Ja ik kon niet zo snel een originelere vindenquote:Op maandag 5 september 2011 08:46 schreef Ml-etje het volgende:
Hij blijft leukhet plaatje in de OP.
Daar doe ik niet aan@ work.quote:Op maandag 5 september 2011 08:48 schreef Perruche het volgende:
Ik dacht dat *piep* stond voor poepen ofzo, en toen moest ik lachen![]()
Maandagochtend he, ben nog niet zo wakker!
Moest lachen, die blik in die ogen is en blijft grappig.quote:Op maandag 5 september 2011 08:49 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja ik kon niet zo snel een originelere vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Worry is a misuse of imagination
Nou dat wilde ik zaterdag doen, maar niet gedaan ivm slecht weer. Tegen de tijd dat ik hoorde dat het mooi weer werd had iedereen al iets anders/ergens anders een bbqquote:Op maandag 5 september 2011 09:08 schreef Perruche het volgende:
Oeh leuk prob, ga je nog een feestje vieren?
Ja weet ik nog niet, ik kies iedere dag al zelfquote:Op maandag 5 september 2011 09:11 schreef V1z0R het volgende:
Leuk billy, alvast gefeliciteerd! Mocht ik het morgen vergeten...
Wat ga je eten dan?
Ik heb de maandagblues verdreven met dit nummer
Keelpijn en zit probably de hele dag lam thuis, heb echt geen eetlust, kom zo ruim aan de 1500 kcal, vind ik wel prima zo. Hoef me niet elke dag vol te stampen hoor. Ben geen baby.quote:Op maandag 5 september 2011 09:35 schreef V1z0R het volgende:
Nette lijstjes dames!
Bekruipt mij wel het gevoel dat je weer een beetje terugvalt, SiralTenminste als ik het vergelijk met hoe je na je vakantie bezig was.
Was misschien handig geweest om het zinnetje er boven te lezenquote:Op maandag 5 september 2011 09:36 schreef Siral het volgende:
[..]
Keelpijn en zit probably de hele dag lam thuis, heb echt geen eetlust, kom zo ruim aan de 1500 kcal, vind ik wel prima zo. Hoef me niet elke dag vol te stampen hoor. Ben geen baby.
Als je de laatste 2 zinnen nou achterwege had gelaten, dan zou je antwoord zo'n andere indruk achterlaten.... Het verschil tussen normaal voor jezelf opkomen en overreageren, waardoor je afbreuk doet aan het hele idee dat het inderdaad prima is.quote:Op maandag 5 september 2011 09:36 schreef Siral het volgende:
[..]
Keelpijn en zit probably de hele dag lam thuis, heb echt geen eetlust, kom zo ruim aan de 1500 kcal, vind ik wel prima zo. Hoef me niet elke dag vol te stampen hoor. Ben geen baby.
En vandaag sport ik nietquote:Op maandag 5 september 2011 10:08 schreef Perruche het volgende:
Jeetje siral wat een reactie! Verder ben ik het eens met Vaizor voor hij zijn verontschuldigingen aanbood, zei je gisteren niet dat je 8 dagen (intensief) had gesport, dan is het niet echt gezond (vind ik he) dat je dan maar 1500 kcal eet. En dan hoef je zeker nog niet zo te reageren op vaizor.
/my 2 cents.
Dat is prima hoor!! Alleen je reactie was een beetje heftig.. (:quote:Op maandag 5 september 2011 10:22 schreef Siral het volgende:
[..]
En vandaag sport ik nietSterker nog doe ik helemaal niets. Alle andere dagen zat ik ruim aan de 1800/2000 kcal. Als je een dag een keer minder eetlust hebt is dat toch prima, hebben andere mensen ook wel eens, waarom zou ik dat dan niet kunnen hebben?
Zo bedoelde ik het iniedergeval niet. Als ik een terugval zou hebben, zou ik alleen yoghurt en komkommer etenquote:Op maandag 5 september 2011 10:22 schreef Probability het volgende:
[..]
Dat is prima hoor!! Alleen je reactie was een beetje heftig.. (:
Hoe vaak sporten is dan het gezondst? Geloof dat de meningen daarover hier ook nogal verschillen. Ik doe nu 3x per week poweryoga en 1x per week een stuk fietsen, of 2x poweryoga en 2x een stuk fietsen. Afhankelijk van hoe vaak mr. PPP en ik tegelijk een avond vrij zijn, want fietsen doen we samen.quote:Op maandag 5 september 2011 10:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hoorde vanochtend op BNR nog een sportcoach, dat elke dag sporten helemaal niet zo gezond is. Je moet regelmatig rustdagen invoeren om je lijf te laten herstellen.
Heb er nog wel 3 overquote:Op maandag 5 september 2011 10:36 schreef Perruche het volgende:
Ik moet over 2 weken exact in bikini. Vanavond bootcamp, morgen fitness, woensdag bodypump, donderdag combat, vrijdag niets, zaterdag iets, zondag combat?en ik heb niet eens een bikini!
Ik ga er van het weekend 1 kopen, hoop dat ik niet te laat ben!quote:Op maandag 5 september 2011 10:38 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb er nog wel 3 over
Och ik heb altijd al een buikje gehad en holle rug maar als ik heel rechtop loop dan ziet het er weer uit alsof ik mijn adem in hou. Tsja..
Welnee en anders Otto/Wehkamp.quote:Op maandag 5 september 2011 10:39 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik ga er van het weekend 1 kopen, hoop dat ik niet te laat ben!
Balans.quote:Op maandag 5 september 2011 10:36 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Hoe vaak sporten is dan het gezondst? Geloof dat de meningen daarover hier ook nogal verschillen. Ik doe nu 3x per week poweryoga en 1x per week een stuk fietsen, of 2x poweryoga en 2x een stuk fietsen. Afhankelijk van hoe vaak mr. PPP en ik tegelijk een avond vrij zijn, want fietsen doen we samen.Ik zit dus op 4x per week sporten.
Maar het gaat er toch niet om wat hij er van vindt, hij wil jou toch wel een plezier doen en doen wat jij leuk vindt? Als hij zijn eigen verjaardag niet wil vieren moet hij helemaal zelf weten. Maar dit is jouw verjaardag!quote:Op maandag 5 september 2011 10:43 schreef Probability het volgende:
Vriendje doet een beetje sukkelig, ik verwacht morgenochtend natuurlijk slingers etc.maar hij vind verjaardag vieren maar onzin
Hij wil misschien wel langskomen maar nu toch maar niet
Nou leuk als we kinderen zouden krijgen.
'Waarom is papa niet op m'n verjaardag?'
-Ja die vindt dat maar onzin
quote:Op maandag 5 september 2011 10:23 schreef Siral het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het iniedergeval niet. Als ik een terugval zou hebben, zou ik alleen yoghurt en komkommer etenEn geen ei, melk, banaan, pannekoek (!), lijnzaad
Ik doe mijn best om het zo prima mogelijk te maken iedere keer.
quote:
quote:Op maandag 5 september 2011 10:34 schreef Ml-etje het volgende:
Ik ga weer even op non-vreetstand, mijn broek zit te strak op de buik en dat kan voor de vakantie mooi nog even mindere.
Ja vind ik ook.quote:Op maandag 5 september 2011 10:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar het gaat er toch niet om wat hij er van vindt, hij wil jou toch wel een plezier doen en doen wat jij leuk vindt? Als hij zijn eigen verjaardag niet wil vieren moet hij helemaal zelf weten. Maar dit is jouw verjaardag!
Ja, daar ben ik het wel mee eens, Prob. Hij moet een schup onder de billekes, die vriend van jou.quote:Op maandag 5 september 2011 10:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar het gaat er toch niet om wat hij er van vindt, hij wil jou toch wel een plezier doen en doen wat jij leuk vindt? Als hij zijn eigen verjaardag niet wil vieren moet hij helemaal zelf weten. Maar dit is jouw verjaardag!
Die chocomel heb ik dan ook niet opquote:Op maandag 5 september 2011 10:45 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Bedoelde zo'n terugval ook nietMaar omdat je na je vakantie erg mooie lijstjes had qua hoeveelheden maar vooral de E/K/V verhouding, viel het mij op dat het de laatste tijd een beetje aan het verschuiven was (naar meer eiwitten en minder KH's, terwijl met jouw sporten juist de KH's zo belangrijk zijn).
Ml-etje
[..]
[..]
Al begint het hier nu ook weer te worden voor warme chocomelk
Eh nou we zijn nog aan het wennen aan het fietsen zonder zadelpijn te krijgenquote:
^^quote:Op maandag 5 september 2011 10:48 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik het wel mee eens, Prob. Hij moet een schup onder de billekes, die vriend van jou.
Ik over 12 dagen! En ik heb 6 bikini's geloof ikquote:Op maandag 5 september 2011 10:36 schreef Perruche het volgende:
Ik moet over 2 weken exact in bikini. Vanavond bootcamp, morgen fitness, woensdag bodypump, donderdag combat, vrijdag niets, zaterdag iets, zondag combat?en ik heb niet eens een bikini!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |