abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 11 september 2011 @ 09:39:18 #201
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_101807919
Roy, sterkte :* Ik hoop ook dat hij geen koorts (meer) krijgt!

Voor Tess *O*

Stiemie, volgens mij reageren jullie er wel goed op, het is echt zo'n fase.

Maarten had een cadeautje voor me op mijn nuchtere maag: een bomvolle poepluier, dan niet echt mijn hobby :X
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_101808385
Tess *O*
Fake it till you make it...
pi_101808508
Het is meer dat ik het helemaal niet ken van Linde. Die was vergeleken met haar kleine zusje toch wel een stuk minder pittig terwijl ze wel echt een eigen mening heeft. :)
  zondag 11 september 2011 @ 11:31:29 #204
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_101809599
Tess goed zeg ^O^
Maarten wat een verassing had je voor je mama ;) eentje met een luchtje :+
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_101810522
tess gaat lekker! *O*

welkom & gefeliciteerd karin en lars *O* *O* *O*
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_101812207
Dana heeft straks een kinderfeestje.
Ik heb de moeder van het meisje afgelopen week gebeld om uit te leggen dat dana het op het moment moeilijk vindt om ergens alleen te blijven en waarschijnlijk overstuur raakt als ik haar breng en vervolgens weer wegga.

ze vondt het begrijpelijk als ik er bij wou blijven, ook omdat ik de mensen niet ken verder enzo.

Maar nu vraag ik me af of jullie op het eerste feestje ook erbij zijn gebleven. En hoe oud jullie kindjes voor de eerste keer een feestje hadden.

weet ook niet of ik moet proberen alsnog weg te gaan als ze lekker aan het spelen is, met als risico dat ze dan alsnog overstuur raakt.

Ben ik te overbezorgd of zouden jullie er ook voor kiezen om het risico niet te lopen?
  zondag 11 september 2011 @ 13:02:23 #207
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_101812323
Ik zou het gewoon proberen. Als het niet gaat kan je haar weer ophalen toch?
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_101812327
Ik zou gaan en dan kijken hoe ze het vindt en hoe ze reageert als je zegt dat je weggaat :) Neemt ze het luchtig op, dan ga je en bel je na een kwartier/half uur even. En laat anders je nummer achter zodat je meteen terug kunt komen als het niet gaat?
  zondag 11 september 2011 @ 13:05:27 #209
35189 Troel
scherp en bot
pi_101812436
Ik heb enkel nog maar kinderfeestjes op die leeftijd meegemaakt waar de ouders gewoon bijbleven :)

Maar ik zou gewoon kijken hoe het gaat inderdaad.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_101812450
Ja daar dacht ik zelf ook aan. Maar ze gaat meestal al over dr toeren als ik aanstalten maak om weg te gaan. En ik denk dat het voor die moeder ook niet tof is om met een vreemd gillend kind te zitten. Ik wil nl ook niet de verjaardag van dat meisje verpesten.

Het is zo erg dat als ze op het kdv naar een ander lokaal gaan dat ze al helemaal over dr toeren is omdat dat niet eigen is ..
  zondag 11 september 2011 @ 13:06:52 #211
35189 Troel
scherp en bot
pi_101812484
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 13:05 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ja daar dacht ik zelf ook aan. Maar ze gaat meestal al over dr toeren als ik aanstalten maak om weg te gaan. En ik denk dat het voor die moeder ook niet tof is om met een vreemd gillend kind te zitten. Ik wil nl ook niet de verjaardag van dat meisje verpesten.

Het is zo erg dat als ze op het kdv naar een ander lokaal gaan dat ze al helemaal over dr toeren is omdat dat niet eigen is ..
In dat geval zou ik er gewoon bij blijven.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_101812565
mischien beter, ik wil nl dat ze het wel leuk heeft, en het niet achteraf als rot heeft ervaren.

en dit is ook niet het moment om dr te leren dat het ook leuk is zonder papa en mama en we dr echt wel weer komen halen :')

Naja ze heeft er in elk geval heel veel zin in want ze roept al een half uur dat ze er graag NU heen wilt geheh :)
  zondag 11 september 2011 @ 13:16:41 #213
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_101812813
Je kan natuurlijk ook even in een andere ruimte gaan zitten, kijken of dat goed gaat. Als dat goed gaat zou ik het wel proberen.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_101812867
dat is mischien wel een optie ja :)
pi_101827228
Ik ben uiteindelijk gewoon gebleven. wel geprobeerd om weg te gaan, maar dat ging niet goed.
En de moeder van het jarige jobje zei dat ze stiekem ook wel blij was dat er nog een ouder bij was. De meiden hebben lekker gespeeld en wij hebben heel creatief armbandjes gemaakt die de dames mee naar huis mochten nemen. Was eigenlijk best gezellig zo :)
  zondag 11 september 2011 @ 19:32:59 #216
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_101827704
Goed gedaan Blabla, goede keuze geweest, voor beide! ^O^
pi_101828979
Fijn dat het zo gezellig was Bla, heeft ze in elk geval een leuk feestje gehad. O+

Gefeliciteerd Karin en Lars, en welkom hier! *O*

Wat een leuk weekend! Ik ben wel totaal gaar. Maar Ko heeft het echt super gehad met al zijn vriendjes en vriendinnetjes van de psz.
Er waren in totaal 17 kindjes denk ik. De oudste was al 12 en de jongste 4 maanden. Maar het grootste deel was 2-4 jaar.
Ze hebben zo heerlijk de hele dag in hun blote kont op het strandje gespeeld. Wat een geluk met het mooie weer hadden we. O+
Ik was zelf alleen te moe om mee te doen aan de whiskey-bachanalen. Nouja, en te zwanger. :P
Dus beide avonden met Ko op stok.
Met zijn tweetjes in een mini-tentje. Op een eenpersoonsluchtbed. Het ging heel goed maar was wel knus-krap zeg maar.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_101829474
Oeke wat klinkt dat fijn O+ en een broertje of zusje voor Ko wat leuk!!!!

Bla_bla_bla wat klinkt dat als een fijn feestje zeg!

Hmm hier weer drama. Voorbeeld: we eten vanmiddag tosti's. Esmee mocht helpen met maken en zolang er 100% aandacht is gaat alles goed. Maar aan tafel praten we even met Linde dus dan gaat het mis. Esmee spuugt tosti op de grond. Dus ik zeg dat het vies is om dat te oen en dat ze alles wat ze niet wil op haar bordje kan laten liggen en at ze dat dan niet op hoeft te eten. "Nee" is de enige reactie en ze spuugt weer op de grond. Dus ik zeg dat we hier niet op de grond spugen en dat ze als ze dat nog eens doet maar niet meer mee-eet en naar bed gaat. Ze lacht, kijkt me aan en doet het gewoon weer :( :X Dus enkeltje slaapzak...

Zelfde vanmiddag met de pinnetjes. Esmee krijgt even geen aandacht, gaat met pinnetjes gooien. Ik besluit het te negeren waarop ze mij met pinnetjes begint te bekogelen :(

We hebben hier dus even een klein spookje in huis :X
pi_101830808
Oei oei lijkt me heel lastig stiemie.
Soms weet je ook gewoon niet meer hoe je dan nog moet reageren als ze je recht in je gezicht uit lijkt te lachen.
Maar hopen dat dit ook weer snel over is en proberen consequent te blijven in je reactie.

Klikt lekker Oeke :Y
pi_101832041
Moeilijk zeg, Stiemie. En gewoon negeren is geen optie?
Zodat ze niet beloond wordt met aandacht voor haar negatieve gedrag. Lijkt me heel moeilijk hoor, maar als ik het zo lees krijgt ze wel wat ze wil, meteen de aandacht. :{

Ko lijkt trouwens op zijn moeder, geen poepluier gehad de afgelopen 3 dagen, maar net thuis en hij is al aan zijn tweede bezig. :D
  Moderator zondag 11 september 2011 @ 20:53:45 #221
5428 crew  miss_sly
pi_101832203
Bla, goede keus geweest dus. Het feestje was een succes voor Dana, dat is toch het belangrijkste :)

oeke, klinkt gezellig O+ waren er van alle kindjes ook ouders bij, of van sommigen niet?

oe Stiemie, klinkt gezellig :{ maar idd, negeren, finaal, is dat geen optie? Niet eens reageren op het op de grond spugen van die tosti. Of haar desnoods zonder een woord uit de stoel zetten en bij het eten vandaan halen. Of in eht geval van die pinnetjes gooien, de pinnetjes verzamelen en wegzetten, en ook zonder een woord verder?
Ik merk bij Senna iig dat als ze dwars is dat wel de enige manier is die het gewenste effect heeft (soms pas na een tijdje, hoor).
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 11 september 2011 @ 20:57:41 #222
147316 crew  DJMO
#trut
pi_101832416
Stiemie: ik had een vergelijkbare situatie hier aan tafel vanavond. Ik heb Jan z'n bord buiten zijn handbereik gezet, en terwijl ik zelf zat te eten én geert met een half oog in de gaten hield (ook al zit papa mee aan tafel, die vind rapley maar niks en is bang dattie stikt, dus ik kijk sowieso mee) zat ik Jan ook te voeren. Hij krijste wel dattie z'n bord wilde, maar ik zei alleen: "zolang jij je eten op de grond gooit als een baby, word je gevoerd als een baby". Toen heeft hij braaf stukje voor stukje weg zitten kauwen.

Ik stuur 'm ook niet naar bed, hij mag pas van tafel als ik ook klaar ben; voor hem is het een beloning als hij eerder van tafel mag nl. Gebeurt soms wel, mits hij z'n bord leegheeft goed gegeten heeft en z'n fruit op. Heeft hij niet goed gegeten of zitten klieren, gaat hij pas van tafel als iedereen klaar. Of dat nou met gekrijs (wat ik negeer) is of gewoon rustig mee-eten, dat maakt niet uit.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_101832653
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 20:53 schreef miss_sly het volgende:
oeke, klinkt gezellig O+ waren er van alle kindjes ook ouders bij, of van sommigen niet?
Alle ouders waren mee. Nouja, 1 mama niet, maar de papa wel en P was helaas ook niet mee.
Oh, en van 1 jongetje waren wel de 2 papa's mee maar de mama's niet.
Dus het was een druk gezelschap. Heerlijk hoor, je kon af en toe gewoon even kletsen met elkaar terwijl je wist dat er altijd wel een ouder bij de speeltuin of op het strandje was. O+
Er is nog een mama zwanger, dat vind ik wel erg leuk!
pi_101833366
Met de pinnetjes probeerde ik haar inderdaad helemaal te negeren, maar toen de pinnetjes om mijn oren vlogen, ging dat toch even minder :D Heb haar uiteindelijk opgepakt en zonder een woord te zeggen in bed gezet met de deur dicht. Ik wil haar daar liever niet neerzetten, maar het is de enige plek waar ze blijft zitten zonder extra aandacht te vragen }:| Nadat ze uit bed kwam, moest ze wel helpen alle pinnetjes opruimen, maar dat werd wel een leuk gezamenlijk opruimmomentje dus dat slaan we volgende keer over. Het moet tenslotte geen manier worden om samen wat leuks te kunnen gaan doen...

Voeren ga ik echt niet aan beginnen. Ik heb juist het idee dat ze zelf meer wil. Dus vanmorgen mochtz e zelf boterham smeren en dat ging best goed. Tot ze ergens boos over werd en alles door de kamer vloog ;)

Ben trouwens ook begonnen in how tot talk to kids, maar denk dat dat meer iets is voor kleine dames die niet in een driftbui-fase zitten ;) Al is het wel heel interessant!
  Moderator zondag 11 september 2011 @ 21:19:56 #225
5428 crew  miss_sly
pi_101833810
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 21:02 schreef oeke het volgende:

[..]

Alle ouders waren mee. Nouja, 1 mama niet, maar de papa wel en P was helaas ook niet mee.
Oh, en van 1 jongetje waren wel de 2 papa's mee maar de mama's niet.
Dus het was een druk gezelschap. Heerlijk hoor, je kon af en toe gewoon even kletsen met elkaar terwijl je wist dat er altijd wel een ouder bij de speeltuin of op het strandje was. O+
Er is nog een mama zwanger, dat vind ik wel erg leuk!
Ow, dat klinkt echt heel erg leuk zeg O+
Ik vroeg me namelijk al af of ouders echt zulke kleintjes al op kamp lieten gaan zonder een van d eouders erbij. Kon me daar niet echt iets bij voorstellen, maar volgens sommigen ben ik ook te krampachtig ;)
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')