abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 6 september 2011 @ 14:08:19 #51
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_101630911
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 14:05 schreef _Bar_ het volgende:
Wij hebben een samsonite rugtas voor Roy een krokodil.
[ afbeelding ]
Ow ik denk dat Lennon dat ook wel mooi zou vinden. Ze hadden bij psz een hele grote knuffelkrokodil.. vond hij helemaal geweldig. Maar ik wil eigenlijk niet zo'n dure.. het is maar voor 2 dagdelen per week en tzt wil hij er zelf eentje uitzoeken, denk ik.
Make love, not war ☮
pi_101631343
Wat fijn dat Lennon het naar zijn zin had!
Ko was vanochtend ook helemaal blij, na 2 weken vakantie. Helemaal te hyperen met zijn vriendjes. O+
Trouwens, waar is die rugzak eigenlijk voor? Ko heeft wel een rugzak, maar ik gebruik hem nooit.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  dinsdag 6 september 2011 @ 14:28:57 #53
114177 Diaan73
pi_101631511
In de rugzak moet een luier, doekjes, extra kledingsetje, beker drinken en bakje met fruit. Dat moet mee naar psz.

Wat leuk dat Ko weer zo blij is na 2 weken vakantie...
Make love, not war ☮
pi_101631554
Senna hoeft ook geen tasje mee. Wat zou er in moeten?

Wat leuk dat Ko het zo leuk vond zijn vriendjes weer te zien O+
Senna was op vakantie aan het vertellen dat C en J en A haar vriendinnetjes zijn O+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_101631625
naar het kdv neem ik mee zijn medicijn een spuitje,zijn tuut,setje kleding (er ligt daar ook wat in zijn mand, maar kijk elke keer of er wat van huis meegenomen moet worden. Ow en Roy zijn knuffel.

Ko O+ :)
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  dinsdag 6 september 2011 @ 14:34:03 #56
114177 Diaan73
pi_101631656
Naar kdv gaat nog meer mee! Potje eten, luiers, slaapzak, knuffel, speen en extra kleding...
Make love, not war ☮
pi_101631676
potje en luiers? die hebben ze daar, of gebruik je die niet?
  dinsdag 6 september 2011 @ 14:35:44 #58
114177 Diaan73
pi_101631718
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 14:34 schreef _Bar_ het volgende:
potje en luiers? die hebben ze daar, of gebruik je die niet?
Hoe bedoel je?? :D
Make love, not war ☮
pi_101631797
quote:
3s.gif Op dinsdag 6 september 2011 14:34 schreef Diaan73 het volgende:
Naar kdv gaat nog meer mee! Potje eten, luiers, slaapzak, knuffel, speen en extra kleding...
Knuffel en eventueel een speen liggen hier standaard op het kdv. Luiers, slaapzak, warm eten, fruit en brood verzorgt het kdv, hoeven we niet mee te geven. Enige dat ze vroeger mee moest hebben, was gekolfde melk. In geval van kunstvoeding hebben ze er twee soorten staan.
pi_101631847
Oh, dat is toch wel anders bij ons. Volgens mij hebben wij een psz met de voordelen van de kdv, luiers, drinken en crackers zijn er gewoon.
Elk kind neemt elke dag een stuk fruit mee, daar maken we een fruitsalade van.

En er is een grote kast gevuld met schone kleren, warme truien, sokken en droge broeken.
Hij slaapt er niet, dus die dingen liggen thuis.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_101631864
Nou ik hoef hier niks van eten drinken en luiers mee te nemen zit bij de prijs in.
vandaar mijn vraag
pi_101631880
Hier moet ook tasje mee. Leander heeft zelf een Bumbarugzak uitgekozen. Hij moet ook luier, doekjes, setje kleding en bakje fruit mee. En hij heeft een schriftje mee waarin juf iets vertelt over zijn spraakvooruitgang!
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  dinsdag 6 september 2011 @ 14:40:53 #63
114177 Diaan73
pi_101631913
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 14:37 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Knuffel en eventueel een speen liggen hier standaard op het kdv. Luiers, slaapzak, warm eten, fruit en brood verzorgt het kdv, hoeven we niet mee te geven. Enige dat ze vroeger mee moest hebben, was gekolfde melk. In geval van kunstvoeding hebben ze er twee soorten staan.
Dat is wel handig.. ik zit in OC en wij hebben aangekaart om voor elk kind in de groep een mandje neer te zetten, maar de leidsters wilden dat liever niet. Mede ivm (gebrek aan) ruimte. Luiers hebben ze ooit gehad maar was veel gezeur over door ouders over ivm merk enz. zijn ze dus weer mee gestopt.
Fruit, brood en drinken wordt wel door kdv verzorgd. Bij jullie is dus een soort van all-in pakket. Mag ik vragen wat jij per uur betaalt?
Make love, not war ☮
pi_101632003
hier in zeeland betaal ik 5,41 per uur.
pi_101632050
hier ook alles incl.!
pi_101632069
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 september 2011 14:40 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Dat is wel handig.. ik zit in OC en wij hebben aangekaart om voor elk kind in de groep een mandje neer te zetten, maar de leidsters wilden dat liever niet. Mede ivm (gebrek aan) ruimte. Luiers hebben ze ooit gehad maar was veel gezeur over door ouders over ivm merk enz. zijn ze dus weer mee gestopt.
Fruit, brood en drinken wordt wel door kdv verzorgd. Bij jullie is dus een soort van all-in pakket. Mag ik vragen wat jij per uur betaalt?
Hier hebben ze op alledrie de groepen idd mandjes waar de eigen dingetjes in zitten. Ze hebben ook allemaal een slaapzak van het kdv. Knuffels en speentjes geven ouders in eht begin gewoon mee, en die blijven daar. Geen gedoe met vergeten spullen dus, zowel thuis als op het kdv. Iedere middag wordt er een verse warme maaltijd gemaakt. 's Morgens wordt er fruit gegeten en 's middags een boterham. Luiers zijn van het Kruidvat; zelf hebben we pampers, maar ach. Dit wordt ook duidelijk gecommuniceerd: als ouders geen kruidvat luiers willen, prima, maar dan moeten ze eigen luiers meegeven.

De mandjes zitten hier trouwens in kastjes aan de muur, dus veel ruimte scheelt dat niet.

Wij betalen ¤ 6,93 per uur.
pi_101632106
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 september 2011 13:59 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb een gave rugtas gezien, maar ik ¤ 27,50 incl. verzendkosten voor een peutertas nog wel veel.
bij de zeeman liggen kikkerrugzakjes voor een euro of 4 echt superleuk ook varkentjes enzo
pi_101632208
wij betalen trouwens 5,99
pi_101632272
hier ook alles inclusief
  dinsdag 6 september 2011 @ 14:55:16 #70
114177 Diaan73
pi_101632401
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 14:45 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Hier hebben ze op alledrie de groepen idd mandjes waar de eigen dingetjes in zitten. Ze hebben ook allemaal een slaapzak van het kdv. Knuffels en speentjes geven ouders in eht begin gewoon mee, en die blijven daar. Geen gedoe met vergeten spullen dus, zowel thuis als op het kdv. Iedere middag wordt er een verse warme maaltijd gemaakt. 's Morgens wordt er fruit gegeten en 's middags een boterham. Luiers zijn van het Kruidvat; zelf hebben we pampers, maar ach. Dit wordt ook duidelijk gecommuniceerd: als ouders geen kruidvat luiers willen, prima, maar dan moeten ze eigen luiers meegeven.

De mandjes zitten hier trouwens in kastjes aan de muur, dus veel ruimte scheelt dat niet.

Wij betalen ¤ 6,93 per uur.
Ik wilde dat het zo bij ons was. Erg handig. Helaas heeft het 2x aangeven geen zin gehad. De leidsters willen niet, daar hebben wij ook mee gesproken. Misschien komt het ook omdat het een groot kdv is, mett 9 groepen èn ook nog bso.
Maaltijd kan trouwens wel, maar moet je apart voor betalen.

Maar het is goed om te weten wat jullie per uur betalen en vergelijkingsmateriaal te hebben... wij betalen ¤ 6,57 per uur maar met "minder" dus. Wij hebben trouwens maar 10 uur per dag.. sommige kdv in Enschede hebben 10,5 uur voor 1 dag.
Ik ga het eens bespreken in onze volgende vergadering.
Make love, not war ☮
  dinsdag 6 september 2011 @ 14:55:41 #71
114177 Diaan73
pi_101632420
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 14:47 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

bij de zeeman liggen kikkerrugzakjes voor een euro of 4 echt superleuk ook varkentjes enzo
Bedankt voor de tip!! Daar zou ik niet snel gaan kijken... maar ga ik nu doen. Lennon O+ kikkers.
Make love, not war ☮
pi_101632595
ja hier liggen ze op de babyafdeling, als jullie ze niet hebben wil ik van de week wel ff een zakje ophalen, verzendkosten zijn amper wat :P
  dinsdag 6 september 2011 @ 15:03:37 #73
114177 Diaan73
pi_101632668
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 15:01 schreef Kleurdoos het volgende:
ja hier liggen ze op de babyafdeling, als jullie ze niet hebben wil ik van de week wel ff een zakje ophalen, verzendkosten zijn amper wat :P
Heel fijn!! Ik laat het je weten. Ik denk dat ik donderdag even ga kijken... Morgen werken en in Almelo hebben ze geen Zeeman in het centrum volgens mij.
Make love, not war ☮
pi_101632775
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 september 2011 15:03 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Heel fijn!! Ik laat het je weten. Ik denk dat ik donderdag even ga kijken... Morgen werken en in Almelo hebben ze geen Zeeman in het centrum volgens mij.
Jawel. Helemaal achterin. Richting Oranjestraat!! Bij de fontein tegenover!!
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_101632788
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 september 2011 14:55 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Ik wilde dat het zo bij ons was. Erg handig. Helaas heeft het 2x aangeven geen zin gehad. De leidsters willen niet, daar hebben wij ook mee gesproken. Misschien komt het ook omdat het een groot kdv is, mett 9 groepen èn ook nog bso.
Maaltijd kan trouwens wel, maar moet je apart voor betalen.

Maar het is goed om te weten wat jullie per uur betalen en vergelijkingsmateriaal te hebben... wij betalen ¤ 6,57 per uur maar met "minder" dus. Wij hebben trouwens maar 10 uur per dag.. sommige kdv in Enschede hebben 10,5 uur voor 1 dag.
Ik ga het eens bespreken in onze volgende vergadering.
Hier hebben ze drie groepen en BSO.

Geen idee hoeveel uur er hier wordt berekend voor een dag, trouwens. Ze zijn open van 7.45 - 18.30 uur. Daar maken we nooit gebruik van, zo lang.

Ik vind jullie uurtarief nog best stevig dan, idd, als je ziet hoeveel meer wij dan in de prijs hebben zitten voor een klein beetje meer geld. Er is ons trouwens ook al meegedeeld dat het tarief volgend jaar hetzelfde zal blijven. dit nav alle berichtgeving over bezuinigingen enzo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')