no homo toch ?quote:Op maandag 5 september 2011 11:59 schreef Intronic het volgende:
[..]
Wanneer mag ik tegen je aan liggen?.
Altijd nohomo jeweet.quote:
Vrouwen op FOK! is een hoax.quote:Op maandag 5 september 2011 12:01 schreef Intronic het volgende:
[..]
Ga je een vrouw nu lopen beledigen?
Succes jongen! Homoquote:Op maandag 5 september 2011 12:15 schreef stefanhaan het volgende:
nou ik ga maar weer eens lekker college volgen
Later schatjes![]()
nohomo
Alleen voor eckte bazen.quote:
Jij komt niet naar de meet of wel?quote:
Ik twijfel nog, ik kan met Huppelmuts meerijden, maar ik moet misschien ook werken die dag.quote:Op maandag 5 september 2011 12:19 schreef Intronic het volgende:
[..]
Alleen voor eckte bazen.
[..]
Jij komt niet naar de meet of wel?.
Ach so. Als het kan gezellig toch, hoe meer mensen hoe beterquote:Op maandag 5 september 2011 12:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik twijfel nog, ik kan met Huppelmuts meerijden, maar ik moet misschien ook werken die dag.
Kunnen de autisten dat wel aan ?quote:Op maandag 5 september 2011 12:26 schreef Intronic het volgende:
[..]
Ach so. Als het kan gezellig toch, hoe meer mensen hoe beter.
Phoenixquote:
quote:
Ja ik ben vorig jaar ook naar een meet geweest, was best leuk ansichquote:Op maandag 5 september 2011 12:26 schreef Intronic het volgende:
[..]
Ach so. Als het kan gezellig toch, hoe meer mensen hoe beter.
Daar kun jij het beste antwoord op geven toch?quote:Op maandag 5 september 2011 12:28 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Kunnen de autisten dat wel aan ?
quote:Op maandag 5 september 2011 12:31 schreef Intronic het volgende:
[..]
Daar kun jij het beste antwoord op geven toch?
Ik zal al in mijn schuilkelder.quote:Op maandag 5 september 2011 12:32 schreef Huppelmuts het volgende:
Wat deden jullie toen de Duitsers aanvielen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |