Ja ik kon niet zo snel een originelere vindenquote:Op maandag 5 september 2011 08:46 schreef Ml-etje het volgende:
Hij blijft leukhet plaatje in de OP.
Daar doe ik niet aan@ work.quote:Op maandag 5 september 2011 08:48 schreef Perruche het volgende:
Ik dacht dat *piep* stond voor poepen ofzo, en toen moest ik lachen![]()
Maandagochtend he, ben nog niet zo wakker!
Moest lachen, die blik in die ogen is en blijft grappig.quote:Op maandag 5 september 2011 08:49 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja ik kon niet zo snel een originelere vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Worry is a misuse of imagination
Nou dat wilde ik zaterdag doen, maar niet gedaan ivm slecht weer. Tegen de tijd dat ik hoorde dat het mooi weer werd had iedereen al iets anders/ergens anders een bbqquote:Op maandag 5 september 2011 09:08 schreef Perruche het volgende:
Oeh leuk prob, ga je nog een feestje vieren?
Ja weet ik nog niet, ik kies iedere dag al zelfquote:Op maandag 5 september 2011 09:11 schreef V1z0R het volgende:
Leuk billy, alvast gefeliciteerd! Mocht ik het morgen vergeten...
Wat ga je eten dan?
Ik heb de maandagblues verdreven met dit nummer
Keelpijn en zit probably de hele dag lam thuis, heb echt geen eetlust, kom zo ruim aan de 1500 kcal, vind ik wel prima zo. Hoef me niet elke dag vol te stampen hoor. Ben geen baby.quote:Op maandag 5 september 2011 09:35 schreef V1z0R het volgende:
Nette lijstjes dames!
Bekruipt mij wel het gevoel dat je weer een beetje terugvalt, SiralTenminste als ik het vergelijk met hoe je na je vakantie bezig was.
Was misschien handig geweest om het zinnetje er boven te lezenquote:Op maandag 5 september 2011 09:36 schreef Siral het volgende:
[..]
Keelpijn en zit probably de hele dag lam thuis, heb echt geen eetlust, kom zo ruim aan de 1500 kcal, vind ik wel prima zo. Hoef me niet elke dag vol te stampen hoor. Ben geen baby.
Als je de laatste 2 zinnen nou achterwege had gelaten, dan zou je antwoord zo'n andere indruk achterlaten.... Het verschil tussen normaal voor jezelf opkomen en overreageren, waardoor je afbreuk doet aan het hele idee dat het inderdaad prima is.quote:Op maandag 5 september 2011 09:36 schreef Siral het volgende:
[..]
Keelpijn en zit probably de hele dag lam thuis, heb echt geen eetlust, kom zo ruim aan de 1500 kcal, vind ik wel prima zo. Hoef me niet elke dag vol te stampen hoor. Ben geen baby.
En vandaag sport ik nietquote:Op maandag 5 september 2011 10:08 schreef Perruche het volgende:
Jeetje siral wat een reactie! Verder ben ik het eens met Vaizor voor hij zijn verontschuldigingen aanbood, zei je gisteren niet dat je 8 dagen (intensief) had gesport, dan is het niet echt gezond (vind ik he) dat je dan maar 1500 kcal eet. En dan hoef je zeker nog niet zo te reageren op vaizor.
/my 2 cents.
Dat is prima hoor!! Alleen je reactie was een beetje heftig.. (:quote:Op maandag 5 september 2011 10:22 schreef Siral het volgende:
[..]
En vandaag sport ik nietSterker nog doe ik helemaal niets. Alle andere dagen zat ik ruim aan de 1800/2000 kcal. Als je een dag een keer minder eetlust hebt is dat toch prima, hebben andere mensen ook wel eens, waarom zou ik dat dan niet kunnen hebben?
Zo bedoelde ik het iniedergeval niet. Als ik een terugval zou hebben, zou ik alleen yoghurt en komkommer etenquote:Op maandag 5 september 2011 10:22 schreef Probability het volgende:
[..]
Dat is prima hoor!! Alleen je reactie was een beetje heftig.. (:
Hoe vaak sporten is dan het gezondst? Geloof dat de meningen daarover hier ook nogal verschillen. Ik doe nu 3x per week poweryoga en 1x per week een stuk fietsen, of 2x poweryoga en 2x een stuk fietsen. Afhankelijk van hoe vaak mr. PPP en ik tegelijk een avond vrij zijn, want fietsen doen we samen.quote:Op maandag 5 september 2011 10:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hoorde vanochtend op BNR nog een sportcoach, dat elke dag sporten helemaal niet zo gezond is. Je moet regelmatig rustdagen invoeren om je lijf te laten herstellen.
Heb er nog wel 3 overquote:Op maandag 5 september 2011 10:36 schreef Perruche het volgende:
Ik moet over 2 weken exact in bikini. Vanavond bootcamp, morgen fitness, woensdag bodypump, donderdag combat, vrijdag niets, zaterdag iets, zondag combat?en ik heb niet eens een bikini!
Ik ga er van het weekend 1 kopen, hoop dat ik niet te laat ben!quote:Op maandag 5 september 2011 10:38 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb er nog wel 3 over
Och ik heb altijd al een buikje gehad en holle rug maar als ik heel rechtop loop dan ziet het er weer uit alsof ik mijn adem in hou. Tsja..
Welnee en anders Otto/Wehkamp.quote:Op maandag 5 september 2011 10:39 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik ga er van het weekend 1 kopen, hoop dat ik niet te laat ben!
Balans.quote:Op maandag 5 september 2011 10:36 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Hoe vaak sporten is dan het gezondst? Geloof dat de meningen daarover hier ook nogal verschillen. Ik doe nu 3x per week poweryoga en 1x per week een stuk fietsen, of 2x poweryoga en 2x een stuk fietsen. Afhankelijk van hoe vaak mr. PPP en ik tegelijk een avond vrij zijn, want fietsen doen we samen.Ik zit dus op 4x per week sporten.
Maar het gaat er toch niet om wat hij er van vindt, hij wil jou toch wel een plezier doen en doen wat jij leuk vindt? Als hij zijn eigen verjaardag niet wil vieren moet hij helemaal zelf weten. Maar dit is jouw verjaardag!quote:Op maandag 5 september 2011 10:43 schreef Probability het volgende:
Vriendje doet een beetje sukkelig, ik verwacht morgenochtend natuurlijk slingers etc.maar hij vind verjaardag vieren maar onzin
Hij wil misschien wel langskomen maar nu toch maar niet
Nou leuk als we kinderen zouden krijgen.
'Waarom is papa niet op m'n verjaardag?'
-Ja die vindt dat maar onzin
quote:Op maandag 5 september 2011 10:23 schreef Siral het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het iniedergeval niet. Als ik een terugval zou hebben, zou ik alleen yoghurt en komkommer etenEn geen ei, melk, banaan, pannekoek (!), lijnzaad
Ik doe mijn best om het zo prima mogelijk te maken iedere keer.
quote:
quote:Op maandag 5 september 2011 10:34 schreef Ml-etje het volgende:
Ik ga weer even op non-vreetstand, mijn broek zit te strak op de buik en dat kan voor de vakantie mooi nog even mindere.
Ja vind ik ook.quote:Op maandag 5 september 2011 10:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar het gaat er toch niet om wat hij er van vindt, hij wil jou toch wel een plezier doen en doen wat jij leuk vindt? Als hij zijn eigen verjaardag niet wil vieren moet hij helemaal zelf weten. Maar dit is jouw verjaardag!
Ja, daar ben ik het wel mee eens, Prob. Hij moet een schup onder de billekes, die vriend van jou.quote:Op maandag 5 september 2011 10:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar het gaat er toch niet om wat hij er van vindt, hij wil jou toch wel een plezier doen en doen wat jij leuk vindt? Als hij zijn eigen verjaardag niet wil vieren moet hij helemaal zelf weten. Maar dit is jouw verjaardag!
Die chocomel heb ik dan ook niet opquote:Op maandag 5 september 2011 10:45 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Bedoelde zo'n terugval ook nietMaar omdat je na je vakantie erg mooie lijstjes had qua hoeveelheden maar vooral de E/K/V verhouding, viel het mij op dat het de laatste tijd een beetje aan het verschuiven was (naar meer eiwitten en minder KH's, terwijl met jouw sporten juist de KH's zo belangrijk zijn).
Ml-etje
[..]
[..]
Al begint het hier nu ook weer te worden voor warme chocomelk
Eh nou we zijn nog aan het wennen aan het fietsen zonder zadelpijn te krijgenquote:
^^quote:Op maandag 5 september 2011 10:48 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik het wel mee eens, Prob. Hij moet een schup onder de billekes, die vriend van jou.
Ik over 12 dagen! En ik heb 6 bikini's geloof ikquote:Op maandag 5 september 2011 10:36 schreef Perruche het volgende:
Ik moet over 2 weken exact in bikini. Vanavond bootcamp, morgen fitness, woensdag bodypump, donderdag combat, vrijdag niets, zaterdag iets, zondag combat?en ik heb niet eens een bikini!
Hihi ik vraag me wel af of dat helptquote:Op maandag 5 september 2011 10:53 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Ik over 12 dagen! En ik heb 6 bikini's geloof ik. Pas ze allemaal, maar heb 1 heel sexy badpak wat ik ook aan wil, en daar moet the bootay nog even iets strakker voor. Ga vanaf morgen (vandaag geen tijd) dus ook even stevig aan het sporten.
Bij mij ook hoor.. Nou ja, vindt hij danquote:Op maandag 5 september 2011 10:49 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Die chocomel heb ik dan ook niet op
Ik drink niks uit de automaat hier![]()
Geloof dat Prob's vriendje het zwaar zou hebben bij mij
12 dagen? Neuh, dat ga je nauwelijks zien natuurlijk. Maar het is wel gezond en je gaat het na een tijdje absoluut wel zienquote:
Ohwwwwww.... Nee, automatenchoco is ook zumquote:Op maandag 5 september 2011 10:49 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Die chocomel heb ik dan ook niet op
Ik drink niks uit de automaat hier![]()
Geloof dat Prob's vriendje het zwaar zou hebben bij mij
Op buiklevel zie je het bij mij gelukkig ook wel plus dat ik in vakantie lekker veel zwemquote:Op maandag 5 september 2011 10:57 schreef conleche het volgende:
Als je weinig vetjes hebt dan ga je dat zeker zien na 12 dagen!! En volgens mij heeft PPP weinig vetjes.
Ja!!quote:Op maandag 5 september 2011 10:57 schreef motorbloempje het volgende:
Foto's bewerktze zijn mooi! Mag ik ze zo spammen?
Haha ik hád dus zin gekregen in chocolademelk, maar nu na V1z0Rmans niet meerquote:Op maandag 5 september 2011 10:58 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ohwwwwww.... Nee, automatenchoco is ook zuminderdaad. Nesquik
en dan vooral die drap op 't einde
![]()
12 dagen kun je wel merken hoor, vooral als je gericht traint op bijvoorbeeld je derričre
Tuurlijk Mo
SPOILER: shitload foto'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Gericht trainen op mijn derriere, can't imaginequote:Op maandag 5 september 2011 10:58 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ohwwwwww.... Nee, automatenchoco is ook zuminderdaad. Nesquik
en dan vooral die drap op 't einde
![]()
12 dagen kun je wel merken hoor, vooral als je gericht traint op bijvoorbeeld je derričre
Tuurlijk Mo
Oh enne tips mogenquote:Op maandag 5 september 2011 10:34 schreef Ml-etje het volgende:
Lijstje:
O: boterham kaas en boterham filet
T: handje cashews
L: Griekse yoghurt met banaan en bakje komkommerschijfjes
T: nog geen idee pruimen ws
D: worteltjes-doperwten uit de tuin met runderlapjes en aardappeltjes uit de oven
T: Nootjes
S: flink wandelen met Bo en nog wat tuinieren als het niet regent.
Ik ga weer even op non-vreetstand, mijn broek zit te strak op de buik en dat kan voor de vakantie mooi nog even mindere.
quote:Op maandag 5 september 2011 10:55 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihi ik vraag me wel af of dat helpt
O dat lukt wel hoor! Een maand geleden zat dat badpak echt perfect, maar heb afgelopen twee weken even te weinig gesport (ivm getrokken verstandskiezen, lopen deed al zeerquote:Op maandag 5 september 2011 10:57 schreef conleche het volgende:
Als je weinig vetjes hebt dan ga je dat zeker zien na 12 dagen!! En volgens mij heeft PPP weinig vetjes.
Heb nu 1/3e cupje leeg en kaan geen noot meer zienquote:Op maandag 5 september 2011 11:15 schreef V1z0R het volgende:
Mooie foto's Mo!
Vind juist de vijfde erg mooi
Hoeveelheid nootjes kan ik moeilijk inschatten Ml-etje maar m'n gedachten zegt dat een extra bth of cracker niet misstaat.
Zo ziet het er ook uit en ik snap wel dat je spierpijn hebt van al die heuvelsquote:Op maandag 5 september 2011 11:17 schreef motorbloempje het volgende:
Thanks!het was ook zķ'n heerlijke dag!
quote:Op maandag 5 september 2011 11:17 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb nu 1/3e cupje leeg en kaan geen noot meer zien
Zal vanmiddag even kijken, of volstaat hangop met vruchten na het avondeten ook?
Ben niet zo'n broodeter meer eigksquote:Op maandag 5 september 2011 11:23 schreef V1z0R het volgende:
[..]Als jij zin in hangop hebt, zeg ik doen
Ik ook nietquote:Op maandag 5 september 2011 12:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
http://www.nu.nl/vrouw/26(...)0-paar-schoenen.html
Daar kom ik écht niet aan, nog niet eens aan de hélft. Dus ik ben nog lang niet zo erg
Ja. Absoluut. Wat moet ik ermee? Als ze kapot zijn of al >1 jaar niet gedragen zijn, gaan ze echt weg. Zoveel ruimte hebben we helaas niet.quote:
Die reactie is denk ik ondergesneeuwd (of heb ik alleen gedacht dat ik dat gepost had?). Kwam Fredjes tegen, heb ze gepast, maar de leest was geen matchquote:Op maandag 5 september 2011 12:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Had jij trouwens nog interesse in die Brettoničre-schoenen loveli?
quote:Op maandag 5 september 2011 12:08 schreef Muis006 het volgende:
Niks Monday morning blues!
De meesten hier weten wel over dat ene, nou, dat bleek bij mijn controle vanochtend met 7 mm gekrompen te zijn en dat moest ik even delen
Hurray!quote:Op maandag 5 september 2011 12:08 schreef Muis006 het volgende:
De meesten hier weten wel over dat ene, nou, dat bleek bij mijn controle vanochtend met 7 mm gekrompen te zijn en dat moest ik even delen
Dat is goed nieuws!quote:Op maandag 5 september 2011 12:08 schreef Muis006 het volgende:
Goed zoquote:Op maandag 5 september 2011 12:08 schreef Muis006 het volgende:
Ja heel goed nieuwsquote:Op maandag 5 september 2011 12:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat is goed nieuws!Toch?
Ik heb het even gemist, maar kan het wel raden denk ik wat het is.
Ah, bummer. Naja, pleur ze tzt wel ff op de diverse sites, mocht ik je nog een keer treffen voor die tijd, neem ik ze wel mee, voor de zekerheid.quote:Op maandag 5 september 2011 12:09 schreef loveli het volgende:
[..]
Die reactie is denk ik ondergesneeuwd (of heb ik alleen gedacht dat ik dat gepost had?). Kwam Fredjes tegen, heb ze gepast, maar de leest was geen match![]()
quote:Op maandag 5 september 2011 11:02 schreef motorbloempje het volgende:
Doe ze wel even in een spoiler, want het zijn er veelnr 20SPOILER: shitload foto'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En heb je nou een roze bloemetjesding in je haarJe imago, wat doe je!
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
quote:Op maandag 5 september 2011 12:12 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Ik heb zo'n 30 paar. Gooi alleen schoenen weg als ze zo erg uit de mode zijn dat ik denk 'waarom heb ik die ooit gedragen?!' of als ze beyond repair kapot zijn.
Heb overigens deze grijze pumps gekocht dit weekend:
http://www.vanharen.nl/NL(...)dames-schoenen-pumps
Even met link want krijg plaatje niet gekopieerd.
*scrollt terug*quote:Op maandag 5 september 2011 12:18 schreef _aurum_ het volgende:
^^quote:Op maandag 5 september 2011 12:10 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Rondedansje doet!
![]()
![]()
![]()
![]()
Fijn zeg!
Daar heb ik een budgetding van 15 euro voor gescoord (voor als ik er zin in hebquote:Op maandag 5 september 2011 12:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Heb ook nog steeds dat ontharingsding in de aanbieding trouwens!
*boks* wat betreft bleekselderij-haat. Ik vind niet snel iets vies, maar als dat ergens doorheen zit, kan ik het niet eten. Rauw dan. (Stukgestoofd kan ik het hebben, dan is die gore smaak er wel af.) En, hoewel ongepast ivm kindertjes in Afrika en zulks:quote:Op maandag 5 september 2011 12:21 schreef _aurum_ het volgende:
ik ben ongesteld en heb buikpijn *sad*
En d'r zit boobytrap bleekselderij in mijn groenten.....en bleekselderij is vies.
Nee. Ik weet meestal precies als ik een kleine maat heb. Het omgekeerde wil ik nog weleens voor mezelf ontkennen.quote:Op maandag 5 september 2011 12:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
Kennen jullie dat, dat je echt denkt dat je een bepaalde kledingmaat hebt, maar als je dan kleding gaat passen blijkt dat je tķch elke keer een maat kleiner moet hebben. Ik zag wat leuke kledingstukken online, maar nu weet ik niet welke maat ik moet bestellen..
*boks rbau* Rauw is te vies, maar in een stoofschotel ofzo proef je de bittere smaak niet meerquote:Op maandag 5 september 2011 12:26 schreef conleche het volgende:
[..]
*boks* wat betreft bleekselderij-haat. Ik vind niet snel iets vies, maar als dat ergens doorheen zit, kan ik het niet eten. Rauw dan. (Stukgestoofd kan ik het hebben, dan is die gore smaak er wel af.) En, hoewel ongepast ivm kindertjes in Afrika en zulks:![]()
En ik heb heel veel schoenen, maar ik gooi zelden iets weg. Ik heb nu All Stars aan uit de vorige periode dat ze hip waren. Vintage FTW.Maar hadden we deze conversatie niet al een keer of 100 gevoerd? *Wacht op Ewelina met haar lijstje gelardeerd met pics.
)
quote:Op maandag 5 september 2011 12:29 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee. Ik weet meestal precies als ik een kleine maat heb. Het omgekeerde wil ik nog weleens voor mezelf ontkennen.
quote:Op maandag 5 september 2011 12:18 schreef conleche het volgende:
Wat ontzettend, ontzettend goed nieuws, Muizelientje!!
Maten zijn niet universeel en vrouwenlichamen ook niet. Maar als je structureel de verkeerde maat pakt, klopt of je spiegel niet, of ze sjoemelen met kledingmaten.quote:Op maandag 5 september 2011 12:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..].
Ik denk altijd dat ik een S heb, maar dat blijkt dan altijd veel te groot te zijn. En dat vind ik raar..
quote:Op maandag 5 september 2011 12:24 schreef Perruche het volgende:
muis wat een goed nieuws!!
XM wat voor schoenen
Ja, gaat wel hoor! Ben aan het huishouden. Vandaar dat ik zoveel aan het posten ben.quote:
quote:Op maandag 5 september 2011 12:35 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja, gaat wel hoor! Ben aan het huishouden. Vandaar dat ik zoveel aan het posten ben.![]()
Echt zo fijn voor je dit!!
Ja dat kan ik me goed voorstellen, die man was het ook zat natuurlijk om altijd maar slecht nieuws te geven, of het allemaal niet precies te weten. En hij kent je waarschijnlijk al best lang, of niet?quote:Op maandag 5 september 2011 12:38 schreef Muis006 het volgende:
[..]multitasken.
En dankjede arts vond het zo leuk om een keer zulk goed nieuws te mogen geven, hij had zich er helemaal op verheugd
Ja, 12 jaar nu (ik word oud). Hij heeft inderdaad vaker slecht dan goed nieuws gegeven.quote:Op maandag 5 september 2011 12:40 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja dat kan ik me goed voorstellen, die man was het ook zat natuurlijk om altijd maar slecht nieuws te geven, of het allemaal niet precies te weten. En hij kent je waarschijnlijk al best lang, of niet?
Ja, motorBLOEMPJEquote:Op maandag 5 september 2011 12:18 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
nr 20
Ik zit tussen 2 maten in, soms 40, soms 41 en deze zijn 40 en blijken na een paar uur helaas toch echt een beetje te krapquote:Op maandag 5 september 2011 12:40 schreef Perruche het volgende:
Oeh XM ik vind ze wel mooi, waarom doe je ze weg?
Zwart!quote:Op maandag 5 september 2011 12:46 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Oh wat een mooie XM! Ik kan alleen niet goed zien of ze bruin of zwart zijn?
Ok, prima!quote:Op maandag 5 september 2011 12:53 schreef Perruche het volgende:
XM als ik je toevallig een keer zie wil ik ze best passen, misschien is de hak te hoog voor me maar vind ze wel mooi
Nou méid, het is dat je het zegt, maar dat heb ik nou ook áltijd. Wat doe ik nog hier?quote:Op maandag 5 september 2011 12:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
Kennen jullie dat, dat je echt denkt dat je een bepaalde kledingmaat hebt, maar als je dan kleding gaat passen blijkt dat je tķch elke keer een maat kleiner moet hebben. Ik zag wat leuke kledingstukken online, maar nu weet ik niet welke maat ik moet bestellen..
Baas boven baas.quote:Op maandag 5 september 2011 12:54 schreef Perruche het volgende:
Nee hoor aurum is niets raars aan, ik was na mijn kanaalbehandeling (ieuw the horroorz) ook de volgende dag weer up & running.
Ik wil 5 minuten van m'n leven terugquote:Op maandag 5 september 2011 12:50 schreef V1z0R het volgende:
Ik zeg dit filmpje als motivational in de OP!
^^quote:
Bedankt, dan ga ik niet kijkenquote:
Ohh dan zou ik ze eventueel ook wel over willen nemen van je.quote:
quote:Op maandag 5 september 2011 13:04 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik wil 5 minuten van m'n leven terug
Hier eentje waarom je duursport moet doen:quote:Op maandag 5 september 2011 13:17 schreef V1z0R het volgende:
[..]toch beter dan Epic Meal Time niet? Mager vlees, vis, broccoli en kokosvet....
Hier trouwens een leuk artikel over waarom je juist wilt trainen op hoge intensiteit.
http://www.jonbenson.com/files/pdfs/bodymassstudy.pdf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Euh hijs heul groot?! Weet niet hoe ik dat moet veranderen??
quote:Op maandag 5 september 2011 13:22 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
En mijn weekend-BBQ-foto:Moet wel lukken met dat badpak.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Euh hijs heul groot?! Weet niet hoe ik dat moet veranderen??
[ img = 500 ] url [/img]crap in = crap out
Tof!quote:Op maandag 5 september 2011 13:14 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Ohh dan zou ik ze eventueel ook wel over willen nemen van je.PM met wat je ervoor wilt hebben?
quote:Op maandag 5 september 2011 13:21 schreef loveli het volgende:
[..]
Hier eentje waarom je duursport moet doen:
http://www.nu.nl/gezondhe(...)g-beste-buikvet.html
Kortom, wissel het af.
De link die ik postte toont aan hoe je met HIT of HIIT meer verbrand dan gewoon duursporten.quote:Waar deze verschillen door veroorzaakt worden is simpel volgens Slentz: "Je verbrandt simpelweg meer calorieën."
Ahww.quote:Op maandag 5 september 2011 13:25 schreef loveli het volgende:
[..]
Moet wel lukken met dat badpak.
[ img = 500 ] url [/img]
Ehh nou die draag ik als ze gaten vertonen af in de tuinquote:
Ja, dat is allemaal wel fijn, maar een leerling van je die terminaal is vreet neem ik aan ook energiequote:Op maandag 5 september 2011 13:34 schreef kwakz0r het volgende:
ik voel me niet heel gestresst. ben meestal wel 's avonds totaal op en dood, en wil 's ochtends nog wel eens piepen dat ik er niet uit wil (half zesof uiterlijk zes uur op do en vrijd. ís ook gewoon vroeg...). maar vriendje kookt bijvoorbeeld vaker nu, en t huis is wel redelijk op orde de hele tijd, en dat maakt t rustiger in m'n hoofd.
ho! wacht! moeder van die leerling.... vind ik ook erg, maar ben daarbij niet z'n mentor dus heb geen verantwoordelijkheid, alleen medeleven en helpen.quote:Op maandag 5 september 2011 13:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, dat is allemaal wel fijn, maar een leerling van je die terminaal is vreet neem ik aan ook energie
Meer vet of meer kcals?quote:Op maandag 5 september 2011 13:28 schreef V1z0R het volgende:
De link die ik postte toont aan hoe je met HIT of HIIT meer verbrand dan gewoon duursporten.
Meer kcalsquote:
Ah, ook heel vervelend natuurlijk. Verkeerd gelezenquote:Op maandag 5 september 2011 13:42 schreef kwakz0r het volgende:
voor muis:
ho! wacht! moeder van die leerling.... vind ik ook erg, maar ben daarbij niet z'n mentor dus heb geen verantwoordelijkheid, alleen medeleven en helpen.
's Goedquote:Op maandag 5 september 2011 13:58 schreef Perruche het volgende:
PPP jij knapperd jij!!
XM doe mij ook een PM dan
En met een / aan het einde voor de laatste imgquote:
1 | [img=500]http://i53.tinypic.com/2qn2k91.jpg[/img] |
Dat is ook een verrassingquote:Op maandag 5 september 2011 14:09 schreef V1z0R het volgende:
Perr, als het voor jou een verassing is en voor Anna ook, wie kookt dan
Hangt er vanaf met wie je vliegt. Bij Ryanair staan ze die dingen nog wel eens te passen in een bak met de maximale afmetingen.quote:Op maandag 5 september 2011 14:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
Misschien een stomme vraag, maar ik heb zo'n minikoffertje op wielenEn die is BIJNA klein genoeg voor handbagage. In de breedte en lengte is ie zelfs iets kleiner, alleen op de dikte is ie ongeveer 2 cm te groot. Daar zullen ze vast niet moeilijk over doen, toch?
"surprise, surprise, de verrassing bracht je zomaar van de wijs... "quote:Op maandag 5 september 2011 14:09 schreef V1z0R het volgende:
Perr, als het voor jou een verassing is en voor Anna ook, wie kookt dan
Aha! Ik vlieg met vueling, ik ga er wel eens een google-tje aan wagenquote:Op maandag 5 september 2011 14:17 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Hangt er vanaf met wie je vliegt. Bij Ryanair staan ze die dingen nog wel eens te passen in een bak met de maximale afmetingen.
Anders even bellen?quote:Op maandag 5 september 2011 14:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Aha! Ik vlieg met vueling, ik ga er wel eens een google-tje aan wagen
Mijn koffertje is ook ongeveer 2cm te dik (misschien zelfs iets meer) en ik ben wel eens gecontroleerd bij Ryanair. Met wat proppen en duwen paste hij in dat rekje en was het goedquote:Op maandag 5 september 2011 14:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
Misschien een stomme vraag, maar ik heb zo'n minikoffertje op wielenEn die is BIJNA klein genoeg voor handbagage. In de breedte en lengte is ie zelfs iets kleiner, alleen op de dikte is ie ongeveer 2 cm te groot. Daar zullen ze vast niet moeilijk over doen, toch?
Hihiquote:Op maandag 5 september 2011 13:58 schreef Perruche het volgende:
PPP jij knapperd jij!!
XM doe mij ook een PM dan
Kijk, daar hebben we wat aan.quote:Op maandag 5 september 2011 14:27 schreef Rituals het volgende:
[..]
Mijn koffertje is ook ongeveer 2cm te dik (misschien zelfs iets meer) en ik ben wel eens gecontroleerd bij Ryanair. Met wat proppen en duwen paste hij in dat rekje en was het goed.
Dat ik daar niet aan dacht!quote:Op maandag 5 september 2011 14:23 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Anders even bellen?
Wij hebben er nooit problemen mee gehad maar moet bekennen dat mijn Mr altijd de bagage inlevert en ik wegblijf met mijn handbagage.
quote:Op maandag 5 september 2011 14:27 schreef Rituals het volgende:
[..]
Mijn koffertje is ook ongeveer 2cm te dik (misschien zelfs iets meer) en ik ben wel eens gecontroleerd bij Ryanair. Met wat proppen en duwen paste hij in dat rekje en was het goed.
Komt inderdaad helemaal goedquote:Op maandag 5 september 2011 14:29 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Kijk, daar hebben we wat aan.
Komt dus helemaal goed maria!
Hoe is het met jou Rituals?
quote:Op maandag 5 september 2011 13:22 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
En mijn weekend-BBQ-foto:Hmmm.. Ik ken jou volgens mij. Of je lijkt ontzettend op iemand die ik ken ^^SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Euh hijs heul groot?! Weet niet hoe ik dat moet veranderen??
De enkel heb ik helemaal geen last meer van, maar wel van de rest van mijn benen.quote:Op maandag 5 september 2011 14:34 schreef Rituals het volgende:
[..]
Komt inderdaad helemaal goed!
Het gaat overwegend goed. Vakantie is helaas voorbij, vandaag is het collegejaar weer begonnen. Hoe is het met jou? Blessurevrij?
Kijk je weet het welquote:Op maandag 5 september 2011 14:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dat ik daar niet aan dacht!Ik ga Vueling contacteren - ik doe het per e-mail, als ze dan zeggen dat het kan dan print ik dat mailtje uit voor als ze miepen
[..]
![]()
En anders kan ik de Rituals-methode nog toepassen
Zat PPP niet bij jou op school?quote:Op maandag 5 september 2011 14:42 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Hmmm.. Ik ken jou volgens mij. Of je lijkt ontzettend op iemand die ik ken ^^
quote:Op maandag 5 september 2011 14:20 schreef anna82 het volgende:
[..]
"surprise, surprise, de verrassing bracht je zomaar van de wijs... "
Oooh wat vervelend van je benen! Teveel gesport? Niet bang dat de blessure verergert met de halve marathon? Hoewel je dat vast zelf kunt inschatten!quote:Op maandag 5 september 2011 14:43 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
De enkel heb ik helemaal geen last meer van, maar wel van de rest van mijn benen.Beetje jammer met die halve marathon in het vooruitzicht.
Maar die ga ik gewoon lopen en dan zie ik wel waar het schip strandt.
Hoe was je vakantie? En hoe gaat het met je eetpatroon? En hoe ver was jij nu met je studie?
Zij ook al? Ik weet dat er sowieso iemand anders van hier (Norich?) bij mij op school zit. Van PPP weet ik het niet.quote:Op maandag 5 september 2011 14:50 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Zat PPP niet bij jou op school?
[..]
![]()
Ik lunch ook altijd laat, dus het kan nogquote:Op maandag 5 september 2011 14:54 schreef Cocotrimonium het volgende:
Verder niet/nauwelijks bijgelezen (heel vluchtig een beetje gescrold). Heb vanochtend ontbeten, ook al moest ik om 7.30u al de deur uit. Was trots op mezelf
Helaas heb ik de lunch erbij in laten schieten. Dus weg trots![]()
Dan ben ik in de warquote:Op maandag 5 september 2011 14:53 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Zij ook al? Ik weet dat er sowieso iemand anders van hier (Norich?) bij mij op school zit. Van PPP weet ik het niet.
Overigens, net mijn eerste les gegeven aan een groep eerstejaars (ik ken ze dus nog niet). Wat een leuke studenten weerKrijg er echt energie van
Ik studeer aan de uni van Leiden. Weet niet of je daar werkt?quote:Op maandag 5 september 2011 14:53 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Zij ook al? Ik weet dat er sowieso iemand anders van hier (Norich?) bij mij op school zit. Van PPP weet ik het niet.
Overigens, net mijn eerste les gegeven aan een groep eerstejaars (ik ken ze dus nog niet). Wat een leuke studenten weerKrijg er echt energie van
Nee, ik haalde jou met Norich door elkaarquote:Op maandag 5 september 2011 15:11 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Ik studeer aan de uni van Leiden. Weet niet of je daar werkt?
Niet! Sorry!quote:Op maandag 5 september 2011 16:04 schreef anna82 het volgende:
[..]
Duo-dip! Jouw sms wekte mij uit mijn middag-dutje![]()
Uniek, wanneer gaan jullie naar Kreta?
Nee joh, ik mocht helemaal geen middagdutje!quote:
Wut wat flauwquote:Op maandag 5 september 2011 16:07 schreef anna82 het volgende:
[..]
Nee joh, ik mocht helemaal geen middagdutje!Ga nog maar even wat energie verorberen: kwark met bosbessen
Zaterdagochtend om 6 uur vliegen we, dus de hele dag hebben we dan nog mee .quote:Op maandag 5 september 2011 16:04 schreef anna82 het volgende:
[..]
Duo-dip! Jouw sms wekte mij uit mijn middag-dutje![]()
Uniek, wanneer gaan jullie naar Kreta?
Oe, wat voor?quote:Op maandag 5 september 2011 16:08 schreef Perruche het volgende:
Ik ga bikini's bestellen, 3! En dan ga ik er 2 houden
http://www.wehkamp.nl/Zoe(...)d=WEHZOE&F=1&F=2&F=3quote:
Oe!quote:Op maandag 5 september 2011 16:13 schreef Perruche het volgende:
[..]
http://www.wehkamp.nl/Zoe(...)d=WEHZOE&F=1&F=2&F=3
http://www.wehkamp.nl/dam(...)C21_1A4_A41_989307/#
en deze nog in een ander model, en ook nog een zwarte:
http://www.wehkamp.nl/Zoe(...)d=WEHZOE&F=1&F=2&F=3
http://www.wehkamp.nl/dam(...)productReviewsVragen
Epilatorsssssquote:Op maandag 5 september 2011 16:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind vooral het 'andere klanten kochten ook' wel vermakelijk.
Freya heeft iig bovenstukjes die heel mooi zitten. Ik twijfel nog tussen 2 stuks!quote:Op maandag 5 september 2011 16:14 schreef Perruche het volgende:
Maar misschien ga ik wel gewoon even naar de lingeriezaak op de hoek, dit weekend, net zo simpel, en freya lijkt me ook wel wat. Nou ja, kan het altijd nog terugsturen!
Dat ken ikquote:Op maandag 5 september 2011 12:35 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja, gaat wel hoor! Ben aan het huishouden. Vandaar dat ik zoveel aan het posten ben.![]()
Echt zo fijn voor je dit!!
Ik bedenk me nu dat ik in april een nieuwe bikini heb gekocht. Misschien ga ik die alvast inpakken voor over twee weken. /MLquote:Op maandag 5 september 2011 16:19 schreef loveli het volgende:
Vorig jaar wat uit de uitverkoopbak van de Hema gehaald. Pasten verrassend goed, tussen de 1 en 3 euro per deel. Gezien het weer deze zomer een prima investering
Dankje Piefquote:Op maandag 5 september 2011 16:25 schreef Probability het volgende:
Ik lees heeel goed nieuws van muis!!! Wat fijn!!!!!!!!
Ohh dankje! Wat lief.quote:Op maandag 5 september 2011 16:02 schreef uniekhoorn het volgende:
Fijn Kwak!
PPP, wat heb je mooie ogen en een mooie egale huid. En zo lekker jong
Muis, wat een fijn nieuws!
Ik heb vakantieHeb vandaag morgen en ook donderdag vrij genomen
Ja eigenlijk best goed!! Zit wel lekker op m'n plekje met m'n nieuwe huis (vreselijke uitdrukking..) studie lijkt de goede kant op te gaan.. alleen een vriendje dat het nog niet helemaal zo goed begrijpt geloof ikquote:
Klinkt goed kwak! Kan me voorstellen dat je daar blij van wordt!quote:Op maandag 5 september 2011 15:55 schreef kwakz0r het volgende:
Oh, ik ben zo gelukkig, heb net eindelijk een les in míjn stijl gemaakt voor H4. Even wat ruimte in de studiewijzer tussen alle zelfstandig werken aan saaie grammar en teksten of klassikale frontale nakijkdingen en uitleg... ze zullen wel moeten wennen aan mijn soort activerende lessen gok ik zomaar... (ze moeten zowaar overleggen met elkaar en het eens worden over iets)zo vind ik het weer leuk! daarom doe ik het!
Ohjee, wat doet ie?quote:Op maandag 5 september 2011 16:53 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja eigenlijk best goed!! Zit wel lekker op m'n plekje met m'n nieuwe huis (vreselijke uitdrukking..) studie lijkt de goede kant op te gaan.. alleen een vriendje dat het nog niet helemaal zo goed begrijpt geloof ik
Hij zou komen slapen maar nu opeens niet en nu hoeft hij wat mij betreft ook niet meer bij m'n ouders te komen eten morgen.quote:Op maandag 5 september 2011 17:24 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ohjee, wat doet ie?
Ik vind het wel heel fijn dat de rest zo goed gaat! Dat verdien je wel na al dat getob
Wat stom. Welke reden gaf hij?quote:Op maandag 5 september 2011 17:31 schreef Probability het volgende:
[..]
Hij zou komen slapen maar nu opeens niet en nu hoeft hij wat mij betreft ook niet meer bij m'n ouders te komen eten morgen.
Nee hequote:Op maandag 5 september 2011 17:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ohai!
Ik kom hier ook eens kijken
Ik ben SI, ik studeer Communicatie en informatiewetenschappen aan de UvT, ik eet teveel zooi (naast 3 maaltijden, chips en dergelijke), ik wil minimaal 5kg kwijt. Broccoliquote:Op maandag 5 september 2011 17:58 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
@SI (meteen maar een afkorting) - wie ben je, wat doe je, hoe eet je, wat wil je kwijt? Hou je van broccoli en is vis een optie?
Nou leuk, zo vlak voor je verjaardag. Wat een pannekoek.quote:Op maandag 5 september 2011 18:08 schreef Probability het volgende:
[..]
Nou geen'komt niet goed uit/onhandig'
Ik heb hem verteld dat hij morgen vooral niet welkom is en dat hij dat cadeau -dat hij blijkbaar nog moest kopen want hij wilde 't nummer van een vriendinnetje - ook wel mocht houdenquote:Op maandag 5 september 2011 18:09 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nou leuk, zo vlak voor je verjaardag. Wat een pannekoek.
Ha, nog 3 nachtjes en dan is de Duutser weer hier!quote:Op maandag 5 september 2011 16:20 schreef motorbloempje het volgende:
sushi nomnom
vanavond nog maar iets heel lichts eten en morgen hardlopen!![]()
Zo Wolve uitzwaaien...máár, over 2 nachtjes is hij er dan alweer!
Ik weeg nu 71 kg bij 1.67m.quote:Op maandag 5 september 2011 18:06 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Yay ik heb een usericon!
@SI: wat is je plan nu? 5 kilo lijkt me haalbaar (hoewel ik niet weet wat je weegt / hoe lang je bent natuurlijk).
Ok. Die shakes ken ik niet, zijn het echte dieetshakes of meer zoiets als drinkontbijt? In het eerste geval kun je misschien beter proberen om gewoon je ontbijt te veranderen (weet niet waar je nu mee ontbijt?). Je zou gewoon met gezonder eten en minder snacken al een heel eind kunnen komen denk ik.quote:Op maandag 5 september 2011 18:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik weeg nu 71 kg bij 1.67m.
Ik ga gezonder eten en dus minder snacken. Ook wil ik herbalife shakes proberen (in ieder geval voor de ochtend, misschien middag) omdat ik nadat ik heb ontbeten heel snel weer honger heb en daar heel erg flauw van wordt, dan zijn meestal koekjes oid de oplossing maar ik hoop dat ik na die shakes in de ochtend minder honger heb!
Het zijn shakes waarmee je zowel kunt afvallen, op gewicht kunt blijven en aan kunt komen. Aan de hand van wat je wil doseer je de shakes en eet je er wat bij of niet. Dus niet zo'n slimfast shake waar je ziek van wordt na 2 dagen, ja die heb ik al geprobeerdquote:Op maandag 5 september 2011 18:29 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Ok. Die shakes ken ik niet, zijn het echte dieetshakes of meer zoiets als drinkontbijt? In het eerste geval kun je misschien beter proberen om gewoon je ontbijt te veranderen (weet niet waar je nu mee ontbijt?). Je zou gewoon met gezonder eten en minder snacken al een heel eind kunnen komen denk ik.
Sport je ook?
Ik ga het gewoon proberen, mocht het echte zooi zijn waar ik niet goed van wordt hebben we de 30 dagen geld terug garantie nogquote:Op maandag 5 september 2011 18:32 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Heb die herbalife inmiddels gegoogled. Ik ben nooit zo'n fan van echte dieetproducten - het lijkt me erg moeilijk vol te houden (want saai) en vaak kom je weer aan als je ermee stopt. Maar er zijn mensen in dit topic die daar veel meer van weten.
Macdonaldsquote:Op maandag 5 september 2011 18:34 schreef MevrouwPuff het volgende:
Thuis!
Welkom SI![]()
Er was al file vanaf de macdonals!
Zo eens een bolognesesaus maken
quote:Op maandag 5 september 2011 16:24 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik bedenk me nu dat ik in april een nieuwe bikini heb gekocht. Misschien ga ik die alvast inpakken voor over twee weken. /ML
Vind ik ook hoor, echt geen probleem om de mac over te slaanquote:Op maandag 5 september 2011 18:49 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoi SI.. doe toch eens een lijstje van vandaag?
McDonalds.. bah.. dan liever een patatje speciaal en een hamburger speciaal bij de snackbar, vele malen lekkerder.
Of de Wopper, 1 x gehad ook lekkerder dan de Mc.
Smaak valt te twisten
quote:Op maandag 5 september 2011 18:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zie punten die voor verbetering vatbaar zijn ja![]()
.
Ik eet niet elke dag frikandelbroodjes en vlaaiquote:Op maandag 5 september 2011 18:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zie punten die voor verbetering vatbaar zijn ja![]()
.
Je wisselt af met kroketten en ander soort patisserie?quote:Op maandag 5 september 2011 18:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik eet niet elke dag frikandelbroodjes en vlaai
quote:Op maandag 5 september 2011 18:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Je wisselt af met kroketten en ander soort patisserie?
Dat doen we ook al nooit. Echt 1 keer per 4 maanden ofzo. Mensen, ik krijg zin in patat nu.quote:Op maandag 5 september 2011 18:54 schreef Ml-etje het volgende:
Oh en Mac..brrrr
-edit- we bakken wel zelf frites en snacks zo 1s in de 3-4 weken.
Huh wat? Ehh perfect?quote:Op maandag 5 september 2011 18:55 schreef uniekhoorn het volgende:
Jeager, ik vind je lijstje mooi
ML, je lijstje.. wat perfect (hangt ervan af welke cashews) Heerlijk
quote:Op maandag 5 september 2011 18:57 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Dat doen we ook al nooit. Echt 1 keer per 4 maanden ofzo. Mensen, ik krijg zin in patat nu.
Subway.quote:Op maandag 5 september 2011 18:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Je wisselt af met kroketten en ander soort patisserie?
Weet je dat ik dat echt geen bijzondere broodjes vind? Een Italiaanse bol van Bakker Bart vind ik tig keer lekkerder. Met volvette kaas, chorizo, salami en meer slechtsquote:
Hater! Ik ben nog geen 1 keer naar de Subway geweest afgelopen week. Ja ok zaterdag in Amsterdamquote:
quote:Op maandag 5 september 2011 19:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hater! Ik ben nog geen 1 keer naar de Subway geweest afgelopen week. Ja ok zaterdag in Amsterdammaar toen heb ik 's avonds een halve maaltijdsalade gegeten die goor was
Moeder van een vriendin doet dat, ik ken naast herbalife geen andere shakes dan slimfit waar ik ziek van werd. Je hebt persoonlijke begeleiding, waar ze kijken naar wat je wil bereiken en daar recepten naar geven. Dus shakes met fruit/kwark/yoghurt weet ik het.quote:Op maandag 5 september 2011 19:01 schreef V1z0R het volgende:
Hoi trouwens SI!
Vraagje, wat is er nou zo speciaal aan herbalife? behalve dat het rete duur is... Zie namelijk dat 550gr 35,- kost. Daar koop ik 2,5kilo whey voor.
Mee eens! Een Bartje gezond zonder tomaatquote:Op maandag 5 september 2011 18:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Weet je dat ik dat echt geen bijzondere broodjes vind? Een Italiaanse bol van Bakker Bart vind ik tig keer lekkerder. Met volvette kaas, chorizo, salami en meer slechts.
Bij de bakker bart smeren ze alles er zo dik opquote:Op maandag 5 september 2011 19:02 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Mee eens! Een Bartje gezond zonder tomaat
In de Mensa hebben ze groentequote:Op maandag 5 september 2011 19:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Woensdag moet ik wel op de campus eten![]()
Ja, daaromquote:Op maandag 5 september 2011 19:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Bij de bakker bart smeren ze alles er zo dik op
Ja hoorquote:Op maandag 5 september 2011 19:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Is avondeten daar te eten? Dat is wel een betere optie dan subway
Ik weet niet wie de Duutser is maar het klinkt tofquote:Op maandag 5 september 2011 19:15 schreef Jagärtrut het volgende:
Oh, dit had ik jullie nog niet verteld!
Wellicht is er een redelijke kans aanwezig dat de Duutser volgend jaar hier komt wonen! We hebben het er gister eens over gehad, en hij is er niet echt negatief over. Het lastige punt, en dat snap ik heel goed, is voor hem dat hij dan waarschijnlijk financieel grotendeels afhankelijk van mij gaat zijn. Dat gaan we zeker redden, maar is natuurlijk niet even makkelijk..
Zou wel tof zijn!![]()
En als bedankje ben ik nu het nachtkastje van zijn kant van het bed aan het opknappen. Op dezelfde manier als de vorige, maar met kikkers! Of wellicht wordt die voor mijn kant van het bed...Kijken welke ik mooier vind!
hihi..de Duutser is m'n vriend, en woont, verassing, in Duutsland. En we hebben al 2 jaar een lange afstandsrelatie, dus het zou prettig zijn als daar een eind aan komt!quote:Op maandag 5 september 2011 19:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik weet niet wie de Duutser is maar het klinkt tof
Dat heb ik al vaker geprobeerd maar dan faal ik na 2 weken. Als die shakes helpen en ik geef daar geld aan uit dan is het voor mij een betere houvast om vol te houden om zo door te gaan. Dom, OK, maar zo zit ik in elkaarquote:Op maandag 5 september 2011 19:19 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
hihi..de Duutser is m'n vriend, en woont, verassing, in Duutsland. En we hebben al 2 jaar een lange afstandsrelatie, dus het zou prettig zijn als daar een eind aan komt!
Oh, en ik had nog geen welkom gezegd! Ik snap niet zo goed dat je gaat herballifen, en niet gewoon gaat proberen gezond te eten en meer te bewegen (doe je ook aan sport?), maar goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |