quote:
Niet hatenquote:Op maandag 5 september 2011 12:36 schreef Intronic het volgende:
[..]
Ja ik ben scherp hoor, pas maar op.
Dat zeg je wel maar echt geloofwaardig is het niet hequote:
Kijk mijn fap-map.quote:Op maandag 5 september 2011 13:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat zeg je wel maar echt geloofwaardig is het niet he
Onweer, best wel hard ook eventjesquote:Op maandag 5 september 2011 13:26 schreef Plastic_zak het volgende:
Was dat onweer of zijn de Duitsers toch gekomen?
Dat zegt niks.quote:
quote:Op maandag 5 september 2011 13:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat zegt niks.
Geef nou maar gewoon toe dat je niet kan wachten tot iemand je sterretje even flink komt uitwonen
Jij mag het wel doen.quote:Op maandag 5 september 2011 13:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat zegt niks.
Geef nou maar gewoon toe dat je niet kan wachten tot iemand je sterretje even flink komt uitwonen
Bij jou geloof ik de no-homo dan weer welquote:
Ik heb nog wel een voorbinddildo.quote:
P_z voorover gebukt terwijl hij een rode peper pijpt en ondertussen wordt uitgewoond door een neukmachinequote:Op maandag 5 september 2011 13:32 schreef Intronic het volgende:
Ik zie het al helemaal voor me. Bedankt. Gelukkig heb ik al gegeten.
Met genoeg glijmiddel moet alles lukken.quote:Op maandag 5 september 2011 13:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een voorbinddildo.
Is wel maatje olifantenlul, kan je wel hebben he?
Glijmiddel?quote:Op maandag 5 september 2011 13:33 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Met genoeg glijmiddel moet alles lukken.
Ik denk dat ik zo ga komen, bijna bijna..quote:Op maandag 5 september 2011 13:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
P_z voorover gebukt terwijl hij een rode peper pijpt en ondertussen wordt uitgewoond door een neukmachine
Trots?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |