Eigenlijk is de depressiviteit weg die ik had op begin van me uitkering, ik heb hier geen hulp bij gehad helemaal zelf gedaan. Heb verschillende spirituele ontwakingen gehad voor en tijdens de uitkering. Maar ik heb maar 1 testje gedaan en daar kwam uit depressief stoornis.. Sorry maar je valt mij niet zo te classificeren.. (maar als dat prima vinden dan vind ik t goed) het is zoooo breed. Ik scratch de surface hier geen eens. Daarom ik kan niet in woorden uitleggen hoe of wat ik heb of denk of leef. Het kan heel goed zijn dat ik me soms verspreek en dingen verkeerd zeg zoals ik ze eigenlijk bedoel, of het verkeerd ge-interperteerd word.
psychiater? Het gaat voorbij psychiatry. Dat is incompleet. psychiater leer van de ziel? Grappig eerder leer van het "ego" en menselijk brein. Ziel komt er helemaal niet of amper bij kijken.
Dat wil niet zeggen dat het helemaal weg is, wat het achtergelaten heeft, en ik denk CONSTANT elke seconde praktisch aan de diepere dingen van dingen. Ik denk dat niemand hier zal begrijpen hoe serieus ik dit bedoel, en watvoor effect dit heeft op je lichaam en energie.
Maar ik zie de dood niet als negatief. Eerder positief. Wij zijn onsterfelijke wezens.
Het enige wat me weerhoud is dat we hier waarschijnlijk zelf voor gekozen hebben en dat zelfmoord een bepaalde consequentie kan hebben op je ziel/ levens. + ik weet geen pijnloze manier. Heb vaak genoeg gezocht naar Cyanide wat pijnloos lijkt te zijn indien goed gedoseerd.
Dus ook al ben ik eigenlijk veel positiever nu, toch zit ik met dat idee/mogelijkheid al zou ik gaan/moeten werken.
Ik sta liever in me eigen kracht en sterf dan mee te gaan in de wereldgekte. (dan hoor ik jullie zeggen, sterf dan.. )
En eerder zou ik de gevangenis ingaan, ik zou een zogenaamde "misdaad" plegen die zo min mogelijk schadelijk is maar wel zogenaamd strafbaar. Bijv naaktlopen. Alhoewel dat misschien niet zo ernstig is opgeven moment sluiten ze je vast wel op. En ik zou geen woord zeggen.
(nog zoiets naaktlopen strafbaar hahahahaa moet ik alleen maar om lachen zoiets zou wel typisch mij zijn, opgepakt worden door jezelf te zijn)
Ik zou net zo gelukkig zijn in de gevangenis als hier, ik zit immers hier ook de hele dag mijn kamer, Oke je hebt geen computer kan niet je eigen wandelings plannen maar zoals ik zei mijn geluk is niet afhankelijk van externe dingen, echt geluk komt van binnen.
@hardmetal
Als ALLES niet zogenaamd van iedereen anders zou zijn, de grond, het water, de bomen, het voedsel. + de kennis komt daar ook wel ff bij. Maar dat kan gewoon niet. Alles is "zogenaamd" van dat bedrijf of die gemeente. Terwlijk NATUUR is voor IEDEREEN. Er bestaat geen stelen van natuur, alleen oppotten.
Dus je jager idee is onmogelijk GEMAAKT.
Als ik mezelf zou kunnen onderhouden in de natuur zou ik dit doen!
En ik maak wat van me leven hoor ;-) Zou het niet beter kunnen voorstellen. Op bovengenoemde punten dan.
Sociale/professionele ladder? hahaha dat zou je "ego" toch niet moeten hebben nee?

Ego alsin de persoon die je "denkt" dat je bent. Oftewel persoonlijkheid enz.
Lees de power of now en zie hoe belachelijk deze opmerkingen zijn. Maar ik verwacht ook niet dat de meerheid van fok hier spiritueel ontwaakt of ingesteld is.
Zoals ik zei ik hoef niks van het sociale! "ego" gepraat kots ik van.
Daar word je niet "echt" gelukkig van, op zijn best misschien ego geluk, maar ECHT geluk komt van BINNEN, zonder voorwaardes.
De stilte vind ik veel interessanter, daar vind je waarheid.
@Superslechterik
Ik voel me niet superieur, iedereen is gelijk, maar niet iedereen is even wakker. En ik sta in me eigen kracht. En ja ik denk dat ik eerder 1 ben die sterk in de minderheid is.
Ik heb ook respect voor mensen die werken, ieder heb zijn eigen weg, zijn eigen keus. Maar ik vind het dom dat mensen zich over de hele wereld als slaaf laten gebruiken, hence; slapen in de matrix. Waar denk dat al die revoluties gaan overal in de wereld? Dat is zeker ook niet afgelopen word alleen maar erger.
Ik zou opzich wel "werken" maar niet in dit systeem(al zouden we dan werken niet meer zien als een lastig iets is mijn vermoeden). Dat is mijn vrije wil keuze.
@Cat
Ja omdat er geen andere keuze is, er is maar 1 syteem hier op deze planeet. Maar dat zal snel genoeg veranderen...
Nood breekt wet, en dan kom t spel op overleven of moraliteit?
@ Iedereen
Als je wilt oordelen.. prima, (zeker op deze paar zinnetjes van een super groot iets is dat onwetend. Iedereen heb recht op zijn eigen kijk natuurlijk.
Maar degene die oordeeld zegt al meer over zich zelf

Btw die ene reactie dat uitkerings mensen geen huis van je belastingscentjes zouden moeten kunnen kopen is onzin, die mensen krijgen zowiezo dat geld dus of 1. ze huren iets, of 2 ze kopen iets, hoe dan ook het uitkeringsgeld krijgen ze. Waar zit het verschil dan tussen huren en kopen voor je moraliteit?
Iemand die ook wel een beetje bekend is met in je eigen kracht staan is johan oldenkamp.. pateo.nl Hij verteld ook hoe je geen ziektekosten hoeft te betalen word enz door je als overleden op te geven bij gemeente geloof ik, en meer van dat soort dingen.
Niet dat hij zoals mij dingen doet.. iedereen doet het op zijn eigen manier.
haha ik zie nu al dat ik met dit bericht onvat baar ga worden voor mensen.
[ Bericht 0% gewijzigd door KaleOssan op 06-09-2011 21:30:54 ]