Heb je een puntquote:Op maandag 5 september 2011 13:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er zijn mannen met heupen en taille waar menig vrouw jaloers op is hoor
Huh!?quote:Op maandag 5 september 2011 13:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik las dat ik jou ga meeten over minder dan 2 weken
Net als P_z dusquote:Op maandag 5 september 2011 13:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heb je een puntmaar ik vond haar meer een vrouwenlichaam hebben dan een mannenlichaam.
ik heb geen flauw idee, ik pakte de eerste de beste SM dungeon die ik vondquote:Op maandag 5 september 2011 13:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heb je een puntmaar ik vond haar meer een vrouwenlichaam hebben dan een mannenlichaam.
Je gaat naar Zwolle? PiLu wel namelijk en hij neemt jou mee zei hijquote:
quote:
Gisteravond deed hij mee met onze fourway cam actie.quote:
Had dan deze gedaan, die heeft in ieder geval nog een beetje stijl en klassequote:Op maandag 5 september 2011 13:56 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
ik heb geen flauw idee, ik pakte de eerste de beste SM dungeon die ik vond
Oh god, hij loopt weer te trollen geloof ik.. Zie het nu ook in meeting topic.quote:Op maandag 5 september 2011 13:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je gaat naar Zwolle? PiLu wel namelijk en hij neemt jou mee zei hij
Eerst cup-a-soup dan?quote:
Wacht wat.quote:
Ohquote:Op maandag 5 september 2011 13:56 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
ik heb geen flauw idee, ik pakte de eerste de beste SM dungeon die ik vond
Tis nog geen 4 uur cup a soup tijd hoorquote:
ik heb teveel drank op om nog succesvol te zoeken.quote:Op maandag 5 september 2011 13:57 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Had dan deze gedaan, die heeft in ieder geval nog een beetje stijl en klasse
[ afbeelding ]
Ja verdommequote:Op maandag 5 september 2011 13:58 schreef sharr het volgende:
[..]
Oh god, hij loopt weer te trollen geloof ik.. Zie het nu ook in meeting topic.
Ik kijk wel even in mijn agenda of er mogelijkheden zijn echt te komen, lijkt me wel tof. Nu even naar Renswoude om Pilu te slaan. Brb.quote:
Have funquote:Op maandag 5 september 2011 13:59 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik kijk wel even in mijn agenda of er mogelijkheden zijn echt te komen, lijkt me wel tof. Nu even naar Renswoude om Pilu te slaan. Brb.
Lol, fucking, whut.quote:Op maandag 5 september 2011 13:59 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb wel eens een programma op tv gezien over een meesteres en 1 van haar klanten vond het fijn als zij zijn kont leeg haalde terwijl hij op een andreaskruis vastgebonden was.
Dat was echt nasty. Ging ze met haar hand de poep uit zijn aars halen
quote:Op maandag 5 september 2011 13:59 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb wel eens een programma op tv gezien over een meesteres en 1 van haar klanten vond het fijn als zij zijn kont leeg haalde terwijl hij op een andreaskruis vastgebonden was.
Dat was echt nasty. Ging ze met haar hand de poep uit zijn aars halen
Ik wilde wegzappen maar moest gewoon blijven kijken.quote:
Die gifjes krijg ik. Meestal van Monopoly of Ezechielkquote:Op maandag 5 september 2011 14:00 schreef stefanhaan het volgende:
[..]![]()
Wat kijk jij voor rare dingen zeg... en al die rare gifjes
jaja.quote:Op maandag 5 september 2011 14:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wilde wegzappen maar moest gewoon blijven kijken.
Wel vol walging natuurlijk
Jaquote:
Ik wil ook onweerquote:
Dat dus.quote:Op maandag 5 september 2011 14:03 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Je loopt een half uur achter?
Lekker man, dat doe ik maandelijksquote:Op maandag 5 september 2011 14:04 schreef BBQSausage het volgende:
Ik heb wel eens een programma op tv gezien over een man die het fijn vond als zijn vrouw zijn penis dagelijks vastnagelde aan een houten plank, waarna hij met die houten plank aan z'n hamer, bungelend tussen z'n benen, door huis moest lopen/kruipen.
Dat was ook nasty.
Op een gegeven moment blijft er niks meer over dan gatenkaas.quote:Op maandag 5 september 2011 14:05 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Lekker man, dat doe ik maandelijks
Gatverquote:Op maandag 5 september 2011 14:05 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Op een gegeven moment blijft er niks meer over dan gatenkaas.
Ik denk dat de bui nu pas bij mij is.quote:Op maandag 5 september 2011 14:03 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Je loopt een half uur achter?
Dan pakken we er een chick bij. En ... Oh wacht wat ben ik nu weer aan het zeverenquote:Op maandag 5 september 2011 14:05 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Op een gegeven moment blijft er niks meer over dan gatenkaas.
Ik ben blij dat ik niet bij een studentenvereniging zit.quote:Op maandag 5 september 2011 14:06 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dan pakken we er een chick bij. En ... Oh wacht wat ben ik nu weer aan het zeverenjeweet dat dit bier echt iets met je doet. Maar!!!!!! Ik ben blijkbaar alleen gezellig als ik aangeschoten ben volgens mijn feuten die ik begeleid heb. Ze bleven me nmlijk alleen maar drank geven toenj ik een paar uur nuchter was op dat kamp. En dan gaan ze me godverdomme nog cockblocken ook. ARRHHHJH
Watquote:
Nou ik denk dat het visueel aanzien van dat beeld toch wel mentale pijn doetquote:Op maandag 5 september 2011 14:08 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Mja, die spijkers gingen niet dwars door de penis heen, dat was wel even een tegenvaller.
zit ik ook nietquote:Op maandag 5 september 2011 14:09 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik niet bij een studentenvereniging zit.
Serieus het is niet grappig, ik heb al 2 maanden geen seks gehadquote:
Knuffel?quote:Op maandag 5 september 2011 14:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat
[..]
Nou ik denk dat het visueel aanzien van dat beeld toch wel mentale pijn moet doen
Hihi zo mooi altijd. 1 man heeft echt pijn aan zn kruis en alle mannen die het zien gebeuren voelen letterlijk zijn pijnquote:Op maandag 5 september 2011 14:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat
[..]
Nou ik denk dat het visueel aanzien van dat beeld toch wel mentale pijn moet doen
JA dat dusquote:Op maandag 5 september 2011 14:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hihi zo mooi altijd. 1 man heeft echt pijn aan zn kruis en alle mannen die het zien gebeuren voelen letterlijk zijn pijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |