Ik pak alvast de popcorn uit de kastquote:Op zondag 4 september 2011 23:35 schreef Peter het volgende:
[..]
Zijn verzuurde mensen ook koud? Want dan heb ik 2 kandidaten...
Wiequote:Op zondag 4 september 2011 23:35 schreef Peter het volgende:
[..]
Zijn verzuurde mensen ook koud? Want dan heb ik 2 kandidaten...
Niet eens.. die postte nog wel eens wat knaps.. dus heeft hij een hartslag..quote:
Never. Ik dump hetero nog eerder!quote:Op zondag 4 september 2011 23:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Ang3l, ik denk dat je de titel ijskoningin beter kan overdragen aan iemand anders. De scepter smelt in je warme handpalmen.
Oh diequote:Op zondag 4 september 2011 23:38 schreef Peter het volgende:
[..]
Niet eens.. die postte nog wel eens wat knaps.. dus heeft hij een hartslag..
SAJ/Kug zijn nog veel zwartgalliger
Die laatste zijn bijna één.quote:Op zondag 4 september 2011 23:38 schreef Peter het volgende:
[..]
Niet eens.. die postte nog wel eens wat knaps.. dus heeft hij een hartslag..
SAJ/Kug zijn nog veel zwartgalliger
Snel! Koop de filmrechten voor hij het in zijn dagboek zet of Wonderer het in d'r boek..quote:Op zondag 4 september 2011 23:39 schreef Tha_Erik het volgende:
het is wel een heel erg klassiek tragedie zo. De ijskoningin die langzaam ten onder gaat omdat ze smelt van de liefde van een onmogelijke wederhelft (de koning van de hitte
?).
Zijn warmbloedige staak?quote:Op zondag 4 september 2011 23:38 schreef Peter het volgende:
[..]
Zijn warmbloedige staak doet je hartje smelten.. das het risico
Welke dan?quote:Op zondag 4 september 2011 23:41 schreef TheVulture het volgende:
Ik had eigenlijk ook nog wat andere namen in mijn hoofd
*popcorn weer wegstopt
Komt wel diep dan, als ie bij je hart komtquote:
Ouch-miauw!quote:Op zondag 4 september 2011 23:40 schreef Peter het volgende:
[..]
Snel! Koop de filmrechten voor hij het in zijn dagboek zet of Wonderer het in d'r boek..
Ik zet de joker inquote:Op zondag 4 september 2011 23:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Welke dan?
*popcorn weer even pakt*
Zitten er geen bonen aan dan?quote:
Twee toverbonenquote:
Nee, opbiechten die namen!quote:
En van welke kant komt ie dan?!quote:Op zondag 4 september 2011 23:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Komt wel diep dan, als ie bij je hart komt.
Dat fluister ik je ooit nog wel eens inquote:
Zoals nu in mijn DMquote:Op zondag 4 september 2011 23:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat fluister ik je ooit nog wel eens in
Als het van de verkeerde kant komt zouden het ook nog bruine bonen kunnen zijn in plaats van toverbonenquote:
checkquote:
Ik ben geen cruiserquote:Op zondag 4 september 2011 23:53 schreef Peter het volgende:
[..]
[..]
Check elkaar eens lekker in PM, of in de park
Koop een hond?quote:Op zondag 4 september 2011 23:54 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik wil tegen iemand aankruipen :<
quote:
Laten ze zeggen dat ik de ondertoon snaptequote:
Die komt zelf wel om eten en drinken vragen hoorquote:Op zondag 4 september 2011 23:56 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Die is na 24 uur dood denk ik
Dat jij het leven van een filmster leeft?quote:Op zondag 4 september 2011 23:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Laten ze zeggen dat ik de ondertoon snapte
ik kan mezelf daar al niet eens in voorzienquote:Op zondag 4 september 2011 23:57 schreef Peter het volgende:
[..]
Die komt zelf wel om eten en drinken vragen hoor
Ik wist ook wel dat je die bedoeldequote:Op zondag 4 september 2011 23:57 schreef Peter het volgende:
[..]ken je klassiekers..
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)/Check-de-park.dhtml
http://wiki.fok.nl/index.php/Alberto
Is opvanghuis TMM niks voor je? Die zoekt ook wel iets warms om tegenaan te liggen en kan koken.quote:Op zondag 4 september 2011 23:58 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
ik kan mezelf daar al niet eens in voorzien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dag
Hoe heet die andere met een roze usericon die wel cruisede?quote:Op zondag 4 september 2011 23:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik wist ook wel dat je die bedoelde
quote:Op zondag 4 september 2011 23:59 schreef Peter het volgende:
[..]
Is opvanghuis TMM niks voor je? Die zoekt ook wel iets warms om tegenaan te liggen en kan koken.
problem solvedoh mijn hemelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flaming hot
Yuriquote:Op maandag 5 september 2011 00:00 schreef Peter het volgende:
[..]
Hoe heet die andere met een roze usericon die wel cruisede?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |