geen flauw idee.quote:Op zondag 4 september 2011 22:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is Sita Single om maar eens ontopic te gaan.
geloof t wel ja.. en doet tegenwoordig veel theater.quote:Op zondag 4 september 2011 22:14 schreef PeuRac het volgende:
Sita, dat is toch die van Starmakers ofso?
Zou je haar doen?quote:
zekers.. vin t een erg leuk dingetjequote:
Mijn zegen heb je. Go fuck her broquote:Op zondag 4 september 2011 22:24 schreef clevy het volgende:
[..]
zekers.. vin t een erg leuk dingetje
wat zucht u?quote:
mooiquote:
inkoppertje.. geeft t engel weerbericht ook een weeralarm als het nat is tussen de benen?quote:Op zondag 4 september 2011 22:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ja echt wel
-Engel- weerbericht.... momenteel is het droog in het midden van t land...
Hier ookquote:Op zondag 4 september 2011 22:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ja echt wel
-Engel- weerbericht.... momenteel is het droog in het midden van t land...
quote:Op zondag 4 september 2011 22:55 schreef clevy het volgende:
[..]
inkoppertje.. geeft t engel weerbericht ook een weeralarm als het nat is tussen de benen?
kom maar hier, dan zal ik eens een antwoord insertenquote:
sorryquote:
Dat is foutquote:Op zondag 4 september 2011 22:59 schreef clevy het volgende:
kom maar hier, dan zal ik eens een antwoord inserten
ja foeeeeeeeeeeeeeeeeeiiquote:sorry
Hi Engel, ben je de jongens de kop weer gek aan het maken?quote:Op zondag 4 september 2011 23:00 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat is fout
[..]
ja foeeeeeeeeeeeeeeeeeii
en hi missss B
Ga jij Engel helpen?quote:Op zondag 4 september 2011 23:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hi Engel, ben je de jongens de kop weer gek aan het maken?
Nee... ik echt niet ....quote:Op zondag 4 september 2011 23:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hi Engel, ben je de jongens de kop weer gek aan het maken?
quote:
Weltrustenquote:Op zondag 4 september 2011 23:03 schreef -Engel- het volgende:
Bedtijd... I hate... bedtijd I like it bedtijd.... blegh... ik ben nog lang niet moemaar ik mot fucking wel naar mijn bedje toe
Nee klopt.... ik kan ze zo ook gek maken... met mijn gebabbel... ze rennnen hard gillend wegquote:Op zondag 4 september 2011 23:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]Daar heeft zij mijn hulp helemaal niet bij nodig.
quote:Op zondag 4 september 2011 23:03 schreef -Engel- het volgende:
Bedtijd... I hate... bedtijd I like it bedtijd.... blegh... ik ben nog lang niet moemaar ik mot fucking wel naar mijn bedje toe
ren zomaar niet weg.quote:Op zondag 4 september 2011 23:04 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee klopt.... ik kan ze zo ook gek maken... met mijn gebabbel... ze rennnen hard gillend weg
Dat doe ik voor jou jongedamequote:Op zondag 4 september 2011 23:04 schreef -Engel- het volgende:
[..]
trusten Tijntjebraaf zijn.... en een gentleman
quote:Op zondag 4 september 2011 23:04 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee klopt.... ik kan ze zo ook gek maken... met mijn gebabbel... ze rennnen hard gillend weg
dat zullen we nog wel eens zien.quote:Op zondag 4 september 2011 23:06 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Echt wel, je hebt me alleen nog niet in het echt meegemaakt![]()
Niet over je lach?quote:Op zondag 4 september 2011 23:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zelfs de vrouw die kleine man heeft getest, begon bij het eindgesprek over mijn vele praten...
quote:Op zondag 4 september 2011 23:07 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hij noemt me jong.... Tijn je bent in de war... ik ben bejaard...
quote:
Ervaarde je dat als storend.... zo ja...een ontwikkelpuntje voor je... zo nee... lekker blijven doenquote:Op zondag 4 september 2011 23:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zelfs de vrouw die kleine man heeft getest, begon bij het eindgesprek over mijn vele praten...
ja.. missb is de bejaarde hier.. ontneem haar die rol eens ff nietquote:
Precies, ik heb al zo weinig..quote:Op zondag 4 september 2011 23:08 schreef clevy het volgende:
[..]
ja.. missb is de bejaarde hier.. ontneem haar die rol eens ff niet
en/of dierenquote:
oke... dan zijn wij beide jonge blompjesquote:Op zondag 4 september 2011 23:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Precies, ik heb al zo weinig..
Nee, ik nietquote:Op zondag 4 september 2011 23:08 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ervaarde je dat als storend.... zo ja...een ontwikkelpuntje voor je... zo nee... lekker blijven doen
heb ik ook maar tijdens mijn masterclass opgepikt
quote:Op zondag 4 september 2011 23:09 schreef -Engel- het volgende:
[..]
oke... dan zijn wij beide jonge blompjes![]()
31.... en over ruim een maand 32quote:Op zondag 4 september 2011 23:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mens, jij bent toch stukken jonger, een jaar of 10 ofzo?
quote:
Dat zeg ik ook niet, zeg alleen dat die aanwezig isquote:
moest ff terugzoeken in DM's..quote:
Oja... dat zouden we nog gaan doen.... lynxjesquote:Op zondag 4 september 2011 23:13 schreef clevy het volgende:
[..]
moest ff terugzoeken in DM's..
"oe.... lynxjes voor mij op de foto zetten goed plan "
Alleen als m'n vriendin komt, anders is ze de oudstequote:Op zondag 4 september 2011 23:08 schreef clevy het volgende:
[..]
ja.. missb is de bejaarde hier.. ontneem haar die rol eens ff niet
dat was ik zomaar niet vergeten hoorquote:Op zondag 4 september 2011 23:14 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Oja... dat zouden we nog gaan doen.... lynxjes
Gelukkig wel ja!quote:Op zondag 4 september 2011 23:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet, zeg alleen dat die aanwezig is
maar goed dat je ze in NL niet zomaar mag houden. En zo'n sterkte kat de baas laten spelen is niet goedquote:
slecht afgericht d'n diejequote:
Dat is maar goed ookquote:Op zondag 4 september 2011 23:18 schreef PeuRac het volgende:
maar goed dat je ze in NL niet zomaar mag houden. En zo'n sterkte kat de baas laten spelen is niet goed
Vraag me af of je nog zo'n wild dier op die manier kan africhten.... sommige katachtigen zijn al zo slecht trainbaar.quote:
ja... en dat wordt die croc.. ruim 3 mtr of zo... ja echt vet gaaf zeg.... past ie niet meer door de pleequote:Op zondag 4 september 2011 23:22 schreef CherryLips het volgende:
Leuk huisdier. Net als die mensen die zo'n schattige kleine krokodil in huis nemen. Stoer vet gaaf man!
En dan past ie niet meer in de badkuip en hij valt je aan als je op de badkamer komt en hij vreet je kat opquote:Op zondag 4 september 2011 23:24 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ja... en dat wordt die croc.. ruim 3 mtr of zo... ja echt vet gaaf zeg.... past ie niet meer door de plee
een chocolade krokodil zou bij jou ook niet veilig zijnquote:Op zondag 4 september 2011 23:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan past ie niet meer in de badkuip en hij valt je aan als je op de badkamer komt en hij vreet je kat op
Niks van chocolade is veilig bij CLquote:Op zondag 4 september 2011 23:29 schreef clevy het volgende:
[..]
een chocolade krokodil zou bij jou ook niet veilig zijn
Oh, chocola, daar heb ik nu wel zin inquote:Op zondag 4 september 2011 23:29 schreef clevy het volgende:
[..]
een chocolade krokodil zou bij jou ook niet veilig zijn
drop? zuur spul? banaantjes?quote:Op zondag 4 september 2011 23:49 schreef missbehavin het volgende:
Oh, 2,7 kg Haribo, verleidelijk...
Ja vanalles..quote:
dat is gewetensbezwaarlijk snaaienquote:
Oeh ik wil weer naar de Makroquote:Op zondag 4 september 2011 23:49 schreef missbehavin het volgende:
Oh, 2,7 kg Haribo, verleidelijk...
Uhuh. Maar ik doe het niet.quote:
Verjaardagscadeautje voor mn dinnetjequote:
quote:Op maandag 5 september 2011 00:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Verjaardagscadeautje voor mn dinnetje
aan t vetmesten?quote:Op maandag 5 september 2011 00:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Verjaardagscadeautje voor mn dinnetje
http://www.groupon.nl/quote:
Wat is er?quote:
Welnee >1.85m en <70kg. Plus dat ze dit niet in een week opeet.quote:
Jaloersquote:
Dan zal ik maar niet zeggen wat ik gepland heb voor die dagquote:
quote:Op maandag 5 september 2011 00:06 schreef Techno het volgende:
[..]
Oh, kortingsgedoe... niet iets dat ik echt nodig heb.
quote:
Dat kan nog steeds toch, of mis ik iets?quote:Op maandag 5 september 2011 00:07 schreef missbehavin het volgende:
Je had bv. 2,7 kg Haribo voor me kunnen kopen!
Hier in Ierland doen ze dat al langer, maar sinds kort in NL ook heb ik gemerkt, ze gaan dingen steeds vaker meerdere dagen aanbieden.quote:Op maandag 5 september 2011 00:09 schreef CherryLips het volgende:
http://www.groupon.nl/dea(...)d-iphone-dock/792058
oh fuck daar zat ik gister al overheen te kwijlen, was blij dat de dag om was, maar ze hebben hem nog steedsof alweer.
quote:Op maandag 5 september 2011 00:10 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat kan nog steeds toch, of mis ik iets?
Het is vooral iets doen wat je normaal niet zo snel zou doen (zo gaan we hier binnenkort met een groepje paardrijden).quote:Op maandag 5 september 2011 00:06 schreef Techno het volgende:
[..]
Oh, kortingsgedoe... niet iets dat ik echt nodig heb.
bij jou kan je het geen jeugdpuistjes meer noemenquote:Op maandag 5 september 2011 00:11 schreef Techno het volgende:
En ik heb gvd (jeugd)puistjes op m'n neus.
Ik ben daar altijd wel voor in, maar ik kan nooit anderen vinden om mee te gaanquote:Op maandag 5 september 2011 00:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het is vooral iets doen wat je normaal niet zo snel zou doen (zo gaan we hier binnenkort met een groepje paardrijden).
Bejaardenpuistjesquote:Op maandag 5 september 2011 00:11 schreef Techno het volgende:
En ik heb gvd (jeugd)puistjes op m'n neus.
LOL, die bonbons maken had ik ook wel heen gewildquote:Op maandag 5 september 2011 00:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben daar altijd wel voor in, maar ik kan nooit anderen vinden om mee te gaanZoals workshop bonbons maken enzo. Heb vorig jaar wel kaartjes voor Korper Welt daar gekocht voor de halve prijs, maar daar wilde ik toch al naartoe. En kaartjes voor dat Amerikaanse comedygebeuren aan het Leidseplein.
SPOILER: MissB NIET KIJKEN (waarom zeg ik het, je nieuwsgierigheid vind het toch :POm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
quote:Op maandag 5 september 2011 00:12 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik doelde op het kopen, niet op de korting.
quote:Op maandag 5 september 2011 00:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
LOL, die bonbons maken had ik ook wel heen gewild![]()
Hier neem ik dinnetje mee naartoe voor dr verjaardag:Ik hoopte dat het chocola wasSPOILER: MissB NIET KIJKEN (waarom zeg ik het, je nieuwsgierigheid vind het toch :POm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
[..]
Hier neem ik dinnetje mee naartoe voor dr verjaardag:Je kent me te goed! MaarSPOILER: MissB NIET KIJKEN (waarom zeg ik het, je nieuwsgierigheid vind het toch :POm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hoor!
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
dit is tocch wel iets beter dan chocola? Plus dat zij daar niet zo fan van is.quote:
[..]
Hier neem ik dinnetje mee naartoe voor dr verjaardag:Zou alleen mee willen om de bonbons op te eten, dat maken hoeft niet zo nodigSPOILER: MissB NIET KIJKEN (waarom zeg ik het, je nieuwsgierigheid vind het toch :POm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan had hij me niet hoeven waarschuwenquote:
Datquote:Op maandag 5 september 2011 00:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je kent me te goed! Maarhoor!
Je denkt toch niet dat er veel van die bonbons overblijft? Ik heb het een keer eerder gedaan en de helft werd tijdens het maken opgegeten.quote:Op maandag 5 september 2011 00:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zou alleen mee willen om de bonbons op te eten, dat maken hoeft niet zo nodig
Dáárom wil je er heenquote:Op maandag 5 september 2011 00:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat er veel van die bonbons overblijft? Ik heb het een keer eerder gedaan en de helft werd tijdens het maken opgegeten.
ik zie jou idd eerder kiezen voor een dagje beauty resort dan chocolade maken.quote:Op maandag 5 september 2011 00:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan had hij me niet hoeven waarschuwen
quote:
Morgen weer.quote:Op maandag 5 september 2011 08:51 schreef Q. het volgende:
Iedereen is vol enthousiasme aan het werk.
quote:Op maandag 5 september 2011 08:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wieeej zou hij een grote stapel voor je bewaard hebben?
Kan 'ie werk meenemen naar zijn vakantieadres voor je inderdaad.quote:Op maandag 5 september 2011 08:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Vast wel. Ondanks het feit dat hij zelf in Parijs zit. Hij had van het weekend alweer stress door hun gepruts..
Hij smste dat hij me de volgende keer wel mee zou nemen naar Parijs. Romantisch niet?
Hij mist iemand om geestelijk te mishandelen, wat lief!quote:Op maandag 5 september 2011 08:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Vast wel. Ondanks het feit dat hij zelf in Parijs zit. Hij had van het weekend alweer stress door hun gepruts..
Hij smste dat hij me de volgende keer wel mee zou nemen naar Parijs. Romantisch niet?
Je wordt sowieso wel genaaid.quote:Op maandag 5 september 2011 09:09 schreef stbabylon het volgende:
Tip van Japser: vanaf 2012 elk jaar minstens 4*uren per werkweek aan vakantie opnemen, anders wordt je genaaid.
Jij ook goedemorgenquote:Op maandag 5 september 2011 09:31 schreef CherryLips het volgende:
Chaira Borderslee wil boete The Voice niet betalen
Wat een domme kut.
Ga maar een paar jaar in de verzuimbegeleiding werken, weet je meteen hoeveel mensen er zijn die het voor de echt zieke mensen hebben verpest.quote:
Ik hoef maar om me heen te kijken en dat wordt pijnlijk duidelijk.quote:Op maandag 5 september 2011 09:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ga maar een paar jaar in de verzuimbegeleiding werken, weet je meteen hoeveel mensen er zijn die het voor de echt zieke mensen hebben verpest.
Het hangt ook een beetje van je werkgever af...quote:Op maandag 5 september 2011 09:09 schreef stbabylon het volgende:
Tip van Japser: vanaf 2012 elk jaar minstens 4*uren per werkweek aan vakantie opnemen, anders wordt je genaaid.
Meer info.quote:Ondernemingen mogen over de houdbaarheid van wettelijke vakantiedagen overigens zelf ruimere afspraken maken.
Terecht dus dat er paal en perk aan wordt gesteld. Jammer dat de goeden onder de kwaden moeten lijden. Maar zoals Techno al terecht nuanceert:quote:Op maandag 5 september 2011 09:56 schreef L-E het volgende:
Ik hoef maar om me heen te kijken en dat wordt pijnlijk duidelijk.
quote:Ondernemingen mogen over de houdbaarheid van wettelijke vakantiedagen overigens zelf ruimere afspraken maken.
Ah, dat laatste wist ik niet!quote:Op maandag 5 september 2011 10:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Terecht dus dat er paal en perk aan wordt gesteld. Jammer dat de goeden onder de kwaden moeten lijden. Maar zoals Techno al terecht nuanceert:
[..]
De ironie dat stbabylon als kinderhater nu afgeeft op wetgeving die misbruik door zulke mensen aanpakt.quote:Op maandag 5 september 2011 10:01 schreef L-E het volgende:
Vriendinnetje belde me gisteren in shock: ze kwam bij een babyshower vandaan waar twee zwangeren beide al vanaf hun 16de week zwangerschap ziek thuis zaten. Niet omdat ze ziek zijn, nee. Omdat 'je het ervan moet nemen nu je zwanger bent'.. letterlijk zo gezegd.
Ja, er zullen vast scheepsladingen werkgevers zijn die dat gaan doen /sarcasmequote:Op maandag 5 september 2011 09:58 schreef Techno het volgende:
[..]
Het hangt ook een beetje van je werkgever af...
[..]
Meer info.
Het hele ziekgedeelte ben ik ook voor. Ik ben tegen de oplossing om stuwmeren op te bouwen. Want daarmee pak je voornamelijk de werkers. Voor mij persoonlijk maakt het niks uit. Ik eindig vaker het jaar met min vakantiedagen dan met plus (en ik koop elk jaar het maximum aantal extra dagen (2 weken)).quote:Op maandag 5 september 2011 10:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De ironie dat stbabylon als kinderhater nu afgeeft op wetgeving die misbruik door zulke mensen aanpakt.
Hoezo pak je daarmee de medewerkers? Het is wettelijk vastgelegd dat een werknemer een x aantal per jaar vrij moet (kunnen) opnemen. Als een werknemer dat niet doet, moet hij/zij er ook niet raar van opkijken dat die verlofdagen dan weer vervallen. Eigen keus, draag de consequenties. Als je verlof wil sparen zijn daar ook andere mogelijkheden voor.quote:Op maandag 5 september 2011 10:05 schreef stbabylon het volgende:
Het hele ziekgedeelte ben ik ook voor. Ik ben tegen de oplossing om stuwmeren op te bouwen. Want daarmee pak je voornamelijk de werkers. Voor mij persoonlijk maakt het niks uit. Ik eindig vaker het jaar met min vakantiedagen dan met plus (en ik koop elk jaar het maximum aantal extra dagen (2 weken)).
quote:Op maandag 5 september 2011 10:01 schreef L-E het volgende:
Vriendinnetje belde me gisteren in shock: ze kwam bij een babyshower vandaan waar twee zwangeren beide al vanaf hun 16de week zwangerschap ziek thuis zaten. Niet omdat ze ziek zijn, nee. Omdat 'je het ervan moet nemen nu je zwanger bent'.. letterlijk zo gezegd.
Het probleem zit 'm er vaak in dat de werknemer geen verlof op kan nemen wanneer hij dat wil.quote:Op maandag 5 september 2011 10:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoezo pak je daarmee de medewerkers? Het is wettelijk vastgelegd dat een werknemer een x aantal per jaar vrij moet (kunnen) opnemen. Als een werknemer dat niet doet, moet hij/zij er ook niet raar van opkijken dat die verlofdagen dan weer vervallen. Eigen keus, draag de consequenties. Als je verlof wil sparen zijn daar ook andere mogelijkheden voor.
Incidenteel ongetwijfeld. Structureel hou je dat niet vol als werkgever.quote:Op maandag 5 september 2011 10:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Het probleem zit 'm er vaak in dat de werknemer geen verlof op kan nemen wanneer hij dat wil.
Verlof is een verkapte vorm van loon. Zou je er net zo makkelijk over praten als je in juli een gedeelte van je salaris terug moet storten omdat je het niet uitgegeven hebt?quote:Op maandag 5 september 2011 10:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoezo pak je daarmee de medewerkers? Het is wettelijk vastgelegd dat een werknemer een x aantal per jaar vrij moet (kunnen) opnemen. Als een werknemer dat niet doet, moet hij/zij er ook niet raar van opkijken dat die verlofdagen dan weer vervallen. Eigen keus, draag de consequenties. Als je verlof wil sparen zijn daar ook andere mogelijkheden voor.
True. Mijn inmiddels ex-werkgever heeft dit jaar wat vakanties van werknemers terug gedraaid. Zij blijven met die uren zitten dus..quote:Op maandag 5 september 2011 10:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het probleem zit 'm er vaak in dat de werknemer geen verlof op kan nemen wanneer hij dat wil.
In sprookjesland misschien niet, in de echte wereld is het schering en inslag.quote:Op maandag 5 september 2011 10:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Incidenteel ongetwijfeld. Structureel hou je dat niet vol als werkgever.
Als jij niet 20+ dagen per jaar op kan nemen, is dat je eigen fout. Als jij binnen redelijke tijd (1~2+ maand) aangeeft (aangeeft, niet vragen, je meldt je baas wanneer je vrij bent) wanneer je vrij bent, met een maximum van 3 weken aaneengesloten, is er geen baas die dat kan tegenhouden, tenzij er zwaarwegende (en dus niet: dan loopt mijn planning een probleem op) bedrijfsrisico's mee gemoeid zijn.quote:Op maandag 5 september 2011 10:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Aan mijn salaris zit geen wettelijke verplichting dat ik het op moet maken, aan verlofdagen binnenkort wel. En ik ken de verhalen van mensen die nooit vrij kunnen krijgen van hun werkgever. Gek genoeg zijn dat ook altijd de mensen die niks geven om vakantie of er juist een voordeel in zien zodt ze niet met hun kutwijf op vakantie hoeven.quote:Op maandag 5 september 2011 10:14 schreef stbabylon het volgende:
Verlof is een verkapte vorm van loon. Zou je er net zo makkelijk over praten als je in juli een gedeelte van je salaris terug moet storten omdat je het niet uitgegeven hebt?
Dat is altijd een beetje een grijs gebied. In 'noodgevallen' mag een bedrijf verlof intrekken doorgaans.quote:Op maandag 5 september 2011 10:14 schreef L-E het volgende:
[..]
True. Mijn inmiddels ex-werkgever heeft dit jaar wat vakanties van werknemers terug gedraaid. Zij blijven met die uren zitten dus..
Volgens mij mag een werkgever dat niet zo doen, maar het gebeurt wel.
Het mag wel, mits de werkgever kan aantonen dat er echt geen alternatieve oplossingen voorhanden zijn en het daarmee een incidentele maatregel is.quote:Op maandag 5 september 2011 10:14 schreef L-E het volgende:
Volgens mij mag een werkgever dat niet zo doen, maar het gebeurt wel.
Aan verlofdagen tot nu toe ook niet. En ik vind het belachelijk dat dit er nu wel komt. Als ze dit hadden gedaan met salaris, dan stond Nederland op zijn kop (of pensioen bijvoorbeeld of andere vormen van beloning).quote:Op maandag 5 september 2011 10:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Aan mijn salaris zit geen wettelijke verplichting dat ik het op moet maken, aan verlofdagen binnenkort wel. En ik ken de verhalen van mensen die nooit vrij kunnen krijgen van hun werkgever. Gek genoeg zijn dat ook altijd de mensen die niks geven om vakantie of er juist een voordeel in zien zodt ze niet met hun kutwijf op vakantie hoeven.
quote:Op maandag 5 september 2011 10:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het mag wel, mits de werkgever kan aantonen dat er echt geen alternatieve oplossingen voorhanden zijn en het daarmee een incidentele maatregel is.
Again: zo werkt het ongetwijfeld in sprookjesland maar niet in de praktijk.quote:Op maandag 5 september 2011 10:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als jij niet 20+ dagen per jaar op kan nemen, is dat je eigen fout. Als jij binnen redelijke tijd (1~2+ maand) aangeeft (aangeeft, niet vragen, je meldt je baas wanneer je vrij bent) wanneer je vrij bent, met een maximum van 3 weken aaneengesloten, is er geen baas die dat kan tegenhouden, tenzij er zwaarwegende (en dus niet: dan loopt mijn planning een probleem op) bedrijfsrisico's mee gemoeid zijn.
Alternatieven zijn er, absoluut. Overigens de tweede zomer op rij dat het gebeurt. Niet bij mij trouwens.quote:Op maandag 5 september 2011 10:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het mag wel, mits de werkgever kan aantonen dat er echt geen alternatieve oplossingen voorhanden zijn en het daarmee een incidentele maatregel is.
In sprookjesland vragen medewerkers ook bijtijds verlof aan en stemmen ze dat af met collega's. In de echte wereld daarentegen...quote:Op maandag 5 september 2011 10:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Again: zo werkt het ongetwijfeld in sprookjesland maar niet in de praktijk.
En dat kan je allebei weer heel ruim interpreteren.quote:Op maandag 5 september 2011 10:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan zou ik als medewerker een gesprekje met de OR gaan voeren.quote:Op maandag 5 september 2011 10:21 schreef L-E het volgende:
Alternatieven zijn er, absoluut. Overigens de tweede zomer op rij dat het gebeurt. Niet bij mij trouwens.
De wet staat aan je kant. De ARBO dienst staat aan je kant. En ja, je kunt daar gewoon gebruik van maken, zonder daarbij de werkrelatie op het spel te zetten.quote:Op maandag 5 september 2011 10:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Again: zo werkt het ongetwijfeld in sprookjesland maar niet in de praktijk.
In de zorg zijn er regels voor. Voor verlof in de zomermaanden moet je voor januari een aanvraag indienen. Alle aanvragen in februari toekennen en in juli bedenken dat het toch niet kan is gewoon slecht aangepakt vanuit de werkgever.quote:Op maandag 5 september 2011 10:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In sprookjesland vragen medewerkers ook bijtijds verlof aan en stemmen ze dat af met collega's. In de echte wereld daarentegen...
Wij leveren in November de verloflijst in voor het komende jaar. En dan mag je in je handjes klappen dat alles goedgekeurd wordtquote:Op maandag 5 september 2011 10:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In sprookjesland vragen medewerkers ook bijtijds verlof aan en stemmen ze dat af met collega's. In de echte wereld daarentegen...
Klopt! Dat is slecht werkgeverschap. Maar daar heb je een Ondernemingsraad, wetgeving en ARBO diensten voor.quote:Op maandag 5 september 2011 10:26 schreef L-E het volgende:
In de zorg zijn er regels voor. Voor verlof in de zomermaanden moet je voor januari een aanvraag indienen. Alle aanvragen in februari toekennen en in juli bedenken dat het toch niet kan is gewoon slecht aangepakt vanuit de werkgever.
Dat zei ik ook.quote:Op maandag 5 september 2011 10:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan zou ik als medewerker een gesprekje met de OR gaan voeren.
Dude, jij moet zowat in sprookjesland geboren zijn, dat kan niet andersquote:Op maandag 5 september 2011 10:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De wet staat aan je kant. De ARBO dienst staat aan je kant. En ja, je kunt daar gewoon gebruik van maken, zonder daarbij de werkrelatie op het spel te zetten.
Zo, dan laat je je flink naaien. Welke sector is dat? Een baas heeft namelijk niks goed te keuren. Een baas neemt jou verlof'aanvraag' als melding. Je vraagt het namelijk niet, je geeft het door.quote:Op maandag 5 september 2011 10:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wij leveren in November de verloflijst in voor het komende jaar. En dan mag je in je handjes klappen dat alles goedgekeurd wordt.
Alle verlof wat je rond/tijdens schoolvakanties, feestdagen en rond de hele zomerperiode (pakweg juni tm september) wil hebben ligt standaard moeilijk bij on. Als je dat niet in november hebt aangevraagd voor het jaar erop is de kans groot dat je dat gewoon niet krijgt.
Nee, ik weet gewoon dat je prima met werkgevers kunt kletsen over dit soort dingen, zonder daarbij iemand pissig te maken.quote:Op maandag 5 september 2011 10:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dude, jij moet zowat in sprookjesland geboren zijn, dat kan niet anders![]()
Gelijk hebben en gelijk krijgen zijn 2 heel verschillende dingen.
Uh nee... Als vijf medewerkers uit een team van zeven allemaal doorgeven op hetzelfde moment vrij te nemen, heb je daar als werkgever echt nog wel iets over te zeggen.quote:Op maandag 5 september 2011 10:29 schreef stbabylon het volgende:
Zo, dan laat je je flink naaien. Welke sector is dat? Een baas heeft namelijk niks goed te keuren. Een baas neemt jou verlof'aanvraag' als melding. Je vraagt het namelijk niet, je geeft het door.
De logistieke sectorquote:Op maandag 5 september 2011 10:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zo, dan laat je je flink naaien. Welke sector is dat? Een baas heeft namelijk niks goed te keuren. Een baas neemt jou verlof'aanvraag' als melding. Je vraagt het namelijk niet, je geeft het door.
Yup, 52 weken in een jaar, waarom moet de helft dan perse in één week?quote:Op maandag 5 september 2011 10:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
De logistieke sector![]()
![]()
Feit is dat iedereen begrijpt dat je niet de helft van je team op vakantie kan sturen in dezelfde week. Blijkbaar is dat een 'zwaarwegende reden'.
Als je bij ons zoiets op de spits drijft en de ARBO/OR/vakbond/whatever erbij haalt om je verlofaanvraag door te drukken maak je toch echt geen vrienden.quote:Op maandag 5 september 2011 10:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, ik weet gewoon dat je prima met werkgevers kunt kletsen over dit soort dingen, zonder daarbij iemand pissig te maken.
Dat is dus een zwaarwegend bedrijfsrisico. Maar als ze gaan zeuren als 2 van de 7 vrij willen zijn al niet meer.quote:Op maandag 5 september 2011 10:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Uh nee... Als vijf medewerkers uit een team van zeven allemaal doorgeven op hetzelfde moment vrij te nemen, heb je daar als werkgever echt nog wel iets over te zeggen.
Er staat ook nergens in je contract dat je vrienden moet maken op het werk.quote:Op maandag 5 september 2011 10:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Als je bij ons zoiets op de spits drijft en de ARBO/OR/vakbond/whatever erbij haalt om je verlofaanvraag door te drukken maak je toch echt geen vrienden.
Je moet het ook niet op de spits drijven. Maar gewoon duidelijk maken dat je weet wat je rechten zijn. Je niet bang laten maken door je baas.quote:Op maandag 5 september 2011 10:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als je bij ons zoiets op de spits drijft en de ARBO/OR/vakbond/whatever erbij haalt om je verlofaanvraag door te drukken maak je toch echt geen vrienden.
Omdat mensen met kinderen altijd vrij willen zijn als de kinderen ook vrij zijn bijvoorbeeld... En mensen hebben liever met hemelvaart een weekje vrij dan van 15-22 november om maar eens iets te noemen. En met en rond de feestdagen. Dat is allemaal vrij logisch....quote:Op maandag 5 september 2011 10:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup, 52 weken in een jaar, waarom moet de helft dan perse in één week?
Het werkt wel zo prettig anders.quote:Op maandag 5 september 2011 10:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Er staat ook nergens in je contract dat je vrienden moet maken op het werk.Als dit zo'n issue is bij je werkgever, snap ik niet dat OR en vakbond daar zelf niet bovenop zitten. Hoe makkelijk wil je scoren bij je achterban.
Wel geredeneerd vanuit het perspectief van de medewerker. Kun je je er ook wat bij voorstellen dat een werkgever niet de helft van het personeel op vakantie kan laten gaan als het werkaanbod hetzelfde blijft?quote:Op maandag 5 september 2011 10:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Omdat mensen met kinderen altijd vrij willen zijn als de kinderen ook vrij zijn bijvoorbeeld... En mensen hebben liever met hemelvaart een weekje vrij dan van 15-22 november om maar eens iets te noemen. En met en rond de feestdagen. Dat is allemaal vrij logisch....
Fuck mensen met kinderen! Daar heb ik wel zo'n hekel aangekregen mbt vakantie aanvragen (zelfs zoveel dat ik daarom alle rechten/plichten omtrent verlof heb zitten uitzoekenquote:Op maandag 5 september 2011 10:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Omdat mensen met kinderen altijd vrij willen zijn als de kinderen ook vrij zijn bijvoorbeeld... En mensen hebben liever met hemelvaart een weekje vrij dan van 15-22 november om maar eens iets te noemen. En met en rond de feestdagen. Dat is allemaal vrij logisch....
Wanneer moeten de leraren dan op vakantiequote:Op maandag 5 september 2011 10:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wel geredeneerd vanuit het perspectief van de medewerker. Kun je je er ook wat bij voorstellen dat een werkgever niet de helft van het personeel op vakantie kan laten gaan als het werkaanbod hetzelfde blijft?
Onderliggend probleem is hier wel dat het onderwijs halsstarrig blijft vasthouden aan vaste vakantieweken. 40 jaar geleden was dat handig, maar tijden zijn veranderd.
Gelukkig zijn er scholen die hiermee experimenteren en 52 weken per jaar open zijn. Ouders hebben daardoor de mogelijkheid om binnen bepaalde grenzen vakanties te plannen buiten de landelijk vastgestelde vakanties. Goede ontwikkeling wat mij betreft.
Dat regelen ze maar met hun werkgever.quote:Op maandag 5 september 2011 10:43 schreef CherryLips het volgende:
Wanneer moeten de leraren dan op vakantie
Waarom krijgen die zoveel betaald dat ze op vakantie kunnen?quote:Op maandag 5 september 2011 10:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wanneer moeten de leraren dan op vakantie
Natuurlijk, dat is juist een van de redenen dat het bij ons niet op de spits gedreven wordt. Ik zei het al eerder: iedereen begrijpt dat je niet de helft van het team in dezelfde week met vakantie kan sturen.quote:Op maandag 5 september 2011 10:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wel geredeneerd vanuit het perspectief van de medewerker. Kun je je er ook wat bij voorstellen dat een werkgever niet de helft van het personeel op vakantie kan laten gaan als het werkaanbod hetzelfde blijft?
Ik geef ze groot gelijk dat ze samen met de kinderen vrij willen zijn hoor, en dat mensen liever in de zomer/lente een week vrij hebben dan de 3e week van januari is ook allemaal heel erg normaal. Maar dat is dus een groot deel van het probleem: er zijn wel 52 weken in een jaar maar de ene week is heel wat aantrekkelijker om vrij te zijn dan de anderequote:Op maandag 5 september 2011 10:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Fuck mensen met kinderen! Daar heb ik wel zo'n hekel aangekregen mbt vakantie aanvragen (zelfs zoveel dat ik daarom alle rechten/plichten omtrent verlof heb zitten uitzoeken) Waarom moeten zij zo nodig in de kerstvakantie vrij hebben? Alsof ik nooit wat doe met kerst en o&n
Ik snap wel waarom zij dat willen, ik vind alleen niet dat ze voorrang hebben vanwege hun parasiet. Ik kan ook niet altijd buiten de schoolvakanties om zeer uiteenlopende redenen.quote:Op maandag 5 september 2011 10:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik geef ze groot gelijk dat ze samen met de kinderen vrij willen zijn hoor, en dat mensen liever in de zomer/lente een week vrij hebben dan de 3e week van januari is ook allemaal heel erg normaal. Maar dat is dus een groot deel van het probleem: er zijn wel 52 weken in een jaar maar de ene week is heel wat aantrekkelijker om vrij te zijn dan de andere
Een reden tot voorrang vind ik het ook niet, maar bij ons ook nooit gemerkt dat mensen met kinderen structureel voorgetrokken worden.quote:Op maandag 5 september 2011 10:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik snap wel waarom zij dat willen, ik vind alleen niet dat ze voorrang hebben vanwege hun parasiet. Ik kan ook niet altijd buiten de schoolvakanties om zeer uiteenlopende redenen.
Ik heb dan ook bij geen enkele werkgever meegemaakt dat mensen met kinderen voorrang krijgen om die reden.quote:Op maandag 5 september 2011 10:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik snap wel waarom zij dat willen, ik vind alleen niet dat ze voorrang hebben vanwege hun parasiet. Ik kan ook niet altijd buiten de schoolvakanties om zeer uiteenlopende redenen.
Geen voorrang, wel op in praten, dat het wel heel lullig is als je mensen niet een kerstvakantie met de parasieten gunt.quote:Op maandag 5 september 2011 11:03 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb dan ook bij geen enkele werkgever meegemaakt dat mensen met kinderen voorrang krijgen om die reden.
Stop daar nog een tikje superieuriteitsgevoel ten opzichte van singles / mensen zonder kinderen bij en de explosieve mix is compleet.quote:Op maandag 5 september 2011 11:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Geen voorrang, wel op in praten, dat het wel heel lullig is als je mensen niet een kerstvakantie met de parasieten gunt.
Singles zijn dan ook niet sociaal vaardige autisten. En lelijk! Vergeet lelijk nietquote:Op maandag 5 september 2011 11:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Stop daar nog een tikje superieuriteitsgevoel ten opzichte van singles / mensen zonder kinderen bij en de explosieve mix is compleet.
Ik herken dat niet, oprecht nietquote:Op maandag 5 september 2011 11:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Stop daar nog een tikje superieuriteitsgevoel ten opzichte van singles / mensen zonder kinderen bij en de explosieve mix is compleet.
Het is dat concentratiekampen zo'n negatieve associatie hebben, anders waren alle singles daar al lang naar toe gebracht.quote:Op maandag 5 september 2011 11:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Singles zijn dan ook niet sociaal vaardige autisten. En lelijk! Vergeet lelijk niet
Alsof singles zich kunnen concentreren. Die hebben de aandachtspanne van een fruitvliegquote:Op maandag 5 september 2011 11:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is dat concentratiekampen zo'n negatieve associatie hebben, anders waren alle singles daar al lang naar toe gebracht.
Dat leer je toch op die kampen?quote:Op maandag 5 september 2011 11:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Alsof singles zich kunnen concentreren. Die hebben de aandachtspanne van een fruitvlieg
Geschiedenis! You don't get it.quote:Op maandag 5 september 2011 11:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat leer je toch op die kampen?
Jazeker wel! Ik weet prima dat ondanks alle verwoede pogingen van de Nazi's, de Joden maar niet wilde leren.quote:
Jaja, jij neemt in gedachten al vast een voorschotquote:Op maandag 5 september 2011 11:11 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik herken dat niet, oprecht niet![]()
En nu niet aankomen met dat ik zelf zo-een ben, want ik ben nog niet gebonden aan schoolvakanties.
Dat laatste lijkt me duidelijk. Ouders die denken meer rechten te hebben vanwege hun kinderen, mag je dan ook doodvermoorden.quote:Op maandag 5 september 2011 11:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jaja, jij neemt in gedachten al vast een voorschot![]()
Overigens gun ik iedereen een vakantie met zijn kinderen, familie, vrienden, wie dan ook. Het één weegt alleen niet zwaarder dan het ander wmb.
Op de Veluwe is alles beter.quote:Op maandag 5 september 2011 11:25 schreef L-E het volgende:
We zijn weer thuis. Maar het was mooier weer op de Veluwe.
Dat vind ik zielig, dan krijg je weeskindjesquote:Op maandag 5 september 2011 11:24 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt me duidelijk. Ouders die denken meer rechten te hebben vanwege hun kinderen, mag je dan ook doodvermoorden.
Ik ben ook een weeskindje, en met mij is niets mis.quote:Op maandag 5 september 2011 11:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat vind ik zielig, dan krijg je weeskindjes
Die zijn ook beter. Die kinderen betalen later ons pensioen en andere voorzieningen.quote:Op maandag 5 september 2011 11:24 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt me duidelijk. Ouders die denken meer rechten te hebben vanwege hun kinderen, mag je dan ook doodvermoorden.
Ik kan Anthony Kiedis zn stem niet goed te lang luisteren. Een liedje gaat nog, maar een heel album wordt me te gortig.quote:Op maandag 5 september 2011 11:27 schreef Godtje het volgende:
Maar belangrijke zaken!
Een hoop gezeik op de nieuwe RHCP plaat. Zoals altijd bij RHCP en zekr als er weer eens een gitarist weg loopt.
Ik ben helemaal geen fan of iets maar ik heb twee nummers geluisterd en vind ze eigenlijk best aardig
en
Die vind ik wel lekkerquote:Op maandag 5 september 2011 11:28 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik kan Anthony Kiedis zn stem niet goed te lang luisteren. Een liedje gaat nog, maar een heel album wordt me te gortig.
En maar zeuren dat die negers zoveel neuken voor hun oude dag voorziening...quote:Op maandag 5 september 2011 11:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die zijn ook beter. Die kinderen betalen later ons pensioen en andere voorzieningen.
Want dankzij al onze links stemmers is straks 100 jaar naar de oorlog de schulden nog steeds niet afgelost en komen we straks om in de rente lasten.
Ik vind dat negers meer moeten neukenquote:Op maandag 5 september 2011 11:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En maar zeuren dat die negers zoveel neuken voor hun oude dag voorziening...
We hebben toch al decennia een rechtse meerderheid in onze volksvertegenwoordiging?quote:Op maandag 5 september 2011 11:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die zijn ook beter. Die kinderen betalen later ons pensioen en andere voorzieningen.
Want dankzij al onze links stemmers is straks 100 jaar naar de oorlog de schulden nog steeds niet afgelost en komen we straks om in de rente lasten.
WEET JE WAT IK HEB GEDAAN?!quote:Op maandag 5 september 2011 11:28 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik kan Anthony Kiedis zn stem niet goed te lang luisteren. Een liedje gaat nog, maar een heel album wordt me te gortig.
Nope, niet gezienquote:Op maandag 5 september 2011 11:45 schreef Spirit82 het volgende:
Ik snap niet hoe ik youtube linkes hier moet krijgen, maar dit![]()
Babs, heb jij ze op LL gezien?
edit: oohIk snap het blijkbaar wel
![]()
Ze waren zo goedquote:
Je hebt toch een relatie nu.quote:Op maandag 5 september 2011 11:48 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ze waren zo goedEn ze staan de 22ste in Paradiso
En ik wil er heen
Maar ik wil eigenlijk niet alleen...
Ken de bandnaam niet zo. En dat zegt mij genoeg als ze wel op LL staan. Dan heb ik al vastgesteld dat ik ze niet tof genoeg vind.quote:Op maandag 5 september 2011 11:48 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ze waren zo goedEn ze staan de 22ste in Paradiso
En ik wil er heen
Maar ik wil eigenlijk niet alleen...
Hmm, misschien niet je genre dan? Maar ze zijn echt supergoedquote:Op maandag 5 september 2011 12:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ken de bandnaam niet zo. En dat zegt mij genoeg als ze wel op LL staan. Dan heb ik al vastgesteld dat ik ze niet tof genoeg vind.
quote:
Sowwyyquote:Op maandag 5 september 2011 12:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
![]()
Je liet me schrikken! Ik dacht even dat ik op twitter zat! Ik helemaal in paniek kijken.
Maar gelukkig het is nog FOK!
quote:Op maandag 5 september 2011 12:04 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hmm, misschien niet je genre dan? Maar ze zijn echt supergoedNaja, ieder zijn mening natuurlijk
Hmm, ws. had ik die wel omcirkelt. Maar goed, toen was ik sowieso nog niet op het terrein.quote:Verstilde harmonieën uit de folk, epische grandeur uit de Arcade Fire-hoek, pastorale sfeertjes die stuivertje wisselen met scherpe randjes, de gevoeligheid van Tim Buckley en het drama van Muse. Leg die puzzelstukjes bijeen en uit deze legpuzzel komt Dry The River opdoemen. Het vijfmanschap, gevestigd in hetzelfde huis te Oost-Londen, verdiende zijn sporen de laatste paar jaar met talloze optredens, waarbij ook de Britse festivals alvast werden veroverd. Typisch zo’n band die zachtjes onder je huid kruipt, om dan voluit zijn sporen na te laten.
quote:Op maandag 5 september 2011 12:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
![]()
Je liet me schrikken! Ik dacht even dat ik op twitter zat! Ik helemaal in paniek kijken.
Maar gelukkig het is nog FOK!
Tegen 'hem'..? Je RELATIE, bedoel je?quote:Op maandag 5 september 2011 11:48 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
WEET JE WAT IK HEB GEDAAN?!
Ik heb gezegd dat ik een heul fijn weekend heb gehad vanochtend tegen... hem. En toen zei hij dat hij hoopte dat er nog heul veul weekenden zouden volgen
Mijn facebook status zegt nog steeds "single" en alles wat op internet staat is waar!!quote:Op maandag 5 september 2011 12:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Tegen 'hem'..? Je RELATIE, bedoel je?
Dat woord mochten we toch niet meer gebruiken in samenhang met Spirit?quote:Op maandag 5 september 2011 12:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Tegen 'hem'..? Je RELATIE, bedoel je?
Ik mag alles.quote:Op maandag 5 september 2011 12:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat woord mochten we toch niet meer gebruiken in samenhang met Spirit?
Oh, als het nog niet is doorgedrongen tot FB stelt het niets voor joh, wees gerust.quote:Op maandag 5 september 2011 12:32 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Mijn facebook status zegt nog steeds "single" en alles wat op internet staat is waar!!
Maar het begint er verdomd veel op te lijken ja
quote:
Van wie niet?quote:Op maandag 5 september 2011 12:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat woord mochten we toch niet meer gebruiken in samenhang met Spirit?
Probeer het uit, zou ik zeggen. Maar je hoort me toch niet, dus typ ik het maar.quote:
En daar trek jij je wat van aan?quote:Op maandag 5 september 2011 12:43 schreef Barbusse het volgende:
Van Spirit zelf niet. Ik verzin het niet. Echt niet.
Doe eens niet zo serieus.quote:Op maandag 5 september 2011 12:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En daar trek jij je wat van aan?
Als ik zeg dat niemand het meer over kinderen mag hebben, gebeurt dat toch ook niet. Ze heeft gewoon pech.
Vrouwenquote:60 procent van de dames heeft spijt dat ze niet op Mr. Right heeft gewacht. Hoe belangrijk is of was het krijgen van kinderen voor jou?
Rammelende eierstokken
Uit onderzoek van het Britse Vruchtbaarheidscentrum onder 2000 vrouwen blijkt dat wij niet altijd even kieskeurig zijn bij het kiezen van de vader van onze kinderen. Een tiende van de vrouwen wil zo graag kinderen dat zij schikt voor haar partner op het moment dat de eierstokken beginnen te rammelen.
Vrouwen lijken de strijd tegen de biologische klok te hebben verloren. Wij laten de droom van De Ware namelijk varen en kiezen voor een degelijke man die de juiste Papa-genen heeft. Het Britse onderzoek toont aan dat vrouwen liever kinderen krijgen met een man die een goede vader zal zijn dan Mr. Right. Sommige mannen worden zelfs aan hele kruisverhoren onderworpen om uit te vinden of zij wel papamateriaal zijn.
Single met kinderen
Meer dan een derde van de ondervraagde vrouwen geeft aan het gevoel te hebben dat zij haar kans op kinderen heeft gemist door te lang te wachten op de ideale man. 27 procent van de single dames geeft toe 'constant op zoek te zijn naar een vader voor haar kinderen'. Van de vrouwen zonder relatie zegt een derde dat zij overweegt alleen een kind te krijgen als zij niet snel een vent vindt.
44. Dat is de leeftijd waarop vrouwen écht geen kinderen moeten krijgen, aldus de Britse vrouwen. Mannen zouden na hun 47e geen kinderwens meer moeten koesteren.
quote:Op maandag 5 september 2011 12:52 schreef rival het volgende:
Een op de tien vrouwen trouwt puur om kinderen te krijgen.
[..]
Vrouwen
Dit is nieuws voor jou?quote:Op maandag 5 september 2011 12:52 schreef rival het volgende:
[..]
Vrouwen
Bedankt!quote:Op maandag 5 september 2011 12:59 schreef rival het volgende:
[..]
Een waarschuwing voor mijn medesingles!
Ach het hoeft niet verkeerd te zijn hoor.quote:Op maandag 5 september 2011 12:59 schreef rival het volgende:
[..]
Een waarschuwing voor mijn medesingles!
das wat anders!!quote:Op maandag 5 september 2011 13:02 schreef Tally het volgende:
[..]
Ach het hoeft niet verkeerd te zijn hoor.
Ik ben ook alleen getrouwd omdat ik kinderen wil. Maar die vent die er aan vast zit wilde ik ook zeker en wist allang dat ik daar de rest van mijn leven mee wilde delen. Alleen wilde hij trouwen voordat we aan kinderen zouden beginnen. Ik wilde niet trouwen omdat het voor mij niets toevoegt.
Maar als hij dat wil... best hoor..
Daar gaat het toch niet over in dit bericht?quote:Op maandag 5 september 2011 13:02 schreef Tally het volgende:
[..]
Ach het hoeft niet verkeerd te zijn hoor.
Ik ben ook alleen getrouwd omdat ik kinderen wil. Maar die vent die er aan vast zit wilde ik ook zeker en wist allang dat ik daar de rest van mijn leven mee wilde delen. Alleen wilde hij trouwen voordat we aan kinderen zouden beginnen. Ik wilde niet trouwen omdat het voor mij niets toevoegt.
Maar als hij dat wil... best hoor..
quote:Op maandag 5 september 2011 12:52 schreef rival het volgende:
[..]
Vrouwen
ik kan dat niet... dan blijf ik toch om mij heen kijken...quote:Op maandag 5 september 2011 13:05 schreef L-E het volgende:
Hier gaat het om vrouwen die met minder genoegen nemen
Bwhehehehequote:Op maandag 5 september 2011 13:06 schreef rival het volgende:
Het leek vrijdagmiddag nog zo een goed idee....
oke mannen, bij elk holland goaltje nemen we een shot!
tijdje later....
11-0
Never settle for less, heel goed. Ik doe het ook echt niet.quote:Op maandag 5 september 2011 13:07 schreef rival het volgende:
[..]
ik kan dat niet... dan blijf ik toch om mij heen kijken...
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 5 september 2011 13:05 schreef Ripley het volgende:
Mijn zusje is dit weekend ten huwelijk gevraagd! Maar die heeft al een kind
Mannen.quote:Op maandag 5 september 2011 13:06 schreef rival het volgende:
Het leek vrijdagmiddag nog zo een goed idee....
oke mannen, bij elk holland goaltje nemen we een shot!
tijdje later....
11-0
Ach, altijd nog beter dan een shot nemen bij iedere "fuck" in Reservoir Dogs.quote:
Challenge Accepted!quote:Op maandag 5 september 2011 13:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ach, altijd nog beter dan een shot nemen bij iedere "fuck" in Reservoir Dogs.
Ik ken er 1 die zich zwanger heeft laten maken, haar kerel haar laten belazeren en ik weet zeker dat nu ze een kind heeft, ze geen enkel probleem ermee heeft als hij haar verlaat. Och, ze vindt hem wel leuk en houdt ws. wel van hem. Maar zijn zaad was waarom ze een relatie hebben.quote:Op maandag 5 september 2011 12:52 schreef rival het volgende:
[..]
Vrouwen
Ik ken er een die zich zwanger heeft laten maken door een getrouwde vent, ze wilde en wil niets van hem, ze wilde gewoon een kind. "Ja, ik was gewoon aan de pil hoor." Een maand later was ze die leugen vergeten en zei ze tegen me dat het condoom scheurde.quote:Op maandag 5 september 2011 13:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ken er 1 die zich zwanger heeft laten maken, haar kerel haar laten belazeren en ik weet zeker dat nu ze een kind heeft, ze geen enkel probleem ermee heeft als hij haar verlaat. Och, ze vindt hem wel leuk en houdt ws. wel van hem. Maar zijn zaad was waarom ze een relatie hebben.
Ja hoor, ik ben superblij voor d'r. Ze wilde graag trouwen en hij is een goeie gastquote:
En toch ben ik alleen met hem getrouwd omdat ik een kind van hem wilde!quote:
Heb het bericht niet gelezen omdat ik de inhoud wel ken.quote:Op maandag 5 september 2011 13:05 schreef L-E het volgende:
[..]
Daar gaat het toch niet over in dit bericht?
Hier gaat het om vrouwen die met minder genoegen nemen, omdat hun kinderwens groter is dan hun kerelwens.
Leuk dat we het hadden!quote:
Tof! Leuk! Gefeliciteerd!quote:Op maandag 5 september 2011 13:05 schreef Ripley het volgende:
Mijn zusje is dit weekend ten huwelijk gevraagd! Maar die heeft al een kind
Dat vond ik echt klotequote:Op maandag 5 september 2011 13:13 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja hoor, ik ben superblij voor d'r. Ze wilde graag trouwen en hij is een goeie gastEn nu mag ik mee bruidsjurken shoppen, lijkt me tof
das het mooiste bij die leugenaars... als ze vergeten dat ze het je al eens verteld hebben en je ineens een ander verhaal hoortquote:Op maandag 5 september 2011 13:12 schreef L-E het volgende:
Een maand later was ze die leugen vergeten en zei ze tegen me dat het condoom scheurde.
Sure.
ow lijkt me heerlijk. Mijn moeder heeft al gezegd dat we alle drie een jurk aan gaan trekkenquote:Op maandag 5 september 2011 13:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Tof! Leuk! Gefeliciteerd!
[..]
Dat vond ik echt kloteJurken shoppen
Mja.. Kleding shoppen vind ik ook al erg.
En nu sta je dan in de belangstelling met zo'n jurk aan. Iedereen kijken of hij je leuk staat enzo
Ik vond het niets![]()
Dude, das ruim twee flessen de man geloof ikquote:
Mijn toekomstige vrouw gaat niet trouwen in een bruidsjurk. Ze mag een hele mooie jurk uitzoeken. Maar niet één met het label 'bruid' ervoor. Ik ga niet mee betalen aan die schandalige oplichting.quote:Op maandag 5 september 2011 13:13 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja hoor, ik ben superblij voor d'r. Ze wilde graag trouwen en hij is een goeie gastEn nu mag ik mee bruidsjurken shoppen, lijkt me tof
Hehe ja, mijn zus doet dat vaak. De mooiste verhalen komen voorbij! Er is alleen niets van waar.quote:Op maandag 5 september 2011 13:15 schreef rival het volgende:
[..]
das het mooiste bij die leugenaars... als ze vergeten dat ze het je al eens verteld hebben en je ineens een ander verhaal hoort
of nog erger, een aantal jaar later hoor je iemand een verhaal vertellen waar je zelf bij was... alleen klopt er niks van
Challenge Acceptedquote:Op maandag 5 september 2011 13:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dude, das ruim twee flessen de man geloof ik
Mijn zusje trouwt volgend jaar september. En die moeten we ook nog in een jurk persenquote:Op maandag 5 september 2011 13:16 schreef Ripley het volgende:
[..]
ow lijkt me heerlijk. Mijn moeder heeft al gezegd dat we alle drie een jurk aan gaan trekken
Ach je hebt altijd wat leuks te besprekenquote:Op maandag 5 september 2011 13:17 schreef L-E het volgende:
[..]
Hehe ja, mijn zus doet dat vaak. De mooiste verhalen komen voorbij! Er is alleen niets van waar.
Mag ze dat zelf uitmaken?quote:Op maandag 5 september 2011 13:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mijn toekomstige vrouw gaat niet trouwen in een bruidsjurk. Ze mag een hele mooie jurk uitzoeken. Maar niet één met het label 'bruid' ervoor. Ik ga niet mee betalen aan die schandalige oplichting.
Ik heb hem ook van mijn ouders gehad.quote:Op maandag 5 september 2011 13:21 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mag ze dat zelf uitmaken?
Mijn zus krijgt haar jurk van onze ouders overigens dus haar man heeft daar vrij weinig over te zeggen
Blijkbaar niet he. mrs. stbabylon weet heel precies hoe ik denk over de oplichtingpraktijken binnen de bruidsindustrie denk. En aangezien we een gedeeld huishouden hebben, dus gedeelde inkomsten en uitgaven, is het ons geld dat wordt uitgegeven aan de bruiloft. Ik heb helemaal niks tegen een hele mooie jurk, of een hele grote, lekkere taart, of mooie ringen. Zolang er maar niet bruids- of trouw- voor staat. Want in Nederland betaal je dan plots 2x zoveel voor exact hetzelfde product zonder dat labeltje. En dat vind ik zonde van ons geldquote:Op maandag 5 september 2011 13:21 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mag ze dat zelf uitmaken?
Mijn zus krijgt haar jurk van onze ouders overigens dus haar man heeft daar vrij weinig over te zeggen
Als dat toch eens waar was!quote:Op maandag 5 september 2011 13:18 schreef rival het volgende:
[..]
Ach je hebt altijd wat leuks te bespreken
Ik zet vast een ambulance voor je klaarquote:
quote:Op maandag 5 september 2011 13:39 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb een KLB topic aangemaakt over vrouwenposts. Werd deze foto geplaatst. Die houden we er in
[ afbeelding ]
ja, mag ze dat?quote:Op maandag 5 september 2011 13:37 schreef stbabylon het volgende:
Overigens, ze mag van mij ook een jurk aan hebben die wel 8000e kost. Als dat de werkelijke prijs is van die jurk. En niet een jurk van 6000e waar nog 2000e boven op is gedrukt om misbruik te maken van de trouwhormonen van de vrouw.
Ons geld, dus onze input. Zij weet hoe belangrijk ik dit vind, en zij vindt het geen probleem. En heel raar, maar dat jij er anders over denkt, verandert er niks aan.quote:
Goh, had ik netd e indruk dat ik uitmaakte wat je vriendin wel of niet mochtquote:Op maandag 5 september 2011 13:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ons geld, dus onze input. Zij weet hoe belangrijk ik dit vind, en zij vindt het geen probleem. En heel raar, maar dat jij er anders over denkt, verandert er niks aan.
Je eerste opmerking 'Mag ze dat zelf uitmaken', leek er op te duiden dat je het iig beter leek te weten.quote:Op maandag 5 september 2011 13:53 schreef Ripley het volgende:
[..]
Goh, had ik netd e indruk dat ik uitmaakte wat je vriendin wel of niet mocht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |