Past zich alleen aan als # ervoor staat en daarachter een cijfer/meerdere cijfers denk ik.quote:Op maandag 5 september 2011 16:32 schreef El_Matador het volgende:
OK, topictitel past zich niet automatisch aan? Dit is dus deel CLXXXX of CXC?
Romeinse cijfers doet 'ie niet.quote:Op maandag 5 september 2011 16:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Past zich alleen aan als # ervoor staat en daarachter een cijfer/meerdere cijfers denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.7+
Misschien dat we het dan beter kunnen veranderen naar normale cijfers.quote:Op maandag 5 september 2011 16:52 schreef picodealion het volgende:
[..]
Romeinse cijfers doet 'ie niet.
Idd, daar pleit ik ook al voor bij de FMT topicsquote:Op maandag 5 september 2011 17:32 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Misschien dat we het dan beter kunnen veranderen naar normale cijfers.
Ik wilde eigenlijk nog wel ff wachten op de XXX-editie, daar heb ik nog wel een bijdrage voor.quote:Op maandag 5 september 2011 20:15 schreef SnuggLe het volgende:
Laten we het dan ook een keer veranderen, het duurt als IX-topics dat we het daar over hebben
XXX is 30. We zitten nu bij 190.quote:Op maandag 5 september 2011 20:18 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk nog wel ff wachten op de XXX-editie, daar heb ik nog wel een bijdrage voor.
Blijft gewoon een leuke film. Veel bekende namen, leuke conversaties (Seth Green) en leuk gevonden actiescènes. En ik wil ook een Mini Cooperquote:Een groep dieven onder leiding van beroepscrimineel Charlie Croker, creëert de grootste verkeerschaos in de geschiedenis van Los Angeles. Hierdoor hopen ze tijd te hebben om een grote hoeveelheid goud te stelen, en vervolgens te kunnen ontsnappen in hun Mini Coopers.
Beetje algemene kennis kan geen kwaad.quote:Op maandag 5 september 2011 19:09 schreef picodealion het volgende:
[..]
Idd, daar pleit ik ook al voor bij de FMT topics. Snap sowieso niet wat de lol is van al die romeinse cijfers, er lopen minstens 4 lange reeksen in FTR daarmee..
Raar argument. Ik stel voor dat we de titels dan in morse gaan doen voortaan.quote:Op dinsdag 6 september 2011 08:58 schreef boyv het volgende:
[..]
Beetje algemene kennis kan geen kwaad.
Ik vond dat straattaaltje vooral in het begin nogal irritant. Alsof ik daaraan moest wennen en het pas leuk begon te vinden toen ik eenmaal in die modus zat.quote:Op dinsdag 6 september 2011 07:34 schreef HostiMeister het volgende:
Leuke mix van een stel puber gangsters in een achterstand wijk en een alien invasie. Veeeel straattaal, flink wat humor en toffe aliens.
deze ben ik nu aan het downloaden heb ik net besteld, door dit topic.quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:55 schreef Godtje het volgende:
Hanna
A 16-year-old who was raised by her father to be the perfect assassin is dispatched on a mission across Europe, tracked by a ruthless intelligence agent and her operatives.
[ afbeelding ]
IMDB: 7
Ik: 7,5
Verrassend en goed. Mooie settings die je niet al te vaak ziet.
Het hele verhaal was een verrassing voor mij aangezien ik niks had gelezen voor ik ging kijken. Dat helpt denk ik.
Aanrader wat mij betreft.
Brr. Zo oneens! Maar geeft niet.quote:Op woensdag 7 september 2011 00:57 schreef dawg het volgende:
cidade de deus
imdb
mwa. eigenlijk vond ik hem ergens wel wat weg hebben van menace to society afgespeeld in brazilië. hij verveelde me niet maar het was wel een 13 in een dozijn film eigenlijk. het enige wat wel anders was, was dat de hoofdpersonages allemaal tieners waren, soms zelfs niet ouder dan 10 of 11 ofzo. en ze gingen wat makkelijker om met leven en dood zal ik maar zeggen.
uhh tja. een mager 7-tje.
?quote:Op woensdag 7 september 2011 01:10 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Brr. Zo ineens! Maar geeft niet.
waarom dan?quote:
noem mij die andere films in dat dozijn maarquote:Op woensdag 7 september 2011 00:57 schreef dawg het volgende:
cidade de deus
imdb
mwa. eigenlijk vond ik hem ergens wel wat weg hebben van menace to society afgespeeld in brazilië. hij verveelde me niet maar het was wel een 13 in een dozijn film eigenlijk. het enige wat wel anders was, was dat de hoofdpersonages allemaal tieners waren, soms zelfs niet ouder dan 10 of 11 ofzo. en ze gingen wat makkelijker om met leven en dood zal ik maar zeggen.
uhh tja. een mager 7-tje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IMDB: 6,4
Ik; 7.0
edit; mocht iemand nog tips hebben voor soortgelijke films dan hoor ik het graag. Heb er overigens al wel heel wat gezien..-Een echte vriend weet al je geheimen en is dan nog steeds je vriend-
"In the quiet words of the Virgin Mary... come again?"
Along Came a Spider is het vervolgquote:edit; mocht iemand nog tips hebben voor soortgelijke films dan hoor ik het graag. Heb er overigens al wel heel wat gezien..
colors, blood in blood out, american me, boyz 'n the hood, new jack city, juice (niet gezien), clockers.quote:Op woensdag 7 september 2011 21:32 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
noem mij die andere films in dat dozijn maarwil ze graag zien.
copycat zit ook wel in dat genre.quote:Op woensdag 7 september 2011 23:39 schreef planethugo het volgende:
[..]
Along Came a Spider is het vervolg
of iig met hetzelfde karakter van Morgan Freeman
Ik heb hem gisteren gekeken met mijn vriendin, en ook met de insteek van "misschien is deze vrouwenfilm dan toch echt wel grappig". Helaas was de film over het algemeen gewoon totaal niet leuk en grappig. Die dikkere vriendin en die gast uit IT Crowd zorgden nog voor wat lachmomenten maar verder viel de film me erg tegen, en daarbij duurt ie echt veels te lang voor zo'n simpele comedy.quote:Op woensdag 7 september 2011 22:23 schreef JDx het volgende:
Bridesmaids
Waarom heeft deze film een 7,4 op IMDB, oh ik snap het al, alleen vrouwen kijken hem en die geven hem een 8 ofzo
Meeste beetje leuke simpele comedy's hebben een 5,5 ofzo, deze hoger, dus dacht misschien is het een soort Hangover met vrouwen, maar het was gewoon een domme kutfilm
5.
quote:Op donderdag 8 september 2011 00:05 schreef dawg het volgende:
[..]
colors, blood in blood out, american me, boyz 'n the hood, new jack city, juice (niet gezien), clockers.
Ik ben het deels met je eens. Hij was grappig en Wiig speelde goed, beter dan de meeste rolletjes die ze recentelijk vertolkte. Alleen voelde de film een beetje aan als Funny People, te lang met te weinig grappige momenten, en teveel plaatsvervangende schaamte.quote:Op donderdag 8 september 2011 11:33 schreef Mike het volgende:
Als tegengeluid voor Bridesmaids dan maar even: ik vond 'm wel grappig, vooral de eerste helft van de film. Kristen Wiig is naar mijn mening de grappigste vrouw op dit moment in films en op tv (Saturday Night Live). Niet alleen speelt ze een geweldige hoofdrol, ze heeft ook nog eens het script geschreven. Wat mij betreft de hit die Wiig verdient had (opbrengst tot nu toe is 281 miljoen dollar op een budget van 32.5 miljoen).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |