Alhoewel ik het idee heb dat sinds de hervormingen van de verzekeringen, er wel meer problemen met het gebit zijn.quote:Op maandag 5 september 2011 07:31 schreef Ang3l het volgende:
Ja volgens mij is een kunstgebit tegenwoordig ook niet meer standaard, zoals vroegah. Of vergis ik me en is dat in de achterwijken toch echt nog wel aan de orde van de dag?
Dat vrouwtje heeft volgens mij zelf een kunstgebit jaquote:Op maandag 5 september 2011 07:28 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik heb een uitstekende tandarts, dank je.
Wat selectief weer zegquote:
quote:Op maandag 5 september 2011 12:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Flikkert op, gesmolten natte plas water die je bent!
Die postte ik een paar dagen terug ook al inderdaadquote:
Ik heb ze gezien op Lowlandsquote:
Begint dat vanaaf al op SBS6? Damn. Kan ik niet zienquote:Op maandag 5 september 2011 13:26 schreef TheVulture het volgende:
Vanavond is eindelijk Fort Boyard weer op tv
That's IT! The end of movienight!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 5 september 2011 12:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Flikkert op, gesmolten natte plas water die je bent!
Je kunt het hier al kijken:quote:Op maandag 5 september 2011 13:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Begint dat vanaaf al op SBS6? Damn. Kan ik niet zienFriso meeting.
Volgens mij op 1, 2 of 3.quote:Op maandag 5 september 2011 13:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vast beter dan The Real Bodylanguage......................quote:Op maandag 5 september 2011 13:48 schreef Breezerslet17 het volgende:
Het gezelschap is minder, maar niet vreselijk. Toch stierf er bet iets in mij toen de dames over GTST begonnen.
/CARE! Dan doe ik die voortaan wel met Stevequote:Op maandag 5 september 2011 13:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
That's IT! The end of movienight!!!!!!!!!!!!!!!!
O mooi. Gratis? Want de progr gemist van SYTYCD (RTLquote:Op maandag 5 september 2011 13:53 schreef Steve het volgende:
[..]
Je kunt het hier al kijken:
http://avro.nl/fortboyard/video/afl1.aspx
Het maakt me niet uit dat ik tweede keus ben. Ik ben tenminste een keus.quote:Op maandag 5 september 2011 13:54 schreef Tha_Erik het volgende:
/CARE! Dan doe ik die voortaan wel met Steve. Die heb ik goed onderwezen in films kijken.
GOOD LUCKquote:Op maandag 5 september 2011 13:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
/CARE! Dan doe ik die voortaan wel met Steve. Die heb ik goed onderwezen in films kijken.
Publieke omroep, dus gratis.quote:Op maandag 5 september 2011 13:57 schreef Ang3l het volgende:
O mooi. Gratis? Want de progr gemist van SYTYCD (RTL) moet je voortaan voor betalen en dat vertik ik
Don't need any!quote:
Maar ja... die is nog een week weg...quote:Op maandag 5 september 2011 14:03 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga wel gewoon met hetero Die hard kijken! En The Expendables! The A-team!!!
Misschien dat Yuri ook wel komt kijken!!!!
Mis je me al?quote:
Ned 3... geen SBS gelukkigquote:Op maandag 5 september 2011 13:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ik vond A-team film tenenkrommend slecht eigenlijkquote:Op maandag 5 september 2011 14:27 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind overigens niks mis met The Expandables en A-Team
Als je er niks van verwacht is het een leuk tijdverdrijfquote:Op maandag 5 september 2011 14:53 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
ik vond A-team film tenenkrommend slecht eigenlijk
Klinkt als sex met een Fok!erquote:Op maandag 5 september 2011 15:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als je er niks van verwacht is het een leuk tijdverdrijf
Ik heb nog nooit seks met een Fok!er gehadquote:
Je spreekt uit ervaring?quote:
*denk* Ja eigenlijk wel. maar die kende ik voor Fok. Dat was al een ex toen ie voor het eerst op Fok kwam. (Prego)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |