave film die vanaf het begin tot het eind erg vermaakt - zat een goeie vaart in de film en zakte nergens in
dikke 7!

alleen 1 ding, er staat dat nick frost erin meespeeld... ligt het nu aan mij of heb ik hem totaal nietgezien?
Dat ligt aan jou
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_102043934
Net Old School gezien.

quote:
Drie dertigers proberen de lol van hun studententijd te laten herleven. Mitch, Frank en Beanie hebben alle drie een belangrijk punt in hun leven bereikt. Ze kunnen er voor kiezen om verantwoordelijke volwassenen te zijn, met vrouwen, kinderen en vaste banen... of ze kunnen de volwassenheid nog wat uitstellen en zich nog eens ouderwets uitleven
1e deel van de film was echt geniaal, moest met regelmaat hardop lachen en zat dan ook met smacht te wachten op de volgende scene's.

2e helft was wat minder, op 1 of andere manier heb ik het gevoel dat de regisseur de film snel moest afmaken en daarom wat scene's achter elkaar heeft geplakt.

Humor was dik in orde, acteren was niks over te klagen met een paar leuke kleine gastrollen.

Zeker geen slechte film, heb alleen het gevoel dat de romantische scene's erbij zijn gehaald om het de film een begin en einde te geven..

[ Bericht 5% gewijzigd door Leanishibe op 17-09-2011 11:44:34 ]
  zaterdag 17 september 2011 @ 08:53:22 #164
313458 Zonnetje1981
always look on the bright side
pi_102046611
Gister mega shark vs. giant octopus gezien en ik moet eerlijk zeggen dat deze film lekker wegkeek. Wel leken de special effects een beetje ouderwets alsof de film uit begin '90 komt...verhaal is flinterdun, maar geen storende dialogen. Vanavond deel 2 maar kijken
  zaterdag 17 september 2011 @ 10:05:53 #165
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_102047357
Ik sluit me helemaal aan bij de lovende reacties op Melancholia _O_. Wat een film _O_. Dat einde _O_. Het is volgens mij de tweede Von Trier die ik zag (de eerste was Dogville, die is me niet heel erg bijgebleven verder).
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 17 september 2011 @ 13:41:07 #166
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_102052932
Ghosts of Mars (2001, VS, John Carpenter)
Er is genoeg aan te merken op de film. Het heeft de standaard mankementen van een B actiefilmpje; slecht acteerwerk, stereotypen, matige actie, neppe sfx, e.d. Maar hij was nog best vermakelijk. Zeker in het begin, als nog niet bekend is wat er is gebeurd in het mijnstadje, wist de film prima mijn aandacht vast te houden.
cijfer: 6

The Public Enemy (1931, VS, William A. Wellman)
Dit is dan weer een klassieker die voor mij de tand des tijds niet heeft doorstaan. Vond het allemaal namelijk behoorlijk saai. Ook vond ik die alom geprezen James Cagney tegenvallen.
cijfer: 5

Melancholia (2011, Den, Lars von Trier)
De nieuwste film van het enfant terrible Lars von Trier, die ook dit jaar in Cannes weer voor opschudding zorgde door zichzelf te vergelijken met nazi's, begint alweer heel bijzonder; met een ouverture, waarin we als kijker alvast een voorproefje krijgen van wat komen gaat.
Melancholia is één van von Triers meest persoonlijkste films. Von Trier is enkele jaren depressief geweest. De ervaring en inzichten die hij heeft gekregen in z'n depressieve periode heeft hij verwerkt in deze film.
Film opgedeeld in twee delen genoemd naar twee zussen in de hoofdrollen, Justine (Kristin Dunst) en Claire (Charlotte Gainsbourg). In het eerste gedeelte staat het huwelijksfeest van Justine met Michael (Alexander Skarsgård van True Blood faam). Dit feest zo goed geregeld door Claire samen met de duurste huwelijksfeestorganisator van het land en betaald door zwager John (Kiefer Sutherland) gaat niet zoals men had verwacht. Claire weer last heeft van depressie.Waardoor ze constant wegloopt, zichzelf opsluit in haar kamer, rustig een bad neemt, allemaal tot wanhoop van de rest en weet zelfs haar kersverse meelevende echtgenoot die nacht nog van haar af te stoten. Tel daarbij een chagerijnige moeder (Charlotte Rampling), die geen mogelijkheid onbenut laat om haar desillusies over het huwelijk te delen, bij op en je hebt een feest waarbij de meeste mensen gillend van weg zullen rennen. Gelukkig heeft vader (John Hurt) het wel naar zin met al die bruidsmeisjes genaamd Betty.
Het tweede deel focust op de komende botsing van de planeet Melancholia met de onze. Justine is na haar huwelijk helemaal depressief geworden en woont bij Claire en John in hun gigantische villa. Ze is zo depressief dat ze niks meer kan. Zelfs een bad nemen met hulp van haar zus is te veel. Ondertussen stevent de planeet Melacholia op aarde af. Claire wordt steeds banger dat die wel eens aarde zou gaan kunnen raken. Maar wordt constant gerustgesteld door haar man John, die haar vertelt dat dat rampscenario's zijn van doemdenkers op internet en alle echte wetenschappers hebben berekent dat de planeet langs de aarde heengaat. Die wetenschappers blijken het mis te hebben, zoals John zegt is er is nou eenmaal een foutmarge bij zulke berekeningen. Justine leeft ondertussen wonderbaarlijk weer op, terwijl Claire juist steeds verder wegzakt in paniek.
De boodschap van von Trier zit in het verschil van hoe deze twee zussen met de twee verschillende situaties omgaan. We beginnen normaal met wat de meeste mensen de gelukkigste dag van je leven is met niet zo maar een huwelijksfeest, maar eentje waar je u tegen zegt. Justine saboteert haar eigen geluk met haar gedrag. In de onverschilligheid die depressie met zich mee brengt trekt ze zich ook niks aan wat haar geliefden allemaal voor haar hebben gedaan en overhebben.
In het deel waarin er een grote catastrofale ramp staat te gebeuren is het juist de stevig in haar schoenen staande Claire die steeds banger en radelozer wordt. Terwijl Justine opleeft en de kalmte zelf blijft. Op het einde onderneemt Claire zelfs een wanhoopspoging om in een golfkarretje te ontsnappen naar het dorp om te kunnen ontsnappen aan de botsing der planeten. Uiteindelijk is het juist Justine die op het allerlaatste moment tot actie overgaat door een magische grot te bouwen. Natuurlijk weet ze best dat die magische grot hun nooit kan beschermen, maar ze beseft ook dat haar zus en het zoontje dat nodig hebben om gekalmeerd te worden. Dat Claire de illusie nodig heeft dat ze iets hebben ondernomen om hun naderende onheil mee af te wenden, terwijl ze zelf al lang en breed kalm haar lot heeft aanvaard.
Door die eerder genoemde ouverture, de muziek van Wagner en de grootsheid van de film balanceert de film regelmatig op het randje van het pretentieuze. Zo ligt de symboliek van een planeet genaamd Melancholia, die zich verschool achter de zon, er wel heel dik bovenop. Daar tegenover staan kleine menselijke scene's. Zoals de prachtige eerste scene waarin Justine en Michael in een limousine op weg naar hun feest vast komen te zitten, omdat de auto te groot is voor een nauw bochtje.
Von Trier staat bekend om dat die het beste haalt uit z'n actrices, vaak op zo'n manier dat die daarna niet meer met hem willen werken. Voor Dunst geldt hetzelfde, ze is hier beter dan ooit en heeft verdient in Cannes een prijs gekregen.
Zeker in de ouverture en het einde zitten enkele prachtige beelden, o.a. van een vallend paard, Claire die haar zoontje dragend wegzakt in het gras, Justine ploeterend door wol in een bos,
cijfer: 8.5
  zaterdag 17 september 2011 @ 13:42:13 #167
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_102052980
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 10:05 schreef Viking84 het volgende:
Ik sluit me helemaal aan bij de lovende reacties op Melancholia _O_. Wat een film _O_. Dat einde _O_. Het is volgens mij de tweede Von Trier die ik zag (de eerste was Dogville, die is me niet heel erg bijgebleven verder).
ik kan Antichrist, Dancer in the Dark en Breaking the Waves aanraden. Manderlay ook, maar als je Dogville niks vond, dan vind je Manderlay waarschijnlijk ook minder

[ Bericht 4% gewijzigd door Lonewolf2003 op 17-09-2011 13:53:41 ]
pi_102054498
Eindelijk weer es een goeie film, die Melancholia, zo lijkt het. Morgen het filmhuis maar een bezoekje brengen :9

Antichrist was werkelijk een meesterlijke film, die beginscene alleen al O+
Idioterne was grappig, Dogville vond ik niks aan (misschien verkeerde moment, nog es een kans geven) en Kingdom Hospital is megavaag maar wel erg goed, helaas pas 2 afleveringen van gezien.

Dancer in the Dark staat hoog op de aanschaflijst.

Pas gezien (eerste helft):
Million Dollar Baby (2007)
Oscarwaardig werk (duh, 4 gewonnen) van en met Clint Eastwood die helaas net zo speelt als in Gran Torino, waar ik die afstandelijke houding veel toepasselijker vond. Ben wel enigszins benieuwd hoe het afloopt, heeft iets weg van Black Swan en de andere "ster in wording/verval" films van de afgelopen jaren (The Wrestler, The Fighter), met het thema boksen heb ik zelf minder. Raging Bull ook nog niet gezien.

Tot nog toe: 8.2/10 (IMDB: 8.2/10 ; 150/250)
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_102055345
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 22:29 schreef Cheiron het volgende:
Och, wat moeten de kustuum-ontwerpers bij Hellboy II - The Golden Army een geweldige tijd hebben gehad. En zoniet, dan hebben ze in ieder geval geweldige kostuums ontworpen. Either way; goed bezig.

Heerlijke campy, vlot uitziende, geen-moment-saaie, comicverfilming waarvan het minste nog de vreselijke sub-titel is. Genoten! Zeker een van de betere comicverfilmingen.
Ik vond hem beter dan deel 1 :@
Tap tap tap
  zaterdag 17 september 2011 @ 14:57:21 #170
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_102055350
quote:
6s.gif Op zaterdag 17 september 2011 14:25 schreef El_Matador het volgende:
Eindelijk weer es een goeie film, die Melancholia, zo lijkt het. Morgen het filmhuis maar een bezoekje brengen :9

Zeker doen, denk dat jij hem ook wel kan waarderen.
  zaterdag 17 september 2011 @ 14:58:31 #171
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_102055388
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 14:57 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik vond hem beter dan deel 1 :@
:Y Ik ook.
pi_102056491
Paar dagen terug Cinderella Man gezien.

Normaal heb ik het niet zo op films met een sportthema (boksen in dit geval), maar deze film combineert dat perfect met de drama uit de grote depressie van de jaren 30.

8
pi_102057817
Midnight in Paris

Leuke Woody Allen film. Ik wist niet dat de film ging over iemand die in het oude Parijs terecht komt, dus ik was verrast door deze wending. De film bevat vlotte dialogen en de historische figuren die voorbij komen zijn lekker dik aangezet. En daarmee herkenbaar. Grote pretenties zitten er niet in de film, maar het kabbelt allemaal heerlijk 1,5 uur door en daarna verlaat je met een glimlach de bios.
7,5
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
pi_102063399
Sanctum

Een team van duikers is op expeditie naar de grootste, mooiste en minst toegankelijke grotten op aarde. Door een tropische storm worden ze gedwongen dieper de grotten in te gaan. De ervaren duiker Frank McGuire heeft de Esa-ala grotten in de Zuidelijke Pacific maandenlang onderzocht. Maar wanneer zijn onbekende vluchtweg geblokkeerd is door een vloedgolf wordt Frank's team inclusief zijn zeventienjarige zoon Josh en financier Carl Hurley gedwongen hun plan radicaal te wijzigen. Met slinkende voorraden moeten ze door een onderwater doolhof navigeren om een uitweg te vinden.

IMDB: 5.7
Mijn Cijfer: 7.0

[ Bericht 10% gewijzigd door YellowBlacks op 17-09-2011 20:42:34 ]
  zaterdag 17 september 2011 @ 19:07:41 #175
286575 Roces18
Chef de party
pi_102063494
sanctum is een bazenfilm :D _O_

oja : niet de trailer bekijken die verraad de hele film al :')
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')