Ik vond het ook al een beetje een vreemde vergelijking.quote:Op maandag 5 september 2011 18:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Een mensje komt niet bepaald uit een ei.
Jefreyquote:Op maandag 5 september 2011 18:58 schreef Peter het volgende:
Kittens zijn ook
Ruby's eerste Scheldekitten
Misschien zwemmen we mooi?quote:Op maandag 5 september 2011 19:07 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik vond het ook al een beetje een vreemde vergelijking.. Een baby is ook kleiner dan een volwassene, maar verder...
Elke keer is een ander naakt en gaan ze die vernederen. Dit keer is Steve aan de beurt.quote:Op maandag 5 september 2011 19:56 schreef TheVulture het volgende:
Vergaderen jullie niet naakt enzo?
dan trek ik me terug als vrijwilligerquote:Op maandag 5 september 2011 20:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Elke keer is een ander naakt en gaan ze die vernederen. Dit keer is Steve aan de beurt.
en welk gedeelte spreekt je dan het meeste aanquote:Op maandag 5 september 2011 20:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Het was juist de reden dat ik mee wilde doen!
Vond ik ook ja. Het deed me eigenlijk denken aan Wipe-out, maar dan in een fort.quote:Op maandag 5 september 2011 21:12 schreef TheVulture het volgende:
Mijn herinneringen aan Fort Boyard zijn zojuist volledig aan gruzelementen gegaan... wat hebben ze er een sfeerloos gepimpte versie van gemaakt
Ferry Doedensquote:Op maandag 5 september 2011 21:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vond ik ook ja. Het deed me eigenlijk denken aan Wipe-out, maar dan in een fort.
wat houdt je tegenquote:
Hij vind de hema hotdogs lekker, tenminste dat neem ik aan aangezien hij die meestal haaltquote:Op maandag 5 september 2011 21:25 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ja, alsof ik kans maak op een "wereldster"
Als je het niet probeert zeker nietquote:Op maandag 5 september 2011 21:25 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ja, alsof ik kans maak op een "wereldster"
En hoe weet jij dat?quote:Op maandag 5 september 2011 21:26 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Hij vind de hema hotdogs lekker, tenminste dat neem ik aan aangezien hij die meestal haalt
Soms wel jaquote:Op maandag 5 september 2011 21:28 schreef Vlarp het volgende:
[..]
En hoe weet jij dat?
Jij verkoopt de hot dogs?
Oh ja het vriendjequote:Op maandag 5 september 2011 21:31 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind Ferry Doedens ook wel leuk om te zien
Ik vind zijn vriendje in GTST wel een stuk leuker... jammer dat die dan weer hetero is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |