abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 6 september 2011 @ 19:33:17 #151
286575 Roces18
Chef de party
pi_101642934
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 19:27 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

Ja, daar heb je het al he, op kantoor kan dus niet, want TS is niet goed met sociale contacten. Daarmee valt iets met bellen ook al snel af. En ik kan ook internetten, maar dat wil nog niet zeggen dat ik websites kan maken of kan programmeren.
Bovendien, TS is depressief, wie weet komt ie soms dagen zijn bed niet uit. Lijkt me niet dat werkgevers dan echt voor je in de rij staan.
Er zijn overigens zat dingen die TS thuis kan doen. Begin een webshop bijvoorbeeld, of word een postbezorger. Who gives a shit als je maar niet gaat teren terwijl je fake zielig probeert te doen.
Niet goed met sociale contacten??? Ken zat mensen die dat niet zijn dat leer je vanzelf wel. En dat TS depressief is , komt omdat die geen werk heeft ik zou ook depressief worden als ik de hele dag niks doe
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_101643319
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 19:33 schreef Roces18 het volgende:

[..]

Er zijn overigens zat dingen die TS thuis kan doen. Begin een webshop bijvoorbeeld, of word een postbezorger. Who gives a shit als je maar niet gaat teren terwijl je fake zielig probeert te doen.
Niet goed met sociale contacten??? Ken zat mensen die dat niet zijn dat leer je vanzelf wel. En dat TS depressief is , komt omdat die geen werk heeft ik zou ook depressief worden als ik de hele dag niks doe
Fake zielig begint te doen.. knap van je dat je dat achter je computertje kunt bepalen :')
  dinsdag 6 september 2011 @ 19:44:24 #153
347764 Barbapapamama
Waar is het toilet hier?
pi_101643570
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 19:27 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

Ja, daar heb je het al he, op kantoor kan dus niet, want TS is niet goed met sociale contacten. Daarmee valt iets met bellen ook al snel af. En ik kan ook internetten, maar dat wil nog niet zeggen dat ik websites kan maken of kan programmeren.
Bovendien, TS is depressief, wie weet komt ie soms dagen zijn bed niet uit. Lijkt me niet dat werkgevers dan echt voor je in de rij staan.
Dus? Ga lekker een cursus of iets volgen en doe wat nuttigs in je leven? Ookal ga je pennen in elkaar draaien, werken voor je geld. TS is een softie :')
pi_101643795
Ja ik lig dagen in bed, zie soms weken of maanden geen daglicht. En punt is je moet ook wel WILLEN werken( Iets wat met depressiviteit vaak niet het geval is ). Niet om zielig te doen ik wil gewoon rusten, dit is wat ik wil.

Ik zou nog liever dood gaan dan werken.

Zou ik theoretisch kunnen werken? ja ik heb armen en benen en kan nadenken. Maar is het gezond of wil ik het wel?

Dat jullie (degene die eigenlijk niet (zoveel) willen werken) je nou voor t karretje laten voorspannen.

Maarja in een paar jaar doet dit er waarschijnlijk toch al niet meer aan toe ;-) (en als je moet vragen waarom; dan slaap je dus echt nog)

Btw 80% van alle banen zijn overbodig. (al niet meer) ( achtergehouden technologie en consumptie mentaliteits maatschappij) Wie heeft al het geld in de wereld in handen?

En ik zou zowiezo in niets willen werken wat niet betrekking heeft op 1ste levensbehoefte. + ik zou niet praten onder werk, alleen uiterst praktische nodigheid. Ik doe niet aan social talk, hoi doei alles goed of wat dan ook.

Eerste basis behoeften KAN MAKKELIJK voorzien worden voor de hele wereld zonder de continue nodigheid van 20 of 40 urige werkweken.

Waarom het niet gebeurd? Doe je onderzoek zou ik zeggen.. ik heb mijne gedaan.

Dit is maar 1 of van de 100'en redenen die ik heb waarom ik niet werk, teveel om op te noemen werkelijk, zover dat ik het geen eens allemaal bijhou en redenen weer vergeet, dus hou het bij wat ik innerlijk voel.

(ja ik weet hoe de mentaliteit hier is gesteld op fok(laat staan mensheidzelve) en dit is voor de meerderheid gekke praat voor jullie )

De laatste reactie zegt het ook alweer, doe iets nuttigs met je leven? hahahaa Ken jij de zin van het leven? Maar be my guest als jij voelt dat je pennen moet draaien. Enough said :-)
  dinsdag 6 september 2011 @ 19:50:37 #155
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_101643905
De zin van het leven is de zin in het leven. Als ik lees dat jij uit depressiviteit soms maanden je bed niet uit komt, dan benijd ik je echt niet.
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 6 september 2011 @ 19:50:49 #156
165633 eriksd
The grand facade...
pi_101643919
Respect voor je hoor. Dat jij elke dag de kracht vind om door te gaan met zo'n gesteldheid. Dat vereist een hoop moed!
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  dinsdag 6 september 2011 @ 19:51:07 #157
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_101643942
Toch vind ik het heel irritant als iemand die niet werkt en een uitkering krijgt op zo'n manier over werkende mensen praat.
Respect werkt twee kanten op, hoor.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  dinsdag 6 september 2011 @ 19:51:45 #158
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_101643970
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 19:48 schreef KaleOssan het volgende:
....

Ik zou nog liever dood gaan dan werken.

....
Gelukkig hoeft dat ook niet in dit land van elk een woning. ;)
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  dinsdag 6 september 2011 @ 19:53:22 #159
165633 eriksd
The grand facade...
pi_101644068
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 19:51 schreef livelink het volgende:
Toch vind ik het heel irritant als iemand die niet werkt en een uitkering krijgt op zo'n manier over werkende mensen praat.
Respect werkt twee kanten op, hoor.
Hij heeft het licht gezien. Het was alleen iets te fel denk ik.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  dinsdag 6 september 2011 @ 19:53:23 #160
347764 Barbapapamama
Waar is het toilet hier?
pi_101644070
Ga eens naar een psychiater. Je hebt gewoon een negatieve gloed om je heen.
  dinsdag 6 september 2011 @ 19:56:13 #161
352354 Superslechterik
Bad is the new good.
pi_101644235
Weet je zeker dat je niet manisch depressief bent?
Ik krijg het idee dat je je nogal superieur voelt tegenover andere, wat in mijn ogen absoluut niet terecht is.
Next time Gadget, next time.....
pi_101644236
Ik zou het trouwens als ouder zijnde het ook niet prettig vinden als mijn zoon weken achtereen in zijn bed ligt te meuren. Lijkt me niet bijdragen aan de sfeer in huis, lijkt me.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  dinsdag 6 september 2011 @ 19:57:21 #163
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_101644300
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 19:56 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ik zou het trouwens als ouder zijnde het ook niet prettig vinden als mijn zoon weken achtereen in zijn bed ligt te meuren. Lijkt me niet bijdragen aan de sfeer in huis, lijkt me.
Lijkt me beter dan hem de hele dag in je huiskamer te hebben hangen. Hij is geen vrolijke aanwezigheid.
The love you take is equal to the love you make.
pi_101644407
Dus TS: als ik het goed begrijp kots je van de huidige consumptie mentaliteits maatschappij. En toch wil je bij één van de instituten die daar wellicht een toonbeeld van is (een bank) geld gaan vragen voor je eigen woning?
Ergens klopt er hier iets niet. (was je trouwens vandaag geweest?)

Als je jezelf wil gaan bedruipen zul je ook moeten werken. Huis bouwen, gewassen verbouwen, ruwe produkten bewerken tot een eindresultaat etc.
Maar als je daar wel de zin en energie voor vindt: ga je gang! Want een leven van weken in bed liggen en geen daglicht zien... je lijkt er blij mee te zijn maar voor mij klinkt dat zo ontzettend treurig. ;(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_101645006
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 19:48 schreef KaleOssan het volgende:
Ja ik lig dagen in bed, zie soms weken of maanden geen daglicht. En punt is je moet ook wel WILLEN werken( Iets wat met depressiviteit vaak niet het geval is ). Niet om zielig te doen ik wil gewoon rusten, dit is wat ik wil.
Dan zou ik toch maar eens hulp gaan zoeken voor je probleem.
"You wanna be bald? Do what I did: wait a while. In the meantime, there is no excuse for running around looking like a freshly circumcised dick."
pi_101645089
Ik snap het hele topik niet erg meer, TS probeert op meerdere manieren een woning te bemachtigen die door iemand anders gebouwd is, dus moeite voor heeft gedaan, voor gewerkt heeft.

Ook zeg je dat werken zinloos is en dat je er geen zin in hebt.

Ik neem aan dat TS niet elke dag gaat jagen met zelfgemaakte spullen om zodoende zich te voeden. Dus TS eet voedsel dat zinloos geteeld/gefokt/vervaardigd/gedistribueerd/bereid/verpakt (gewerkt dus) is?

TS WORDT WAKKER. ZET JE BESTE BEENTJE VOOR, NEEM RAAD AAN, MAAK WAT VAN JE LEVEN!!!!!!!!!!!

Anders eindig je wss als een ongelukkig, ontevreden (en meestal akelig en naar) persoon, helemaal onderaan de sociale/professionele ladder.

Werken is JUIST de manier om je depressie te overkomen. Regelmaat, leuk praatje met collega's, misschien wel een leuke meid als collega hebben, de mogelijkheden zijn eindeloos.

[ Bericht 11% gewijzigd door HardMetal op 06-09-2011 20:19:12 ]
60 HRC
  dinsdag 6 september 2011 @ 20:18:24 #167
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_101645505
"In het zweet uws aanschijns zult gij brood eten, totdat gij tot de aarde wederkeert"

Genesis 3:19a ;)

on-topic: doe gvd. wat aan die depressie.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_101649052
Eigenlijk is de depressiviteit weg die ik had op begin van me uitkering, ik heb hier geen hulp bij gehad helemaal zelf gedaan. Heb verschillende spirituele ontwakingen gehad voor en tijdens de uitkering. Maar ik heb maar 1 testje gedaan en daar kwam uit depressief stoornis.. Sorry maar je valt mij niet zo te classificeren.. (maar als dat prima vinden dan vind ik t goed) het is zoooo breed. Ik scratch de surface hier geen eens. Daarom ik kan niet in woorden uitleggen hoe of wat ik heb of denk of leef. Het kan heel goed zijn dat ik me soms verspreek en dingen verkeerd zeg zoals ik ze eigenlijk bedoel, of het verkeerd ge-interperteerd word.
psychiater? Het gaat voorbij psychiatry. Dat is incompleet. psychiater leer van de ziel? Grappig eerder leer van het "ego" en menselijk brein. Ziel komt er helemaal niet of amper bij kijken.

Dat wil niet zeggen dat het helemaal weg is, wat het achtergelaten heeft, en ik denk CONSTANT elke seconde praktisch aan de diepere dingen van dingen. Ik denk dat niemand hier zal begrijpen hoe serieus ik dit bedoel, en watvoor effect dit heeft op je lichaam en energie.

Maar ik zie de dood niet als negatief. Eerder positief. Wij zijn onsterfelijke wezens.
Het enige wat me weerhoud is dat we hier waarschijnlijk zelf voor gekozen hebben en dat zelfmoord een bepaalde consequentie kan hebben op je ziel/ levens. + ik weet geen pijnloze manier. Heb vaak genoeg gezocht naar Cyanide wat pijnloos lijkt te zijn indien goed gedoseerd.

Dus ook al ben ik eigenlijk veel positiever nu, toch zit ik met dat idee/mogelijkheid al zou ik gaan/moeten werken.

Ik sta liever in me eigen kracht en sterf dan mee te gaan in de wereldgekte. (dan hoor ik jullie zeggen, sterf dan.. )

En eerder zou ik de gevangenis ingaan, ik zou een zogenaamde "misdaad" plegen die zo min mogelijk schadelijk is maar wel zogenaamd strafbaar. Bijv naaktlopen. Alhoewel dat misschien niet zo ernstig is opgeven moment sluiten ze je vast wel op. En ik zou geen woord zeggen.
(nog zoiets naaktlopen strafbaar hahahahaa moet ik alleen maar om lachen zoiets zou wel typisch mij zijn, opgepakt worden door jezelf te zijn)

Ik zou net zo gelukkig zijn in de gevangenis als hier, ik zit immers hier ook de hele dag mijn kamer, Oke je hebt geen computer kan niet je eigen wandelings plannen maar zoals ik zei mijn geluk is niet afhankelijk van externe dingen, echt geluk komt van binnen.

@hardmetal
Als ALLES niet zogenaamd van iedereen anders zou zijn, de grond, het water, de bomen, het voedsel. + de kennis komt daar ook wel ff bij. Maar dat kan gewoon niet. Alles is "zogenaamd" van dat bedrijf of die gemeente. Terwlijk NATUUR is voor IEDEREEN. Er bestaat geen stelen van natuur, alleen oppotten.

Dus je jager idee is onmogelijk GEMAAKT.

Als ik mezelf zou kunnen onderhouden in de natuur zou ik dit doen!

En ik maak wat van me leven hoor ;-) Zou het niet beter kunnen voorstellen. Op bovengenoemde punten dan.

Sociale/professionele ladder? hahaha dat zou je "ego" toch niet moeten hebben nee? ;)
Ego alsin de persoon die je "denkt" dat je bent. Oftewel persoonlijkheid enz.
Lees de power of now en zie hoe belachelijk deze opmerkingen zijn. Maar ik verwacht ook niet dat de meerheid van fok hier spiritueel ontwaakt of ingesteld is.

Zoals ik zei ik hoef niks van het sociale! "ego" gepraat kots ik van.

Daar word je niet "echt" gelukkig van, op zijn best misschien ego geluk, maar ECHT geluk komt van BINNEN, zonder voorwaardes.

De stilte vind ik veel interessanter, daar vind je waarheid.

@Superslechterik
Ik voel me niet superieur, iedereen is gelijk, maar niet iedereen is even wakker. En ik sta in me eigen kracht. En ja ik denk dat ik eerder 1 ben die sterk in de minderheid is.

Ik heb ook respect voor mensen die werken, ieder heb zijn eigen weg, zijn eigen keus. Maar ik vind het dom dat mensen zich over de hele wereld als slaaf laten gebruiken, hence; slapen in de matrix. Waar denk dat al die revoluties gaan overal in de wereld? Dat is zeker ook niet afgelopen word alleen maar erger.

Ik zou opzich wel "werken" maar niet in dit systeem(al zouden we dan werken niet meer zien als een lastig iets is mijn vermoeden). Dat is mijn vrije wil keuze.

@Cat
Ja omdat er geen andere keuze is, er is maar 1 syteem hier op deze planeet. Maar dat zal snel genoeg veranderen...
Nood breekt wet, en dan kom t spel op overleven of moraliteit?

@ Iedereen

Als je wilt oordelen.. prima, (zeker op deze paar zinnetjes van een super groot iets is dat onwetend. Iedereen heb recht op zijn eigen kijk natuurlijk.
Maar degene die oordeeld zegt al meer over zich zelf ;)

Btw die ene reactie dat uitkerings mensen geen huis van je belastingscentjes zouden moeten kunnen kopen is onzin, die mensen krijgen zowiezo dat geld dus of 1. ze huren iets, of 2 ze kopen iets, hoe dan ook het uitkeringsgeld krijgen ze. Waar zit het verschil dan tussen huren en kopen voor je moraliteit?

Iemand die ook wel een beetje bekend is met in je eigen kracht staan is johan oldenkamp.. pateo.nl Hij verteld ook hoe je geen ziektekosten hoeft te betalen word enz door je als overleden op te geven bij gemeente geloof ik, en meer van dat soort dingen.
Niet dat hij zoals mij dingen doet.. iedereen doet het op zijn eigen manier.

haha ik zie nu al dat ik met dit bericht onvat baar ga worden voor mensen.

[ Bericht 0% gewijzigd door KaleOssan op 06-09-2011 21:30:54 ]
  dinsdag 6 september 2011 @ 21:34:17 #169
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_101649979
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 21:17 schreef KaleOssan het volgende:
Eigenlijk is de depressiviteit weg die ik had op begin van me uitkering, ik heb hier geen hulp bij gehad helemaal zelf gedaan. Heb verschillende spirituele ontwakingen gehad voor en tijdens de uitkering. Maar ik heb maar 1 testje gedaan en daar kwam uit depressief stoornis.. Sorry maar je valt mij niet zo te classificeren.. (maar als dat prima vinden dan vind ik t goed) het is zoooo breed. Ik scratch de surface hier geen eens. Daarom ik kan niet in woorden uitleggen hoe of wat ik heb of denk of leef. Het kan heel goed zijn dat ik me soms verspreek en dingen verkeerd zeg zoals ik ze eigenlijk bedoel, of het verkeerd ge-interperteerd word.
psychiater? Het gaat voorbij psychiatry. Dat is incompleet. psychiater leer van de ziel? Grappig eerder leer van het "ego" en menselijk brein. Ziel komt er helemaal niet of amper bij kijken.

Dat wil niet zeggen dat het helemaal weg is, wat het achtergelaten heeft, en ik denk CONSTANT elke seconde praktisch aan de diepere dingen van dingen. Ik denk dat niemand hier zal begrijpen hoe serieus ik dit bedoel, en watvoor effect dit heeft op je lichaam en energie.

Maar ik zie de dood niet als negatief. Eerder positief. Wij zijn onsterfelijke wezens.
Het enige wat me weerhoud is dat we hier waarschijnlijk zelf voor gekozen hebben en dat zelfmoord een bepaalde consequentie kan hebben op je ziel/ levens. + ik weet geen pijnloze manier. Heb vaak genoeg gezocht naar Cyanide wat pijnloos lijkt te zijn indien goed gedoseerd.

Dus ook al ben ik eigenlijk veel positiever nu, toch zit ik met dat idee/mogelijkheid al zou ik gaan/moeten werken.

Ik sta liever in me eigen kracht en sterf dan mee te gaan in de wereldgekte. (dan hoor ik jullie zeggen, sterf dan.. )

En eerder zou ik de gevangenis ingaan, ik zou een zogenaamde "misdaad" plegen die zo min mogelijk schadelijk is maar wel zogenaamd strafbaar. Bijv naaktlopen. Alhoewel dat misschien niet zo ernstig is opgeven moment sluiten ze je vast wel op. En ik zou geen woord zeggen.
(nog zoiets naaktlopen strafbaar hahahahaa moet ik alleen maar om lachen zoiets zou wel typisch mij zijn, opgepakt worden door jezelf te zijn)

Ik zou net zo gelukkig zijn in de gevangenis als hier, ik zit immers hier ook de hele dag mijn kamer, Oke je hebt geen computer kan niet je eigen wandelings plannen maar zoals ik zei mijn geluk is niet afhankelijk van externe dingen, echt geluk komt van binnen.

@hardmetal
Als ALLES niet zogenaamd van iedereen anders zou zijn, de grond, het water, de bomen, het voedsel. + de kennis komt daar ook wel ff bij. Maar dat kan gewoon niet. Alles is "zogenaamd" van dat bedrijf of die gemeente. Terwlijk NATUUR is voor IEDEREEN. Er bestaat geen stelen van natuur, alleen oppotten.

Dus je jager idee is onmogelijk GEMAAKT.

Als ik mezelf zou kunnen onderhouden in de natuur zou ik dit doen!

En ik maak wat van me leven hoor ;-) Zou het niet beter kunnen voorstellen. Op bovengenoemde punten dan.

Sociale/professionele ladder? hahaha dat zou je "ego" toch niet moeten hebben nee? ;)
Ego alsin de persoon die je "denkt" dat je bent. Oftewel persoonlijkheid enz.
Lees de power of now en zie hoe belachelijk deze opmerkingen zijn. Maar ik verwacht ook niet dat de meerheid van fok hier spiritueel ontwaakt of ingesteld is.

Zoals ik zei ik hoef niks van het sociale! "ego" gepraat kots ik van.

Daar word je niet "echt" gelukkig van, op zijn best misschien ego geluk, maar ECHT geluk komt van BINNEN, zonder voorwaardes.

De stilte vind ik veel interessanter, daar vind je waarheid.

@Superslechterik
Ik voel me niet superieur, iedereen is gelijk, maar niet iedereen is even wakker. En ik sta in me eigen kracht. En ja ik denk dat ik eerder 1 ben die sterk in de minderheid is.

Ik heb ook respect voor mensen die werken, ieder heb zijn eigen weg, zijn eigen keus. Maar ik vind het dom dat mensen zich over de hele wereld als slaaf laten gebruiken, hence; slapen in de matrix. Waar denk dat al die revoluties gaan overal in de wereld? Dat is zeker ook niet afgelopen word alleen maar erger.

Ik zou opzich wel "werken" maar niet in dit systeem(al zouden we dan werken niet meer zien als een lastig iets is mijn vermoeden). Dat is mijn vrije wil keuze.

@Cat
Ja omdat er geen andere keuze is, er is maar 1 syteem hier op deze planeet. Maar dat zal snel genoeg veranderen...
Nood breekt wet, en dan kom t spel op overleven of moraliteit?

@ Iedereen

Als je wilt oordelen.. prima, (zeker op deze paar zinnetjes van een super groot iets is dat onwetend. Iedereen heb recht op zijn eigen kijk natuurlijk.
Maar degene die oordeeld zegt al meer over zich zelf ;)

Btw die ene reactie dat uitkerings mensen geen huis van je belastingscentjes zouden moeten kunnen kopen is onzin, die mensen krijgen zowiezo dat geld dus of 1. ze huren iets, of 2 ze kopen iets, hoe dan ook het uitkeringsgeld krijgen ze. Waar zit het verschil dan tussen huren en kopen voor je moraliteit?
Tsja, wat moet ik er nog van zeggen. Ik denk dat jij vindt dat je niet past in het systeem. En stiekem heb ik het idee dat je enigszins op ons neerkijkt, omdat wij er allemaal wél in zitten en het niet zien.

Ik heb met je te doen, want hoe je het ook bekijkt: je hébt het er maar mee te doen, want je zit er middenin. Ik gun het je dat je er wat meer grip op krijgt en er wat meer van kan genieten. Maar dat zit er geloof ik niet in. Want ik denk echt dat je je daartoe zou moeten laten helpen. Want in je eentje blijf je ronddraaien.

Sterkte!

quote:
Iemand die ook wel een beetje bekend is met in je eigen kracht staan is johan oldenkamp.. pateo.nl Hij verteld ook hoe je geen ziektekosten hoeft te betalen word enz door je als overleden op te geven bij gemeente geloof ik, en meer van dat soort dingen.
Niet dat hij zoals mij dingen doet.. iedereen doet het op zijn eigen manier.
Ja, da's een goeie grap _O- Briefje naar de gemeente: beste gemeente. Ik ben dood, dus u kunt de rekeningen voor de ziektekosten verder houden. Geregeld zo? Fijn! Groetjes.

Ja, grappenmaker :D
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  dinsdag 6 september 2011 @ 21:34:42 #170
33954 ElisaB
pi_101650006
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 21:17 schreef KaleOssan het volgende:

haha ik zie nu al dat ik met dit bericht onvat baar ga worden voor mensen.
Dat was je al een poosje hoor ;)
pi_101650822
Ik kijk niet neer ElisaB, ik hou onvoorwaardelijk veel van jullie ik begrijp dat iedereen zijn eigen keuze heeft en op zijn eigen punt zit. Er is geen goed of fout.

Alles is keuze.

Meerderheid moet gewoon nog wakker worden... en de meerderheid van de bevolking zal daar een grote wakkerschudding voor nodig hebben die binnenkort zal volgen. WIJ ZIJN 1.

Beetje offtopic who cares ;-) Alles is connected.

Het kopen ziet er toch niet naar uit dat t gaat lukken wat ik niet erg vind, maar als het kan dan kan het zoniet dan niet :)

@Roces18
LOLLOLOLOL
Depressief van niet werken?hahahaha Ga maar lekker weer slapen! Omdat je waarschijnlijk niet weet wat je met je vrije tijd moet? HET ECHTE LEVEN? Stel je voor dat jejezelf zou ontwikkelen in deze vrije tijd. Je bent geprogrammeerd vriend en je weet het geen eens.

Niet goed met sociale contacten, en wil het ook niet leren. Ik ga niet fake acteren. Ik ben 100% mezelf. Mocht je dat niet bevallen jammer! :)
Dit bericht getuigt van zoveel onbegrip.

[ Bericht 9% gewijzigd door KaleOssan op 06-09-2011 21:54:21 ]
pi_101651983
Depressie Psychose
60 HRC
  dinsdag 6 september 2011 @ 22:06:04 #173
33954 ElisaB
pi_101652067
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 21:48 schreef KaleOssan het volgende:
Ik kijk niet neer ElisaB, ik hou onvoorwaardelijk veel van jullie ik begrijp dat iedereen zijn eigen keuze heeft en op zijn eigen punt zit. Er is geen goed of fout.

Alles is keuze.

Meerderheid moet gewoon nog wakker worden... en de meerderheid van de bevolking zal daar een grote wakkerschudding voor nodig hebben die binnenkort zal volgen. WIJ ZIJN 1.

Beetje offtopic who cares ;-) Alles is connected.

Wat gaat er precies gebeuren bij de grote wakkerschudding. En stél dat ik het mis: wat mis ik dan?
pi_101652181
Maar je kan je nog wel voorstellen dat het voor anderen een afgrijselijke situatie is die je nu beschrijft? Je zegt zelf gelukkig te zijn, maar je komt wekenlang niet buiten, je praat alleen als het hoognodig is, want aan sociale praatjes doe je niet. En alles schuif je af op "het systeem" dat niet deugt. Overweegt zelfmoord. Wil (kan) niet werken, etc. Voor 99% van de wereldbevolking is dat zo'n beetje het tegenovergestelde van geluk.
Knallen jouw ouders ook niet van frustratie uit elkaar, vraag ik me dan af?
pi_101653318
Schizofrenie is een bitch. Succes TS.
"You wanna be bald? Do what I did: wait a while. In the meantime, there is no excuse for running around looking like a freshly circumcised dick."
pi_101653370
Haha Hardmetal, pussywillow Typische reactie. Je kan mij niet in een hokje plaatsen jammer.
Laten we ook Paranoide zeggen? Ga maar weer slapen jongens, voor je tv zitten naar het nieuws luisteren. Je weet niet waar je het over hebt.

Het grappige is dat ontwakende mensen zo vaak genoemt worden, ik hoor het overal op internet ,ik zie de links.

Het is eerder andersom meerderheid van de mensheid zit in een psychose durf ik te stellen. Mensen zijn zo blind, laten zich beheersen. Religie bijv anyone?(niet dat er geen kern van waarheid in zit, waarheid gemixt met deceptie)

Dat is ook wat bedoel met ontwaken... Veel mensen gaan uit de pyschose en zien eindelijk wat de echte intenties zijn wat er echt aan de hand is, terwijl een andere groep juist verder in trance gaat en blijft geloven wat er verteld word.

Pyschose is vaak genoeg als excuus gebruikt voor mensen die out of the box denken... Alsjeblieft zeg. Mensen hebben geen idee wat realiteit is, realiteit is nog raarder of geweldiger dan fictie.

Elisa, niemand weet precies wat er gaat gebeuren maar zowiezo de economie gaat crashen.. dat is wat ik vaak noem de eerste dominosteen. Maar het is groot wat gaat gebeuren elke facet van de samenleving zal op zijn kop staan. Ik zeg niet 2012 perse. Ik zeg van nu tot binnen 10 jaar. Maar eigenlijk als je kijkt wat er nu speelt in de wereld denk ik dat het veel eerder zal komen.

Kijk naar Niburu.nl om een idee te krijgen, niet dat zij alle antwoorden hebben, maar kan je in de goede richting plaatsen. Gebruik je eigen discernment of probeer dat te ontwikkelen.

@ Knutjeknuttson
Dat kan ik begrijpen.. vroeger had ik er misschien ook zo over gedacht.
Het verschil tussen mij en een "normaal" mens (wat niet bestaat dat terzijde) de gemiddelde mens laten we dan maar zeggen is zooo groot.

Ik vergelijk mijzelf met Echart Tolle, Ik had zijn boek kunnen schrijven veelal, alleen hij heeft het verwoord op een manier dat ik niet zou kunnen, maar het zat in me hart. maar zelfs dat is het niet helemaal.
HIj komt er het dichts bij tenminste. (of zo iemand als hij) qua begripsniveau

Kan ik het mis hebben sure(ik stel nooit iets uit van mogelijkheid), maar het doet er niet toe of je het "mentaal" mis hebt. Ik ga met de flow van het leven, en probeer te focussen op het nu en gewoon te ZIJN.

Maar zoals ik zei er is iets heel profounds in mij gebeurd, ik straal alleen maar, dingen zoals jaloezie, schaamte, haat, en grotendeels angst(nog niet helemaal), oordelen,goed en slecht doe ik niet meer( heel soms uit gewoonte spiekt er nog wel eens wat door)
Ik ben erg zelfkritisch, en werk aan mezelf op een constructieve manier.

Mijn moeder heeft het met het niet praten moeilijk ja, maar dat is haar probleem. (klinkt misschien hard, maar dat is voor haar om zichzelf te confronteren.) (ze vind stilte eng, voelt zich afgewezen enzo. wat duidelijk op "ego attachment" duid.)
En meeste mensen houden er niet van om zich zelf te confronteren.

[ Bericht 2% gewijzigd door KaleOssan op 06-09-2011 23:28:23 ]
  dinsdag 6 september 2011 @ 22:56:19 #177
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_101655600
Mooi topic is dit geworden.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_101657500
Zit je daar met je hypotheek als de economie crasht.........
pi_101657971
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 23:32 schreef Doedezemaar het volgende:
Zit je daar met je hypotheek als de economie crasht.........
Scherp!
pi_101658714
Ik wist dat die ging komen ;) is ook zo, maar niks is zeker in kwestie van data's.

Bedoel misschien verzinnen ze wel weer iets waardoor de economie 5 of 7 jaar doorgaat.

Wat mij ZEER onwaarschijnlijk lijkt.

Maar des al niet te min, je moet niks uitsluiten. Dus gewoon leven alsof je van niks weet. Van alle kanten bekijken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')