abonnement Unibet Coolblue
  Moderator vrijdag 7 oktober 2011 @ 23:44:20 #251
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_102830934
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 23:43 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb vandaag AOBS gekocht omdat ik hem toch wel heel lekker vind, maar ik schrok ook wel van de houdbaarheidsdatum: 28 december :o m'n vorige potje ging een jaar mee.
Slaat nergens op hoor, volgens mij doen ze dat puur zodat ze meer kunnen verkopen :X De samenstelling is niet opeens veranderd ofzo. In principe: als een product nog goed ruikt dan kun je het nog prima gebruiken ^O^
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_102831053
Zolang het geen vachtje heeft en niet vanzelf op m'n gezicht springt...
Tap tap tap
  Moderator vrijdag 7 oktober 2011 @ 23:48:34 #253
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_102831117
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 23:47 schreef CherryLips het volgende:
Zolang het geen vachtje heeft en niet vanzelf op m'n gezicht springt...
Precies ja _O-
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_102831230
Op love lettuce na blijven hier alle maskers een stuk langer goed dan 3 weken, heb wel vaker mijn vraagtekens bij de houdbaarheidstermijn. AOBS heb ik ook ooit gebruikt maar kreeg er puistjes van. De douchegels doen het echt wel langer dan 14 maanden, de bruisballen zijn soms na een maand al helemaal zacht en ruiken nog amper...
  Moderator vrijdag 7 oktober 2011 @ 23:54:05 #255
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_102831312
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 23:51 schreef douche-eendje het volgende:
Op love lettuce na blijven hier alle maskers een stuk langer goed dan 3 weken, heb wel vaker mijn vraagtekens bij de houdbaarheidstermijn. AOBS heb ik ook ooit gebruikt maar kreeg er puistjes van. De douchegels doen het echt wel langer dan 14 maanden, de bruisballen zijn soms na een maand al helemaal zacht en ruiken nog amper...
De officiele lezing is dat Lush niet aansprakelijk is na die tijd, als het product dan niet goed meer is dan is daar voor 'gewaarshuwd'. De bruisballen die bijna uit elkaar vallen liggen waarschijnlijk al veel te lang in de winkel, dan worden ze op een gegeven moment zacht. Net uit de doos zijn ze keihard en ruiken ze goed :)
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 00:53:03 #256
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_102833146
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 23:54 schreef MaJo het volgende:

[..]

De officiele lezing is dat Lush niet aansprakelijk is na die tijd, als het product dan niet goed meer is dan is daar voor 'gewaarshuwd'. De bruisballen die bijna uit elkaar vallen liggen waarschijnlijk al veel te lang in de winkel, dan worden ze op een gegeven moment zacht. Net uit de doos zijn ze keihard en ruiken ze goed :)
Hey!
Ik dacht al dat je bij lush gewerkt had. In andere topics hoorde ik je wel eens over zeepjes, en achteraf, toen ik lush leerde kennen had ik al zo'n idee dat jouw posts daar vast over gingen :)
Leuk om je weer te zien! Hoe gaat het?
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  Moderator zaterdag 8 oktober 2011 @ 09:32:15 #257
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_102836708
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 00:53 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Hey!
Ik dacht al dat je bij lush gewerkt had. In andere topics hoorde ik je wel eens over zeepjes, en achteraf, toen ik lush leerde kennen had ik al zo'n idee dat jouw posts daar vast over gingen :)
Leuk om je weer te zien! Hoe gaat het?
Hey Murmie! Ja met mij gaat het super :) Nog steeds samen met mijn vriend, we wonen samen en hebben een kitten O+ Ben dus helemaal happy! En met jou? Ik kom wel weer een keer buurten in R&P :)
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 09:58:03 #258
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_102836940
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 09:32 schreef MaJo het volgende:

[..]

Hey Murmie! Ja met mij gaat het super :) Nog steeds samen met mijn vriend, we wonen samen en hebben een kitten O+ Ben dus helemaal happy! En met jou? Ik kom wel weer een keer buurten in R&P :)
Wat leuk! Kittens zijn O+
Hier is t wisselend. Ik woonde samen met mn ex en 2 katten, maar nu weer alleen, met 2 andere katten.
In het adhd topic en het depressie&angst topic staat nog wel eens wat van mij ;) maar in het lushtopic ben ik gezelliger hoor ;)
Hang jij nog in andere topics rond?
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  Moderator zaterdag 8 oktober 2011 @ 20:25:16 #259
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_102853071
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 09:58 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Wat leuk! Kittens zijn O+
Hier is t wisselend. Ik woonde samen met mn ex en 2 katten, maar nu weer alleen, met 2 andere katten.
In het adhd topic en het depressie&angst topic staat nog wel eens wat van mij ;) maar in het lushtopic ben ik gezelliger hoor ;)
Hang jij nog in andere topics rond?
Ik ben ook helemaal verliefd op Noa (mijn kitten) O+ Ze is zo cute en echt fantastisch :D
Ik kom eigenlijk nooit meer in het ADHD en depressie topic omdat het zo goed met me gaat :@ Maar zal snel weer een keer komen buurten!
Ik post veel in de AKQ SC in MEN, verder geen vaste topics :)
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  Moderator zaterdag 8 oktober 2011 @ 20:25:42 #260
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_102853087
Niemand verder interesse in mijn lijstje? Andere keren liep het storm, nu pas 1 PM gehad :D
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_102857317
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 23:54 schreef MaJo het volgende:

[..]

De officiele lezing is dat Lush niet aansprakelijk is na die tijd, als het product dan niet goed meer is dan is daar voor 'gewaarshuwd'. De bruisballen die bijna uit elkaar vallen liggen waarschijnlijk al veel te lang in de winkel, dan worden ze op een gegeven moment zacht. Net uit de doos zijn ze keihard en ruiken ze goed :)
Ach, als ik een bruisbal in de winkel koop die 2 weken daarvoor is gelanceerd (ging bij mij toen om de fizzbanger), ik het bad vol heb laten lopen en dat ding in 3 zachte stukken uit het zakje haal denk ik niet dat hij oud is :N. Maar doe nu toch alleen maar bubblebars O+
  † In Memoriam † zaterdag 8 oktober 2011 @ 22:31:38 #262
43556 miss_dynastie
pi_102857534
Ze worden ook zacht als ze in een te vochtige ruimte liggen.... wel zonde als je een gloednieuw product hebt -O-
pi_102857579
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 22:31 schreef miss_dynastie het volgende:
Ze worden ook zacht als ze in een te vochtige ruimte liggen.... wel zonde als je een gloednieuw product hebt -O-
Ik heb hier een prachtige, afsluitbare bak voor mn lushmeuk, badspul en zeepjes in nette doosjes in een grote bak. Maarja, bad rook wel lekker, alleen jammer dat het hele kleurschuimknettereffect weg was :')
  † In Memoriam † zaterdag 8 oktober 2011 @ 22:34:52 #264
43556 miss_dynastie
pi_102857625
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 22:33 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Ik heb hier een prachtige, afsluitbare bak voor mn lushmeuk, badspul en zeepjes in nette doosjes in een grote bak. Maarja, bad rook wel lekker, alleen jammer dat het hele kleurschuimknettereffect weg was :')
Ik zeg niet dat dat bij jou was, dat kan toch ook bij Lush gebeurd zijn? :)
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 22:42:14 #265
45796 Offy
rooi'n bin kwooi'n
pi_102857861
MaJo, ik probeer je al een paar keer een DM te sturen, maar ik krijg het niet binnen de 250 tekens gepropt :')

Ik ben een hele stille, maar dagelijkse lurker hier in het topic, maar nu ik zie dat je The Big Calm aanbiedt moet ik toch echt even uit lurk-stand komen. Ik ben echt jaren verslaafd geweest aan The Big Calm en heb alles ingevoren toen ik hoorde dat het niet meer verkocht werd... Het laatste stukje TBC heb ik echter al máánden geleden uit de vriezer gehaald en ik treur er nog steeds om :P

Heb je de jelly nog? En ruikt 'ie nog net zo heerlijk? O+ (ik weet niet hoe oud het is?) Dan zou ik hem heel erg graag van je over willen nemen :)
Op zaterdag 2 oktober 2004 19:35 schreef Ouwesok het volgende:
Je zit daar prinsheerlijk op een appel te kauwen terwijl ik mijn ouwe trouwe meetzoeker afvuur _O-
pi_102859409
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 22:24 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Ach, als ik een bruisbal in de winkel koop die 2 weken daarvoor is gelanceerd (ging bij mij toen om de fizzbanger), ik het bad vol heb laten lopen en dat ding in 3 zachte stukken uit het zakje haal denk ik niet dat hij oud is :N. Maar doe nu toch alleen maar bubblebars O+
Ja ik ook. Die bruisballen deden eigenlijk vrij weinig en bij sommige BBS zit het schuim zowat tegen het plafond O+ En je hoeft geen pantykousje te gebruiken voor alle takjes, blaadjes en dode beesten.
Tap tap tap
  zondag 9 oktober 2011 @ 00:25:36 #267
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_102861138
Ik vind het sowieso toch niet zo handig dat lush alle producten open en bloot legt in de winkel. De geuren van zepen etc vervagen, potjes creme worden viezig. Daar zouden ze wat op moeten bedenken.
In haarlem hadden ze doorzichtige dekseltjes op de testerpotjes van cremes. Misschien moeten ze zeep voor een deel in folie doen en alleen een snuffelstukje erop leggen (en daar afentoe een plakje afhalen om het weer te kunnen ruiken.)
Badballen etc kan je ook in een bak met doorzichtige deksel doen.
Ik vind het heel mooi hoor, dat alles open en toegankelijk is. Maar als de kwaliteit van de spullen die je koopt erop achteruit gaat is dat jammer. Zeker bij zulke mooie heerlijk ruikende spullen (ik bedoel: of er nou van een simpel kruidvat eigen merk zeepje wat geur afgaat, is dat toch minder zonde vind ik)
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_102861604
Ja, dat ben ik wel met je eens. Hoe gaat dat eigenlijk als je op internet besteld, komt het dan uit de winkel of een voorraadruimte waar wel alles ingepakt ligt?

Vind het een dure hobby en dan mag je er ook best wat van verwachten toch?
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  zondag 9 oktober 2011 @ 09:37:37 #269
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_102867007
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 23:44 schreef MaJo het volgende:

[..]

Slaat nergens op hoor, volgens mij doen ze dat puur zodat ze meer kunnen verkopen :X De samenstelling is niet opeens veranderd ofzo. In principe: als een product nog goed ruikt dan kun je het nog prima gebruiken ^O^
Amen. M'n Dream Cream ruikt ook nog fris en die is al een tijdje "overtijd"

Dream Cream = O+
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_102867150
Beter verpakken zal wel goed zijn, maar lush is juist zo trots op het niet verpakken hè!
Zo'n klep lijkt me wel een slim plan inderdaad, mensen proberen dingen en wassen hun handen, er valt vast weleens wat nattigheid op zo'n bal!

Donderdag ben ik vrij, dan ga ik weer kijken, voor de kerstdingetjes en een moisturiser :) .
  zondag 9 oktober 2011 @ 19:43:28 #271
45796 Offy
rooi'n bin kwooi'n
pi_102884892
Beter verpakken gaat inderdaad een beetje in tegen het 'zo min mogelijk afval'-beleid van Lush, dus het is een beetje het één of het ander. Wel zonde dat zeepjes zo snel uitdrogen/verkleuren, daar probeer ik wel een beetje op te letten tijdens het uitzoeken in de winkel en als ik het vraag willen de meiden altijd wel een stukje vers afsnijden (ook al liggen er stukken klaar)

quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 22:42 schreef Offy het volgende:
MaJo, ik probeer je al een paar keer een DM te sturen, maar ik krijg het niet binnen de 250 tekens gepropt :')

(...heel verhaal...)
Oh wacht, ik zie nu pas dat je ook een gewoon berichtje kan sturen ipv een DM :@
Op zaterdag 2 oktober 2004 19:35 schreef Ouwesok het volgende:
Je zit daar prinsheerlijk op een appel te kauwen terwijl ik mijn ouwe trouwe meetzoeker afvuur _O-
  Redactie Frontpage zondag 9 oktober 2011 @ 21:09:46 #272
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_102890531
Volgende maand gaan O+ en ik naar Rotterdam, heb 'm dit weekend gemeld dat er een Lush-winkel is :P 'oooh volgens mij gaan we daar wel langs' :D

Wat sowieso meegaat: Dreamcream - wordt wel een keer tijd. En Marylin, want dat is al een tijd op :P Denk dat ik 2 potten ga meenemen :')
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  zondag 9 oktober 2011 @ 21:19:48 #273
274310 agenda
altijd vol!
pi_102891370
(8> wil zaterdag naar Den Bosch, de bodem van de dirty showergel komt in zicht,
Hij is bang dat hij zonder komt te zitten.

Wie is er nou verslaaft? :P :D

Kan ik mooi kerstspullen inslaan :+
pi_102900747
Note to self: alleen bbs bestellen en snel de spullies die ik atm heb opmaken! Lees: veel in bad :9
  zondag 9 oktober 2011 @ 23:34:31 #275
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_102900822
Ik ruik naar de kerstmassagebar :D
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')