abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101632880
Oh die rugzakjes van samsonite vind ik zo schattig :). Ze hadden hier opruiming bij zo'n tassenzaak, maar daar hadden ze alleen een nogal grote versie van het lieveheersbeest...
Vond ik te groot.

Sly, ik heb aan de tandarts gevraagd mbt elektrisch poetsen. Voor Mirte that is. Ze heeft best wat aanslag op haar tanden en ik heb het idee dat dat elektrisch beter gaat. We hebben zo'n kindertandenborstel gekocht.
Ik zou het even met de tandarts overleggen.

En nu ga ik de fotograaf bellen of we binnenkort onze kroost vast kunnen laten leggen op foto :).
De vorige foto's zijn van vorige zomer toen Iris nog geen 1 was. Inmiddels is ze 2 en kan ze staartjes in haar haar, hoogste tijd voor nieuwe foto's ;).
Fake it till you make it...
  dinsdag 6 september 2011 @ 15:10:18 #77
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_101632889
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 15:06 schreef MeNicole2 het volgende:

[..]

Jawel. Helemaal achterin. Richting Oranjestraat!! Bij de fontein tegenover!!
Is dat richting Prenatal? Veel verder kom ik nooit eigenlijk.. :D
Make love, not war ☮
pi_101632982
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 september 2011 15:10 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Is dat richting Prenatal? Veel verder kom ik nooit eigenlijk.. :D
Ja stukje verder. En dan aan de overkant. Iets verderop heb je Ter Stal ook nog!!
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  dinsdag 6 september 2011 @ 15:13:53 #79
114177 Diaan73
pi_101633005
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 15:07 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Hier hebben ze drie groepen en BSO.

Geen idee hoeveel uur er hier wordt berekend voor een dag, trouwens. Ze zijn open van 7.45 - 18.30 uur. Daar maken we nooit gebruik van, zo lang.

Ik vind jullie uurtarief nog best stevig dan, idd, als je ziet hoeveel meer wij dan in de prijs hebben zitten voor een klein beetje meer geld. Er is ons trouwens ook al meegedeeld dat het tarief volgend jaar hetzelfde zal blijven. dit nav alle berichtgeving over bezuinigingen enzo.
Bij ons zijn ze open van 7 tot 18:30 uur. Lennon wordt om half 8 gebracht, dus wel fijn dat ze zo vroeg open zijn, anders zou ik het niet redden met werk/trein.

Ik vind het idd ook stevig. Wat fijn dat het tarief niet omhoog gaat. Wij (OC) hebben eind september gesprek met directie en accountant over de tarieven. Ik vrees dat het volgend jaar weer omhoog gaat... misschien ook te maken met kosten voor gebouw ofzo. Geen idee.
Make love, not war ☮
  dinsdag 6 september 2011 @ 15:14:11 #80
114177 Diaan73
pi_101633025
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 15:13 schreef MeNicole2 het volgende:

[..]

Ja stukje verder. En dan aan de overkant. Iets verderop heb je Ter Stal ook nog!!
Okay, loop ik daar morgen naartoe!! Thnx!
Make love, not war ☮
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 6 september 2011 @ 15:46:17 #81
147316 crew  DJMO
#trut
pi_101634066
zo. wij zijn weer terug van de fysio. dit keer (wéér) voor Jan. Volgende keer gaat ze een test afnemen om te kijken of hij achterloopt op motorisch gebied. Wel constateerde ze zo snel al dat z'n bekken idd flink vast zit, dat hij platvoetjes heeft en een ietwat holle rug tijdens het rennen. Daar heb je dan ruim anderhalf jaar fysiotherapie voor gehad :{ Wel bevestigde ze dat hij een heerlijk enthousiast jongetje maar ook een ongeleid projectiel is. Overigens is de kans vrij groot dat hij nog over die platvoetjes heen groeit, het zit niet in de familie, en het advies is om zoveel mogelijk op z'n (blote) voetjes te laten lopen. Heb ik even mazzel dat hij liever zonder schoenen loopt ;)

Hier op de psz wordt voor eten en drinken gezorgd (behalve in geval van allergie), luiers en billendoekjes (+ een evt. verschoning als je niet wil dat je kind in een vreemde onderbroek thuiskomt) moet je zelf meegeven. kosten: ca 55 euro p/m voor twee dagdelen per week.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_101634159
Even ter vergelijking, wij betalen 6.15 per uur, 8 uur per dag en alles incl. Een koopje zo te lezen!
pi_101634195
5,41 is goedkoper hoor all in ;) Grunsfan
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_101635812
Wij betalen voor 1 ochtend en 1 middag per week, 46,- per maand.
pi_101635833
Lieverds, we kunnen natuurlijk psz en kdv neit echt gaan vergelijken he, qua prijs ;)
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_101636085
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 16:40 schreef miss_sly het volgende:
Lieverds, we kunnen natuurlijk psz en kdv neit echt gaan vergelijken he, qua prijs ;)
Nou, maar mijn kresj is ook heul goeikoop hoor en alles inclusief. :P

We gaan dit weekend kamperen, met alle kindjes en alle ouders en ook nog wat oud-kresjers. Ik hoop echt op mooi weer. :')
Maar volgens mij wordt het hardstikke gezellig met al die kinders bij elkaar. En in de avond kampvuurtje stoken en wijntjes drinken. Nouja fris dan. :P
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_101637185
ik vind jullie uurtarief juist pittig Miss Sly, maar dat komt vast ook door de regio?
pi_101637842
Het is idd niet goedkoop hier kd, maar ik geloof dat dit best gangbare prijzen zijn hier. Ik bedoelde met mijn post dat het tarief van Diaan pittig was in vergelijking met het onze als je ziet wat je ervoor krijgt.
pi_101637926
snap ik! maar dan nog betaal je bijna een euro meer dan wij allemaal, vandaar
pi_101638050
ik betaal 0,36 meer per uur dan Diaan en daar zit alles in. Daar ging het me om :)

Maar goedkoop is het niet, hoewel de uurtarieven toch op veel plaatsen boven de 6 euro per uur liggen.
pi_101638139
Dat weet ik en dat snap ik, dat zeg ik toch :P maar in vergelijking met de rest die incl. heeft

dus dan zijn jullie beide gewoon heel duur uit
pi_101638341
Maar daarvoor krijgen we wel een warme maaltijd met verse groenten, bijvoorbeeld.

En de rest valt wel mee, toch? Alleen Bar en jij. Grunsfan ook wel minder, maar ook wel al boven die 6 euro. Ik denk wel dat het scheelt dat we in Amsterdam zitten, inderdaad. Dat zal het iig niet goedkoper maken, schat ik zo. naar uurtarief hebben we echter niet gekeken bij het uitzoeken, alleen naar waar het ons fijn leek. Ze hebben bijvoorbeeld een eigen buitenruimte, dat is ook neit iets dat elk kdv in Amsterdam heeft.
  dinsdag 6 september 2011 @ 18:12:04 #93
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_101639028
Hier betaal ik 6,39 per uur, van 7.30 tot 18.30 open en luiers, fruit en brood ed zijn inclusief. Flesvoeding zelf meenemen ivm de vele verschillende soorten en ook een potje/groente.
pi_101639137
Miss, wanneer eten ze die warme maaltijd eigenlijk? Tussen de middag?
Omdat je het ook hebt over brood 's middags. Is het een avondmaaltijd voor kindjes die lang blijven?
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_101639403
hier ook warme maaltijd als ze langer dan 18:00 blijven

maar dat doet ze nooit
pi_101640066
Wij betalen 6.84 open van 7:45 tot 18:15 en geen warme maaltijd.
Wel inclusief alles :)
  dinsdag 6 september 2011 @ 18:48:58 #97
114177 Diaan73
pi_101640438
Bij ons krijgt Lennon rond half 5 warm eten... voordat wij thuis kunnen gaan eten, is het al snel half 7 en dat trekt hij (nog) niet... hij eet vaak nog wel even met ons een beetje mee, zodat we toch samen eten.

Sugarsnap het is dus een beetje vergelijkbaar bij ons. Muv de luiers..

Voor psz betaal ik trouwens ¤ 75,= per maand voor 2 dagdelen per week. Lennon is in vergelijking met Twan "duur". :P
Make love, not war ☮
pi_101643455
Wij betalen 5.49 en ze zijn open van 7 tot 18.30
Inclusief luiers, drinken en fruit en andere tussendoortjes. Brood en eventueel warm eten moet zelf meegenomen worden.
pi_101647978
Vanavond belde de ka ons op, heel fijn gesprek gehad.
We gaan morgen opbellen met Mee,en intergrale vroeghulp, en contact opnemen met een logopedist(s).
De Ka heeft heel duidelijk aangegeven wat we kunnen verwachten, wat de bedoelingen gaan zijn.
En heeft hij nog eens duidelijk aangegeven dat we moeten bellen zodra er koorts optreed, want Roy word dan opgenomen in het ziekenhuis om hem daar in de gaten te houden ivm de epileptie.
Affijn hier kunnnen we weer mee aan de slag.
Blijft toch fijn een ka die echt meedenkt/meehelpt en waar we ten alle tijden bij aan mogen kloppen.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 6 september 2011 @ 21:53:06 #100
147316 crew  DJMO
#trut
pi_101651126
Klinkt idd als een hele fijne arts Bar!

Weet iemand trouwens wat het gemiddelde aantal woordjes is wat ze met 2,5 jaar zouden "moeten" kennen? ik ben een schriftje begonnen met woordjes die hij vaker dan één keer zegt om een beetje zijn ontwikkeling bij te houden. Zoals gisteren; Ik vroeg hem waar z'n slapie was, en hij gaf heel duidelijk antwoord: "Boven". (ding lag in de bijkeuken, bij de kattenbak, maar dat terzijde :+ )
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')