abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101582647
Link naar alle vorige delen in de reeks: Topicreeks: Gezond Slank

De Slankreeks

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!

Lurktooltje: Lurkers beware! http://www.fok.nl/gm/volgteltool.php
pi_101582650
Censuur? Welneent!

Hij blijft leuk :D het plaatje in de OP.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_101582686
Ik dacht dat *piep* stond voor poepen ofzo, en toen moest ik lachen :') ;(

Maandagochtend he, ben nog niet zo wakker!
pi_101582695
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 08:46 schreef Ml-etje het volgende:
Hij blijft leuk :D het plaatje in de OP.
Ja ik kon niet zo snel een originelere vinden :P
pi_101582743
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 08:48 schreef Perruche het volgende:
Ik dacht dat *piep* stond voor poepen ofzo, en toen moest ik lachen :') ;(

Maandagochtend he, ben nog niet zo wakker!
Daar doe ik niet aan@ work.
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 08:49 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ja ik kon niet zo snel een originelere vinden :P
Moest lachen, die blik in die ogen is en blijft grappig.
pi_101582756
Eens met TT. Dit vraagt om het liedje 'tell me why I don't like mondays.'
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_101582876
Goedemorgen.
Wat een rotweer! Maar geen file...
pi_101582898
Mogguh!

Rotweer Puff? Het zonnetje schijnt. :P
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_101582908
Ik ga vanavond uit eten met vriendinnetjes, zin in!!!!!
En morgen bij mijn ouders eten, en ik mag natuurlijk kiezen!!!!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Worry is a misuse of imagination
pi_101582967
Oeh leuk prob, ga je nog een feestje vieren?
pi_101582986
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 09:08 schreef Perruche het volgende:
Oeh leuk prob, ga je nog een feestje vieren?
Nou dat wilde ik zaterdag doen, maar niet gedaan ivm slecht weer. Tegen de tijd dat ik hoorde dat het mooi weer werd had iedereen al iets anders/ergens anders een bbq ;(
pi_101582999
Zo ik ga mijn vakantie aanplakken :+
pi_101583011
Leuk billy, alvast gefeliciteerd! Mocht ik het morgen vergeten... :D
Wat ga je eten dan?

Ik heb de maandagblues verdreven met dit nummer _O_
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_101583057
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 09:11 schreef V1z0R het volgende:
Leuk billy, alvast gefeliciteerd! Mocht ik het morgen vergeten... :D
Wat ga je eten dan?

Ik heb de maandagblues verdreven met dit nummer _O_
Ja weet ik nog niet, ik kies iedere dag al zelf :D!
Dank je wel!!

Alleen is m'n telefoon dit weekend gejat dus kan niemand mij bellen om te feliciteren :'( :P!!
pi_101583063
Planning!

O: grapefruit, dubbele vk boterham kaas
T: dubbele vk boterham kaas
T: cappuccino
L: 200gr salade, gekookt ei,soepje
T: 150 ml yoghurt met honing & banaan
B: 3x20 minuten fietsen
T: notenreepje Ah biologisch
S: bootycamp!
D: verrassing *O*
pi_101583178
Goedemorgen! :) :W

Redelijk uitgerust wakker geworden met een schijnende zon O+

Helaas trekken nu de wolken wel de stad binnen -O- Nu even ontbijten met wat roggebrood en dan straks op de fiets met 3 wasmachines vol aan was naar de wasserette :') béétje lang opgespaard :X :X :@

Over 2 weken komen we even een paar dagen naar Nederland. Wolve's ouders organiseren de jaarlijkse familiedag (gereduceerd tot avondje uit eten vanwege schoonmams haar uithoudingsvermogen) en nu hebben ze aangeboden onze reiskosten te betalen omdat ze ons er zo graag bij zouden hebben :o O+ En omdat het qua kosten niet uitmaakt of we nu 2 of 4 dagen blijven, gaan we vrijdagavond op de boot, zaterdag een dagje bij mijn ouders, zondag een dagje bij zijn familie dus en dan maandag en dinsdag naar Nijmegen (Wolve werkt dan overdag op maandag en dinsdag) en dan dinsdagavond weer op de boot. Straks even kijken of we mensen kunnen vinden waar we kunnen logeren. Kan dan dinsdag zelfs nog naar een college! :D! En woensdagochtend zijn we dan weer in Hull en begint de introductie hier :9 *O*
Ja doei.
pi_101583233
Goedemorgen. :)

Vanochtend ga ik de introductie van mn scriptie afschrijven (althans, de eerste versie daarvan) en vanmiddag + vanavond werken. Drukke dag dus.

Oh en ik had een leuke foto van mij + superleuk shirtje wat ik vorige week heb gekocht, maar nu zijn de batterijen van de camera leeg en moeten die eerst opgeladen voor ik ze op de pc kan zetten en hier kan showen :P.

Lijstje voor vandaag:
O: vanilleyoghurt met all-bran
L: couscoussalade met tomaatjes, olijven, paprika
T: twee sneetjes roggebrood met geitenkaas
D: paella met kipfilet en veel groentetjes
T: banaan
pi_101583306
Moggeehh, wat een kutnacht, geen oog dichtgedaan van de keelpijn.. :X :X

O: pannekoek met poedersuiker, beker melk
L: kwark met een banaan en lijnzaad
T: cracker met rosbief, gekookt eitje
D: gewokte garnalen met mie en groente
T: nectarine
T: yoghurt

en tussendoor heulveul honing drop..
pi_101583409
Nette lijstjes dames! ^O^
Bekruipt mij wel het gevoel dat je weer een beetje terugvalt, Siral :@ Tenminste als ik het vergelijk met hoe je na je vakantie bezig was.
pi_101583438
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 09:35 schreef V1z0R het volgende:
Nette lijstjes dames! ^O^
Bekruipt mij wel het gevoel dat je weer een beetje terugvalt, Siral :@ Tenminste als ik het vergelijk met hoe je na je vakantie bezig was.
Keelpijn en zit probably de hele dag lam thuis, heb echt geen eetlust, kom zo ruim aan de 1500 kcal, vind ik wel prima zo. Hoef me niet elke dag vol te stampen hoor. Ben geen baby.
pi_101583447
Aloha,

Vandaag hele dag vergaderen en dan eind van de middag/avond personeelsuitje, in de regen :’) en lekker tapas eten.
Ik heb twee taarten gebakken om het nog een beetje leuk te maken. Cheesecake en luxe appeltaart :)

Lijstje:

O: bio-muesli met een nectarine en hand aardbeien met sojayoghurt
T: stukje appeltaart
L: superlekker 1/3 stokbrood (granen en vezels :9 ) met geitenkaas en een paprika in reepjes
T: zakje pitjes en zaden (marqt)
D: Tapas!
B: wandeling langs de hofjes van Haarlem en paraplu hooghouden denk ik }:|
Be someone that makes you happy
pi_101583460
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 09:36 schreef Siral het volgende:

[..]

Keelpijn en zit probably de hele dag lam thuis, heb echt geen eetlust, kom zo ruim aan de 1500 kcal, vind ik wel prima zo. Hoef me niet elke dag vol te stampen hoor. Ben geen baby.
Was misschien handig geweest om het zinnetje er boven te lezen :') My bad :D
pi_101583466
Lijstje hier:

O: roggebrood met pindakaas
T: reep kaas, handje nootjes
L: sushi :9 (met tonijn uit blik, gerookte zalm en surimi)
T: halve avocado
S: cardio in de sportschool ipv hardlopen (spierpijn! door wandelen)
D: salade met zachte geitenkaas, blauwe bessen, gebakken spekjes, mango/perzik en spinazie.
T: ?

Eten dus vroeg 'avondeten' (de sushi) omdat Wolve om half 4 op de motor naar Manchester moet zitten :)
Ja doei.
pi_101584091
Jeetje siral wat een reactie :D ! Verder ben ik het eens met Vaizor voor hij zijn verontschuldigingen aanbood, zei je gisteren niet dat je 8 dagen (intensief) had gesport, dan is het niet echt gezond (vind ik he) dat je dan maar 1500 kcal eet. En dan hoef je zeker nog niet zo te reageren op vaizor.

/my 2 cents.
  maandag 5 september 2011 @ 10:11:44 #25
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_101584180
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 09:36 schreef Siral het volgende:

[..]

Als je de laatste 2 zinnen nou achterwege had gelaten, dan zou je antwoord zo'n andere indruk achterlaten.... Het verschil tussen normaal voor jezelf opkomen en overreageren, waardoor je afbreuk doet aan het hele idee dat het inderdaad prima is.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  maandag 5 september 2011 @ 10:20:05 #26
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_101584374
Hoorde vanochtend op BNR nog een sportcoach, dat elke dag sporten helemaal niet zo gezond is. Je moet regelmatig rustdagen invoeren om je lijf te laten herstellen.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_101584435
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 10:08 schreef Perruche het volgende:
Jeetje siral wat een reactie :D ! Verder ben ik het eens met Vaizor voor hij zijn verontschuldigingen aanbood, zei je gisteren niet dat je 8 dagen (intensief) had gesport, dan is het niet echt gezond (vind ik he) dat je dan maar 1500 kcal eet. En dan hoef je zeker nog niet zo te reageren op vaizor.

/my 2 cents.
En vandaag sport ik niet ;) Sterker nog doe ik helemaal niets. Alle andere dagen zat ik ruim aan de 1800/2000 kcal. Als je een dag een keer minder eetlust hebt is dat toch prima, hebben andere mensen ook wel eens, waarom zou ik dat dan niet kunnen hebben? Hoe kan iemand nou de redenatie maken dat ik een terugval heb. Ik voel me prima :)
pi_101584453
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 10:22 schreef Siral het volgende:

[..]

En vandaag sport ik niet ;) Sterker nog doe ik helemaal niets. Alle andere dagen zat ik ruim aan de 1800/2000 kcal. Als je een dag een keer minder eetlust hebt is dat toch prima, hebben andere mensen ook wel eens, waarom zou ik dat dan niet kunnen hebben?
Dat is prima hoor!! Alleen je reactie was een beetje heftig.. (:
pi_101584476
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 10:22 schreef Probability het volgende:

[..]

Dat is prima hoor!! Alleen je reactie was een beetje heftig.. (:
Zo bedoelde ik het iniedergeval niet. Als ik een terugval zou hebben, zou ik alleen yoghurt en komkommer eten ;) En geen ei, melk, banaan, pannekoek (!), lijnzaad :') Ik doe mijn best om het zo prima mogelijk te maken iedere keer.
pi_101584649
:W Vergeten brood mee te nemen naar m'n werk ;(

O: appel, banaan
T: druiven
L: maaltijdsalade kip (ā 500 kcal)
T: even iets halen in de kantine zo! 2 crackers beleg of als alles op is een krentenbol oid
D: gepofte aardappel, sperziebonen, kip/champignon/courgette prutje
S: uurtje fitness
T: zuivel
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_101584657

:9
pi_101584712
Ja, sta ik op het punt om naar de wasserette te gaan, komt me er toch een donkere lucht en idem bui aan zetten :') ik wacht wel even tot vanmiddag, dan schijnt 't droog te zijn en de zon te schijnen :o
Ja doei.
pi_101584732
Lijstje:

O: boterham kaas en boterham filet
T: handje cashews
L: Griekse yoghurt met banaan en bakje komkommerschijfjes
T: nog geen idee pruimen ws
D: worteltjes-doperwten uit de tuin met runderlapjes en aardappeltjes uit de oven
T: Nootjes
S: flink wandelen met Bo en nog wat tuinieren als het niet regent.

Ik ga weer even op non-vreetstand, mijn broek zit te strak op de buik en dat kan voor de vakantie mooi nog even mindere.
  Vis een optie? maandag 5 september 2011 @ 10:34:32 #34
70532 loveli
N
pi_101584734
quote:
O+
crap in = crap out
pi_101584772
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 10:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hoorde vanochtend op BNR nog een sportcoach, dat elke dag sporten helemaal niet zo gezond is. Je moet regelmatig rustdagen invoeren om je lijf te laten herstellen.
Hoe vaak sporten is dan het gezondst? Geloof dat de meningen daarover hier ook nogal verschillen. Ik doe nu 3x per week poweryoga en 1x per week een stuk fietsen, of 2x poweryoga en 2x een stuk fietsen. Afhankelijk van hoe vaak mr. PPP en ik tegelijk een avond vrij zijn, want fietsen doen we samen. :) Ik zit dus op 4x per week sporten.
pi_101584782
Ik moet over 2 weken exact in bikini. Vanavond bootcamp, morgen fitness, woensdag bodypump, donderdag combat, vrijdag niets, zaterdag iets, zondag combat?

;( en ik heb niet eens een bikini!
pi_101584790
PPP hoever fiets je dan?
pi_101584801
Ik doe nu 3x in de week (2x combat + 1x bootycamp en wil er eigenlijk nog meer krachttraining bij doen) + elke dag 50 minuten fietsen in totaal. Maar dat fietsen tel ik niet mee als sport maar als beweging want ik ga gewoon naar het werk :P
pi_101584809
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 10:36 schreef Perruche het volgende:
Ik moet over 2 weken exact in bikini. Vanavond bootcamp, morgen fitness, woensdag bodypump, donderdag combat, vrijdag niets, zaterdag iets, zondag combat?

Heb er nog wel 3 over :+

Och ik heb altijd al een buikje gehad en holle rug maar als ik heel rechtop loop dan ziet het er weer uit alsof ik mijn adem in hou. Tsja..
pi_101584847
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 10:38 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Heb er nog wel 3 over :+

Och ik heb altijd al een buikje gehad en holle rug maar als ik heel rechtop loop dan ziet het er weer uit alsof ik mijn adem in hou. Tsja..
Ik ga er van het weekend 1 kopen, hoop dat ik niet te laat ben!
pi_101584862
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 10:39 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ik ga er van het weekend 1 kopen, hoop dat ik niet te laat ben!
Welnee en anders Otto/Wehkamp.
pi_101584882
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 10:40 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Welnee en anders Otto/Wehkamp.
Oeh da's een goede, thanks!
pi_101584919
Vriendje doet een beetje sukkelig, ik verwacht morgenochtend natuurlijk slingers etc. *) maar hij vind verjaardag vieren maar onzin :? Hij wil misschien wel langskomen maar nu toch maar niet -O-

Nou leuk als we kinderen zouden krijgen.
'Waarom is papa niet op m'n verjaardag?'
-Ja die vindt dat maar onzin
  Vis een optie? maandag 5 september 2011 @ 10:44:19 #44
70532 loveli
N
pi_101584946
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 10:36 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

[..]

Hoe vaak sporten is dan het gezondst? Geloof dat de meningen daarover hier ook nogal verschillen. Ik doe nu 3x per week poweryoga en 1x per week een stuk fietsen, of 2x poweryoga en 2x een stuk fietsen. Afhankelijk van hoe vaak mr. PPP en ik tegelijk een avond vrij zijn, want fietsen doen we samen. :) Ik zit dus op 4x per week sporten.
Balans.

Sport heeft positieve invloed op je immuunsysteem, algehele gezondheid, emotionele toestand, stofwisseling, suikerhuishouding.

Nadeel van sport: er komen vrije radicalen in omloop, belasting voor gewrichten/pezen.

Na intensief sporten (zweten) is het goed om een rustdag in te lassen of iig de bewuste spiergroepen te laten rusten. Na gewoon bewegen hoeft dat niet zo nodig.
crap in = crap out
pi_101584975
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 10:43 schreef Probability het volgende:
Vriendje doet een beetje sukkelig, ik verwacht morgenochtend natuurlijk slingers etc. *) maar hij vind verjaardag vieren maar onzin :? Hij wil misschien wel langskomen maar nu toch maar niet -O-

Nou leuk als we kinderen zouden krijgen.
'Waarom is papa niet op m'n verjaardag?'
-Ja die vindt dat maar onzin
Maar het gaat er toch niet om wat hij er van vindt, hij wil jou toch wel een plezier doen en doen wat jij leuk vindt? Als hij zijn eigen verjaardag niet wil vieren moet hij helemaal zelf weten. Maar dit is jouw verjaardag!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_101584977
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 10:23 schreef Siral het volgende:

[..]

Zo bedoelde ik het iniedergeval niet. Als ik een terugval zou hebben, zou ik alleen yoghurt en komkommer eten ;) En geen ei, melk, banaan, pannekoek (!), lijnzaad :') Ik doe mijn best om het zo prima mogelijk te maken iedere keer.
:*
Bedoelde zo'n terugval ook niet ;) Maar omdat je na je vakantie erg mooie lijstjes had qua hoeveelheden maar vooral de E/K/V verhouding, viel het mij op dat het de laatste tijd een beetje aan het verschuiven was (naar meer eiwitten en minder KH's, terwijl met jouw sporten juist de KH's zo belangrijk zijn).

:D Ml-etje
quote:
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 10:34 schreef Ml-etje het volgende:
Ik ga weer even op non-vreetstand, mijn broek zit te strak op de buik en dat kan voor de vakantie mooi nog even mindere.
:P
Al begint het hier nu ook weer te worden voor warme chocomelk :{
pi_101585038
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 10:45 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Maar het gaat er toch niet om wat hij er van vindt, hij wil jou toch wel een plezier doen en doen wat jij leuk vindt? Als hij zijn eigen verjaardag niet wil vieren moet hij helemaal zelf weten. Maar dit is jouw verjaardag!
Ja vind ik ook. O+ Slingers O+ Taart O+

Ik vind het echt stom om alleen wakker te worden op mijn verjaardag :o Of niet wakker gezongen te worden :7
pi_101585042
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 10:45 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, daar ben ik het wel mee eens, Prob. Hij moet een schup onder de billekes, die vriend van jou.
pi_101585060
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 10:45 schreef V1z0R het volgende:

[..]

:*
Bedoelde zo'n terugval ook niet ;) Maar omdat je na je vakantie erg mooie lijstjes had qua hoeveelheden maar vooral de E/K/V verhouding, viel het mij op dat het de laatste tijd een beetje aan het verschuiven was (naar meer eiwitten en minder KH's, terwijl met jouw sporten juist de KH's zo belangrijk zijn).

:D Ml-etje

[..]

[..]

Al begint het hier nu ook weer te worden voor warme chocomelk :{
Die chocomel heb ik dan ook niet op ;)
Ik drink niks uit de automaat hier :r

Geloof dat Prob's vriendje het zwaar zou hebben bij mij :+
pi_101585094
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 10:37 schreef Perruche het volgende:
PPP hoever fiets je dan?
Eh nou we zijn nog aan het wennen aan het fietsen zonder zadelpijn te krijgen :P. Eerste keer was daarom maar 7.5 km, maar we zitten inmiddels op 17.5. We willen in principe naar ong. 25 km per keer.
  Vis een optie? maandag 5 september 2011 @ 10:52:54 #51
70532 loveli
N
pi_101585129
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 10:48 schreef conleche het volgende:

[..]

Ja, daar ben ik het wel mee eens, Prob. Hij moet een schup onder de billekes, die vriend van jou.
^^
crap in = crap out
pi_101585146
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 10:36 schreef Perruche het volgende:

Ik over 12 dagen! En ik heb 6 bikini's geloof ik :P. Pas ze allemaal, maar heb 1 heel sexy badpak wat ik ook aan wil, en daar moet the bootay nog even iets strakker voor. Ga vanaf morgen (vandaag geen tijd) dus ook even stevig aan het sporten. :)
pi_101585181
Gisteren:
O: 1 gekookt eitje, 1x geroosterd Allissonbrood met oude kaas en ui en 1x met filet A. en ui
L: schijfjes komkommer met daarop een half bakje quorn in satesaus
T: loempia met ketjap
D: pasta met ui/tomaat/paprika/pesto (zoiets, want ik moet eigenlijk boodschappen doen om er nog wat leukers te kunnen door doen, maar daar heb ik geen zin in)
T: ą 1/3 beker B&J

Vandaag:

O: 1x geroosterd Allisonbrood met gesmolten kaas, ui, italiaanse kruiden en tomaat en 1x met filet A. en ui
L: Romatomaat met buffelmozzarella, basilicum en olijfolie + geroosterd brood met boter en zeezout
S: hardlopen of Pilates
T: wodka, chips
D: gestoofde prei (In boter) :9 vleesje, even zo wat uit de vriezer vissen en wat aardappelpuree.
pi_101585183
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 10:53 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

[..]

Ik over 12 dagen! En ik heb 6 bikini's geloof ik :P. Pas ze allemaal, maar heb 1 heel sexy badpak wat ik ook aan wil, en daar moet the bootay nog even iets strakker voor. Ga vanaf morgen (vandaag geen tijd) dus ook even stevig aan het sporten. :)
Hihi ik vraag me wel af of dat helpt :@
pi_101585194
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 10:49 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Bij mij ook hoor.. Nou ja, vindt hij dan :')
pi_101585202
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 10:55 schreef Ml-etje het volgende:

12 dagen? Neuh, dat ga je nauwelijks zien natuurlijk. Maar het is wel gezond en je gaat het na een tijdje absoluut wel zien ^O^
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_101585223
Als je weinig vetjes hebt dan ga je dat zeker zien na 12 dagen!! En volgens mij heeft PPP weinig vetjes.
pi_101585245
Foto's bewerkt O+ ze zijn mooi! Mag ik ze zo spammen? :@
Ja doei.
pi_101585261
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 10:49 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Ohwwwwww.... Nee, automatenchoco is ook zum :r inderdaad. Nesquik O+ en dan vooral die drap op 't einde :9 :@

12 dagen kun je wel merken hoor, vooral als je gericht traint op bijvoorbeeld je derričre :D

Tuurlijk Mo :D
pi_101585270
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 10:57 schreef conleche het volgende:
Als je weinig vetjes hebt dan ga je dat zeker zien na 12 dagen!! En volgens mij heeft PPP weinig vetjes.
Op buiklevel zie je het bij mij gelukkig ook wel plus dat ik in vakantie lekker veel zwem O+
pi_101585276
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 10:57 schreef motorbloempje het volgende:
Foto's bewerkt O+ ze zijn mooi! Mag ik ze zo spammen? :@
Ja!!
  maandag 5 september 2011 @ 11:01:57 #62
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_101585343
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 10:58 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Ohwwwwww.... Nee, automatenchoco is ook zum :r inderdaad. Nesquik O+ en dan vooral die drap op 't einde :9 :@

12 dagen kun je wel merken hoor, vooral als je gericht traint op bijvoorbeeld je derričre :D

Haha ik hád dus zin gekregen in chocolademelk, maar nu na V1z0Rmans niet meer :+ Nesquikdrab ;(
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_101585361
Doe ze wel even in een spoiler, want het zijn er veel :P

SPOILER: shitload foto's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
pi_101585413
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 10:58 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Gericht trainen op mijn derriere, can't imagine :D
En ik maak mijn choco wel zelf dat scheelt weer bakken meuk.
pi_101585433
Mooie foto's, vooral de derde!! O+
pi_101585458
Nou inderdaad, hele mooie foto's :Y
  maandag 5 september 2011 @ 11:06:54 #67
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_101585467
Bwoh, mooi Mo! Brings back memories :+ Die stenen muurtjes en schaapjes enzo O+

En ik was het even kwijt, maar ik was schijnbaar ook in het Peak District! O+ Van Edale naar Castleton gelopen over Mam Tor :P
pi_101585554
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 10:34 schreef Ml-etje het volgende:
Lijstje:

T: nog geen idee pruimen ws
D: worteltjes-doperwten uit de tuin met runderlapjes en aardappeltjes uit de oven
T: Nootjes

Oh enne tips mogen :Y
pi_101585639
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 10:55 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 10:57 schreef conleche het volgende:
O dat lukt wel hoor! Een maand geleden zat dat badpak echt perfect, maar heb afgelopen twee weken even te weinig gesport (ivm getrokken verstandskiezen, lopen deed al zeer :') ), dus dat krijg ik ook zo weer strak. :) En ach, anders heb ik nog 6 bikini's :P.
pi_101585654
Mooie foto's Mo!
Vind juist de vijfde erg mooi :@

Hoeveelheid nootjes kan ik moeilijk inschatten Ml-etje maar m'n gedachten zegt dat een extra bth of cracker niet misstaat. :)
pi_101585705
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 11:15 schreef V1z0R het volgende:
Mooie foto's Mo!
Vind juist de vijfde erg mooi :@

Hoeveelheid nootjes kan ik moeilijk inschatten Ml-etje maar m'n gedachten zegt dat een extra bth of cracker niet misstaat. :)
Heb nu 1/3e cupje leeg en kaan geen noot meer zien :')
Zal vanmiddag even kijken, of volstaat hangop met vruchten na het avondeten ook?
pi_101585718
Thanks! O+ het was ook zķ'n heerlijke dag!
Ja doei.
pi_101585786
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 11:17 schreef motorbloempje het volgende:
Thanks! O+ het was ook zķ'n heerlijke dag!
Zo ziet het er ook uit en ik snap wel dat je spierpijn hebt van al die heuvels :D
pi_101585852
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 11:17 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Heb nu 1/3e cupje leeg en kaan geen noot meer zien :')
Zal vanmiddag even kijken, of volstaat hangop met vruchten na het avondeten ook?
:D Als jij zin in hangop hebt, zeg ik doen ^O^
pi_101585962
Mooie foto's Mo!
pi_101586037
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 11:23 schreef V1z0R het volgende:

[..]

:D Als jij zin in hangop hebt, zeg ik doen ^O^
Ben niet zo'n broodeter meer eigks :)
Maar ik eet wel wat extra's :Y
  maandag 5 september 2011 @ 11:49:03 #77
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_101586466
Ik wil weer terug als ik die foto's zie ;(.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  maandag 5 september 2011 @ 11:53:32 #78
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_101586557
O: fr.kwark,bananenkwark, 2 el muesli
L: 3 bth: kaas, pindakaas, jam
T: grapefruit
D: zalm in bladerdeeg met spinazie, broccoli en rösti's
pi_101586690
Rösti's met leberli :9~ *kwijl*
  maandag 5 september 2011 @ 12:00:45 #80
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_101586740
http://www.nu.nl/vrouw/26(...)0-paar-schoenen.html

Daar kom ik écht niet aan, nog niet eens aan de hélft. Dus ik ben nog lang niet zo erg O-)
pi_101586850
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 12:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
http://www.nu.nl/vrouw/26(...)0-paar-schoenen.html

Daar kom ik écht niet aan, nog niet eens aan de hélft. Dus ik ben nog lang niet zo erg O-)
Ik ook niet :D
  Vis een optie? maandag 5 september 2011 @ 12:06:12 #82
70532 loveli
N
pi_101586940
Gooien jullie oude schoenen weg ofzo?
crap in = crap out
  maandag 5 september 2011 @ 12:07:15 #83
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_101586975
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 12:06 schreef loveli het volgende:
Ja. Absoluut. Wat moet ik ermee? Als ze kapot zijn of al >1 jaar niet gedragen zijn, gaan ze echt weg. Zoveel ruimte hebben we helaas niet.
  maandag 5 september 2011 @ 12:07:49 #84
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_101586994
Had jij trouwens nog interesse in die Brettoničre-schoenen loveli?
  Vis een optie? maandag 5 september 2011 @ 12:07:56 #85
70532 loveli
N
pi_101586998
*mompelt iets over dan maar treintjes wegdoen*
crap in = crap out
  maandag 5 september 2011 @ 12:08:13 #86
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_101587005
Niks Monday morning blues!

De meesten hier weten wel over dat ene, nou, dat bleek bij mijn controle vanochtend met 7 mm gekrompen te zijn en dat moest ik even delen *)
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_101587023
Loveli }:| stoken in een goed huwelijk.... :N
  Vis een optie? maandag 5 september 2011 @ 12:09:33 #88
70532 loveli
N
pi_101587030
quote:
5s.gif Op maandag 5 september 2011 12:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Had jij trouwens nog interesse in die Brettoničre-schoenen loveli?
Die reactie is denk ik ondergesneeuwd (of heb ik alleen gedacht dat ik dat gepost had?). Kwam Fredjes tegen, heb ze gepast, maar de leest was geen match ;(
crap in = crap out
pi_101587056
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 12:08 schreef Muis006 het volgende:

De meesten hier weten wel over dat ene, nou, dat bleek bij mijn controle vanochtend met 7 mm gekrompen te zijn en dat moest ik even delen *)
*O* *O* *O* *O* Rondedansje doet! *O* *O* *O* *O*
Fijn zeg!
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_101587062
quote:

Hurray!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  maandag 5 september 2011 @ 12:10:50 #91
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_101587065
quote:

Dat is goed nieuws! O+ Toch? :@

Ik heb het even gemist, maar kan het wel raden denk ik wat het is.
  Vis een optie? maandag 5 september 2011 @ 12:11:01 #92
70532 loveli
N
pi_101587067
quote:

Goed zo O+ *O*
crap in = crap out
pi_101587080
quote:

*O* *O* *O* Wat een goed nieuw!

Omdat ik natuurlijk al jaaaren lurkte ;)
  maandag 5 september 2011 @ 12:12:17 #94
148689 Muis006
pi_101587100
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 12:10 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Dat is goed nieuws! O+ Toch? :@

Ik heb het even gemist, maar kan het wel raden denk ik wat het is.
Ja heel goed nieuws :Y

En thanks allemaal!
  maandag 5 september 2011 @ 12:12:21 #95
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_101587106
Yay voor gekrompen ongein! *O*
pi_101587123
Ik heb zo'n 30 paar. Gooi alleen schoenen weg als ze zo erg uit de mode zijn dat ik denk 'waarom heb ik die ooit gedragen?!' of als ze beyond repair kapot zijn.

Heb overigens deze grijze pumps gekocht dit weekend:

http://www.vanharen.nl/NL(...)dames-schoenen-pumps

Even met link want krijg plaatje niet gekopieerd.
pi_101587136
Nu ik hier toch ben, een lijstje!

O: dubbele boterham honing
T: banaan en een pruim
L: dubbele boterham appelstroop
T: bak kwark met bosbessen en havermout
S: booooootycamp
D: verrassing *O*
pi_101587138
Geen flauw idee wat Muis bedoelt :@ Maar het feit dat Muis en de rest er blij van wordt, maakt mij ook een beetje blij :) Dus jompels! *O* :D
pi_101587159
En yay voor Muis!
  maandag 5 september 2011 @ 12:15:09 #100
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_101587184
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 12:09 schreef loveli het volgende:

[..]

Die reactie is denk ik ondergesneeuwd (of heb ik alleen gedacht dat ik dat gepost had?). Kwam Fredjes tegen, heb ze gepast, maar de leest was geen match ;(
Ah, bummer. Naja, pleur ze tzt wel ff op de diverse sites, mocht ik je nog een keer treffen voor die tijd, neem ik ze wel mee, voor de zekerheid.

Heb ook nog steeds dat ontharingsding in de aanbieding trouwens! :Y
pi_101587303
Wat ontzettend, ontzettend goed nieuws, Muizelientje!! O+
pi_101587304
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 11:02 schreef motorbloempje het volgende:
Doe ze wel even in een spoiler, want het zijn er veel :P

SPOILER: shitload foto's
nr 20 O+

En heb je nou een roze bloemetjesding in je haar :o Je imago, wat doe je! :+
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  Vis een optie? maandag 5 september 2011 @ 12:19:18 #103
70532 loveli
N
pi_101587319
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 12:12 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Ik heb zo'n 30 paar. Gooi alleen schoenen weg als ze zo erg uit de mode zijn dat ik denk 'waarom heb ik die ooit gedragen?!' of als ze beyond repair kapot zijn.

Heb overigens deze grijze pumps gekocht dit weekend:

http://www.vanharen.nl/NL(...)dames-schoenen-pumps

Even met link want krijg plaatje niet gekopieerd.
crap in = crap out
  Vis een optie? maandag 5 september 2011 @ 12:20:20 #104
70532 loveli
N
pi_101587345
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 12:18 schreef _aurum_ het volgende:
*scrollt terug*

*mond open valt*
crap in = crap out
pi_101587359
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 12:10 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

*O* *O* *O* *O* Rondedansje doet! *O* *O* *O* *O*
Fijn zeg!
^^
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_101587393
ik ben ongesteld en heb buikpijn *sad*

En d'r zit boobytrap bleekselderij in mijn groenten.....en bleekselderij is vies. -O-
pi_101587467
*O* muis wat een goed nieuws!!

XM wat voor schoenen :P
  Vis een optie? maandag 5 september 2011 @ 12:26:16 #108
70532 loveli
N
pi_101587527
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 12:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Heb ook nog steeds dat ontharingsding in de aanbieding trouwens! :Y
Daar heb ik een budgetding van 15 euro voor gescoord (voor als ik er zin in heb :') ).
crap in = crap out
pi_101587539
quote:
16s.gif Op maandag 5 september 2011 12:21 schreef _aurum_ het volgende:
ik ben ongesteld en heb buikpijn *sad*

En d'r zit boobytrap bleekselderij in mijn groenten.....en bleekselderij is vies. -O-
*boks* wat betreft bleekselderij-haat. Ik vind niet snel iets vies, maar als dat ergens doorheen zit, kan ik het niet eten. Rauw dan. (Stukgestoofd kan ik het hebben, dan is die gore smaak er wel af.) En, hoewel ongepast ivm kindertjes in Afrika en zulks: :r

En ik heb heel veel schoenen, maar ik gooi zelden iets weg. Ik heb nu All Stars aan uit de vorige periode dat ze hip waren. Vintage FTW. *O* Maar hadden we deze conversatie niet al een keer of 100 gevoerd? *Wacht op Ewelina met haar lijstje gelardeerd met pics. :+ )
pi_101587588
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 12:19 schreef loveli het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dank. :)

En hier nog een medestander bij bleekselderij-haat. Brr.
pi_101587601
Kennen jullie dat, dat je echt denkt dat je een bepaalde kledingmaat hebt, maar als je dan kleding gaat passen blijkt dat je tķch elke keer een maat kleiner moet hebben. Ik zag wat leuke kledingstukken online, maar nu weet ik niet welke maat ik moet bestellen. :').
pi_101587616
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 12:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
Kennen jullie dat, dat je echt denkt dat je een bepaalde kledingmaat hebt, maar als je dan kleding gaat passen blijkt dat je tķch elke keer een maat kleiner moet hebben. Ik zag wat leuke kledingstukken online, maar nu weet ik niet welke maat ik moet bestellen. :').
Nee. Ik weet meestal precies als ik een kleine maat heb. Het omgekeerde wil ik nog weleens voor mezelf ontkennen. :+
  Vis een optie? maandag 5 september 2011 @ 12:30:02 #113
70532 loveli
N
pi_101587633
Eens met Co. En ook deja-vu.
crap in = crap out
pi_101587638
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 12:26 schreef conleche het volgende:

[..]

*boks* wat betreft bleekselderij-haat. Ik vind niet snel iets vies, maar als dat ergens doorheen zit, kan ik het niet eten. Rauw dan. (Stukgestoofd kan ik het hebben, dan is die gore smaak er wel af.) En, hoewel ongepast ivm kindertjes in Afrika en zulks: :r

En ik heb heel veel schoenen, maar ik gooi zelden iets weg. Ik heb nu All Stars aan uit de vorige periode dat ze hip waren. Vintage FTW. *O* Maar hadden we deze conversatie niet al een keer of 100 gevoerd? *Wacht op Ewelina met haar lijstje gelardeerd met pics. :+ )
*boks rbau* Rauw is te vies, maar in een stoofschotel ofzo proef je de bittere smaak niet meer :)
pi_101587672
quote:
10s.gif Op maandag 5 september 2011 12:29 schreef conleche het volgende:

[..]

Nee. Ik weet meestal precies als ik een kleine maat heb. Het omgekeerde wil ik nog weleens voor mezelf ontkennen. :+
:D.

Ik denk altijd dat ik een S heb, maar dat blijkt dan altijd veel te groot te zijn. En dat vind ik raar. :').
  maandag 5 september 2011 @ 12:31:33 #116
148689 Muis006
pi_101587678
quote:
14s.gif Op maandag 5 september 2011 12:18 schreef conleche het volgende:
Wat ontzettend, ontzettend goed nieuws, Muizelientje!! O+
O+ Cootje, hoe is het met jou?
  Vis een optie? maandag 5 september 2011 @ 12:33:13 #117
70532 loveli
N
pi_101587727
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 12:31 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

:D.

Ik denk altijd dat ik een S heb, maar dat blijkt dan altijd veel te groot te zijn. En dat vind ik raar. :').
Maten zijn niet universeel en vrouwenlichamen ook niet. Maar als je structureel de verkeerde maat pakt, klopt of je spiegel niet, of ze sjoemelen met kledingmaten.
crap in = crap out
  maandag 5 september 2011 @ 12:34:38 #118
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_101587762
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 12:24 schreef Perruche het volgende:
*O* muis wat een goed nieuws!!

XM wat voor schoenen :P

In maat 40. Ongedragen, van Fred de la Bretonniere.
pi_101587785
quote:
1s.gif Op maandag 5 september 2011 12:31 schreef Muis006 het volgende:

[..]

O+ Cootje, hoe is het met jou?
Ja, gaat wel hoor! Ben aan het huishouden. Vandaar dat ik zoveel aan het posten ben. :')

Echt zo fijn voor je dit!! :*
  maandag 5 september 2011 @ 12:38:26 #120
148689 Muis006
pi_101587855
quote:
14s.gif Op maandag 5 september 2011 12:35 schreef conleche het volgende:

[..]

Ja, gaat wel hoor! Ben aan het huishouden. Vandaar dat ik zoveel aan het posten ben. :')

_O- multitasken.

En dankje :) de arts vond het zo leuk om een keer zulk goed nieuws te mogen geven, hij had zich er helemaal op verheugd :D
pi_101587918
Oeh XM ik vind ze wel mooi, waarom doe je ze weg?
pi_101587919
quote:
1s.gif Op maandag 5 september 2011 12:38 schreef Muis006 het volgende:

[..]

_O- multitasken.

En dankje :) de arts vond het zo leuk om een keer zulk goed nieuws te mogen geven, hij had zich er helemaal op verheugd :D
Ja dat kan ik me goed voorstellen, die man was het ook zat natuurlijk om altijd maar slecht nieuws te geven, of het allemaal niet precies te weten. En hij kent je waarschijnlijk al best lang, of niet?
  maandag 5 september 2011 @ 12:42:18 #123
148689 Muis006
pi_101587957
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 12:40 schreef conleche het volgende:

[..]

Ja dat kan ik me goed voorstellen, die man was het ook zat natuurlijk om altijd maar slecht nieuws te geven, of het allemaal niet precies te weten. En hij kent je waarschijnlijk al best lang, of niet?
Ja, 12 jaar nu (ik word oud). Hij heeft inderdaad vaker slecht dan goed nieuws gegeven.
pi_101587983
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 12:18 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

nr 20 O+

Ja, motorBLOEMPJE ;) :P Is van m'n trouwdag 'over' :P gebruik 'm nog regelmatig!

Die foto is overigens een échte oversteekplaats! Een soort brug, maar dan anders. Het wandelpad ging daar ook overheen. Helaas moesten we écht die kant niet op...
Ja doei.
  maandag 5 september 2011 @ 12:44:55 #125
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_101588029
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 12:40 schreef Perruche het volgende:
Oeh XM ik vind ze wel mooi, waarom doe je ze weg?
Ik zit tussen 2 maten in, soms 40, soms 41 en deze zijn 40 en blijken na een paar uur helaas toch echt een beetje te krap ;(.
pi_101588080
Oh wat een mooie XM! Ik kan alleen niet goed zien of ze bruin of zwart zijn?
pi_101588147
Muis *O* Wat leuk ook dat zelfs de arts blij was om dit nieuws te kunnen brengen.

12 dagen training kan echt veel effect hebben. Mijn spierballen waren echt mega (voor mijn doen) na de vakantie (10 dagen werken). Wel jammer dat ze nu alweer gekrompen zijn :'). Volgens mij zou ik binnen de kortste keren super gespierd kunnen zijn, als ik discipline en geld genoeg had voor de sportschool.

Mooie foto's Mo! Ik denk wel dat ze wat donker lijken door de zwarte rand, maar dat is persoonlijke smaak
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_101588181
Ik zeg dit filmpje als motivational in de OP! :D
pi_101588202
ik zit aan een penicilline kuur omdat ik vorige week een wortelontsteking had, maar dan is het toch niet raar dat ik aan het werk ben? :?

Ik bedoel behandeling gehad en de pijn is weg, maar mensje van PZ was half over d'r toeren dat ik gewoon aan het werk was. Moest voorzichtig aan doen etc.

Ben ik nou zo raar dat ik gewoon ben gaan werken? :P *twijfelt*
pi_101588239
Nee, zij doet gewoon hysterisch...
pi_101588252
ok :)
pi_101588261
XM als ik je toevallig een keer zie wil ik ze best passen, misschien is de hak te hoog voor me maar vind ze wel mooi :Y
pi_101588277
Nee hoor aurum is niets raars aan, ik was na mijn kanaalbehandeling (ieuw the horroorz) ook de volgende dag weer up & running.
  maandag 5 september 2011 @ 12:54:20 #134
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_101588280
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 12:46 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Oh wat een mooie XM! Ik kan alleen niet goed zien of ze bruin of zwart zijn?
Zwart!
  maandag 5 september 2011 @ 12:55:22 #135
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_101588303
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 12:53 schreef Perruche het volgende:
XM als ik je toevallig een keer zie wil ik ze best passen, misschien is de hak te hoog voor me maar vind ze wel mooi :Y
Ok, prima! :Y
pi_101588315
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 12:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nou méid, het is dat je het zegt, maar dat heb ik nou ook áltijd. Wat doe ik nog hier? :+
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_101588322
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 12:54 schreef Perruche het volgende:
Nee hoor aurum is niets raars aan, ik was na mijn kanaalbehandeling (ieuw the horroorz) ook de volgende dag weer up & running.
Baas boven baas. B-)
Ik ging direct na de wortelkanaalbehandeling door naar mijn werk. bijbaantje in de supermarkt achter de kassa. Voor zover je dat werk kunt noemen natuurlijk.

Ergo, ik vind het ook niet raar Aurum!
Doe wat je niet durft.
pi_101588327
*O* Voor Muisje! :* O+
pi_101588381
Oh, en geen last van DaD! :+
Ja doei.
pi_101588416
Yup DaD, toen ik van 3XL naar XXL ging :D (soms zelfs XL nu :o)
pi_101588478
quote:

*O* *O* *O*
  Vis een optie? maandag 5 september 2011 @ 13:04:38 #142
70532 loveli
N
pi_101588568
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 12:50 schreef V1z0R het volgende:
Ik zeg dit filmpje als motivational in de OP! :D
Ik wil 5 minuten van m'n leven terug ;(
crap in = crap out
  maandag 5 september 2011 @ 13:05:30 #143
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_101588590
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 12:52 schreef V1z0R het volgende:
Nee, zij doet gewoon hysterisch...
^^
pi_101588783
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 13:04 schreef loveli het volgende:

Bedankt, dan ga ik niet kijken :7
pi_101588859
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 12:54 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Zwart!
Ohh dan zou ik ze eventueel ook wel over willen nemen van je. :) PM met wat je ervoor wilt hebben?
pi_101588961
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 13:04 schreef loveli het volgende:

[..]

:P toch beter dan Epic Meal Time niet? Mager vlees, vis, broccoli en kokosvet....

Hier trouwens een leuk artikel over waarom je juist wilt trainen op hoge intensiteit.
http://www.jonbenson.com/files/pdfs/bodymassstudy.pdf
  Vis een optie? maandag 5 september 2011 @ 13:21:54 #147
70532 loveli
N
pi_101589124
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 13:17 schreef V1z0R het volgende:

[..]

:P toch beter dan Epic Meal Time niet? Mager vlees, vis, broccoli en kokosvet....

Hier trouwens een leuk artikel over waarom je juist wilt trainen op hoge intensiteit.
http://www.jonbenson.com/files/pdfs/bodymassstudy.pdf
Hier eentje waarom je duursport moet doen:
http://www.nu.nl/gezondhe(...)g-beste-buikvet.html

Kortom, wissel het af.
crap in = crap out
pi_101589133
En mijn weekend-BBQ-foto:

SPOILER
Euh hijs heul groot?! Weet niet hoe ik dat moet veranderen??
pi_101589177
o hai!

Ik leef nog maar kom om in het schoolwerk. Op zich ben ik 3 keer zo veel gaan werken, en ik moet nog een beetje wennen. De starlet bevalt goed, alleen jammer dat ze hebben geprobeerd in te breken en het rechterportier nu niet meer met de sleutel open en dicht kan (nog wel gewoon), en dat ik ws toch een schokdemper moet laten vervangen... volgende salaris, nu heb ik er als er niemand op de achterbank zit nog geen last van...

daarnaast afgelopen week beetje counsellor geweest voor een van m'n beste vriendjes, verkering uit na 5 jaar, twee van m'n beste vrienden, zij heeft een affaire met een ander gehad, hij wil haar terug, zij weet t niet wat ze wil...

school is leuk! wel spannend, mentor zijn met echte zorgleerlingen in je klas enzo. en hoorde vandaag dat de mama van 1 van m'n bruggertjes terminaal ziek is -O- getverdegetver. nu moet ik lessen voorbereiden voor de komende week, een ouderavond (m'n eerste), en SO's maken...

en eigenlijk heb ik nog steeds niet genoeg geslapen dit luie weekend.

/dagboekpost

hoe is het met jullie? zag dat moblo en wolve naar NL komen? jullie zijn naar de bios geweest? en Billy is morgen jarig?
Kwak
  Vis een optie? maandag 5 september 2011 @ 13:25:38 #150
70532 loveli
N
pi_101589245
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 13:22 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

SPOILER
Moet wel lukken met dat badpak.

[ img = 500 ] url [/img]
crap in = crap out
  maandag 5 september 2011 @ 13:28:18 #151
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_101589336
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 13:14 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

[..]

Ohh dan zou ik ze eventueel ook wel over willen nemen van je. :) PM met wat je ervoor wilt hebben?
Tof!

Ik kijk vanaaf thuis ff wat ik er ook alweer voor betaald heb, ok? Heb ze in de sale gekocht, maar het zijn wel echte Fredjes, dus nog niet echt heel cheap. Zal ze nog ff bestuderen op slijtage (maar heb ze 3x aangehad ofzo, dus dat kan niet veel voorstellen) en dan stuur ik je een PM, ok? Ze liggen hier nu maar te liggen, das zonde. Heb de originele doos nog ook dacht ik...
  maandag 5 september 2011 @ 13:28:30 #152
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_101589346
PPP O+ Mooi figuur zeg! Geen spekje teveel en toch ook niet te dun! O+
En pssst, V1z0R! Hoepeloorbellen gesignaleerd! :D

Heavy hoor, Kwak! Komt veel op je bordje nu, maar je komt vast snel in het ritme :Y
pi_101589349
Hoepeloorbellen :o O+
Geen BBQ te zien ;(

quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 13:21 schreef loveli het volgende:

[..]

Hier eentje waarom je duursport moet doen:
http://www.nu.nl/gezondhe(...)g-beste-buikvet.html

Kortom, wissel het af.
quote:
Waar deze verschillen door veroorzaakt worden is simpel volgens Slentz: "Je verbrandt simpelweg meer calorieën."
De link die ik postte toont aan hoe je met HIT of HIIT meer verbrand dan gewoon duursporten. :6
pi_101589399
Klinkt druk en stresserig, kwakz0r :*
pi_101589515
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 13:25 schreef loveli het volgende:

[..]

Moet wel lukken met dat badpak.

[ img = 500 ] url [/img]
Ahww. O+

En het lukt niet. I suck. Ik krijg alleen zo'n afbeeldingstekentje maar niet de foto zelf.
[/quote]
pi_101589529
ik voel me niet heel gestresst. ben meestal wel 's avonds totaal op en dood, en wil 's ochtends nog wel eens piepen dat ik er niet uit wil (half zesof uiterlijk zes uur op do en vrijd. ís ook gewoon vroeg...). maar vriendje kookt bijvoorbeeld vaker nu, en t huis is wel redelijk op orde de hele tijd, en dat maakt t rustiger in m'n hoofd.
Kwak
pi_101589605
Bedankt allemaal! O+
En ja, ik ben schuldig aan het dragen van hoepeloorbellen :P. En ik had het aan náár een BBQ, ik ging niet op de foto mét een bbq :P.
pi_101589607
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 12:06 schreef loveli het volgende:
Ehh nou die draag ik als ze gaten vertonen af in de tuin :@

quote:

*O* :*
pi_101589620
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 13:34 schreef kwakz0r het volgende:
ik voel me niet heel gestresst. ben meestal wel 's avonds totaal op en dood, en wil 's ochtends nog wel eens piepen dat ik er niet uit wil (half zesof uiterlijk zes uur op do en vrijd. ís ook gewoon vroeg...). maar vriendje kookt bijvoorbeeld vaker nu, en t huis is wel redelijk op orde de hele tijd, en dat maakt t rustiger in m'n hoofd.
Ja, dat is allemaal wel fijn, maar een leerling van je die terminaal is vreet neem ik aan ook energie :{
pi_101589660
Hoi kwak! :W

Ja alles goed hier :)
Leuk dat je werk, ondanks dat het veel en inspannend is, toch zo goed bevalt. ^O^

Isa, moeder van een leerling. ;)
pi_101589664
Was opgehangen *O*

Regen :')
Ja doei.
pi_101589750
voor muis: *O*
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 13:38 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, dat is allemaal wel fijn, maar een leerling van je die terminaal is vreet neem ik aan ook energie :{
ho! wacht! moeder van die leerling.... vind ik ook erg, maar ben daarbij niet z'n mentor dus heb geen verantwoordelijkheid, alleen medeleven en helpen.
Kwak
  Vis een optie? maandag 5 september 2011 @ 13:49:10 #163
70532 loveli
N
pi_101589952
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 13:28 schreef V1z0R het volgende:
De link die ik postte toont aan hoe je met HIT of HIIT meer verbrand dan gewoon duursporten. :6
Meer vet of meer kcals?
crap in = crap out
pi_101589970
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 13:49 schreef loveli het volgende:

[..]

Meer vet of meer kcals?
Meer kcals
  Vis een optie? maandag 5 september 2011 @ 13:53:55 #165
70532 loveli
N
pi_101590078
img=500]http://i53.tinypic.com/2qn2k91.jpg[img]

Maar dan met een haakje ervoor.
crap in = crap out
pi_101590239
PPP jij knapperd jij!!

XM doe mij ook een PM dan :P
pi_101590249
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 13:42 schreef kwakz0r het volgende:
voor muis: *O*
ho! wacht! moeder van die leerling.... vind ik ook erg, maar ben daarbij niet z'n mentor dus heb geen verantwoordelijkheid, alleen medeleven en helpen.
Ah, ook heel vervelend natuurlijk. Verkeerd gelezen ;)
  maandag 5 september 2011 @ 14:00:03 #168
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_101590271
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 13:58 schreef Perruche het volgende:
PPP jij knapperd jij!!

's Goed :Y
pi_101590300
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 13:53 schreef loveli het volgende:
Maar dan met een haakje ervoor.
En met een / aan het einde voor de laatste img ;).

1[img=500]http://i53.tinypic.com/2qn2k91.jpg[/img]
pi_101590315
Muis! Had er helemaal overheen gelezen! :o

*O*
Ja doei.
pi_101590317
Wow mijn post is was stuk :').
pi_101590439
Lijstjes update:

O: 4 kleine vk boterhammen met kaas
T: grapefruit
L: 1 bruine boterham met 1 gebakken ei, 200 gr rauwkost met 1 el dressing
T: reepje ontbijtkoek, banaan, 150 ml yoghurt
B: 3x20 minuten fietsen
T: evt. notenreepje indien erge trek
S: bootcamp
D: Verrassing :P
pi_101590587
Perr, als het voor jou een verassing is en voor Anna ook, wie kookt dan :?
pi_101590619
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 14:09 schreef V1z0R het volgende:
Dat is ook een verrassing :P
  maandag 5 september 2011 @ 14:13:25 #175
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_101590706
Misschien een stomme vraag, maar ik heb zo'n minikoffertje op wielen :7 En die is BIJNA klein genoeg voor handbagage. In de breedte en lengte is ie zelfs iets kleiner, alleen op de dikte is ie ongeveer 2 cm te groot. Daar zullen ze vast niet moeilijk over doen, toch? :7
pi_101590830
De was is nu nog natter dan hij al was _O-
Ja doei.
pi_101590845
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 14:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
Misschien een stomme vraag, maar ik heb zo'n minikoffertje op wielen :7 En die is BIJNA klein genoeg voor handbagage. In de breedte en lengte is ie zelfs iets kleiner, alleen op de dikte is ie ongeveer 2 cm te groot. Daar zullen ze vast niet moeilijk over doen, toch? :7
Hangt er vanaf met wie je vliegt. Bij Ryanair staan ze die dingen nog wel eens te passen in een bak met de maximale afmetingen. :)
Doe wat je niet durft.
pi_101590944
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 14:09 schreef V1z0R het volgende:
"surprise, surprise, de verrassing bracht je zomaar van de wijs... " :P
pi_101590961
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 14:10 schreef Perruche het volgende:

[..]

Dat is ook een verrassing :P
Ik heb me net ingeschreven! *O*
  maandag 5 september 2011 @ 14:21:30 #180
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_101590964
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 14:17 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Hangt er vanaf met wie je vliegt. Bij Ryanair staan ze die dingen nog wel eens te passen in een bak met de maximale afmetingen. :)
Aha! Ik vlieg met vueling, ik ga er wel eens een google-tje aan wagen :7
pi_101591020
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 14:21 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Aha! Ik vlieg met vueling, ik ga er wel eens een google-tje aan wagen :7
Anders even bellen?
Wij hebben er nooit problemen mee gehad maar moet bekennen dat mijn Mr altijd de bagage inlevert en ik wegblijf met mijn handbagage.
  maandag 5 september 2011 @ 14:27:29 #182
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_101591131
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 14:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mijn koffertje is ook ongeveer 2cm te dik (misschien zelfs iets meer) en ik ben wel eens gecontroleerd bij Ryanair. Met wat proppen en duwen paste hij in dat rekje en was het goed :+.
Your body. Your soul. Your rituals.
pi_101591148
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 13:58 schreef Perruche het volgende:
PPP jij knapperd jij!!

Hihi O+

En thx voor alle tips voor normale-grootte afbeeldingen. Het heeft nu niet veel nut meer, maar volgende keer zal ik het zo doen ;).
pi_101591208
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 14:27 schreef Rituals het volgende:

[..]

Mijn koffertje is ook ongeveer 2cm te dik (misschien zelfs iets meer) en ik ben wel eens gecontroleerd bij Ryanair. Met wat proppen en duwen paste hij in dat rekje en was het goed :+.
Kijk, daar hebben we wat aan. B-)
Komt dus helemaal goed maria!

Hoe is het met jou Rituals? :)
Doe wat je niet durft.
  maandag 5 september 2011 @ 14:32:10 #185
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_101591284
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 14:23 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Anders even bellen?
Wij hebben er nooit problemen mee gehad maar moet bekennen dat mijn Mr altijd de bagage inlevert en ik wegblijf met mijn handbagage.
Dat ik daar niet aan dacht! :D Ik ga Vueling contacteren - ik doe het per e-mail, als ze dan zeggen dat het kan dan print ik dat mailtje uit voor als ze miepen :+

quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 14:27 schreef Rituals het volgende:

[..]

:D
En anders kan ik de Rituals-methode nog toepassen :+
  maandag 5 september 2011 @ 14:34:07 #186
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_101591332
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 14:29 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Kijk, daar hebben we wat aan. B-)
Komt dus helemaal goed maria!

Hoe is het met jou Rituals? :)
Komt inderdaad helemaal goed :Y!

Het gaat overwegend goed. Vakantie is helaas voorbij, vandaag is het collegejaar weer begonnen. Hoe is het met jou? Blessurevrij? :P
pi_101591591
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 13:22 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

SPOILER
Hmmm.. Ik ken jou volgens mij. Of je lijkt ontzettend op iemand die ik ken ^^
pi_101591630
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 14:34 schreef Rituals het volgende:

[..]

Komt inderdaad helemaal goed :Y!

Het gaat overwegend goed. Vakantie is helaas voorbij, vandaag is het collegejaar weer begonnen. Hoe is het met jou? Blessurevrij? :P
De enkel heb ik helemaal geen last meer van, maar wel van de rest van mijn benen. :P Beetje jammer met die halve marathon in het vooruitzicht. :D
Maar die ga ik gewoon lopen en dan zie ik wel waar het schip strandt. :)

Hoe was je vakantie? En hoe gaat het met je eetpatroon? En hoe ver was jij nu met je studie? :)
Doe wat je niet durft.
pi_101591631
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 14:32 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Dat ik daar niet aan dacht! :D Ik ga Vueling contacteren - ik doe het per e-mail, als ze dan zeggen dat het kan dan print ik dat mailtje uit voor als ze miepen :+

[..]

:D
En anders kan ik de Rituals-methode nog toepassen :+
Kijk je weet het wel :*
  maandag 5 september 2011 @ 14:44:55 #190
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_101591659
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 14:43 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Kijk je weet het wel :*
Mwehe O-) Soms ben ik niet zo heul erg wakker geloof ik :') :+
pi_101591806
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 14:42 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Hmmm.. Ik ken jou volgens mij. Of je lijkt ontzettend op iemand die ik ken ^^
Zat PPP niet bij jou op school?
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 14:20 schreef anna82 het volgende:

[..]

"surprise, surprise, de verrassing bracht je zomaar van de wijs... " :P
}:| :D
  maandag 5 september 2011 @ 14:52:38 #192
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_101591872
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 14:43 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

De enkel heb ik helemaal geen last meer van, maar wel van de rest van mijn benen. :P Beetje jammer met die halve marathon in het vooruitzicht. :D
Maar die ga ik gewoon lopen en dan zie ik wel waar het schip strandt. :)

Hoe was je vakantie? En hoe gaat het met je eetpatroon? En hoe ver was jij nu met je studie? :)
Oooh wat vervelend van je benen! Teveel gesport? Niet bang dat de blessure verergert met de halve marathon? Hoewel je dat vast zelf kunt inschatten!

Vakantie was heerlijk! Ik heb wat gewerkt, heb gekampeerd, ook nog een weekendje weggeweest, genoten van de vrije tijd, van het vriendje, heerlijk. Het had wat mij betreft wel wat langer mogen duren :+ (al mag ik niet klagen met zo'n 9 a 10 weken vakantie :D). Eten gaat slecht, maar wordt aan gewerkt. Ik begin nu aan m'n derde jaar geneeskunde (maar heb daarvoor al 2 jaar gestudeerd wegens uitloting).
pi_101591883
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 14:50 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Zat PPP niet bij jou op school?

[..]

}:| :D
Zij ook al? Ik weet dat er sowieso iemand anders van hier (Norich?) bij mij op school zit. Van PPP weet ik het niet.

Overigens, net mijn eerste les gegeven aan een groep eerstejaars (ik ken ze dus nog niet). Wat een leuke studenten weer :) Krijg er echt energie van O+
pi_101591919
Verder niet/nauwelijks bijgelezen (heel vluchtig een beetje gescrold). Heb vanochtend ontbeten, ook al moest ik om 7.30u al de deur uit. Was trots op mezelf :')

Helaas heb ik de lunch erbij in laten schieten. Dus weg trots }:| ;(
  maandag 5 september 2011 @ 14:55:39 #195
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_101591949
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 14:54 schreef Cocotrimonium het volgende:
Verder niet/nauwelijks bijgelezen (heel vluchtig een beetje gescrold). Heb vanochtend ontbeten, ook al moest ik om 7.30u al de deur uit. Was trots op mezelf :')

Helaas heb ik de lunch erbij in laten schieten. Dus weg trots }:| ;(
Ik lunch ook altijd laat, dus het kan nog :D Go Coco, go Coco 8-)
pi_101592149
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 14:53 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Zij ook al? Ik weet dat er sowieso iemand anders van hier (Norich?) bij mij op school zit. Van PPP weet ik het niet.

Overigens, net mijn eerste les gegeven aan een groep eerstejaars (ik ken ze dus nog niet). Wat een leuke studenten weer :) Krijg er echt energie van O+
Dan ben ik in de war :')
En wat Maria zegt, lunch kan nog :6 :D
pi_101592339
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 14:53 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ik studeer aan de uni van Leiden. Weet niet of je daar werkt?
pi_101593049
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 15:11 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

[..]

Ik studeer aan de uni van Leiden. Weet niet of je daar werkt?
Nee, ik haalde jou met Norich door elkaar :@
pi_101593410
pi_101593598
Zo, even een roggebroodje eten en dan met de kat richting dierenarts. Heb ik hier vorige week nog vrolijk tegen Razz gezegd 'dat onze kat gelukkig nog nooit niesziekte heeft gehad'. lijkt hij het nu wel te hebben. Beetje jammer.
pi_101593667
Oh, ik ben zo gelukkig, heb net eindelijk een les in míjn stijl gemaakt voor H4. Even wat ruimte in de studiewijzer tussen alle zelfstandig werken aan saaie grammar en teksten of klassikale frontale nakijkdingen en uitleg... ze zullen wel moeten wennen aan mijn soort activerende lessen gok ik zomaar... (ze moeten zowaar overleggen met elkaar en het eens worden over iets) *O* zo vind ik het weer leuk! daarom doe ik het!
Kwak
pi_101593863
Pffff dip.
  maandag 5 september 2011 @ 16:02:33 #203
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_101593875
Fijn Kwak!

PPP, wat heb je mooie ogen en een mooie egale huid. En zo lekker jong :D

Muis, wat een fijn nieuws!

Ik heb vakantie :o Heb vandaag morgen en ook donderdag vrij genomen *O*

Lijst:
O: honger! 250 kwark, 150 vla
T's: 250 gr. druiven, pruim, cup a soup kerrie, wortels, boterham kaas
L: 3 speltboterhammen met varkenshaas, kom tomatencremesoep met ballen, beker melk
T's: minneola, blokje choco, cola=berenburg (vakantie!)
D: 7 stronken witlof met ham en kaas, beetje romige pasta
T: zoute sticks
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_101593941
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 16:02 schreef Perruche het volgende:
Pffff dip.
Duo-dip! Jouw sms wekte mij uit mijn middag-dutje :')

Uniek, wanneer gaan jullie naar Kreta?
pi_101593948
Fijn uniek, vakantie! Ga je nog wat ondernemen?
pi_101593961
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 16:04 schreef anna82 het volgende:

[..]

Niet! Sorry! :@
pi_101594060
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 16:04 schreef Perruche het volgende:

[..]

Niet! Sorry! :@
Nee joh, ik mocht helemaal geen middagdutje! :D Ga nog maar even wat energie verorberen: kwark met bosbessen :9
pi_101594108
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 16:07 schreef anna82 het volgende:

[..]

Nee joh, ik mocht helemaal geen middagdutje! :D Ga nog maar even wat energie verorberen: kwark met bosbessen :9
Wut wat flauw :{w
pi_101594123
Ik ga bikini's bestellen, 3! En dan ga ik er 2 houden *O*
  maandag 5 september 2011 @ 16:09:56 #210
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_101594165
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 16:04 schreef anna82 het volgende:

[..]

Zaterdagochtend om 6 uur vliegen we, dus de hele dag hebben we dan nog mee .

Prachtige foto's Mo!

Net een wandelrugzak gehaald bij de Lidl, perfect en voor maar 17 euro
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  maandag 5 september 2011 @ 16:11:10 #211
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_101594208
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 16:08 schreef Perruche het volgende:
Ik ga bikini's bestellen, 3! En dan ga ik er 2 houden *O*
Oe, wat voor? :Y)
pi_101594340
Maar misschien ga ik wel gewoon even naar de lingeriezaak op de hoek, dit weekend, net zo simpel, en freya lijkt me ook wel wat. Nou ja, kan het altijd nog terugsturen!
  maandag 5 september 2011 @ 16:15:29 #214
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_101594388
  maandag 5 september 2011 @ 16:16:16 #215
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_101594415
Ik vind vooral het 'andere klanten kochten ook' wel vermakelijk :').
pi_101594421
quote:
10s.gif Op maandag 5 september 2011 16:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind vooral het 'andere klanten kochten ook' wel vermakelijk :').
Epilatorsssss
pi_101594459
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 16:14 schreef Perruche het volgende:
Maar misschien ga ik wel gewoon even naar de lingeriezaak op de hoek, dit weekend, net zo simpel, en freya lijkt me ook wel wat. Nou ja, kan het altijd nog terugsturen!
Freya heeft iig bovenstukjes die heel mooi zitten. Ik twijfel nog tussen 2 stuks!
Deze:

en deze
Doe wat je niet durft.
  maandag 5 september 2011 @ 16:17:44 #218
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_101594464
Ik heb écht geen verstand van bikini's. Dus ik doe ook maar geen poging om er iets zinnigs van te zeggen :D.
pi_101594488
quote:
14s.gif Op maandag 5 september 2011 12:35 schreef conleche het volgende:

[..]

Dat ken ik *)

Heb wel de ramen gelapt. Ik woon in een studentenhuis :')
  Vis een optie? maandag 5 september 2011 @ 16:19:06 #220
70532 loveli
N
pi_101594512
Vorig jaar wat uit de uitverkoopbak van de Hema gehaald. Pasten verrassend goed, tussen de 1 en 3 euro per deel. Gezien het weer deze zomer een prima investering :')
crap in = crap out
pi_101594530
Beide mooi Henk! Lichte voorkeur voor numero 1.

Ze lijken mij erg geschikt voor de groter gezegenden onder ons, die van mij passen prima in een bandeau-tje.
pi_101594579
:% sushi nomnom

vanavond nog maar iets heel lichts eten en morgen hardlopen! :o

Zo Wolve uitzwaaien... -O- máár, over 2 nachtjes is hij er dan alweer! *O*
Ja doei.
pi_101594726
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 16:19 schreef loveli het volgende:
Vorig jaar wat uit de uitverkoopbak van de Hema gehaald. Pasten verrassend goed, tussen de 1 en 3 euro per deel. Gezien het weer deze zomer een prima investering :')
Ik bedenk me nu dat ik in april een nieuwe bikini heb gekocht. Misschien ga ik die alvast inpakken voor over twee weken. /ML
pi_101594736
Ik lees heeel goed nieuws van muis!!! Wat fijn!!!!!!!!
  maandag 5 september 2011 @ 16:34:57 #225
148689 Muis006
pi_101595067
quote:
11s.gif Op maandag 5 september 2011 16:25 schreef Probability het volgende:
Ik lees heeel goed nieuws van muis!!! Wat fijn!!!!!!!!
Dankje Pief O+ hoe is het met jou?
pi_101595448
Wow, ik had een tijd geleden een klacht gestuurd over een vak en heb ook echt netjes antwoord gekregen van de coördinator van de opleiding waaronder dat vak valt! Super netjes! _O_ ^O^

Dat is echt een leuk iets, vind ik dan.
Ja doei.
  maandag 5 september 2011 @ 16:47:07 #227
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_101595511
En ik kreeg bericht dat het geld voor die suffe repen wordt teruggestort op mn CC!
pi_101595606
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 16:02 schreef uniekhoorn het volgende:
Fijn Kwak!

PPP, wat heb je mooie ogen en een mooie egale huid. En zo lekker jong :D

Muis, wat een fijn nieuws!

Ik heb vakantie :o Heb vandaag morgen en ook donderdag vrij genomen *O*
Ohh dankje! Wat lief. :)

En die gladde huid komt doordat ik niet goed tegen make-up kan en er ook niet echt van houd. Draag dus vrijwel nooit make-up (behalve dan lippenstift/lipgloss), dat helpt denk ik wel om je huid mooi te houden. :) Oh en dagcrčme natuurlijk (toen ik drie jaar geleden voor het eerst naar de schoonheidsspecialiste ging, was ze boos op me omdat ik geen dagcrčme gebruikte :P sindsdien altijd).

Oh en volgens mij lijk ik jonger op die foto? Ik ben 24 iig. Normaal zie ik er volgens mij ouder uit :P.

HenkPietKlaasWim: Ik vind de eerste bikini mooier! Heel chic maar toch ook leuk speels met dat vierkantje aan één bandje. :)
pi_101595785
quote:
1s.gif Op maandag 5 september 2011 16:34 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Dankje Pief O+ hoe is het met jou?
Ja eigenlijk best goed!! Zit wel lekker op m'n plekje met m'n nieuwe huis (vreselijke uitdrukking..) studie lijkt de goede kant op te gaan.. alleen een vriendje dat het nog niet helemaal zo goed begrijpt geloof ik ;)
pi_101596008
Wat voor suffe repen XM?

Henk ik vind die tweede veeeeeeeeeel leuker!!
pi_101596129
:W van 9 tot 4 in pedagogisch onderwijs gezeten. Nu moe, maar nog op kantoor. Woensdag moet ik 5 minuten lesgeven, en dat wordt op video opgenomen en moeten we dan bespreken, dus maar even voorbereiden...

Straks bijlezen..
  maandag 5 september 2011 @ 17:13:01 #232
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_101596552
Ik las goed nieuws voor Muis *O* . Ik heb honger maar ik kon de snoepautomaat weerstaan en ga zo de Ah to go ook weerstaan *)
Niet meer actief op Fok!
pi_101596621
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 15:55 schreef kwakz0r het volgende:
Oh, ik ben zo gelukkig, heb net eindelijk een les in míjn stijl gemaakt voor H4. Even wat ruimte in de studiewijzer tussen alle zelfstandig werken aan saaie grammar en teksten of klassikale frontale nakijkdingen en uitleg... ze zullen wel moeten wennen aan mijn soort activerende lessen gok ik zomaar... (ze moeten zowaar overleggen met elkaar en het eens worden over iets) *O* zo vind ik het weer leuk! daarom doe ik het!
Klinkt goed kwak! Kan me voorstellen dat je daar blij van wordt!

Ik ga get bikini dilemma wel voorleggen aan mm moeder! Vindt ze vast leuk!
Doe wat je niet durft.
  maandag 5 september 2011 @ 17:24:43 #234
148689 Muis006
pi_101596932
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 16:53 schreef Probability het volgende:

[..]

Ja eigenlijk best goed!! Zit wel lekker op m'n plekje met m'n nieuwe huis (vreselijke uitdrukking..) studie lijkt de goede kant op te gaan.. alleen een vriendje dat het nog niet helemaal zo goed begrijpt geloof ik ;)
Ohjee, wat doet ie?

Ik vind het wel heel fijn dat de rest zo goed gaat! Dat verdien je wel na al dat getob :Y
pi_101597138
quote:
1s.gif Op maandag 5 september 2011 17:24 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Ohjee, wat doet ie?

Ik vind het wel heel fijn dat de rest zo goed gaat! Dat verdien je wel na al dat getob :Y
Hij zou komen slapen maar nu opeens niet en nu hoeft hij wat mij betreft ook niet meer bij m'n ouders te komen eten morgen.
pi_101597647
Ohai!

Ik kom hier ook eens kijken :D
pi_101597964
@SI (meteen maar een afkorting ;) ) - wie ben je, wat doe je, hoe eet je, wat wil je kwijt? Hou je van broccoli en is vis een optie?
  maandag 5 september 2011 @ 17:59:11 #238
148689 Muis006
pi_101597991
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 17:31 schreef Probability het volgende:

[..]

Hij zou komen slapen maar nu opeens niet en nu hoeft hij wat mij betreft ook niet meer bij m'n ouders te komen eten morgen.
Wat stom. Welke reden gaf hij?
  maandag 5 september 2011 @ 17:59:40 #239
148689 Muis006
pi_101598008
quote:
17s.gif Op maandag 5 september 2011 17:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ohai!

Ik kom hier ook eens kijken :D
Nee he ;(
pi_101598036
quote:
12s.gif Op maandag 5 september 2011 17:59 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Nee he ;(
Het spijt me, ik voel me alsof ik zwanger ben met deze buik ;(
pi_101598078
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 17:58 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
@SI (meteen maar een afkorting ;) ) - wie ben je, wat doe je, hoe eet je, wat wil je kwijt? Hou je van broccoli en is vis een optie?
Ik ben SI, ik studeer Communicatie en informatiewetenschappen aan de UvT, ik eet teveel zooi (naast 3 maaltijden, chips en dergelijke), ik wil minimaal 5kg kwijt. Broccoli :9~ Vissticks en witvis :9~ de rest :r
pi_101598224
Yay ik heb een usericon!

@SI: wat is je plan nu? 5 kilo lijkt me haalbaar (hoewel ik niet weet wat je weegt / hoe lang je bent natuurlijk ;) ).
pi_101598278
quote:
1s.gif Op maandag 5 september 2011 17:59 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Wat stom. Welke reden gaf hij?
Nou geen :') 'komt niet goed uit/onhandig'
  maandag 5 september 2011 @ 18:09:59 #244
148689 Muis006
pi_101598312
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 18:08 schreef Probability het volgende:

[..]

Nou geen :') 'komt niet goed uit/onhandig'
Nou leuk, zo vlak voor je verjaardag. Wat een pannekoek.
  maandag 5 september 2011 @ 18:10:42 #245
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_101598332
Vriendjes 8)7
Single zijn *O*
Niet meer actief op Fok!
pi_101598406
quote:
1s.gif Op maandag 5 september 2011 18:09 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Nou leuk, zo vlak voor je verjaardag. Wat een pannekoek.
Ik heb hem verteld dat hij morgen vooral niet welkom is en dat hij dat cadeau -dat hij blijkbaar nog moest kopen want hij wilde 't nummer van een vriendinnetje - ook wel mocht houden :')

Ja daaag. Sukkel.
pi_101598515
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 16:20 schreef motorbloempje het volgende:
:% sushi nomnom

vanavond nog maar iets heel lichts eten en morgen hardlopen! :o

Zo Wolve uitzwaaien... -O- máár, over 2 nachtjes is hij er dan alweer! *O*
Ha, nog 3 nachtjes en dan is de Duutser weer hier!

Oh, en tijdnes het bijlezen bleef dit hangen:

Wat goed Muis, wat fijn, wat een opluchting!
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
pi_101598587
Wat een sukkel, dat vriendje van jou, Prob! Is ie het nog wel waard?

Mijn lijstje:

O: havermout
B: 40 minuten fietsen
L: casselerib (klein stukje) gekookte aardappelen, broccoli, zuurkool en sperciebonen
T: 3 zuurtjes
T: peer
T: rode bessen
T: gekookte kip en wijntje
D: kippegroentesoep met volkorenbrood
T: ?

Ik ben tevreden, wat jullie?
pi_101598836
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 18:06 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Yay ik heb een usericon!

@SI: wat is je plan nu? 5 kilo lijkt me haalbaar (hoewel ik niet weet wat je weegt / hoe lang je bent natuurlijk ;) ).
Ik weeg nu 71 kg bij 1.67m.
Ik ga gezonder eten en dus minder snacken. Ook wil ik herbalife shakes proberen (in ieder geval voor de ochtend, misschien middag) omdat ik nadat ik heb ontbeten heel snel weer honger heb en daar heel erg flauw van wordt, dan zijn meestal koekjes oid de oplossing maar ik hoop dat ik na die shakes in de ochtend minder honger heb!
pi_101598901
quote:
17s.gif Op maandag 5 september 2011 18:27 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Ik weeg nu 71 kg bij 1.67m.
Ik ga gezonder eten en dus minder snacken. Ook wil ik herbalife shakes proberen (in ieder geval voor de ochtend, misschien middag) omdat ik nadat ik heb ontbeten heel snel weer honger heb en daar heel erg flauw van wordt, dan zijn meestal koekjes oid de oplossing maar ik hoop dat ik na die shakes in de ochtend minder honger heb!
Ok. Die shakes ken ik niet, zijn het echte dieetshakes of meer zoiets als drinkontbijt? In het eerste geval kun je misschien beter proberen om gewoon je ontbijt te veranderen (weet niet waar je nu mee ontbijt?). Je zou gewoon met gezonder eten en minder snacken al een heel eind kunnen komen denk ik. :)

Sport je ook?
pi_101598983
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 18:29 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

[..]

Ok. Die shakes ken ik niet, zijn het echte dieetshakes of meer zoiets als drinkontbijt? In het eerste geval kun je misschien beter proberen om gewoon je ontbijt te veranderen (weet niet waar je nu mee ontbijt?). Je zou gewoon met gezonder eten en minder snacken al een heel eind kunnen komen denk ik. :)

Sport je ook?
Het zijn shakes waarmee je zowel kunt afvallen, op gewicht kunt blijven en aan kunt komen. Aan de hand van wat je wil doseer je de shakes en eet je er wat bij of niet. Dus niet zo'n slimfast shake waar je ziek van wordt na 2 dagen, ja die heb ik al geprobeerd :r

Sporten, nee. Ik zoek het niet, heb wel hardloopschoenen staan dus zou het gewoon moeten doen * SpaceInvaders schopt zichzelf.
Ik doe wel dansen op de Kinect van vriendlief :7 :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-09-2011 18:32:27 ]
pi_101599007
Heb die herbalife inmiddels gegoogled. Ik ben nooit zo'n fan van echte dieetproducten - het lijkt me erg moeilijk vol te houden (want saai) en vaak kom je weer aan als je ermee stopt. Maar er zijn mensen in dit topic die daar veel meer van weten ;).
pi_101599060
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 18:32 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Heb die herbalife inmiddels gegoogled. Ik ben nooit zo'n fan van echte dieetproducten - het lijkt me erg moeilijk vol te houden (want saai) en vaak kom je weer aan als je ermee stopt. Maar er zijn mensen in dit topic die daar veel meer van weten ;).
Ik ga het gewoon proberen, mocht het echte zooi zijn waar ik niet goed van wordt hebben we de 30 dagen geld terug garantie nog :7
pi_101599063
Thuis!
Welkom SI :)
Er was al file vanaf de macdonals!
Zo eens een bolognesesaus maken :9
pi_101599097
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 18:34 schreef MevrouwPuff het volgende:
Thuis!
Welkom SI :)
Er was al file vanaf de macdonals!
Zo eens een bolognesesaus maken :9
Macdonalds ;( :9 :@
pi_101599120
Ik durf mijn eetpatroon van vandaag hier niet neer te zetten hoor, vandaag was mijn laatste zondig dag :')
pi_101599155
Mmmm Macdonalds. Daar eten we lekker als we straks terugkomen uit Spanje. Onze kleine traditie: op het vliegveld MacDonalds eten (of thuis als we vroeg vliegen) om de vakantie mee af te sluiten. :) Ben er niet meer geweest sinds 28 december!
  maandag 5 september 2011 @ 18:44:37 #258
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_101599389
Welkom SI!
pi_101599473
quote:
3s.gif Op maandag 5 september 2011 16:24 schreef anna82 het volgende:

[..]

Ik bedenk me nu dat ik in april een nieuwe bikini heb gekocht. Misschien ga ik die alvast inpakken voor over twee weken. /ML
}:|

Welkom SI!
pi_101599505
Verdorie. Ik zou vanavond collecte lopen maar ik ben echt veel te moe. Eerst maar even een dutje doen...
  maandag 5 september 2011 @ 18:49:11 #261
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_101599554
Hoi SI.. doe toch eens een lijstje van vandaag?

McDonalds.. bah.. dan liever een patatje speciaal en een hamburger speciaal bij de snackbar, vele malen lekkerder.
Of de Wopper, 1 x gehad ook lekkerder dan de Mc.
Smaak valt te twisten :D
pi_101599592
O: Mueslibol met boter, banaan
L: Frikandel en kroketbroodje :')
T: Kersenkruimel vlaai
D: Chili con carne met stokbrood
  maandag 5 september 2011 @ 18:50:40 #263
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_101599611
Ik zie punten die voor verbetering vatbaar zijn ja :+ :').
pi_101599645
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 18:49 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoi SI.. doe toch eens een lijstje van vandaag?

McDonalds.. bah.. dan liever een patatje speciaal en een hamburger speciaal bij de snackbar, vele malen lekkerder.
Of de Wopper, 1 x gehad ook lekkerder dan de Mc.
Smaak valt te twisten :D
Vind ik ook hoor, echt geen probleem om de mac over te slaan :)
  maandag 5 september 2011 @ 18:52:03 #265
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_101599663
quote:
10s.gif Op maandag 5 september 2011 18:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wel lekker though, behalve dan de bladerdeeg om de frikandel en kroket.. en vlaai...
Waar is de slagroom? Nomnom

Chili is/kan heel gezond zijn! Lekker
  maandag 5 september 2011 @ 18:52:11 #266
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_101599669
Maar de milkshakes van de Mac zijn weer veul beter dan die van de BK. Ik denk dat ik 1x per jaar bij de BK kom en 2x per jaar bij de Mac ofzo.
pi_101599676
McKroket vind ik echt héél lekker. En de frites van de mac is ook het lekkerst. (of de patat ;) ). En de McChicken.
pi_101599698
Anders stap je uit de auto en ga je door je rug }:| Doe er 2min over om van gebukt naar rechtop te komen :{ Dus ook niet gesport ;(

Gewichtsverlies wel even geprobeerd te verklaren met de kerel van de sportschool, was waarschijnlijk het bier :') Laatste twee weken voor mijn doen bijna geen bier gehad wat waarschijnlijk de grooste reden is dat er 4kilo's af zijn :D VP was wel met 1% gezakt ook.

Big tasty met bacon 905kcal }) Als groot menu met cola en fritesaus was het iets van 1700 ofzo
pi_101599720
Def Lijstje:

T: handje cashews en 2 scones met klein beetje mascarpone/slagroom/aardbei
D: worteltjes-doperwten uit de tuin met runderlapje en aardappeltjes uit de oven
T: Hangop met vruchten
T: pruimen (2)

Vermoed dat ik hier niet die 2 kilo mee kwijtraak :')
pi_101599745
Ik kom denk ik 2 of 3 keer per jaar bij de mac. Eigenlijk dus alleen als we terugkomen van vakantie of onderweg terug van een pretpark ofzo. In het laatste geval stoppen we dan alleen meestal liever bij een v/d Valk - makkelijk en snel, maar je zit er wel even wat lekkerder dan bij de Mac.

Patat halen is ook echt een grote uitzondering hier, gebeurt misschien 1 keer per jaar. (Laatste keer was in februari - toen hadden we een uur ruzie staan maken en zijn we patat gaan halen om af te koelen :P).
pi_101599758
Oh en Mac..brrrr :X

-edit- we bakken wel zelf frites en snacks zo 1s in de 3-4 weken.
pi_101599768
quote:
10s.gif Op maandag 5 september 2011 18:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik eet niet elke dag frikandelbroodjes en vlaai :'(
  maandag 5 september 2011 @ 18:55:32 #273
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_101599810
Jeager, ik vind je lijstje mooi
ML, je lijstje.. wat perfect (hangt ervan af welke cashews :+ ) Heerlijk
  maandag 5 september 2011 @ 18:56:26 #274
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_101599857
quote:
17s.gif Op maandag 5 september 2011 18:54 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Ik eet niet elke dag frikandelbroodjes en vlaai :'(
Je wisselt af met kroketten en ander soort patisserie? :+
  maandag 5 september 2011 @ 18:56:46 #275
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_101599867
Ovenfriet soms... en dan patatjes alleen bij uit eten. Ben er wel dol op!
pi_101599870
quote:
12s.gif Op maandag 5 september 2011 18:56 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

_O-
pi_101599877
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 18:54 schreef Ml-etje het volgende:
Oh en Mac..brrrr :X

-edit- we bakken wel zelf frites en snacks zo 1s in de 3-4 weken.
Dat doen we ook al nooit. Echt 1 keer per 4 maanden ofzo. Mensen, ik krijg zin in patat nu. :P
pi_101599884
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 18:55 schreef uniekhoorn het volgende:
Jeager, ik vind je lijstje mooi
ML, je lijstje.. wat perfect (hangt ervan af welke cashews :+ ) Heerlijk
Huh wat? Ehh perfect? :o
Ongezouten cashews (wel gebrand).
  maandag 5 september 2011 @ 18:57:51 #279
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_101599905
Wij hebben geen friteuse. Uit zelfbescherming. Sporadisch eten we ovenfriet.
pi_101599924
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 18:57 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

[..]

Dat doen we ook al nooit. Echt 1 keer per 4 maanden ofzo. Mensen, ik krijg zin in patat nu. :P
:D wij dus wel en dan moet ik bekennen dat ik dus 2 borden frites eet en een frikandel/kroket/en nog iets anders erbij... :@
  maandag 5 september 2011 @ 18:58:22 #281
148689 Muis006
pi_101599932
quote:
12s.gif Op maandag 5 september 2011 18:56 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Subway.
  maandag 5 september 2011 @ 18:59:39 #282
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_101599988
Ik gok dat het zo'n 6 jaar geleden is dat ik voor het laatst bij de Mac was :o. En daarvoor was het waarschijnlijk zelfs meer dan 6 jaar geleden dat ik er voor het laatst was :').
  maandag 5 september 2011 @ 18:59:52 #283
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_101600007
quote:
1s.gif Op maandag 5 september 2011 18:58 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Subway.
Weet je dat ik dat echt geen bijzondere broodjes vind? Een Italiaanse bol van Bakker Bart vind ik tig keer lekkerder. Met volvette kaas, chorizo, salami en meer slechts :9.
pi_101600013
quote:
1s.gif Op maandag 5 september 2011 18:58 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Subway.
Hater! Ik ben nog geen 1 keer naar de Subway geweest afgelopen week. Ja ok zaterdag in Amsterdam ;( maar toen heb ik 's avonds een halve maaltijdsalade gegeten die goor was :+
pi_101600065
Hoi trouwens SI!
Vraagje, wat is er nou zo speciaal aan herbalife? behalve dat het rete duur is... Zie namelijk dat 550gr 35,- kost. Daar koop ik 2kilo whey voor.
  maandag 5 september 2011 @ 19:01:54 #286
148689 Muis006
pi_101600112
quote:
17s.gif Op maandag 5 september 2011 19:00 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Hater! Ik ben nog geen 1 keer naar de Subway geweest afgelopen week. Ja ok zaterdag in Amsterdam ;( maar toen heb ik 's avonds een halve maaltijdsalade gegeten die goor was :+
_O- ik plaag je maar
pi_101600128
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 19:01 schreef V1z0R het volgende:
Hoi trouwens SI!
Vraagje, wat is er nou zo speciaal aan herbalife? behalve dat het rete duur is... Zie namelijk dat 550gr 35,- kost. Daar koop ik 2,5kilo whey voor.
Moeder van een vriendin doet dat, ik ken naast herbalife geen andere shakes dan slimfit waar ik ziek van werd. Je hebt persoonlijke begeleiding, waar ze kijken naar wat je wil bereiken en daar recepten naar geven. Dus shakes met fruit/kwark/yoghurt weet ik het.
pi_101600147
quote:
10s.gif Op maandag 5 september 2011 19:01 schreef Muis006 het volgende:

[..]

_O- ik plaag je maar
Woensdag moet ik wel op de campus eten :D :@
  maandag 5 september 2011 @ 19:02:36 #289
148689 Muis006
pi_101600150
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 18:59 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Weet je dat ik dat echt geen bijzondere broodjes vind? Een Italiaanse bol van Bakker Bart vind ik tig keer lekkerder. Met volvette kaas, chorizo, salami en meer slechts :9.
Mee eens! Een Bartje gezond zonder tomaat O+
pi_101600152
Ken de subway niet :@

Anyway ik ga mijn portie lichamsbeweging eens verzorgen :W
pi_101600174
quote:
1s.gif Op maandag 5 september 2011 19:02 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Mee eens! Een Bartje gezond zonder tomaat O+
Bij de bakker bart smeren ze alles er zo dik op :r

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-09-2011 19:03:08 ]
  maandag 5 september 2011 @ 19:03:10 #292
148689 Muis006
pi_101600185
quote:
11s.gif Op maandag 5 september 2011 19:02 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Woensdag moet ik wel op de campus eten :D :@
In de Mensa hebben ze groente :P
pi_101600198
PPP: Pretty O+

HPKW: ik vind de bovenste bikini mooier :Y Dat andere ding is te druk :P

Ik heb op de markt selderij meegenomen ipv koriander en daar kom ik achter als ik een hap van mijn pico de gallo neem :')

Ik kom bijna nooit bij de mac, denk 1 keer per jaar :') En die keer dat ik er ben scoor ik een quarterpounder. Burgers met rauwe ui O+
pi_101600211
quote:
1s.gif Op maandag 5 september 2011 19:03 schreef Muis006 het volgende:

[..]

In de Mensa hebben ze groente :P
Is avondeten daar te eten? Dat is wel een betere optie dan subway :s)
  maandag 5 september 2011 @ 19:04:11 #295
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_101600231
quote:
13s.gif Op maandag 5 september 2011 19:03 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Bij de bakker bart smeren ze alles er zo dik op :r
Ja, daarom :7.
pi_101600249
quote:
14s.gif Op maandag 5 september 2011 19:04 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ja, daarom :7.
Vet goor, neem je een hap broodje met kruidenkaas heb je alleen kruidenkaas in je mond :r :r :r
  maandag 5 september 2011 @ 19:04:44 #297
148689 Muis006
pi_101600259
quote:
17s.gif Op maandag 5 september 2011 19:03 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Is avondeten daar te eten? Dat is wel een betere optie dan subway :s)
Ja hoor :) maar auto enzo hebben vast meer evaringmet mensa-eten dan ik.
pi_101600837
Oh, dit had ik jullie nog niet verteld!

Wellicht is er een redelijke kans aanwezig dat de Duutser volgend jaar hier komt wonen! We hebben het er gister eens over gehad, en hij is er niet echt negatief over. Het lastige punt, en dat snap ik heel goed, is voor hem dat hij dan waarschijnlijk financieel grotendeels afhankelijk van mij gaat zijn. Dat gaan we zeker redden, maar is natuurlijk niet even makkelijk..

Zou wel tof zijn! O+

En als bedankje ben ik nu het nachtkastje van zijn kant van het bed aan het opknappen. Op dezelfde manier als de vorige, maar met kikkers! Of wellicht wordt die voor mijn kant van het bed...Kijken welke ik mooier vind!
pi_101600927
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 19:15 schreef Jagärtrut het volgende:
Oh, dit had ik jullie nog niet verteld!

Wellicht is er een redelijke kans aanwezig dat de Duutser volgend jaar hier komt wonen! We hebben het er gister eens over gehad, en hij is er niet echt negatief over. Het lastige punt, en dat snap ik heel goed, is voor hem dat hij dan waarschijnlijk financieel grotendeels afhankelijk van mij gaat zijn. Dat gaan we zeker redden, maar is natuurlijk niet even makkelijk..

Zou wel tof zijn! O+

En als bedankje ben ik nu het nachtkastje van zijn kant van het bed aan het opknappen. Op dezelfde manier als de vorige, maar met kikkers! Of wellicht wordt die voor mijn kant van het bed...Kijken welke ik mooier vind!
Ik weet niet wie de Duutser is maar het klinkt tof *O*
pi_101601054
quote:
17s.gif Op maandag 5 september 2011 19:17 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Ik weet niet wie de Duutser is maar het klinkt tof *O*
hihi..de Duutser is m'n vriend, en woont, verassing, in Duutsland. En we hebben al 2 jaar een lange afstandsrelatie, dus het zou prettig zijn als daar een eind aan komt!

Oh, en ik had nog geen welkom gezegd! Ik snap niet zo goed dat je gaat herballifen, en niet gewoon gaat proberen gezond te eten en meer te bewegen (doe je ook aan sport?), maar goed.
pi_101601120
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 19:19 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

hihi..de Duutser is m'n vriend, en woont, verassing, in Duutsland. En we hebben al 2 jaar een lange afstandsrelatie, dus het zou prettig zijn als daar een eind aan komt!

Oh, en ik had nog geen welkom gezegd! Ik snap niet zo goed dat je gaat herballifen, en niet gewoon gaat proberen gezond te eten en meer te bewegen (doe je ook aan sport?), maar goed.
Dat heb ik al vaker geprobeerd maar dan faal ik na 2 weken. Als die shakes helpen en ik geef daar geld aan uit dan is het voor mij een betere houvast om vol te houden om zo door te gaan. Dom, OK, maar zo zit ik in elkaar :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')