En nu zijn ze van de aardbodem verdwenen?quote:Op maandag 5 september 2011 13:48 schreef Intronic het volgende:
[..]
Er zijn hier al genoeg ex-collega's in het keldertje geweest.
Neequote:
Weet ikquote:
Zegt dat wat over jouw scharrels? Zegt dat wat over het feit dat het ex-collega's zijn?quote:Op maandag 5 september 2011 13:48 schreef Intronic het volgende:
[..]
PM eensquote:Op maandag 5 september 2011 13:49 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nee
Een hele hele erge relatie
En dit is jouw kelder?quote:Op maandag 5 september 2011 13:48 schreef Intronic het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 september 2011 13:49 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
En dit is jouw kelder?
[ afbeelding ]
Daar heb ik er ook een paar van gehad, beschouw mezelf echt niet meteen als maagd hoorquote:Op maandag 5 september 2011 13:49 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nee
Een hele hele erge relatie
Waar heb je deze picca vandaan mattiequote:Op maandag 5 september 2011 13:49 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
En dit is jouw kelder?
[ afbeelding ]
Dus bbq is een chicaquote:Op maandag 5 september 2011 13:51 schreef stefanhaan het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is mijn kelder jwz. En BBQ is degene die vastgebonden is.
Ik verzamel kelder picca's, is een hobby van me. Ik heb nog veel engere kelders in mijn verzameling.quote:Op maandag 5 september 2011 13:51 schreef Intronic het volgende:
[..]
Waar heb je deze picca vandaan mattie. Ik ga maar vast iets anders zoeken dan!
.
nee dat is een dude.quote:
Wel een lekker kontje heb ik zeg, boh.quote:Op maandag 5 september 2011 13:51 schreef stefanhaan het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is mijn kelder jwz. En BBQ is degene die vastgebonden is.
lichaam van een chica hoor, kijk naar die heupen en dat kontjequote:
Succesquote:Op maandag 5 september 2011 13:53 schreef Intronic het volgende:
Tijd voor een vergadering. Loeters!
Ik hoop niet dat je baas een FOK!ker is.quote:Op maandag 5 september 2011 13:53 schreef Intronic het volgende:
Ik las dat ik jou ga meeten over minder dan 2 wekenquote:Op maandag 5 september 2011 13:53 schreef sharr het volgende:
Wat een vies weer in Oud-Beijerlandcity ineens.
Niet alleen daar hoor.quote:Op maandag 5 september 2011 13:53 schreef sharr het volgende:
Mijn "baas" is een kleine chinees die ik onder de duim heb.quote:Op maandag 5 september 2011 13:54 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je baas een FOK!ker is.
quote:Op maandag 5 september 2011 13:53 schreef Intronic het volgende:
Er zijn mannen met heupen en taille waar menig vrouw jaloers op is hoorquote:Op maandag 5 september 2011 13:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
lichaam van een chica hoor, kijk naar die heupen en dat kontje
[..]
Succes
Ja eerst zo zon ik dacht vet mooi weer en toen ging het regenen en heel hard waaien.quote:Op maandag 5 september 2011 13:53 schreef sharr het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |