Is dat richting Prenatal? Veel verder kom ik nooit eigenlijk..quote:Op dinsdag 6 september 2011 15:06 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Jawel. Helemaal achterin. Richting Oranjestraat!! Bij de fontein tegenover!!
Ja stukje verder. En dan aan de overkant. Iets verderop heb je Ter Stal ook nog!!quote:Op dinsdag 6 september 2011 15:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Is dat richting Prenatal? Veel verder kom ik nooit eigenlijk..
Bij ons zijn ze open van 7 tot 18:30 uur. Lennon wordt om half 8 gebracht, dus wel fijn dat ze zo vroeg open zijn, anders zou ik het niet redden met werk/trein.quote:Op dinsdag 6 september 2011 15:07 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hier hebben ze drie groepen en BSO.
Geen idee hoeveel uur er hier wordt berekend voor een dag, trouwens. Ze zijn open van 7.45 - 18.30 uur. Daar maken we nooit gebruik van, zo lang.
Ik vind jullie uurtarief nog best stevig dan, idd, als je ziet hoeveel meer wij dan in de prijs hebben zitten voor een klein beetje meer geld. Er is ons trouwens ook al meegedeeld dat het tarief volgend jaar hetzelfde zal blijven. dit nav alle berichtgeving over bezuinigingen enzo.
Okay, loop ik daar morgen naartoe!! Thnx!quote:Op dinsdag 6 september 2011 15:13 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Ja stukje verder. En dan aan de overkant. Iets verderop heb je Ter Stal ook nog!!
Nou, maar mijn kresj is ook heul goeikoop hoor en alles inclusief.quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:40 schreef miss_sly het volgende:
Lieverds, we kunnen natuurlijk psz en kdv neit echt gaan vergelijken he, qua prijs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |