inderdaad, look at this fucking hipsterquote:Op maandag 5 september 2011 14:51 schreef banapples het volgende:
ohja, TS is een hipster:
Zoetzure saus is te mainstream. Ik at al zoetzure saus toen nog niemand het kende
Ik at zoetzure saus toen deze nog zoet was.quote:Op maandag 5 september 2011 14:51 schreef banapples het volgende:
ohja, TS is een hipster:
Zoetzure saus is te mainstream. Ik at al zoetzure saus toen nog niemand het kende
quote:Op maandag 5 september 2011 14:53 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Ik at zoetzure saus toen deze nog zoet was.
Ik ben een tijd in Azie geweest en heb daar toen echte zoetzure saus gegeten. Die smaakt echt heel anders en beter dan wat ze die Hollandse boeren hier voorschotelenquote:Op maandag 5 september 2011 14:53 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Ik at zoetzure saus toen deze nog zoet was.
'Maar dat klopt ook gewoon.quote:Op maandag 5 september 2011 14:56 schreef banapples het volgende:
[..]
Ik ben een tijd in Azie geweest en heb daar toen echte zoetzure saus gegeten. Die smaakt echt heel anders en beter dan wat ze die Hollandse boeren hier voorschotelen![]()
Jawel! Anders weet toch niemand dat ze veel unieker en "cooler" zijn dan andere mensen en dat ze zowaar een ander sausje kiezen.quote:Op maandag 5 september 2011 14:58 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Dat kan, maar ze hoeven het niet bij elke hap nasi te verkondigen.
mietje.quote:Op maandag 5 september 2011 15:05 schreef Zemelknoper het volgende:
Madame Jeanette.
Uiteraard krijgt dit een slotje.
Ik bestel de volgende keer de heisse pfefferkutquote:Op maandag 5 september 2011 14:46 schreef de_boswachter het volgende:
Van dat volk dat dan altijd zoet/zuur besteld wanneer men eens saus kan kiezen, terwijl er een tiental andere keuzes zijn
Van dat 'ik durf niet voor iets geks of aparts te gaan' volk, bang om een verkeerde keuze te maken.
Bah wat heb ik daar een hekel aan. Van die figuren die 'doorsnee' zijn.
GVD GA DAN EENS VOOR DE GON BAO OF HEISSE PFEFFER KUT !!!!
Nee. Ooeeeeeh ik neem maar zoetzuur want dan weet ik tenminste wat ik krijg.
HOER!!!!! DAT BEN JE. MET JE SANDAALS EN HONDERD IN EEN DOZIJN GEZICHT.
Klacht: Mensen die nooit eens voor iets anders willen gaan/durven te kiezen. Bah bah en nog een bweughhhhh.
Neuh.quote:Op maandag 5 september 2011 15:05 schreef Zemelknoper het volgende:
Madame Jeanette.
Uiteraard krijgt dit een slotje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |