Wat een zaadneus zeg..quote:Op maandag 5 september 2011 11:34 schreef WhateverWhatever het volgende:
Voorbeeld van een baas:
[ afbeelding ]
haha vetquote:Op maandag 5 september 2011 15:27 schreef WhateverWhatever het volgende:
Dit is ook wel een bazen move:
[ afbeelding ]
Hahaquote:Op maandag 5 september 2011 10:37 schreef HaJee het volgende:
[..]
10 maanden en een week geleden mijn über bazen moment met de vrouw van vinnieboy.
quote:Op maandag 5 september 2011 15:56 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
Test maken like a boss:
[ afbeelding ]
Wij willen bewijzen zien.quote:Op maandag 5 september 2011 17:51 schreef Boterbartje het volgende:
* Boterbartje meldt zich als baas
En bij die laatste regel nog bijna de fout maken ookquote:Op maandag 5 september 2011 15:56 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
Test maken like a boss:
[ afbeelding ]
Mijn bazenmoment was vorig jaar dat ik m'n directeur uitgelachen heb toen hij mij schorste met m'n ouders erbij, geweldig. Alleen daarna dikke problems with parentsquote:
Je kan daar op het drukste moment van de dag enkel tegen paard-en-wagen aan rijden, dus zo baas is dat ook weer niet.quote:Op maandag 5 september 2011 22:40 schreef Hendroit het volgende:
Toen ik voor het eerst auto reed op het industrie-terrein in Zwolle, ik was toen nog 16
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |